Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 541 42 43 44 45497 498 499 500 501
Darkness is calling
14.07.2011 13:05:31

Krice: Minulle kävi taannoin niin, että ei tullut tilausta.. lähetin sähköpostia ja sieltä sanottiin, että asiaa selvitellään. Eivät selvittäneet. En tilaa sieltä enää. Turha kai tilata jos tilausta ei saada lähtemään, eikä asiakkaalle anneta mitään selvitystä mitä tapahtui.

Juu no minulle lähettivät muuta kuin tilasin, eivätkä edes kysyneet sopiiko vaikka olin puhelinyhteydessä päivää ennen lähettämistä. :D

Tommonen piti tulla:

2x 1/4" jack to RCA. (3m) _

Mutta sainkin rca johdon (todella löysillä) adaptereilla.. vaikka tilasin ton johdon just sen takia että pääsis noista adaptereista eroon.. olisivat ny pirut edes kysyneet multa kun puhelimessakin juteltiin. :)
En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä.
Dominaattori
14.07.2011 14:15:48
Methis: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=538415 Harkitse tuota.

Vähän on turhan tyyris meikälle :/
Örp
Joees
14.07.2011 14:38:57
Dominaattori: Vähän on turhan tyyris meikälle :/

Paljos Warmoth ois tullut maksamaan kokonaisuudessaan?
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Dominaattori
14.07.2011 14:43:12 (muokattu 14.07.2011 14:52:47)
Methis: Paljos Warmoth ois tullut maksamaan kokonaisuudessaan?

Veikkaisin että about tonniin saisi. Mikkeihin tietenkin pitäisi satsata mutta saisipahan tosiaan sellaisen minkä haluaisi.

E: E: Joo tonni ilman hardista. Siihen päälle rahdit ja tullit niin tuleehan tota hintaa tollekkin mutta tossa ois jo aika miellyttäviä speksejä :)
Örp
Dominaattori
14.07.2011 14:52:01 (muokattu 14.07.2011 14:53:06)
Röytyä sääh.
Örp
Jii-Gee
14.07.2011 15:03:59

Andy Six: Torilta poistin Gibson Les Paul Juniorin (BJA-malli)

Tervetuloa kerhoon !!
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " | sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa?
Andy Six
14.07.2011 15:13:51
Jii-Gee: Tervetuloa kerhoon !!

Kiitos kiitos.......=)
JeKo
14.07.2011 15:59:36

TC Electronicin Flashback. Toivottavasti delayn metsästys loppuu sitten tähän.
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia
Harris
14.07.2011 17:39:57 (muokattu 14.07.2011 17:40:18)
Tulipa paketti jenkeistä nopeasti. Lauantaina tilasin Ibanez Rules:ilta LoPro Edgen intonaatiotyökalun sekä Prestige multitoolin, maanantaina meni postiin ja tänään hain ne.

Rich keräsi jälleen pisteet kotiin.
" Jäähyn syy: Kaikki jäähylle"
Humanoid
14.07.2011 18:14:36 (muokattu 14.07.2011 18:15:16)
Dominaattori: Meikä harkitsi pitkään ja vakavasti Teleä mahonkibodyllä ja HH-mikityksellä Warmothilta. Millasta kaulaa ja millasta runkoa laitoit tulemaan? :)

Kaula on kokonaan ruusupuuta otelautaa myöten, compound-radius jne, eli aika vakiosettiä :) Mutta tatsi on varmasti mieluinen. Profiili standard thin. Rungoksi kelpasi ihan normaali telen saarnirunko, jonka itte sitten viimeistelen sun muuta. Eipä tullut paketin (hardista mukana myös, kuten virittimet, talla jne) hinnaksi veroineen ja tulleineen kuin about 540€. Joskin summahan voi vielä muuttua hieman dollarin kurssin heitellessä, kun meneepi veroja makselemaan noutaessa.
Vetehinen
14.07.2011 21:20:28
Tc Electronicsin Polytune ja LTD GL-256 saapuivat taloon. Kitara on kiinalaisvalmisteinen. Minulla oli aiemmin Vietnamissa valmistettu samanmallinen kitara, mutta tämä on jostain syystä vähän erilainen. Runko on tummempi, ja tallamikissä kromipintaa ei ole relikoitu. Takaa puuttuu se tukkimiehen kirjanpito -tyylinen naarmutusjälki. Pleksi on helpommin vaihdettavaa mallia, ruuvit ovat yleispätevämmillä kohdin. Mikäs siinä. Tykkään tästä kitarasta todella paljon.

Pari kuvaa värisävystä (ilta-auringossa ja salamavalolla, mutta saa tuosta jotain selvää):
http://aijaa.com/v.php?i=009248317976.jpg
http://aijaa.com/v.php?i=000518317977.jpg

Tulivat DV247:lta. Siihen suuntaan lähtee puoli vuotta vanha EHX Pulsar DPD-kuriirin noutamana maanantaina. Hyvin tuntuu takuuhommatkin pelittävän, ja pitääkin jos neljän vuoden takuun tarjoavat.
Myssa
14.07.2011 22:51:06
Vähän aikaa sitten tarttui mnetin torilta Marshallin JVM410H mukaan, eilen sitten tuli T-kaupasta Orangen PPC212 tuolle kaveriksi, ja tänään Behkun US600. Ihan överimainio peli vireiden vaihteluun. Soitan ite B:ssä, ja tuon matoboksin kautta saa ruuvattua low E, F#, A, A#, D, D# ja normi E. Lähtee popit ja mesukat yhtä lailla.
Decadetroll
15.07.2011 12:18:34
Sovin juuri kaupat dimarzion steve morse-mikeistä ja parista sinkusta. Saavat mennä rg:hen vakio dimarzioiden ja duncanin jb:n tilalle ainaki näin testimielessä. :)
"ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar
veneficus
15.07.2011 12:23:27

Tänään tuli poistettua Helsingin DLX:stä Bad Monkey. Mukaan oli tarkoitus kopata myös Voxin Time Machine, mutta DLX:stä olivat kaikki päässeet loppumaan. Piti siis laittaa tilaus tuonne saksanmaalle vetämään. Samaan syssyyn sitten nippu kieliä sekä plektroja.
Kunnallisjäte
16.07.2011 16:40:12

Vierailu thesegoto11.se kaupassa Tukhomassa poiki arsenaaliin Xotic BB-preampin (käytetty), Peterson Stroboclipin ja 12 settiä SOB-kieliä.

Todella mukavaa palvelua ja erittäin laajat valikoimat, käytettynä kaikkea kamaa ei näkynyt nettisaitilla. Hinnat nyt ei tietysti ilmaisia...
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
Jii-Gee
16.07.2011 17:17:26

Kunnallisjäte: Vierailu thesegoto11.se kaupassa Tukhomassa poiki arsenaaliin Xotic BB-preampin (käytetty), Peterson Stroboclipin ja 12 settiä SOB-kieliä.
Todella mukavaa palvelua ja erittäin laajat valikoimat, käytettynä kaikkea kamaa ei näkynyt nettisaitilla. Hinnat nyt ei tietysti ilmaisia...

Siis midäv*ttua..toihan on aivan mulle uus pulju,mä kun luulin et osaan jo kaik ståckiksen musakaupat ulkoa.
Viime syksynä kun just tuli taas luuhattua noilla hoodeilla pari pvää.

Näkyis olevan ihan Musik-Börsen Slagverketin naapurissa.
Onkohan toi kauankin ollu tossa (?).
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " | sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa?
Kunnallisjäte
16.07.2011 18:03:03 (muokattu 16.07.2011 18:03:17)

Jii-Gee: Siis midäv*ttua..toihan on aivan mulle uus pulju,mä kun luulin et osaan jo kaik ståckiksen musakaupat ulkoa.
Viime syksynä kun just tuli taas luuhattua noilla hoodeilla pari pvää.

Näkyis olevan ihan Musik-Börsen Slagverketin naapurissa.
Onkohan toi kauankin ollu tossa (?).

En tiedä kauanko on ollut pystyssä, itse kuulin alkuvuodesta ekan kerran. Huhtikuussa kävin täällä viimeksi, silloin tosin oli suljettu..
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
Jii-Gee
16.07.2011 20:03:37 (muokattu 16.07.2011 21:36:42)

Kunnallisjäte: En tiedä kauanko on ollut pystyssä, itse kuulin alkuvuodesta ekan kerran. Huhtikuussa kävin täällä viimeksi,

Jes..pitää lisätä *kandee tsekata ku Tukholmassa käy* -listalle.

silloin tosin oli suljettu..

Joo..mm Tip Topilla kans aina välillä instant SORRY,STÄNGT IDAG -henkisiä ylläripäiviä.

Terveisin nimimerkillä 'ainakin 3 krt käyny kynsimässä TT'n ovea..turhaan..'.
Harry Manback
16.07.2011 21:49:32
Kävinpä hakemassa Godin Sessionin Kaisaniemen F-musiikista. Vastaavan hintaluokan Fendereihin verratessa adjektiivi "järeä" tulee ensimmäisenä mieleen. Ehkä myös "hienostelematon" :)
novo
16.07.2011 22:10:42
Tuli sit sovittua kaupat SirElwoodin väsäämästä Trainwreckistä. Se on siis tapittelua vaille, että mulla ois se jo hyppysissä.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)