Humanoid 13.03.2014 09:36:27 | |
---|
Invader lisätty torille jo joulukuussa. Ei ainoatakaan kyselyä edes! En muista, että koskaan olisi näin heikosti mennyt kama kaupaksi :) Toisaalta kitarat kyllä liikkuvat aina liukkaammin, vahvistimet ei niinkään. |
Laulava Kylätohtori 14.03.2014 09:32:04 | |
---|
Siinä kohtaa, kun toive pikaviesti-tekstin vilkkumisesta ostoviestin saapumisen merkiksi, muuttuu pelkoon siitä, on aika ottaa tavarat torilta... Taidankin pitää Led Bootsin vielä hetken ja testailla sitä rauhassa. Katsotaan sitten, meneekö takaisin torille... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gary the pine 14.03.2014 12:17:56 | |
---|
Eilen meni alle puolessa tunnissa keko käytettyjä etuasteputkia. Ja Customistakin on ollut yllättävän paljon kyselyitä. Vaan tuossa on ilmoitus niin kohdillaan, että vaikka ei oo mitään käyttöä tollaselle, niin melkein tekis mieli ostaa pois :-) http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=858223 |
Iskariot 14.03.2014 22:08:52 (muokattu 14.03.2014 22:09:46) | |
---|
Ainakin Bugeran 6260-combolle tuntui olevan torilla kysyntää kun yhteydenottoja tuli heti ilmoituksen jättämisen jälkeen useampi ja laite löysi onnellisesti lopulta uuden omistajan muutamassa päivässä. That's all folks! |
Boltsa 14.03.2014 22:24:17 | |
---|
Halpa kama liikkuu, kallis ei. Seymour duncan-setti oli kolme päivää ja G-major päivän. Boltsa |
jyrkalt 14.03.2014 23:09:13 | |
---|
Nyt jätkät vähän eforttia! Jumii kamat torilla oikei kunnolla! ;) |
Mr. Speed 14.03.2014 23:46:12 | |
---|
jyrkalt: Nyt jätkät vähän eforttia! Jumii kamat torilla oikei kunnolla! ;) Kitaran myyntiä helpottaisi jos se ei olisi vääränkätinen. http://www.sieni.us/?id=38 |
Hanatarashi 15.03.2014 02:44:11 | |
---|
Iskariot: Ainakin Bugeran 6260-combolle tuntui olevan torilla kysyntää kun yhteydenottoja tuli heti ilmoituksen jättämisen jälkeen useampi ja laite löysi onnellisesti lopulta uuden omistajan muutamassa päivässä. Nuo Bugeran vahvarit on olleet aina ihan hirveen kuulosia, mitä olen kokeillut. Tehoja luvataan ihan järjettömästi mut 30 wattiset oikeet putkivahvistimet päihittää nuo, mennen tullen. Hyvä et meni torilla. :-) |
Iskariot 15.03.2014 08:48:25 | |
---|
Hanatarashi: Nuo Bugeran vahvarit on olleet aina ihan hirveen kuulosia, mitä olen kokeillut. Tehoja luvataan ihan järjettömästi mut 30 wattiset oikeet putkivahvistimet päihittää nuo, mennen tullen. Hyvä et meni torilla. :-) No tämä yksilö oli varmaan sitten poikkeus kun soundipuoli oli kunnossa ja tehoa oli oikeasti järjettömästi. Mutta joo, hyvä että meni torilla kun sitä nyt myymässä olin ;) That's all folks! |
Osteri 15.03.2014 11:51:57 | |
---|
jyrkalt: Nyt jätkät vähän eforttia! Jumii kamat torilla oikei kunnolla! ;) No joo joo... yritin osaltani kyllä parantaa tilannetta ja kahlasin eilen uudelleen kaikki kiratanmyynti-sivut läpi. Mutta. Ei löydy yhtään ainutta niin kiinnostavaa kitaraa että viittis raahautua kokeilemaan. Ei yhtään ainutta, ei halvoissa eikä kalliimmissa. Ainoat mitkä edes hieman kiinostaa on se Ibanez FR2620 tai valkoinen Ibanez JS1, mutta niidenkään hankkimisella ei oikeen tule mitään lisäarvoa soittamiseen. On tää vaikeaa, että vaikka yrittäis auttaa porukoita poistamaan kitaroitaan, niin ei vaan onnistu. Onneksi yrittänyttä ei laiteta. :) Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
jomppu 15.03.2014 19:01:28 | |
---|
Meni Gibsonin humbucker-setti noin puolessa tunnissa. Myinköhän liian halvalla? =) No ei, hyvä että meni tarpeeseen, itsellä ei ollut noille mitään käyttöä ja vuoden päivät olivat olleet lipaston laatikossa. Kokonainen kitara ei taas oikein herättänyt mielenkiintoa torilla ainakaan tosiostajien parissa. |
Hynkel 15.03.2014 19:20:02 | |
---|
Hanatarashi: Nuo Bugeran vahvarit on olleet aina ihan hirveen kuulosia, mitä olen kokeillut. Tehoja luvataan ihan järjettömästi mut 30 wattiset oikeet putkivahvistimet päihittää nuo, mennen tullen. Hyvä et meni torilla. :-) Ihan on kyllä eri kokemukset. Bugeroissa on ollut pääsääntöisesti tosi hyvä soundi, mitä nyt itse olen päässyt testaamaan. Enkä nyt oikein ymmärrä miten tehot tähän liittyvät, mutta subjektiivistahan tämä. Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. |
JaaGeRMaisTeR 15.03.2014 19:23:58 | |
---|
Hynkel: Ihan on kyllä eri kokemukset. Bugeroissa on ollut pääsääntöisesti tosi hyvä soundi, mitä nyt itse olen päässyt testaamaan. Enkä nyt oikein ymmärrä miten tehot tähän liittyvät, mutta subjektiivistahan tämä. Ihan puhdas provo tuo tuntui olevan. Liekkö kaverilla kokemusta bugeroista tai oikeista putkivahvistimista. Omat kokemukset myös hyvät. Työväen budjetilla pirusti laitetta. Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
Sjömanni 15.03.2014 23:01:31 (muokattu 15.03.2014 23:15:11) | |
---|
Ei voi kehua kun paria hyväkuntoista, normaalia kitaraa roikotin jonkun aikaa saadakseni pääomaa uuden, paremman kitaran hankkimiseen. Ei niin minkäänlaisia yhteydenottoja. Ilmeisesti pitäisi antaa ilmaiseksi, että kelpaa. Luulin, että se normaali 0,7 x uuden hinta olisi ok mutta ei. Ei niin pahaa ettei jotakin hyvääkin: Vein sitten toisen kitaran säädettäväksi ja toisen säädin itse ja ostin torilta uuden vahvarin tarpeeseen. Säästyipä taas rahaa kun kamahimo kuoli nihkeään menekkiin. "Onko niin että vain Heinz ketsuppi, Lipton ja Madonna selviävät vuosikymmenestä toiseen?" nimim. Vihdoinkin, IL |
Laulava Kylätohtori 16.03.2014 10:07:07 | |
---|
Nyt ymmärrän, miten homma toimii. Ensin tavara myyntiin. Sitten päätätkin pitää sen ja otat pois torilta. Ja Simsalabim! Johan alkaa tavara kiinnostamaan. Bluetonellekin olisi ollut nyt kaksi ostajaa, mutta eipä tehot riittäneet bändikäyttöön. Sinänsä hassua, kun aikaisemmin se ei kelvannut liian tehonsa takia (tosin tämä diagnoosi testaamatta). Aina menee väärin.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
DirtyFingers 17.03.2014 07:35:47 | |
---|
Muutamat pedaalit, vahvarin ja yhden kitaran olen aika nopeasti saanut myytyä. Nyt tuntuu, ettei kitara mene kaupaksi millään. Ehkä uusi asuinpaikka vaikuttaa? Come with me for fun in my buggy |
Billsner 17.03.2014 08:18:16 (muokattu 17.03.2014 08:19:32) | |
---|
Boltsa: Halpa kama liikkuu, kallis ei. Eipä tuo halpa kamakaan tunnu kelpaavan. Ei kyllä viitsis tuosta iban sas kepukasta enää hintaa pudottaa. Mielummin pidän itselläni. Ehkä tuosta toisesta kepistä voisi vähän hintaa pudottaa. Supreme General Of Evil |
Gabe 17.03.2014 08:38:41 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Nyt ymmärrän, miten homma toimii. Ensin tavara myyntiin. Sitten päätätkin pitää sen ja otat pois torilta. Ja Simsalabim! Johan alkaa tavara kiinnostamaan. Ai tällainen taktiikka puree. :) Bluetonellekin olisi ollut nyt kaksi ostajaa, mutta eipä tehot riittäneet bändikäyttöön. Sinänsä hassua, kun aikaisemmin se ei kelvannut liian tehonsa takia (tosin tämä diagnoosi testaamatta). Aina menee väärin.... Jopas se on hankalaa. :/ Vahvistinten myynti tuntuu muutenkin olevan aika nihkeää nyt. Otitko sen nyt sitten kokonaan pois myynnistä? Fiksumpaa niin kuin lähteä kauhealla tappiolla myymään. |
JaaGeRMaisTeR 17.03.2014 09:18:51 | |
---|
Billsner: Eipä tuo halpa kamakaan tunnu kelpaavan. Ei kyllä viitsis tuosta iban sas kepukasta enää hintaa pudottaa. Mielummin pidän itselläni. Ehkä tuosta toisesta kepistä voisi vähän hintaa pudottaa. Kyllä on niin nätti sas, että tuonhan voisi lunastaa. Kunhan saisi omat kamat pois ensin. Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
Billsner 17.03.2014 09:35:22 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Kyllä on niin nätti sas, että tuonhan voisi lunastaa. On myös hyvä soittaa IMO. Kaulaprofiili on ainkin mun käteen hyvä. Makuasioita tietty. Kickboxing kamat ja seuran maksut teki suuren loven budjettiin, niin pakko on jostain luopua. Supreme General Of Evil |