Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 542 43 44 45 46419 420 421 422 423
JuSu
29.09.2015 19:19:43
Viime päivinä taloon tullutta:

- TC Electronic MojoMojo -overdrive.

- Hughes&Kettner Statesman Dual EL34 -nuppi.

- Ibanez TSA15H -nuppi.

Tällä hetkellä hymyilyttää, mutta ans kattoo. Ibanez on kyllä hämmästyttävä peli halpikseksi, oikein mainio soundi...

JuSu
Tyhjännaurajasta tulee räkänokka.
Räbbänä
30.09.2015 08:33:19
Sigman DMC-STE tuli lopulta ostettua akkarin virkaa toimittamaan. Kiitos jäsen Azolithille.
50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin.
Shredator
30.09.2015 17:11:28

Testipenkkiin ja modialustaksi EHX Soul Food. Lisäksi Musikdingiltä kasapäin pedaalirakennusmatskua ja osia. Onpahan syysilloiksi puuhasteltavaa :)
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=2jqjU-7mLUc
FastEddie
30.09.2015 18:15:05

JuSu: Viime päivinä taloon tullutta:

- TC Electronic MojoMojo -overdrive.

Laudassa on käynyt monenmoista ODta, putiikkivehkeistä halpoihin kiinamalleihin. Eikä mikään niistä ole istunut mun makuun. Muutama viikko sitten tuli tämä ja nyt kyllä lähtee!
"Rehab is for quitters"
Laulava Kylätohtori
30.09.2015 18:18:23 (muokattu 30.09.2015 18:19:18)
FastEddie: Laudassa on käynyt monenmoista ODta, putiikkivehkeistä halpoihin kiinamalleihin. Eikä mikään niistä ole istunut mun makuun. Muutama viikko sitten tuli tämä ja nyt kyllä lähtee!

Onko hyvä? Mulla kävi joskus testissä, mutta sattui olemaan Vox AC-30 Blue Alnicoilla silloin, niin ei oikein toiminut. Kannattaisiko antaa toinen mahdollisuus? Meinaan sama fiilis, ettei oikein mikään od-purkki ole tähän mennessä vakuuttanut...

Ja käytätkö muuten boosterina särökanavalle vai amp-in-a-box tyyliin puhtaalle?
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
FastEddie
30.09.2015 18:37:51

Laulava Kylätohtori: Onko hyvä? Mulla kävi joskus testissä, mutta sattui olemaan Vox AC-30 Blue Alnicoilla silloin, niin ei oikein toiminut. Kannattaisiko antaa toinen mahdollisuus? Meinaan sama fiilis, ettei oikein mikään od-purkki ole tähän mennessä vakuuttanut...

Ja käytätkö muuten boosterina särökanavalle vai amp-in-a-box tyyliin puhtaalle?

Käytän puhtaaseen-että särökanavaan säröboostina lähinnä sooloissa. Joskus myös puhtaan kanavan murouttamiseen. Hienosti pelittää kaikissa tilanteissa.

On muuten hullunhalpa hinta Tompalla...

Taidanpa hankkia toisenkin ; ) (tämä GAS-ketjuun)
"Rehab is for quitters"
JuSu
01.10.2015 08:05:22
Laulava Kylätohtori: Ja käytätkö muuten boosterina särökanavalle vai amp-in-a-box tyyliin puhtaalle?

Sekä että, mutta *mun* mielestä parhaimmillaan stand-alone -tyyppisesti puhtaalle kanavalle, ja gain -nappulaa varovasti avaten. Eli aika low gain -hommiin. Isommilla säröillä menee aika löysäksi ja lepattavaksi soundi, mutta lajissaan sekin on ihan maukas soundi. Ei vain mun juttu.

Pedaali on hyvin lämmin- ja pehmeäsointinen, tube screamer -tyyppistä nasaalia töröä siitä on hankala kaivaa, joten sen vuoksi se ei (jälleen) *mun* mielestä ole parhaimmillaa boostina - mutta toimii siinäkin, kun leikkaa bassoa ja korostaa trebleä vahvasti.

Luultavasti mulla tämä vaihtuu johonkin ts -tyyppiseen purkkiin jossain vaiheessa - tai ei tuosta luopua kannata, kun on laadukas ja päättömän halpa. Pitää vielä hankkia TC:n Dark Matter, kun sitäkin myydään nyt varastoista pois ihan polkuhintaan.

JuSu
kosmonausea
01.10.2015 08:50:01
Mää ostin kaks Danelectroa. Toisen jäsen Sarkolta ja toisen, baritonin, Paskasta Maasta. Tapitus alkakoon, kunhan ehtis. Tai vois tuon 5E3:nkin ensin ehtiä kasata, kun tuli siihenkin osat osteltua. Ostin kyllä EHX:n Cathedralinkin, mutta se taitaa mennä syntetisaattorin perään. Lähetään ostelee-ee-ee!
Perkelefantti.
FastEddie
01.10.2015 11:10:12 (muokattu 01.10.2015 11:36:14)

JuSu: Isommilla säröillä menee aika löysäksi ja lepattavaksi soundi, mutta lajissaan sekin on ihan maukas soundi. Ei vain mun juttu.

Pedaali on hyvin lämmin- ja pehmeäsointinen.

Pitää vielä hankkia TC:n Dark Matter, kun sitäkin myydään nyt varastoista pois ihan polkuhintaan.

JuSu

Mä oon just hakenut pehmeää, lämmintä ja laulavaa säröä!
Ja mulla särön määrä on tapissa.

Mulla oli myös Dark Matter, joka on hyvinkin MojoMojon kaltainen.
Stakattuna toimivat loistavasti yhteen.

DMssä on hyvinkin paljon gainia, mutta rajummilla asetuksilla tuottaa liikaa kohinaa. Tämä teki pedaalista käyttökelvottoman. (Olettaen, ettei mun DarkMatter ollut vikakuntoinen...)
"Rehab is for quitters"
Corto
01.10.2015 13:57:22
Ihan tässä muutaman viikon sisällä on tullut hommattua Orange Dual Terror, Orange PPC212-kaappi, PRS SE Custom 24 ja Jackson JS-23 Dinky. Kitarat on ihan ok, mutta aika lailla muikeaan hymyyn vetää tuo Orange-setti: kunnon rokkijyrämeininki, paras hankinta miesmuistiin!
En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin
Gabe
01.10.2015 18:43:07 (muokattu 01.10.2015 18:43:29)
WGS Blackhawk HP, kasa putkia ja pari pedaalia.
Sarko
01.10.2015 18:49:27
Gabe: WGS Blackhawk HP, kasa putkia ja pari pedaalia.

Mitäs polkimia tuli tällä kertaa?

Mörkele ku ois rahaa just ton verran irrottaa niin laittaisin ton Reaperin sulta.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
ÄrGee
01.10.2015 18:55:48
Elixir Nanoweb 10-52 kumikielet nappasin paikallisesta. Saas nähdä miten taipuu soitto noilla, liukkaus on tietysti aina ollut hyvästä ja se, ettei kaikki shaisse jää kieliin kiinni.
Gabe
01.10.2015 18:56:50
Sarko: Mitäs polkimia tuli tällä kertaa?

Boostia päivään, Bossia ja Rockettia.

Mörkele ku ois rahaa just ton verran irrottaa niin laittaisin ton Reaperin sulta.

Telepatiaa ilmassa. :D
DireZ
01.10.2015 20:00:47
BB Preamp saapui, kiitokset vielä jäsenelle Rintamamies. Pikaisen soittelun perusteella voisi melkein kutsua napakympiksi, loistava boost/od! Lankku onkin nyt sitten Gaben kaapeleita vaille valmis :)
Megadethh2
01.10.2015 20:12:56 (muokattu 01.10.2015 20:16:27)
Celestion V30-kaiutinelementti tuli ostettua torilta vanhan Benttonin halpiskajarin tilalle, kuulostaa huomattavasti paremmalta näin pikaisen testauksen jälkeen. Niin ja ostin kanssa myös jonkun halpisfuzzpedaalin (Donner Stylish Fuzz) Ebaysta, Youtuben demojen perusteella vaikutti ihan ok pörinäsoundia lähtevän siitä, saa nähdä.
Vihaleipä There is no dark side in the moon, really. Matter of fact, it's all dark.
Muovinen
01.10.2015 23:02:27

Gabe: Boostia päivään, Bossia ja Rockettia.

Toivo ettei Rockettissa ole mitään vikaa. Kivaa on nimittäin tasan siihen asti.

Nimim. Ostin flex-driven joka on ollut takuuhuoltomatkalla toukokuusta lähtien.
Gabe
01.10.2015 23:21:40
Muovinen: Toivo ettei Rockettissa ole mitään vikaa. Kivaa on nimittäin tasan siihen asti.

Nimim. Ostin flex-driven joka on ollut takuuhuoltomatkalla toukokuusta lähtien.

Hyvin ovat tähän asti toimineet. :) Jos takuuhuolto lafkalla kusee niin onhan noita kotimaisia puuhaajia onneksi.
JaaGeRMaisTeR
02.10.2015 09:38:56
Ostin pienen putkicombon kotiin.
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa.
JuSu
02.10.2015 10:42:59 (muokattu 02.10.2015 10:43:49)
JaaGeRMaisTeR: Ostin pienen putkicombon kotiin.

Äläpä kerro enempää. =)

JuSu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)