Invader 15.09.2006 21:38:17 | |
---|
Ja mistäs tieto "ei mielellään tee". Muusikoiden.net hevosmiehen tietotoimisto...bullshit sanon minä. No tuossahan se lukee ylhäällä. Kun pistin tilaukseen oman Explorerin niin kyselin hiukan, mitä kustantaisi jos teetättäisin samantien Telecasterin itselleni siellä niin vastasi, että on keskittynyt ihan tarkoituksella hiukan rankempiin ynnä hevimpiin kitaroihin. Ei halua kuulemma olla, kuin ne tuhannet muut strato-kopioiden ja lp-kopioiden tekijät. Tai sitten ei.. |
aptoriar 15.09.2006 21:38:38 | |
---|
Ja mistäs tieto "ei mielellään tee". Muusikoiden.net hevosmiehen tietotoimisto...bullshit sanon minä. No siitä en tiedä, kuhan vaan ääneen ajattelin. "There's something out there waiting for us, and it ain't no man. We're all gonna die." |
saastara 16.09.2006 13:23:02 | |
---|
Ja mistäs tieto "ei mielellään tee". Muusikoiden.net hevosmiehen tietotoimisto...bullshit sanon minä. Noh.. Tuskin täällä kukaan ihan ilokseen valehtelee.. :) Mutta tosiaan, hevikepeissä ja ns peruskepeissä pelataan kyllä sen verta eroavilla ominaisuuksilla, että jos ei-hevikirves himottaisi, tilaisin sen suoraan joltakulta joka on sille alueelle enemmän omistautunut. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
-Prokitaristi- 16.09.2006 17:00:01 | |
---|
Missähän vaiheessa se kaulan profiili ilmoitetaan, kun eipä tuolla Ranin sivujen speksienväsäyksissä ole minkään sortin profiilinvalintaa..? |
ninos 16.09.2006 17:08:10 | |
---|
Missähän vaiheessa se kaulan profiili ilmoitetaan, kun eipä tuolla Ranin sivujen speksienväsäyksissä ole minkään sortin profiilinvalintaa..? Additional instructions? Tai oliko se Other notes ym. kuitenkin se viimeinen vapaasti täytettävä tila. Miksi alle? Miksei päälle? |
Ze Kink 16.09.2006 17:40:51 | |
---|
Lueppa pikkaisen aikaisemmasta postauksesta. Aika monin verroin kalliimpaa kuin muovi.. Itsehän mä sen aikaisemman kirjoituksen postasin, joten tiedän kyllä :D Pointti on se, että noi sharkfinit on niin yleisiä, että niitä saa valmiiksi tehtyinä ja halvalla. Jacksonkin tunkee niitä halpiskeppeihinsä. En siis usko että ne kauheasti nostaa hintaa. Muoviupotukset on aika tökerön näköiset, olen nähnyt kyllä. Jos säästää pitää niin ottaisin ihan ilman upotuksia, on tyylikkäämpikin. Suosittelen kuitenkin että kysyt niiden sharkfinien hintaa. KÄYTÄ USAN KONTSUA UN USA USAN KONTSU O SEMMONEN AITO KONTSU VEÄTSE VAA SIIHE PINTAA, YO, |
ps3t 16.09.2006 17:48:21 | |
---|
Taitaa tuo vasenkätisyys nostaa parilla satkulla kitaran hintaa oikeakätiseen versioon nähden. Mulle ainakin sanottiin ettei nosta hintaa kun huhtikuussa tilasin. Olisikohan vaan yleishintataso hieman noussut. Teknisyys on perseestä. |
-Prokitaristi- 17.09.2006 08:44:06 | |
---|
Additional instructions? Tai oliko se Other notes ym. kuitenkin se viimeinen vapaasti täytettävä tila. Sinänsä aika typerää, jos tuolle profiilin valinnalle ei ole omaa laatikkoa. On kyllä ainakin omasta mielestäni aika oleellinen asia. |
Karvarusina 17.09.2006 16:41:07 | |
---|
Itsehän mä sen aikaisemman kirjoituksen postasin, joten tiedän kyllä :D Pointti on se, että noi sharkfinit on niin yleisiä, että niitä saa valmiiksi tehtyinä ja halvalla. Jacksonkin tunkee niitä halpiskeppeihinsä. En siis usko että ne kauheasti nostaa hintaa. Muoviupotukset on aika tökerön näköiset, olen nähnyt kyllä. Jos säästää pitää niin ottaisin ihan ilman upotuksia, on tyylikkäämpikin. Suosittelen kuitenkin että kysyt niiden sharkfinien hintaa. 120€ maksaisivat kuulemma nuo MOP-sharkfinit. |
diabami 17.09.2006 17:44:05 (muokattu 17.09.2006 17:53:32) | |
---|
120€ maksaisivat kuulemma nuo MOP-sharkfinit. Entä stratoissa käytetyt pikku pilkut? Edit. siis MOP:na |
Karvarusina 17.09.2006 18:34:41 | |
---|
Entä stratoissa käytetyt pikku pilkut? Edit. siis MOP:na Jaa-a, enpä älynnyt sitten muiden nauhamerkkien hintoja tiedustella.. |
HeBeHu 18.09.2006 00:22:04 | |
---|
Yleinen trendi näyttää olevan toimitusten viivästyminen. Kesäkuussa tilatun ja puoliksi maksetun kitaran toimitus venähtänyt helmikuun puoliväliin. Alunperin siis luvattiin vuodenvaihde. Nooh, ehkäpä sen juuri ja juuri kestää. |
Ben_D 18.09.2006 08:07:37 | |
---|
Yleinen trendi näyttää olevan toimitusten viivästyminen. Kesäkuussa tilatun ja puoliksi maksetun kitaran toimitus venähtänyt helmikuun puoliväliin. Alunperin siis luvattiin vuodenvaihde. Nooh, ehkäpä sen juuri ja juuri kestää. Mulla on kesäkuussa tilattu kitara, jonka toimitus viivästyi joulukuun puoliväli -> tammikuu. Tai ei se vielä vielä ole viivästynyt, mutta mahdollista on, että viivästyy..kun siellä nyt näyttäis olevan näin paljon tilauksia niin hinnat nousevat pomminvarmasti...elleivät ole jo nousseet... http://www.fiercemetal.org |
Jake.e 18.09.2006 16:52:46 | |
---|
Miten kauan teillä on kestänyt tuo rahansiirto? 3-5 päivää pitäis kestää ja mulla on 7 menossa. Pitäiskö sitä latailla haulikkoa ja mennä kiittämään nordean iloista väkeä vai ei? Jerk. |
ballfish 18.09.2006 16:59:34 | |
---|
Mulla on kesäkuussa tilattu kitara, jonka toimitus viivästyi joulukuun puoliväli -> tammikuu. Tai ei se vielä vielä ole viivästynyt, mutta mahdollista on, että viivästyy..kun siellä nyt näyttäis olevan näin paljon tilauksia niin hinnat nousevat pomminvarmasti...elleivät ole jo nousseet... Kyllähän nuo tuntuu 100-200e nousseet. |
N33m0 18.09.2006 17:23:07 | |
---|
Miten kauan teillä on kestänyt tuo rahansiirto? 3-5 päivää pitäis kestää ja mulla on 7 menossa. Pitäiskö sitä latailla haulikkoa ja mennä kiittämään nordean iloista väkeä vai ei? mulla kesti sen viikon suunnilleen, kyllä ne rahat tallessa on ja matkalla slow music for slow people |
Ben_D 18.09.2006 17:45:43 | |
---|
Miten kauan teillä on kestänyt tuo rahansiirto? 3-5 päivää pitäis kestää ja mulla on 7 menossa. Pitäiskö sitä latailla haulikkoa ja mennä kiittämään nordean iloista väkeä vai ei? Siirsin tiistai-iltana/yöllä...oli perjantaina perillä. Kun ostin Charvelini Englannista siirsin rahat maanantaina ja maksu oli perillä torstaina. http://www.fiercemetal.org |
Super-Jari 18.09.2006 17:50:48 | |
---|
Kyllähän nuo tuntuu 100-200e nousseet. Voipa olla että kysynnän/tilauksien ryysis laantuu kohta. |
Ben_D 18.09.2006 17:54:19 | |
---|
Voipa olla että kysynnän/tilauksien ryysis laantuu kohta. Vaikee sanoo kun ei tiedä tilauksista kun about Suomen tilanteen....muista EU maista tilauksia tulee moninkertaisesti enemmän väittäisin mä. http://www.fiercemetal.org |
Super-Jari 18.09.2006 18:01:03 | |
---|
Vaikee sanoo kun ei tiedä tilauksista kun about Suomen tilanteen....muista EU maista tilauksia tulee moninkertaisesti enemmän väittäisin mä. Eiköhän tuolla kysynnällä hinta nouse vielä sinne että se ei enää ole halpa. Perhana kun ois sillon tilannu kun oli rahakin valmiina :( |