Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 5427 428 429 430 431497 498 499 500 501
marke-
20.07.2022 08:22:12 (muokattu 20.07.2022 08:25:29)
stumpe: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1752038

Uuden saa samaan hintaan, eikä tingi. Onnea vaan myyntiin. Japsi espin tai e II voi pyytää tuon verran.

Ei ole minun kitara, enkä sano etteikö tuo olisi optimistinen hintapyyntö, mutta uutta ei kylläkään tuohon rahaan saa, ellei löydy joku halvennuskauppa.

https://www.musamaailma.fi/fi/merki … m-see-thru-black-cherry-sahkokitara

Tuo on uusi malli rosterinauhoilla ja täyspaksulla rungolla. Jos tuohon rahaan saisi Japanin ESP:tä samanlaisella kunnolla, minun lisäkseni tuota jonottaisi monta kymmentä ihmistä. Ehkä jopa E-II:sta.

Sinänsä ymmärrän pointtisi toki. ESPien hinnat ovat tällä hetkellä naurettavan korkealla, sekä uutena, että käytettynä.
abassimo
20.07.2022 09:26:11
Muovinen: Voihan ne tuhdit soundit sinne äänittää mutta miksaaja vetää hipassilla munat pois kuitenkin ja se on lopputuloksen kannalta vain oikein.

Eikö tääkin riipu vähän millä taajuudella basso liikkuu ja muutenkin mitä soittimia bändissä on?
Tympee Huttunen
20.07.2022 09:31:51
Shredator: Ois pitänyt varmaan ostaa kun noita riippui aikoinaan liikkeiden hyllyssä 500e...

Tai Marsun nuppeja 90-luvulla jollain 300 markalla...
Pauli Lappalainen
20.07.2022 09:35:38
Tympee Huttunen: Tai Marsun nuppeja 90-luvulla jollain 300 markalla...

Ikävää, ettei ollut ennustajan lahjoja joskus 80-90 luvuilla.

Ei ole kyllä vieläkään.
abassimo
21.07.2022 10:38:03 (muokattu 21.07.2022 10:38:40)
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1752239

Ei nyt suoranaisesti turvonnut pyynti ehkä, mutta ei varmaan helpota kauppoja kun myyjä itse kommentoi jokaiseen uusittuu ilmoon jotain randomia, kun ei taas mee kaupaksi ja ostajien vika kun ei oo Gibson kyseessä yms (ilmoitus uusittu tyyliin joka päivä). Sitten jos alkuperäinen hintakin oli 1000€ ja sen mukainen tarjous siitä tuli, niin miksi ei myynyt sitten pois sillä vaan korotti hintaa yli satkulla lisää. Totuushan taitaa olla, että tota tonnin tarjousta ei koskaan tullut, vaan se oli vaa joku olematon myyntikikka mikä nyt ei sitten toiminukkaan odotetulla tavalla. Täytyy kyllä ihmetellä tollasia myyjiä, noh onneksi ite ei tartte tehä koskaan kauppaa näitten kaa.
benny
21.07.2022 10:58:43

abassimo: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1752239

Ei nyt suoranaisesti turvonnut pyynti ehkä, mutta ei varmaan helpota kauppoja kun myyjä itse kommentoi jokaiseen uusittuu ilmoon jotain randomia, kun ei taas mee kaupaksi ja ostajien vika kun ei oo Gibson kyseessä yms (ilmoitus uusittu tyyliin joka päivä). Sitten jos alkuperäinen hintakin oli 1000€ ja sen mukainen tarjous siitä tuli, niin miksi ei myynyt sitten pois sillä vaan korotti hintaa yli satkulla lisää. Totuushan taitaa olla, että tota tonnin tarjousta ei koskaan tullut, vaan se oli vaa joku olematon myyntikikka mikä nyt ei sitten toiminukkaan odotetulla tavalla. Täytyy kyllä ihmetellä tollasia myyjiä, noh onneksi ite ei tartte tehä koskaan kauppaa näitten kaa.

Kitara myös kävi ilmeisesti jossain huollossa alkuviikosta ja tästä johtuu 150€ hinnan nousu, kai(?!). Mutta joo, ei ehkä random joku sinne päin tehty Les Paul oo ihan se halutuin kitara.
shitfuck inc.
nikovirtala
21.07.2022 11:02:53

Kai näilläkin jotain keräilyarvoa alkaa jo olla (hyväkuntoisena, alkuperäisine pakkauksineen), mutta 300 euroa... :D https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1741460
p130
21.07.2022 12:05:13

Painokin on tippunut matkan varrella joka ilmoitukseen, reilu kilo jo.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
rainmaker
21.07.2022 15:15:40

Yhdessä ilmoituksessa hintapyynti oli 900€. Senkin valossa erikoista, että tuolla mainitulla tonnin tarjouksella ei ole rahapulaansa helpottanut. Komediahommia koko touhu.
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
Avaruusromu
21.07.2022 20:36:36

Lesosen käytetty E-II Musamaailmassa vajaa pari vuotta sitten 999€:
https://www.facebook.com/musamaailm … MFE5nQYiWxHwjXdH3wNwoNVhq7jwJg59oYl

Sama kitara nyt torilla 2000€:
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1752491
abassimo
22.07.2022 10:41:48
rainmaker: Yhdessä ilmoituksessa hintapyynti oli 900€. Senkin valossa erikoista, että tuolla mainitulla tonnin tarjouksella ei ole rahapulaansa helpottanut. Komediahommia koko touhu.

No juu näköjään. Jo viime ilmossa kertoili, että ku specsit nyt kohillaan ei tartte enää uusia ilmoitusta tässä. No kuinkas kävikää, taas tänään uusittuna tuolla. Varmaan iltaan mennessä tullut kommentteihin jotain omaa tarinointia kun ostajat on perseestä. :D
Harris
22.07.2022 17:17:08
Viikon parhaat naurut sai tästä...

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1752574
M4ss3 m/
22.07.2022 19:04:58
A.O.K.: Joo muistan pettymyksen kun joskus 90-luvun alussa junnuna piti semmoinen saada kun sitä käytti kaikki srv:stä hammettiin. Sit kun ekan kerran kytkin sen täysin kliiniin trankkuvahvariin. Sehän kuulosti aivan hirveälle. TS kyllä toimii putkivahvarin kanssa hyvin jos siitä on pieni roso päällä, tai sit hevisoundissa tiukentamassa. Sehän on jännä siltäkin osin että siinä on vähän puhdastakin soundia särön lisäksi kuuluvissa, tulee moniulotteisempi soundi. Ainakin mun TS-10:ssä oli, jonka sitten menin tyhmyyksissäni joskus alihintaan myymään.

Ite nimenomaan vihaan sitä "moniulotteisuutta". Kuulostaa siltä, että kliinin soundin päälle on vaan liimattu jotain särinää.
Karkit seinään
abassimo
23.07.2022 10:36:32
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1752791

Hyvät naurut sai. "Otetaanpas tosta serialista randomilla pari keskimmäistä numeroa, niin sen vuoden se varmasti on" sitte hinta repästään kanssa noppia heittämällä. Hyviä nää kyllä :D
rainmaker
24.07.2022 12:32:56
abassimo: No juu näköjään. Jo viime ilmossa kertoili, että ku specsit nyt kohillaan ei tartte enää uusia ilmoitusta tässä. No kuinkas kävikää, taas tänään uusittuna tuolla. Varmaan iltaan mennessä tullut kommentteihin jotain omaa tarinointia kun ostajat on perseestä. :D

Nyt jännitys tiivistyy meneekö kitara kaupaksi. Uusimman ilmoituksen mukaan enää tämän viikonlopun myynnissä.

Onkohan olemassa enää yhtään kulunutta myyntifraasia, jota tuon kitaran myynnissä ei vielä olisi käytetty.. :D
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
abassimo
24.07.2022 13:42:30
rainmaker: Nyt jännitys tiivistyy meneekö kitara kaupaksi. Uusimman ilmoituksen mukaan enää tämän viikonlopun myynnissä.

Onkohan olemassa enää yhtään kulunutta myyntifraasia, jota tuon kitaran myynnissä ei vielä olisi käytetty.. :D

Tais olla taas uusittuna tuolla, mutta ei enää mainintaa, että viikonlopun verran vaan myynnissä. Oli kuulemma menossa jollekin keräilijälle jos ei nyt mene kaupaksi tänä viikonloppuna. Eiköhän taas huomenna uusittuna ja uutta matoa koukkuun vaan myynnin suhteen, kun keräilijääkään ei sitten loppupeleissä kiinnostanut tuo (keräilijää ei ollut olemassa). Kiva nähdä, että mnetin torillekki rantautunu tällänen fb tyylinen kaupanteko. Eka pyydetään joku summa millä lähtis, sitte kun joku on ostamassa sillä niin ei sitten myydäkkään vaa yritetään saada yhtäkkiä enemmän tms. Tosin tässä casessa luulen, että edes sitä ekaa ostajaa ei ollutkaan.
Little Savage
24.07.2022 16:30:32
Roswell Rhroadsi torilta nelinumeroisella summalla ja paskat. Sama hinta kuin muullekin ysäri Japani ruoskille 450 €
Ostimpa kerran kitaran Thomanilta. Se oli I-ha kiva mut...
Gary the pine
24.07.2022 18:10:35 (muokattu 24.07.2022 18:11:18)
Little Savage: Roswell Rhroadsi torilta nelinumeroisella summalla ja paskat. Sama hinta kuin muullekin ysäri Japani ruoskille 450 €

Täällä tais joku aikasemmin koittaa sitä selittää että ovat arvossaan maailmalla. Se että jossain reverbissa aatami ja beetami myy toisilleen kuvitteellisesti paskojaan karmeella hinnalla ei nosta niiden hintaa nelinumeroiseksi. Noi on neljänsadan ritsoja mitä kukaan ei ole koskaan halunnut ja sen vuoksi niitä ei myöskään kauheasti ole olemassa, kun Jaskakin sen tais hoksata melko pian että ei kannata tommosia veistellä...
Tulin, näin, paskoin housuun.
Tympee Huttunen
24.07.2022 18:21:07
Gary the pine: Täällä tais joku aikasemmin koittaa sitä selittää että ovat arvossaan maailmalla. Se että jossain reverbissa aatami ja beetami myy toisilleen kuvitteellisesti paskojaan karmeella hinnalla ei nosta niiden hintaa nelinumeroiseksi. Noi on neljänsadan ritsoja mitä kukaan ei ole koskaan halunnut ja sen vuoksi niitä ei myöskään kauheasti ole olemassa, kun Jaskakin sen tais hoksata melko pian että ei kannata tommosia veistellä...

Olen tovin noita seurannut, koska minua kiinnosti todella paljon se alumiininen versio. Ne pyöri vielä muutama vuosi sitten jossain neljässä tai viidessä tonnissa. Toisin on nyt. Samoin noi puuversiot ovat nousseet älyttömästi. Toteutuneet kaupat eivät ole mielikuvitusmyyntejä, koska reverb ottaa sen 7% välistä. Noi on vaan harvinaisia ja kalliita.
mpekkanen
24.07.2022 18:31:42
Tympee Huttunen: Olen tovin noita seurannut, koska minua kiinnosti todella paljon se alumiininen versio. Ne pyöri vielä muutama vuosi sitten jossain neljässä tai viidessä tonnissa. Toisin on nyt. Samoin noi puuversiot ovat nousseet älyttömästi. Toteutuneet kaupat eivät ole mielikuvitusmyyntejä, koska reverb ottaa sen 7% välistä. Noi on vaan harvinaisia ja kalliita.

Minusta nuo puiset ei ole mitenkään niin ihmeellisiä. Muutamaa olen joskus kokeillut. En ostaisi vaikka hinta olisi 450€.
Niitä alumiinisia ei tainnut tulla yhtään(?) Musamaailman kautta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)