Aihe: Kiinnostusta uuteen Wolfien kimppatilaukseen? (7-kieliset ym..)
1 2 3 4 540 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Sevanteri
17.07.2008 20:51:23
Dodih. Nyt se ruuvi sitte löyty jalkojen juuresta...
Ehinki jo ottaa vanhasta sen, että voi per...!
I hsa tyoped my signituer. Lisää säröä ny per..le!
Punisher
17.07.2008 21:00:59

Perkeles! Matkahuollosta ilmoitettiin paketin saapuneen, mutta vuorokauden varoitusajalla yövuorosta iltavuoroon vaihdettua joutuu skebojen nouto siirtää huomenaamuun kun MH sulkeutuu klo 21. Voi herttinen, että polttelee.
Abysmalia - täyspitkä "Portals to Psychotic Inertia" saatavilla Levyvirastosta hintaan 8¤!
Ricce
17.07.2008 21:04:04
Hittolainen että toi explorer on hieno, harmittaa että nukuin tämän tilauksen ohi. Onnea uusien keppien omistajille!
merirosvokissa
17.07.2008 21:05:59
Ei pysy näpiti rti explorerista, valmiiks säädötkin jo kohdallaan, vittusaatana, hyvä kitara. En tiiä tarviiko tästä edes mikkejä vaihtaa vaikka sitä uhkailtiinki, taidan jättää tämän ihan tämmöseksi toimittamaan rokkikepin virkaa. Kiitokset belielille ja billsnerille.

katti kiittää ja kuittaa.
http://www.myspace.com/thelegionnaireband Avatarissani esiintyvä mieshenkilö on minun BFF, hihi
Miikathebest
17.07.2008 21:16:34

Onko noi EX:t kaikki erivärisiä. Ei oo vielä kahta samanväristä näkyny kuvissa. Vielä reilu tunti oottelua nii pääsee hiplaileen omaa :D

Voi johtua siitä että kaikissa kuvissa kitaran kannen kautta heijastetaan eri väristä valoa. Myös kameran asetukset vaikuttavat väriin.

KS-70:n sparkle brownista...
http://picasaweb.google.com/miikave … L650RKS70/photo#5223943661876792738
Eikö tää nyt ole aika selkeästi juuri sparkle brown? :)
Liikaa säröä!
HeavyMachinery
17.07.2008 21:24:41

Jos mun SS tulee köynnöksillä ni laitan sen torille kiertoon tai lämmitän saunan perjantaina.. No katsotaan nyt miltä se näyttää sitten ennen kun revin verkkareita..

Minulle tuli kaksi SS:ää toisessa OLI NE VITUN KÖYNÖKSET !!!

Kaveri voitti vielä tikun vedossa sen jossa ei ollut köynöksiä , mutta onneksi tarinalla on onnellinen loppu kun kaverini tahtoi sittenkin sen köynöksellä olevan.

Virheitä oli molemissa
- Köynös
- EI wilkinsonin tunereita
- Kolhuja
- Todella huonoa viimmeistelyä
- Mikki irti
- Switchin jyrsintä niin vinossa ettei se toimi

Mutta antaisin yleisarvosanaksi noin 7 eli samaan rahaan saa parempia soittimia kyllä muttei ne ole niin kivan näköisiä seinällä :D

http://muusikoiden.net/dyn/users/44149.jpg
siinnä kuvaa
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
CSatan
17.07.2008 21:57:01
Millähän noi liimat sais siististi pois otelaudasta? Pitäiskö se koittaa jollain tinnerillä tms putsailla vai ihan jollain 2000 paperilla, on niin joka kohassa tota liimaa.
Se on helppoa kun sen osaa.
Ricce
17.07.2008 22:19:24
Millähän noi liimat sais siististi pois otelaudasta? Pitäiskö se koittaa jollain tinnerillä tms putsailla vai ihan jollain 2000 paperilla, on niin joka kohassa tota liimaa.

Mä aikoinaan rapsuttelin pahimmat kokkareet partakoneen terällä, jynssäsin sen jälkeen jollain dunlopin litkulla millä muutenkin putsaan otelaudat, sen jälkeen totesin ettei niitä näe itse soittaessa, eikä muutkaan kahden metrin päästä :)
Miikathebest
17.07.2008 22:20:13

Isopropanolilla itse liuotin edellisistä kitaroista.
Putsasin myös kaulan samalla liuottimella.
Lopuksi kiillotin dunlopin kiilotuspumppusprayllä.
Liikaa säröä!
Boldari
17.07.2008 22:37:09
Mites muilla SS omistajilla, osuuko floikan kolo keskelle raitoja? Mulla ei ihan mutta ei tunnu haittaavan soittoa. Oli muuten mullakin köynnökset, vaan eipä nuo häiritse. Koko ilta on veivattu ja minä kyllä tykkään.
Plop! Bää-ä.
laroma
18.07.2008 00:01:53 (muokattu 18.07.2008 00:02:45)

Iskin omaan kielisettini SS-keppiin. Hoviteknikko sääti kitaran iskuun, tunasi vähän mikkivalitsimen aukkoa, blokkasi floikan ja vaihtoi mikit Teslan AH-1 settiin jne..

Kyllä toimii ja virheitä ei kepistä löydy. Toisen hihnatapin ruuvi oli aivan saatanan tiukalla ja joutui ottamaan rautasahan käteen, että sai vaihdettua hihnalukkotapin paikalleen.

Oikein hyvä keppi ja tulee olemaan mukana ihan tositoimissa.
Ûllatüs, üllatüs...
topi74
18.07.2008 00:13:43
Uudet wolffit kotiutui tännekki. Kyllä ei menny köyhän miehen rahat hukkaan. Ex oli aika virheetön mielestäni (vertailukohteena LTD MH 400 NT). S2:n pahimmat virheet oli köynäksissä. Ei mitään suurta, mutta pieniä liimatahroja vähän siellä täällä.

Nyt alkaa sitte operaatio mikkien vaihto EX:ään. AH-1 settiä pitäs laittaa.

Pari tukevaa moukkua ja eiku kolvaamaan. Saas nähä mitä tulee.
Alphie
18.07.2008 00:33:07
Nyt on omaa keppiä hakattu koko päivä tässä ja ihan loistava pelihän tuo on. Mainitsemisen arvoisia kolhuja ei ole kuin lavan kärjessä yksi. Orkkismikit sai kyytiä melkein kättelyssä, kun kokeilin tuota vahvistimen kanssa hetken. Teslat tuli tilalle.

Iso kiitos Belielille kimpan vetämisestä ja kiitos myös Billsnerille hienosti hoidetusta rahtikimpasta!
CSatan
18.07.2008 00:47:30
"Kaikissa on hintaan laskettu Wilkinsonin virittimet" Eikös noissa wilkinsonin virittimissä ole yleensä se W logo? tajusin vasta ettei noissa omissa virittimissä ollut mitään logoja valmistajasta.

Pitäisi varmaan lopettaa vikojen hakeminen ja kuunnella vaan miten kivasti toi soi. Nauhan päät oli aika ronskisti viimeistelty, mutta mikäli tuo puu tuosta vähän vetäytyy, niin saa siistittyä nekin.

(on kyl mukava käteen ja soi hyvin, on reippaasti rahansa arvonen peli)
Se on helppoa kun sen osaa.
fox
18.07.2008 02:18:40

Minulle tuli kaksi SS:ää toisessa OLI NE VITUN KÖYNÖKSET !!!

Kaveri voitti vielä tikun vedossa sen jossa ei ollut köynöksiä , mutta onneksi tarinalla on onnellinen loppu kun kaverini tahtoi sittenkin sen köynöksellä olevan.

Virheitä oli molemissa
- Köynös
- EI wilkinsonin tunereita
- Kolhuja
- Todella huonoa viimmeistelyä
- Mikki irti
- Switchin jyrsintä niin vinossa ettei se toimi

Mutta antaisin yleisarvosanaksi noin 7 eli samaan rahaan saa parempia soittimia kyllä muttei ne ole niin kivan näköisiä seinällä :D

http://muusikoiden.net/dyn/users/44149.jpg
siinnä kuvaa

Ei sitte ole muuttunut mitään tuosta aikasemmasta tilauksesta.. ;) Mullahan on tuo SS ollu jo pitkään, ja siinä oli samoja "ongelmia"..siis tuon switchin jyrsinnän suhteen. Lähti lahovaahterakannesta aika tsibaleet, kun yks kaveri tyypitti, eikä huomannut, että se switchi kanitti todella pahoin reunaan. No, switchistä entinen ja kannesta paloja pois. Tulipa sitten vaihdettua ne mikitkin Evo + Evo2 -pariin, ja tehtyä muutakin sähköpuolen modausta.
Muita huomionarvosia seikkoja: Spekseistä huolimatta otelauta ruusupuuta, ei eebeniä sekä lovien reunan pyöristykset jyrsitty miten sattuu. Hyvä kitara toki, hintaansa nähden, eli tyytymätön en oo muuhun kuin tuohon otelaudan matskuun, ja siihen että inlayt joutui puhdistamaan huolella, koska oli liimat siinä päällä pitkin.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Snapo
18.07.2008 07:14:35
Mulla ainaki KS-70:ssä lukee virittimissä "Wilkinson". 6. kielen viritin toimii vähän tahmeasti mutta muut ovat kondiksessa.
Eikös sitä puhuttu että nää "eebenit" sattuu olemaan jotain värjättyä ruusupuuta tms. että otetaan ihan sitä rosewoodia sinne otelautaan.
Punisher
18.07.2008 09:32:35 (muokattu 18.07.2008 09:33:39)

Noniin. Sainhan minäkin suteni matkahuollosta noudettua. Tunti on tuossa tiirailtu ja tuumailtu. Ilmeisesti sain ihan omat speksit vasenkätisyyteni johdosta (varmaankin ensimmäinen ja viimeinen kerta soitinmarkkinoilla), kun SS tuli dots-otelaudalla ja Abalone Eagle-koristeella (kts: http://i118.photobucket.com/albums/o99/JouniK86/SANY0024.jpg ). Virittimet olivat Wilkinsonia kuten pitivätkin ja muut osat mitä sitten ovatkin (ts. vaihtoon menevät). Hardwaren väri oli kulta, ja mielestäni ei ole yhtään yliampuvan prameileva tuo laitos vaikka joku niin voisi ajatellakin. Makunsa kullakin. Otelauta on 100% ruusupuuta ja reunalistatkin näköjään jostain syystä on. Liimajämiä esiintyy sekä hyvin pieniä viimeistelymokia rungon pintakerroksessa. Ei mitään, minkä kanssa en pystyisi elämään. Vielä kuvaa rungosta: http://i118.photobucket.com/albums/o99/JouniK86/SANY0031.jpg

KS-70 soi sähköillä komeasti myös orkkismikeillä. Runko viininpunainen, viimeistely rungossa virheetön. Köynnöksissä pientä liimajämää ja yksi laippa selvästi väärässä kohdassa. Millin kokoinen kolo otelaudassa 7. kielen 16. nauhanvälissä. Kaulaliitos suhteellisen moitteeton.
Kuva: http://i118.photobucket.com/albums/o99/JouniK86/SANY0042.jpg

Katastrofia odotin viimeistelyjen kanssa. Ajattelin että saan nauhanpäitäkin hioa koko aamupäivän ja iltapäivän, mutta kun ei. Ei muuta kuin mikit vaihtoon ja säädöt sen jälkeen kohdilleen. Varmaankin heitän tuohon SS:n Seymour Duncanin JB+Jazz -yhdistelmän ja jätän Teslan AH-1:n odottamaan tulevia projekteja.

Edit: Ja tietysti vielä kerran todella iso kiitos Belielille tilauksen järjestämisestä sekä häntä tilauksen eri vaiheissa avustaneille!
Abysmalia - täyspitkä "Portals to Psychotic Inertia" saatavilla Levyvirastosta hintaan 8¤!
laroma
18.07.2008 09:59:18

reunalistatkin näköjään jostain syystä on

Tuosta olen kateellinen. Hittolainen! Miksiköhän jengi halunnut niitä listoja tilatessa...
Ûllatüs, üllatüs...
HeavyMachinery
18.07.2008 11:11:54

Tuosta olen kateellinen. Hittolainen! Miksiköhän jengi halunnut niitä listoja tilatessa...

Kyll mulle olisi kelvannut :D

Mulla on muuten Body halki :( ylempi puolisko on melkein kannen varassa kokonaan.....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Michi
18.07.2008 11:35:17
Belielille ja Billsnerille (kuten myös muille mukana olleille avustushenkilöille) iso iso käsi!

Valkoinen Vee kotona. Käy ja kukkuu. Hieno! Toimii! Hinta/laatu (ainakin ilman isompia sähkökokeiluja) erinomainen.

Tarkempia tietoja ja tuntemuksia vkonlopun Iron Maiden -spektaakkelien jälkeen.

Kiitokset vielä kerran!
-Up The Irons!-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)