PIM 23.07.2024 15:12:16 | |
---|
Nostalgian nälkä iski ja poistin torilta legendaarisen Tech21 SansAmp PSA analogisen putkivahvistinemulaattorin uusintapainoksen V2.0:n. Aikanaan liki 30 vuotta sitten tuli hölmöyksissä myytyä alkuperäinen PSA ensimmäisen digimallintavan BOS GX-700:n tieltä pois, kun Bossista löytyi myös efektejä ja digi oli uutta ja hienoa. En ollut kuullutkaan, että räkkikokoisesta PSA:sta on joskus tullut tälläinen kätevä pedaalimallinen uusintapainos, joka sai vielä halvemmalla kuin alkuperäisen. Tästä uudemmasta saa kaappisimuloinnin pois päältä, että tämän voi lykätä vaikka Tonex Onen eteen pedaalilaudassa tuomaan mukaan analogista särömaalilmaa ilman latensseja. https://www.youtube.com/watch?v=Se0TlvpeeOMKamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Shredator 23.07.2024 19:18:00 | |
---|
Shredator: EMG 81-8 tuli hommattua. Isohko mötkylähän se on, mutta parhaitahan nämä ovat kunnon alaviremöyrintään. Ja vielä kaveriksi kaulaan EMG 808. Paljon tätä parjataan, mutta kaulamikkinä ihan ok. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Shredator 26.07.2024 18:33:33 | |
---|
Tuli mielenkiinnosta hommattua PaintAudion Midi Captain 6 -midiohjain, kun ei ole hinnalla pilattu. Tuotetta haittaa se, ettei ole kunnollista editoria, vaan ohjelmointi tapahtuu pedaalin tekstitiedostomuotoisia kooditauluja ohjelmoimalla. Hieman haastavaa ja raastavaa. Itsessään toimii kyllä oikein mainiosti. Lisäksi viimein hommasin kitaroiden huoltoalustan ja kaulatuen iänikuisten diy-viritysten tilalle sekä Minotaurin nahkahihnan. Ei näitä ole turhaan vuosia kehuttu, varsin mainioita. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
dajackal 27.07.2024 00:34:39 | |
---|
Tuli poimittua halpis-Ibanez mallia GRG131 kun sopuhintaan osui matkalle. En ole vielä vahvariin kokeillut kytkeä mutta ensitutkiskelun perusteella kelpo vekotin. Nauhamateriaali ei tosin vaikuta erityisen laadukkaalta, mutta kiillotetaan nyt ensin ja haukutaan vasta sitten. Putsailua, perushuoltoa ja uudet kielet niin pitäisi tulla hyvä. "Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol
"Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä |
McWylde 27.07.2024 22:16:45 | |
---|
Ostin Ibanezin RGD2120Z kitaran Saksasta. Millaiset markkinat näillä on Suomessa jos ei sovikaan omaan käteen? Ei ole ennen ollut Ibanezia mutta kovin odotan tätä kun siinä on laitettu mikkien puolituskytkin volumen tilalle ja volume tuotu lähemmäs kampea. Saas nähdä. |
Mho 30.07.2024 08:38:56 | |
---|
Ostohousut pysyneet poissa alkuvuoden, mutta nyt osu silmiin northwest guitarin sivuilla telen plexi mitä olen hakenut, eli musta 3-ply ja viidellä ruuvilla ja halpakin vielä. Tulee mij tokaihin. |
Guitarfreak 30.07.2024 08:48:46 | |
---|
Talliin tuli Marshall JMP 2203 nuppi.. ei ookaan ollu aiemmin ihan sitä-itseään näin originaalina. Jännä nähdä mitä käy :D NOOT NOOT - Pingu |
Shredator 30.07.2024 10:57:32 | |
---|
Guitarfreak: Talliin tuli Marshall JMP 2203 nuppi.. ei ookaan ollu aiemmin ihan sitä-itseään näin originaalina. Jännä nähdä mitä käy :D Mainiota. Jos on hyvä yksilö, niin pidä siitä kiinni. Parhaita Marshalleita mielestäni. Se tekee käytännössä sen yhden soundin, mutta paremmin kuin mikään muu. Taianomainen vahvistin. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Guitarfreak 30.07.2024 11:59:50 | |
---|
Shredator: Mainiota. Jos on hyvä yksilö, niin pidä siitä kiinni. Parhaita Marshalleita mielestäni. Se tekee käytännössä sen yhden soundin, mutta paremmin kuin mikään muu. Taianomainen vahvistin. Aika monenmuitoiseks saa kyl pökäleet protoolsin aikajanalla. En sanois et yks soundi :D tuntuma ja äänikuva muuttuu aika paljon pelkällä middlenappulalla.. onhan tää iso säröspedu näin kuorman kanssa Jos yrittääs ny vähän taas pitää taukoa GAS:sta NOOT NOOT - Pingu |
JaaGeRMaisTeR 03.08.2024 19:20:55 | |
---|
On vettä virrannut jne. Nyt sain hankittua uuden nupin ja päädyin jostain syystä taas Bugeraan. Jospa ruletti tuosta lähtisi liikenteeseen. Pitää varmaan nuo trankkuhärvelit hävittää. Eipä niitä tule käytettyä. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Jaketsu 04.08.2024 22:32:37 | |
---|
Kun löytyi jo ennestään LTD:n Mustaa Metallia niin pitipä hankkia sille kaveriksi Arktista Metallia. https://muusikoiden.net/dyn/users/182024.jpg Enpä olisi pari vuotta sitten koskaan kuvitellut omistavani kahta aktiivielektroniikalla varustettua hevijyrmyriä saatika RR/V -mallista. Joku houre näemmä neljänkympin lähestyessä. |
Shredator 05.08.2024 19:57:59 | |
---|
K&M kitaristin jalkatuki. Nämä on niitä oikeasti soittoon vaikuttavia juttuja joita ei tule oikein mietittyäkään. En tiedä miten olen pärjännyt ilman kaikki vuosikymmenet. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
fridgebuzz 05.08.2024 22:37:37 | |
---|
Radial Bigshot ABY -pedaali stereohommiin. |
Jeszse 06.08.2024 11:18:42 | |
---|
Shredator: K&M kitaristin jalkatuki. Nämä on niitä oikeasti soittoon vaikuttavia juttuja joita ei tule oikein mietittyäkään. En tiedä miten olen pärjännyt ilman kaikki vuosikymmenet. Oon huomannu kans ottavani kotona kaikenlaista esinettä jalan alle ku oon soitellu nauhalle jotain mut en oo tämmöstä vielä ostanu. Olis varmaan ihan pätevä. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Shredator 06.08.2024 11:42:03 | |
---|
Jeszse: Oon huomannu kans ottavani kotona kaikenlaista esinettä jalan alle ku oon soitellu nauhalle jotain mut en oo tämmöstä vielä ostanu. Olis varmaan ihan pätevä. Kannattaa, varsin hyvä 14€ sijoitus. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
McNulty 06.08.2024 11:50:29 | |
---|
Varmaan puolen vuoden ajan mulla oli torilla ostoilmoitus Tubesteader Lightkeeper -pedaalista. No, eihän näillä leveyksillä sellaista kukaan tarjonnut. Ilmoitus ehti vanhentua ja lopulta poistin sen kokonaan omista ilmoituksistani. Taisi kulua viikko tuosta ilmoitukseni poistamisesta, kun eräänä iltana huomasin m.netin torille ilmaantuneen Lightkeeper v2:n. Pistin samantien viestiä ja lupasin tyrkätä rahat MobilePaylla. Siis tällainen: https://tubesteader.com/products/lightkeeper-v2moving in stereo |
JaaGeRMaisTeR 06.08.2024 12:47:50 | |
---|
McNulty: Varmaan puolen vuoden ajan mulla oli torilla ostoilmoitus Tubesteader Lightkeeper -pedaalista. No, eihän näillä leveyksillä sellaista kukaan tarjonnut. Ilmoitus ehti vanhentua ja lopulta poistin sen kokonaan omista ilmoituksistani. Taisi kulua viikko tuosta ilmoitukseni poistamisesta, kun eräänä iltana huomasin m.netin torille ilmaantuneen Lightkeeper v2:n. Pistin samantien viestiä ja lupasin tyrkätä rahat MobilePaylla. Siis tällainen: https://tubesteader.com/products/lightkeeper-v2 Sehän meni hyvin. Yleensä tavarat tulee myyntiin vasta, kun olet tilannut uuden jostain. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
McNulty 06.08.2024 14:24:15 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Sehän meni hyvin. Yleensä tavarat tulee myyntiin vasta, kun olet tilannut uuden jostain. Kerrankin näin :) 20 vuotta muusinettiä ja nyt jo onnistui näin päin. moving in stereo |
M4ss3 m/ 06.08.2024 20:17:40 | |
---|
Shredator: K&M kitaristin jalkatuki. Nämä on niitä oikeasti soittoon vaikuttavia juttuja joita ei tule oikein mietittyäkään. En tiedä miten olen pärjännyt ilman kaikki vuosikymmenet. Ostin tuollaisen aikanaan ja huomasin saman. Harmi, että tuli poljettua se paskaksi. Pitäisi varmaan ostaa uusi. jou |
PIM 06.08.2024 20:19:37 | |
---|
Hyvinkäältä löysin kirppikseltä kympillä Peavey merkkisen 2 nappisen jalkakytkimen juuri 42 vuotta sitten ostamaani Peavey Backstage 20 trankkukomboon. Vihdoinkin saan polkastua saturation ja reverb efektit päälle ja pois ilman käsiä. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |