sustain65 10.09.2015 19:21:02 | |
---|
Åboensis: Jeps, mulla taitaa nopealla laskutoimituksella olla peräti kolme mokomaa. Kaksi on jatkuvassa käytössä, kolmas jossain kaapin perällä. Kaikki komioita genuiniinnahkaisia ;D. Vanhinkaan (ollut mulla kai reilut kahdeksan vuotta) ei ole mennyt oikein miksikään, vaikka lienee mun hihnoista se kaikkein useimmin olkapäätä kuluttava. Juuh, kolme on täälläkin, hyviä ovat! |
Laulava Kylätohtori 11.09.2015 12:08:13 (muokattu 11.09.2015 12:10:56) | |
---|
antnis: 10-52-setti on kyllä toisaalta tuhdin tuntuinen mutta joku siinä itselle ainakin mättää, 11-49 on balanssiltaan parempi mielestäni. Noissa on sekin etu, että kun yleensä pickaan melkeinpä etumikin päältä niin on jotenkin paremmin kontrollissa soitto jäykemmällä yläpäällä. Joo, kävin eilen hakemassa pari pakettia normi 11-settejä ja pikaisen testauksen perusteella ovat kyllä parempia kuin 10 tai 10-52-setit. Tuntuma on parempi, samoin soundi. Tässä on oikeastaan tavallaisen kymppisetin ja 10-52 setin hyvät puolet yhdistyvät niin tatsiltaan kuin soundillisesti. Itse pickaan pääasiassa samoista kohdista, kaula- ja keskimikin välistä about, joten tuo on totta myös omalta kohdaltani. Eli normi 11-setillä mennään. Ehkä vielä voisi D'addarion lisäksi kokeilla NYXL:iä... e. heh, pääsin vielä esittämään itseäni viisaampaa, kun joku oli ostanut kitaran isoilla nauhoilla ja oli kyselemässä, että onko kitara rikki, kun ei saa vireeseen. Tulipa todettua, että aivan kauheat nuo jumbonauhat (tai mitkä sitten olikaan), vaatisi kyllä sellaisen hipluuotteen, että ei tulisi yhtään mitään. Joskus mietin, että pitäisikö testata isompia nauhoja, mutta kyllä se tuli nyt selväksi muutamassa minuutissa - ei pitäisi... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
antnis 11.09.2015 12:15:00 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joo, kävin eilen hakemassa pari pakettia normi 11-settejä ja pikaisen testauksen perusteella ovat kyllä parempia kuin 10 tai 10-52-setit. Tuntuma on parempi, samoin soundi. Tässä on oikeastaan tavallaisen kymppisetin ja 10-52 setin hyvät puolet yhdistyvät niin tatsiltaan kuin soundillisesti. Itse pickaan pääasiassa samoista kohdista, kaula- ja keskimikin välistä about, joten tuo on totta myös omalta kohdaltani. Eli normi 11-setillä mennään. Ehkä vielä voisi D'addarion lisäksi kokeilla NYXL:iä... Mulla on Ernie Ballit koska satuin sellaiset löytämään laatikon perältä. Vaihdan kyllä normi D'Addarioon jossain välissä kun niitä olen tottunut käyttämään oli vahvuus mikä vaan. Ne NYXL ei mulle jotenkin sopineet, vaikea sanoa että miksi. Pikkaisen yllätyksenä kyllä tuli tuo 11-setin hyvyys, ei sillä ihan kovimpia countrybendejä kyllä vedetä mutta semmoiseen perussoittoon just passeli ja jatsisointuja on paljon kivempi soittaa kuin ysipuolikkailla. |
Kunnallisjäte 12.09.2015 18:08:14 | |
---|
Fender classic player 60's strato. Pienen säätämisen jälkeen vaikuttaa oikein pätevältä peliltä. "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
freakingenius 12.09.2015 18:14:45 | |
---|
Kunnallisjäte: Fender classic player 60's strato. Pienen säätämisen jälkeen vaikuttaa oikein pätevältä peliltä. Pakko itekkin saada tuommonenn sinisenä! Paljon maksoi, mistä hommasit? Minkälaiselta kaula vaikuttaa? |
atct 12.09.2015 18:45:45 | |
---|
Tuli ostettua torilta Radial Tonebone Classicin. Pätevä laite. Saa trankku cubenkin soundin kuullostamaan todella hyvältä. |
Kunnallisjäte 12.09.2015 19:21:06 | |
---|
freakingenius: Pakko itekkin saada tuommonenn sinisenä! Paljon maksoi, mistä hommasit? Minkälaiselta kaula vaikuttaa? Torilta vähän päälle neljä hunttia. Tohon rahaan vaikuttaa kyllä lupaavalta. Kaula on mukava, ei jytky muttei tikkukaan. Radius on 12, joka voi joitain stratomiehiä mietityttää. Mikithän on custom shopit ja tallla kaksi ruuvinen modernin ja vintagen risteytys. "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Meisselimies 12.09.2015 21:19:06 | |
---|
Tässä noin parin viikon aikana on tullut hommattua Rotovibe, MXR Black Label Chorus ja MXR:n M117 Flangeri sekä Weberin Mini Mass. Nyt ollaankin tilanteessa jossa kamat ovat kasassa, eikä minun enää ikinä tarvitse ostaa muuta kuin kieliä ja plektroja. Steve Vain Elämää |
Gabe 12.09.2015 21:20:41 | |
---|
Meisselimies: Nyt ollaankin tilanteessa jossa kamat ovat kasassa, eikä minun enää ikinä tarvitse ostaa muuta kuin kieliä ja plektroja. Aivan varmasti. :D |
jniska 12.09.2015 21:32:27 | |
---|
"Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
sustain65 13.09.2015 08:46:32 | |
---|
Meisselimies: Nyt ollaankin tilanteessa jossa kamat ovat kasassa, eikä minun enää ikinä tarvitse ostaa muuta kuin kieliä ja plektroja. Sama täällä. (Tai voisi kai sitä yhden hyvän kombon hankkia... ;-) |
arppah8 14.09.2015 10:08:14 | |
---|
Uraltonelta lähti tilaukseen Hotone Skyline Verb-reverbpedaali sekä virtajakopiuha kahdelle pedaalille Cioksin virtalähteeseen. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
freakingenius 14.09.2015 12:59:10 | |
---|
Kunnallisjäte: Torilta vähän päälle neljä hunttia. Tohon rahaan vaikuttaa kyllä lupaavalta. Kaula on mukava, ei jytky muttei tikkukaan. Radius on 12, joka voi joitain stratomiehiä mietityttää. Mikithän on custom shopit ja tallla kaksi ruuvinen modernin ja vintagen risteytys. Kuulostaa hyvältä, noita vaan oin aika harvassa käytettyinä täällä. Radius on varmaan aika ok, oon kelannu joskus hommata compund 10-14 niin tuo on aika sopiva kompromissi. |
Entropia666 14.09.2015 21:55:08 | |
---|
Ijööööö, taisin sopia kaupat Charvelin 1b -bassosta. Tästäkö se alamäki nyt alkaa? |
heviäijä 14.09.2015 21:56:45 | |
---|
Entropia666: Ijööööö, taisin sopia kaupat Charvelin 1b -bassosta. Tästäkö se alamäki nyt alkaa? Inkvisitoriin 2 basistia. SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
Entropia666 14.09.2015 21:57:53 | |
---|
heviäijä: Inkvisitoriin 2 basistia. No ois se yks ees eka. |
audioAXS 14.09.2015 23:04:31 | |
---|
Schallerin Lockmeister talla Jacksonii ja sit paketti kielii ja piuha. Eiköhän näil pärjää hetken.... Tosin strato pitäis jostaa löydää ;) "Good music is good no matter what kind of music it is"
-Miles Davis |
arijuki 16.09.2015 23:29:13 | |
---|
Tänään kotiutettu Gibson Les Paul Standard 2005 vuodelta ja myös siihen tuleva BKP The Mule -setti :-) The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King |
Gabe 17.09.2015 10:20:47 (muokattu 17.09.2015 10:21:27) | |
---|
arijuki: Tänään kotiutettu Gibson Les Paul Standard 2005 vuodelta ja myös siihen tuleva BKP The Mule -setti :-) Muulisetti on kyllä osoittautunut toimivaksi. Nyt sain säädötkin aikaiseksi laittaa kohdilleen, toimii erittäin hyvin! |
Juzpe 17.09.2015 10:24:22 | |
---|
DT-770 Beyerin studioluurit, Mooerin Noisegate ostettu'd ja Simble testiin (ostamatta ei testata!) Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |