Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 539 40 41 42 43347 348 349 350 351
komero
20.05.2013 09:46:11
JaaGeRMaisTeR: Jo pelkästään Oulussa ja ii:ssä on koijattu yhteensä 160 miljoonaa basistia ja 15000 pianistia. Luulivat ostavansa soittomen, saivat majavan.

No täällä meitä huijattavia riittää kyllä! Olis kiva, että ne basistit tulis joskus esiin koloistaan, bändit kaipaa niitä. Siellä sun naapurissa Kyrössä asuessani, useampia vuosia, näkyi vielä vähemmän basisteja. Liekö niitä huijattu Auran markkinoilla (Alkohan on siinä vieressä ja siksipä eksyvätkin sinne koijattavaksi) ja siksi pysyivät häpeissään veneiden alla ja ojarummuissa?
Twinkle
20.05.2013 14:33:02
oiva tumpeloinen: Kyllä sen kanssa sai ihan lontoota kirjoitella seksiviestein.

kokeile ymmärtääkö se oikeustoimilakia.
oiva tumpeloinen
20.05.2013 15:40:53
Twinkle: kokeile ymmärtääkö se oikeustoimilakia.

Takaisinsaantia uudelta omistajalta.
jyrkalt
20.05.2013 16:02:08
Mua jo naurattaa sana oikeustoimilaki.
Sääh..
When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass.
JaaGeRMaisTeR
20.05.2013 17:17:04
komero: No täällä meitä huijattavia riittää kyllä! Olis kiva, että ne basistit tulis joskus esiin koloistaan, bändit kaipaa niitä. Siellä sun naapurissa Kyrössä asuessani, useampia vuosia, näkyi vielä vähemmän basisteja. Liekö niitä huijattu Auran markkinoilla (Alkohan on siinä vieressä ja siksipä eksyvätkin sinne koijattavaksi) ja siksi pysyivät häpeissään veneiden alla ja ojarummuissa?

Lupaan pyrkiä pelastamaan kaikki Kyröläiset basisitit Alko edessä tapahtuvilta huijauksilta. :D

Tuli mieleen että Iin keskustassa on muuten hyvä nakkikioski. Mysteeriksi myös jäi miksi Torniosta piti mennä Ouluun tiimariin... No nämä haudataan arkistoihin ja jätetään ratkaisemattomiksi tapauksiksi. =D
V
Laulava Kylätohtori
20.05.2013 17:36:48
jyrkalt: Mua jo naurattaa sana oikeustoimilaki.
Sääh..

Niinkuin kaikki muutkin Suomen lait. Ja jos ne ei naurata, niin ne itkettävät....
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Doglover
29.05.2013 13:47:18
Oho järkyttävää lukea kuinka Suomestakin on tullut huijattavien luvattu maa. Että pitää olla tarkkana, eikä luottaa ihan jokaseen yksityiseen henkilöön. Itse olen onneksi erakkoluonteinen ja hyvin epäilevä ja ostan liikkeestä. Ja nimenomaan siksi, että en juurikaan itse tiedä aina mikä on hyvä. Ja on ihana käydä erikoisosaamisen liikkeissä kun siellä tiedetään mitä myydään.
Jucciz
29.05.2013 21:59:28
Doglover: Ja on ihana käydä erikoisosaamisen liikkeissä kun siellä edes toisinaan tiedetään mitä myydään.

Liian ruusuinen ennakkokäsitys voi sekin tuottaa pettymyksen.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
JaaGeRMaisTeR
29.05.2013 22:03:50
Jucciz: edes toisinaan

Liian ruusuinen ennakkokäsitys voi sekin tuottaa pettymyksen.

Tämä totta..
V
Decadetroll
30.05.2013 10:45:25
Heh, nyt se tyyppi, joka ei hakenut sitä pakettia postista alkoi kirjoittelemaan meikän profiiliin varoituksia, kuinka myyn paikattuja paskakitaroita ja mua kannattaa vältellä. Voe jessus, että voi olla ihminen vähän erikoinen. Niin, että varokaa mua, oon tehny 10 vuotta täällä huijarikauppoja vaan ja paskakitaroita on liikuteltu puolin ja toisin. :)
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
JaaGeRMaisTeR
30.05.2013 11:04:24
Decadetroll: Heh, nyt se tyyppi, joka ei hakenut sitä pakettia postista alkoi kirjoittelemaan meikän profiiliin varoituksia, kuinka myyn paikattuja paskakitaroita ja mua kannattaa vältellä. Voe jessus, että voi olla ihminen vähän erikoinen. Niin, että varokaa mua, oon tehny 10 vuotta täällä huijarikauppoja vaan ja paskakitaroita on liikuteltu puolin ja toisin. :)

Arvasin että tuon lutusen ankka-avatarin takana piilee huijari. Näytti kommenteisaa olevan tuo legendaarinen oululainen lausahduskin :D pakko olla kaijonharjun nilikki :D
V
Gabe
30.05.2013 11:05:32
Decadetroll: Heh, nyt se tyyppi, joka ei hakenut sitä pakettia postista alkoi kirjoittelemaan meikän profiiliin varoituksia, kuinka myyn paikattuja paskakitaroita ja mua kannattaa vältellä. Voe jessus, että voi olla ihminen vähän erikoinen. Niin, että varokaa mua, oon tehny 10 vuotta täällä huijarikauppoja vaan ja paskakitaroita on liikuteltu puolin ja toisin. :)

Ihme toimintaa. Mikä olikaan ostajan ikä?
Twinkle
30.05.2013 11:11:08
Gabe: Ihme toimintaa. Mikä olikaan ostajan ikä?

Enemmän kiinnostaisi ostajan kertomana hänen oma näkemyksensä tapahtumien kulusta.
pappasfin
30.05.2013 11:36:30 (muokattu 30.05.2013 11:42:57)

Koivuniemen herraa pepulles pitäis antaa kun paikattuja keppejä kaupittelet ;D

(Tarkennus edelliseen, eli jos nyt joku ei tietäis, että mikä on Koivuniemen herra niin se on se kuuluisa pienehkö risu (vitsa) jolla läimitään tuhmien lapsien pepulle, jotta ovat ihmisiksi) :D
PappaSFin
Decadetroll
30.05.2013 11:42:08 (muokattu 30.05.2013 11:45:12)
Twinkle: Enemmän kiinnostaisi ostajan kertomana hänen oma näkemyksensä tapahtumien kulusta.

Joo, minäki haluaisin kuulla, että missäs omassa pienessä maailmassa siellä liikutaankaan. Johan tuo tuli huutelemaan aiemmin tuon saman kitaran myynti-ilmoituksen kommentteihin kuinka siellä paketissa ei ollu kitaraa, kun painoi vaan 4,2kg postin mukaan ja kesti melkeen kuukauden tulla se kitara (6 arkipäivää) ja että se viivästys oli mun vika. Ja kitara oli huonosti pakattu, kun se lähetyslappu oli irronnut siitä kyljestä ja oon täysi huijari :)

Tiedäppä hänestä sitten, istunee jossain foliohattu päässä ja koittaa parhaansa mukaan sabotoida meikän tulevat kaupat.

Iästä en osaa sanoa.

Enkä muuten ole kaijolainen, vaikka oonki joskus viettäny aikaa caiossa, kun siinä lähellä asustelin linnanmaalla. Rajakylältä huutelen. Ja jos nyt joku haluaa tuon kepin testata ja hakea pois niin sopii mulle, ei mulla ole mitään piiloteltavaa kepin kunnosta tai muustakaan kaupankäynnistä.

Pappasfin, hain jo koivuvitsan, illalla saa emäntä kurittaa kun näin ikävästi huijaan ihmisiä. Vieläpä reilut sata kertaa peräkkäin, eikä kukaan oo ennen tätä penaalin terävintä kynää sitä huomannu!
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
pappasfin
30.05.2013 11:47:33 (muokattu 30.05.2013 11:51:11)
Decadetroll: Pappasfin, hain jo koivuvitsan, illalla saa emäntä kurittaa kun näin ikävästi huijaan ihmisiä. Vieläpä reilut sata kertaa peräkkäin, eikä kukaan oo ennen tätä penaalin terävintä kynää sitä huomannu!

Tuo kuullostaa hyvältä.. taidanpa minäkin mennä hakemaan vitsan ja pyytää emäntää läimimään iltasella, jos sitä vaikka olis tuhma niin tulis tarpeeseen :D
PappaSFin
Valka
30.05.2013 11:56:19
pappasfin: Koivuniemen herraa pepulles pitäis antaa kun paikattuja keppejä kaupittelet ;D

(Tarkennus edelliseen, eli jos nyt joku ei tietäis, että mikä on Koivuniemen herra niin se on se kuuluisa pienehkö risu (vitsa) jolla läimitään tuhmien lapsien pepulle, jotta ovat ihmisiksi) :D

Höh,luulin sitä mieheksi joka juonsi Tuttu juttu telsu
ohjelmaa??
Started out with nothing and still got most of it left.
Decadetroll
30.05.2013 12:52:47
pappasfin: Tuo kuullostaa hyvältä.. taidanpa minäkin mennä hakemaan vitsan ja pyytää emäntää läimimään iltasella, jos sitä vaikka olis tuhma niin tulis tarpeeseen :D

teeppäs se. Ehkä säästyy jouluna ylimääräisiltä vitsoilta, jos nyt jo ripittäytyy?
Laulava Kylätohtori
30.05.2013 13:32:24
Twinkle: Enemmän kiinnostaisi ostajan kertomana hänen oma näkemyksensä tapahtumien kulusta.

Decadetroll: Joo, minäki haluaisin kuulla, että missäs omassa pienessä maailmassa siellä liikutaankaan. Johan tuo tuli huutelemaan aiemmin tuon saman kitaran myynti-ilmoituksen kommentteihin kuinka siellä paketissa ei ollu kitaraa, kun painoi vaan 4,2kg postin mukaan ja kesti melkeen kuukauden tulla se kitara (6 arkipäivää) ja että se viivästys oli mun vika. Ja kitara oli huonosti pakattu, kun se lähetyslappu oli irronnut siitä kyljestä ja oon täysi huijari :)

Näin itsekin godinin avautumisen siinä myynti-ilmossa, eikä kyllä ollut vakuuttavaa tekstiä. Itki juuri siitä kitaran painosta, että kyse täytyy olla huijauksesta, eikä uskalla ostaa, kun paino oli vain reilut 4 kiloa. Myös itku siitä pakkauksen huonoudesta oli naurettava, koska pakettikortti oli revennyt postin toimesta (tästä vallitsi konsensus).

En käsittänyt myöskään ulinaa lomalle lähdöstä tai sen vaikutuksesta/merkityksestä kitarakauppoihin... Itse en tule koskaan asioimaan ko. mnet-jäsenen kanssa...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Decadetroll
30.05.2013 14:45:53 (muokattu 30.05.2013 16:41:19)
Laulava Kylätohtori: Näin itsekin godinin avautumisen siinä myynti-ilmossa, eikä kyllä ollut vakuuttavaa tekstiä. Itki juuri siitä kitaran painosta, että kyse täytyy olla huijauksesta, eikä uskalla ostaa, kun paino oli vain reilut 4 kiloa. Myös itku siitä pakkauksen huonoudesta oli naurettava, koska pakettikortti oli revennyt postin toimesta (tästä vallitsi konsensus).

En käsittänyt myöskään ulinaa lomalle lähdöstä tai sen vaikutuksesta/merkityksestä kitarakauppoihin... Itse en tule koskaan asioimaan ko. mnet-jäsenen kanssa...

Jep. Tosiaan, se osoitelappu oli repeytynyt puoliks pois ja siksi oli myöhässä se paketin toimitus.

kuvalinkit nappasin poikkee, ei nyt näemmä dropbox toimi niin paljon, että voisi sensuuria harrastella

Lomalle lähtöhän ei olisi vaikuttanut kauppoihin mitenkään, mutta tyyppi itse mulle ilmoitti heti paketin saavuttua kohteeseen, että lähtee seuraavana päivänä lomalle, eikä aio hakea kitaraa senkään jälkeen enää.

Kun myynti-ilmoitukseen kertoi, että joutui pikaviestit sulkemaan pois, kun aloin uhkailemaan häntä jatkuvasti, meni mulla hermot ja otin kommentoinnin pois käytöstä. Noh, kerroin kyllä, että aion tapauksesta kertoa muillekkin, jotta muut osaavat varoa, eli ehkä se oli niin hirveä jatkuva uhkaus sitten? Sanoin toki myöskin, että hänenlaisensa ihmiset ovat just niitä, joiden takia saa olla jatkuvasti varpaillaan kun käy kauppaa netissä. Ehkä sekin tulkittiin uhkailuksi? Tiedä häntä.

No, saa mun puolesta olla koko tyyppi, en aio ikinä käydä hänen kanssaan minkäänmoista kaupantekoa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)