Kontiak 27.12.2022 18:03:14 | |
---|
Sjömanni: Se on kai oletusasetus, kun ollaan ostamassa. Tarjoaisi sitten eikä kyselisi. "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
-J.- 27.12.2022 19:38:37 | |
---|
Miten MAC/PC-kauppa torilla luistaa? Missä on oikeasti hyvät riffit perkele? Tuommosta 00110011- riffiä toisensa perään. Saatana! - keppi2 |
msalama 27.12.2022 20:40:08 | |
---|
Tarjoaisi sitten eikä kyselisi Jos joku on epäselvää, niin ensin kysellään ja sitten mahdollisesti tarjotaan. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
BugBadWolf 28.12.2022 18:56:13 | |
---|
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
McLeach 22.02.2023 13:54:44 | |
---|
Ovatko Strymonit epäkäytännöllisiä vai pelkkää paskaa sittenkin? No ei vaan, mutta tuntuisi pyörivän torilla hämmentävän kovalla syötöllä. |
L.H 22.02.2023 14:20:17 | |
---|
En ole saanut aikaiseksi tehdä myynti-ilmoituksia ylimääräisistä romuista, mutta yhteen ostoilmoitukseen tarjosin haettua tuotetta. Tuli vastaus, että just nyt ei pystykään ostamaan, mutta kiinnostaisi kyllä. Noin viikon päästä tuli viestiä, että nyt on raha-asiat taas jiirissä ja vieläkö löytyy. Vastasin kyllä, niin sitten ei taas kuulunutkaan enää mitään. |
LaMotta 22.02.2023 14:23:48 (muokattu 22.02.2023 14:24:17) | |
---|
Ihmeen hyvin meni pärssiset kaupaksi. Kalliimman kohdalla olin valmistautunut hengessä noin vuoden myynti aikaan. Taisi mennä 2 kuukaudessa. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
elon arska 22.02.2023 14:35:11 | |
---|
Viikon aikana meni kolme artikkelia, joista yhtä myin neljän kuukauden ajan. Liekö talousnäkymät paremmat jo? Nyt onhelmana itsellä on se, ettei vielä syksyllä kosolti myynnissä olleita kakkosmarkin Katana-nuppeja näy myynnissä alkuunkaan (paitsi yksi, jonka kaupasta ei päästy yksimielisyyteen). My friend asked me if I wanted a frozen banana. I said 'No, but I want a regular banana later, so... yes!' -Mitch Hedberg |
mpekkanen 27.02.2023 20:35:33 (muokattu 27.02.2023 20:42:57) | |
---|
Taas meni yhdeltä kauppiaalta kaupat sivu suun... Yksi kiinnostava kitara on torilla ja kun soitin siitä, niin myyjä oli innoissaan yhdestä minun kitarasta ja ajattelin tarjota tätä vaihdossa ja rahaa. Kitara ei ollut minun asunnolla, jonka kerroin myyjälle, mutta sain sen hommattu asunnolleni. Kerroin kyllä puhelimessa millainen kitara on kyseessä ja myyjä halusi siitä kuvia... Kun lähetin hänelle sovitusti kuvia, niin sen jälkeen ei enää myyjästä mitään kuulunut. Arvatenkin, myöskään minua ei kiinnosta enää ostaa pelkällä rahalla, kaiken jälkeen. Jos myyjä olisi viitsinyt vastata edes minun kuvien laiton jälkeen, niin olisin ehdottanut käteiskauppaa. Kitara oli myös kuvissa sellainen kun olin siitä kertonut. Eikä tämä tapaus ole ainoa, vaan tällaisia tapauksia on sattunut useamman kerran. Myyjän kannattaisi siis vastata ostajalle, jos meinaa jotain myydä! |
basisti1971 28.02.2023 08:45:58 | |
---|
Moi. mpekkanen: Myyjän kannattaisi siis vastata ostajalle, jos meinaa jotain myydä! Ehdottomasti samaa mieltä. Kuten myös silloin jos syystä tai toisesta muuttaa mielensä. Mutta eihän tuollainen nykykakaroiden kauppatapaan kuulu. Vaikka todella vähän sattuneesta syystä mnettorilla kauppaa teenkin, tuo on täällä tuikitavallista toimintaa. Sulla sentään vastasi ekaan puheluun, joka sinänsä jo on mun kokemuksen perusteella harvinaista. Olen asiasta tässä viestiketjussa aiemminkin maininnut, ja vastaukseksi tulee aina jotain lätinää siitä ettei vastata tuntemattomista numeroista tuleviin puheluihin tai tekstiviesteihin :/. Aika kapoiseksi -tai ainakin yksitoikkoiseksi- menee ostajakunta jos vain tutuista numeroista tuleviin yhteydenottoihin on valmis vastaamaan. Mutta pääseehän sitä sitten vinkumaan tässä viestiketjussa kun kauppa ei käy ;). T:Samuli |
Penasol 28.02.2023 13:32:17 | |
---|
Yritin yhtä muinais-Ibanezia, siis akustista, kaupata kielisatsin hinnalla koska kunto on huono ja joku aiempi omistaja korjaillut sitä aika kyseenalaisin keinoin. Parinkin hakijan kanssa jo sovittiin kaupat, mutta ensimmäinen kehotti osoitteen saatuaan unohtamaan koko asian eikä enää vastannut vaikka tarjosin ilmaiseksi. Toinen oli alkuun innokas, mutta hakeminen jäi sitten kuitenkin tekemättä. Voi toki olla, että ilmainen kama herättää romunkerääjävietin ja kaupat pitäisi silloin saada heti tehtyä. Muutaman tunnin päästä herätään ajattelemaan, että mitäs helvettiä minä tuollaisella romulla tekisin. En tiiä saatana |
dajackal 28.02.2023 14:54:20 | |
---|
Penasol: Voi toki olla, että ilmainen kama herättää romunkerääjävietin ja kaupat pitäisi silloin saada heti tehtyä. Muutaman tunnin päästä herätään ajattelemaan, että mitäs helvettiä minä tuollaisella romulla tekisin. Tämä on ainakin tori.fi:ssä tullut huomattua: jos laitat sinne mitä tahansa tyrkylle ilmaiseksi, niin kohta on viestiloota täynnä kaiken maailman säätäjiä jotka parhaimmillaan ilmoittaa että voivat ottaa tuotteen ilmaiseksi vastaan jos tuon sen heille 30 kilsan päähän kotiovelle tänään ennen kello viittä. Näistä ongelmista poistuu 90% heti kun laittaa tuotteelle hintaa edes kympin verran. |
Durty 28.02.2023 17:52:44 | |
---|
Kentuckyn maniska meni päivässä. |
Guitarfreak 28.02.2023 21:35:19 | |
---|
McLeach: Ovatko Strymonit epäkäytännöllisiä vai pelkkää paskaa sittenkin? No ei vaan, mutta tuntuisi pyörivän torilla hämmentävän kovalla syötöllä. Ne ei oo enää muotia Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Laulava Kylätohtori 28.02.2023 21:41:06 | |
---|
L.H: En ole saanut aikaiseksi tehdä myynti-ilmoituksia ylimääräisistä romuista, mutta yhteen ostoilmoitukseen tarjosin haettua tuotetta. Tuli vastaus, että just nyt ei pystykään ostamaan, mutta kiinnostaisi kyllä. Noin viikon päästä tuli viestiä, että nyt on raha-asiat taas jiirissä ja vieläkö löytyy. Vastasin kyllä, niin sitten ei taas kuulunutkaan enää mitään. Ne rahat vissiin juotiin sun vastausta odotellessa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Perza 01.03.2023 08:28:44 | |
---|
Ei mee kaupaksi mikään... |
Jonttu 01.03.2023 10:18:58 | |
---|
Luulin että Fishmänit ovatten kuuminta hottia? Ostakaa Classicit pois puoli-ilmaiseksi :P https://www.youtube.com/watch?v=-w-B6H0abxY |
Krice 07.03.2023 13:50:17 | |
---|
Yksi hoppeli joka oli ostamassa peltiä ei ole kirjautunut yli kahteen päivään. Ei kai mitään vakavaa ole sattunut? |
Guitarfreak 08.03.2023 11:37:35 | |
---|
Ei mee nii nopeasti kaupaks ku mieli muuttuu :D Vika lienee mielessä eikä torissa.. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
msalama 08.03.2023 13:29:22 | |
---|
Ei mee kaupaksi mikään Meneehän, mäkin ostin torilta just ihan sikapäheen -73 Gretsch Clipperin. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |