DaKiller 05.08.2005 06:34:49 | |
---|
Sanokaapa viisaammat. Vedän rankempaa heviä ja Engl antaa siihen hyvän perussoundin. Kaipailen boostiksi ja mausteeksi siihen jotakin. Teenkö tällä modatulla sd-1:llä mitään tässä tapauksessa? Edit: Tekeekö tämä Mikko muihin pedaaleihin modauksia/onko Suomessa muita firmoja, jotka niitä tekisivät? Osa lootistani kaipaisi lisää ytyä. Muutenkin tämä modaus alkoi nyt kiinnostaa... About kuukauden sisään ajattelin alkaa modaamaan speduja kunhan saan erinäiset asiat ensin kondikseen. |
enema 28.08.2005 11:46:41 (muokattu 28.08.2005 11:46:52) | |
---|
Onko kukaan kokeillut kumpaakin, Bad Monkeytä, ja tuota Uraltonen modia? Voisiko kyseinen hekilö kirjoittaa tähän muutamia eroavaisuuksia, hyviä/huonoja puolia yms. Bad Monkeystä lähti yllättävän hyvät rosoboostit, mites SD-1 modattuna? Toimiiko pelkkänä boosterina vai säröttääkö vaikka säröt olis nollilla? Jos tuosta SD-1 lähtee kivat pikkurosot niin varmaan semmonen pitäis hankkia, lähtis vielä samasta pedaalista rokki- ja hevimurinatkin. Eskimo ninja deathmetal |
enema 29.08.2005 21:35:13 | |
---|
Kettään? Eskimo ninja deathmetal |
Deathrace King 15.09.2005 13:20:47 | |
---|
Mites tuo modattu SD-1 toimisi 5150II:n kanssa? Pari vuotta olen soitellut suoralla soundilla, mutta nyt vois kokeilla hiukan päivittää sitä. Mitään soolobuustauksia en tarvitse, kun en niitä pahemmin soittele. Mutta siis ihan perussoundiin, tuoko parannusta minkä verran? Hiukan on nimittäin soundi mielestäni tukkoinen, mutta pitäis varmaan putketkin joskus vaihtaa.. 85€ on tuolla Uraltonessa modatun Bossin hinta: http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=652Sen verran voisi mielellään sijoittaa, että saisi soundia paremmaksi. Mielipiteitä? Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Ben_D 15.09.2005 13:21:56 | |
---|
Mites tuo modattu SD-1 toimisi 5150II:n kanssa? Pari vuotta olen soitellut suoralla soundilla, mutta nyt vois kokeilla hiukan päivittää sitä. Mitään soolobuustauksia en tarvitse, kun en niitä pahemmin soittele. Mutta siis ihan perussoundiin, tuoko parannusta minkä verran? Hiukan on nimittäin soundi mielestäni tukkoinen, mutta pitäis varmaan putketkin joskus vaihtaa.. 85€ on tuolla Uraltonessa modatun Bossin hinta: http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=652 Sen verran voisi mielellään sijoittaa, että saisi soundia paremmaksi. Mielipiteitä? Se tuo just sen verran, että voi heittää lead kanavalla vesilintua. Modattu SD-1 rhythm kanavan eteen ja crunch nappi pohjaan. Se on siinä. |
Deathrace King 15.09.2005 13:25:10 | |
---|
Se tuo just sen verran, että voi heittää lead kanavalla vesilintua. Modattu SD-1 rhythm kanavan eteen ja crunch nappi pohjaan. Se on siinä. Juu. Kaipa tuon sitten voisi ostaa. Studiossakin voisi saada kitarasoundiin uutta ilmettä, kun joulukuussa ollaan uutta demoa lähdössä nauhoittelemaan. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Ben_D 15.09.2005 13:29:20 (muokattu 15.09.2005 13:30:58) | |
---|
Juu. Kaipa tuon sitten voisi ostaa. Studiossakin voisi saada kitarasoundiin uutta ilmettä, kun joulukuussa ollaan uutta demoa lähdössä nauhoittelemaan. Juu suosittelen ehdottomasti. Se Lead kanava tuntuu sen jälkeen täysin turhalta. Tosin eipä ole 5150 + SD-1 yhdistelmä enään ikävä ;) |
Deathrace King 15.09.2005 13:33:21 | |
---|
Mites sit akustiset jutut. Eihän sitä tule paljon paskaakaan soitettua puhtaalla kanavalla, mutta yhdessä uudessa biisissä on akustinen intro ja olen soittanut sen Rhytm-kanavalla. Pitäiskö sit akustiset säädöt vaihtaa Leadiin? Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Ben_D 15.09.2005 13:50:41 | |
---|
Mites sit akustiset jutut. Eihän sitä tule paljon paskaakaan soitettua puhtaalla kanavalla, mutta yhdessä uudessa biisissä on akustinen intro ja olen soittanut sen Rhytm-kanavalla. Pitäiskö sit akustiset säädöt vaihtaa Leadiin? Hyvä kysymys...En tiedä saako tosta Lead kanavasta kovinkaan hyviä akustisia settejä kun niitä ei tahdo löytyä koko laitteesta. |
Deathrace King 15.09.2005 14:21:11 | |
---|
Joo, ei oikein hyviä puhtaita tunne löytyvän. Mutta vitut niistä, pedaali lähti tilaukseen :) Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Mrezzye 15.09.2005 15:57:48 | |
---|
Ärsyttävä tilanne, kun modauksen jälkeen ensimmäistä kertaa treeniksellä testasin pedaalia muuntajan (jota olen käyttänyt noin 2 vuotta ennen tätä episodia) kanssa, niin paskaks meni. Ei lähde pihaustakaan koko vehkeestä. Patterilla toimi aiemmin ihan ok, kun kotona koitin, nyt ei toimi edes sillä. Vein sen Mikolle vilkaistavaksi, että mikähän sieltä kosahti. Toivottavasti saa vielä kuntoon. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. |
Lord of the strings 15.09.2005 16:04:05 | |
---|
Juu nykyään olen onnellinen UralTone SD-1:n omistaja. Mites tuosta saisi rankimmat soundit Peavey Classicin kanssa? Kuinka paljon säröä vahvarista ja kuinka paljon pedaalista? Kokemuxii? "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
Ben_D 15.09.2005 17:36:01 | |
---|
Juu nykyään olen onnellinen UralTone SD-1:n omistaja. Mites tuosta saisi rankimmat soundit Peavey Classicin kanssa? Kuinka paljon säröä vahvarista ja kuinka paljon pedaalista? Kokemuxii? En tiedä kysytkö sä nyt ihan tosissas, mutta selvinnee kokeilemalla. |
enema 15.09.2005 18:33:12 | |
---|
En tiedä kysytkö sä nyt ihan tosissas, mutta selvinnee kokeilemalla. Savagea et ilmeisesti siis boostaa SD-1 :llä? Onko tulossa myyntiin vai kenties myyty jo? Pedaali siis. Eskimo ninja deathmetal |
Ben_D 15.09.2005 18:34:15 | |
---|
Savagea et ilmeisesti siis boostaa SD-1 :llä? Onko tulossa myyntiin vai kenties myyty jo? Pedaali siis. Ei ole tulossa myyntiin. En boostaa tällähetkellä, koska käytän Lead kanavaa, mutta Crunch 2 kanavan kanssa voisin boostatakkin. Lead kanavaan voisin käyttää johonkin muuhun tarkoitukseen kun boostaamiseen. |
enema 15.09.2005 19:05:46 | |
---|
Ei ole tulossa myyntiin. En boostaa tällähetkellä, koska käytän Lead kanavaa, mutta Crunch 2 kanavan kanssa voisin boostatakkin. Lead kanavaan voisin käyttää johonkin muuhun tarkoitukseen kun boostaamiseen. Niin siis tuota modattua SD-1 :stä voi käyttää myös pelkkänä boosterina gainit nollassa? Muuttaako cleanin soundia paljonkin jos boostaa sellasilla asetuksilla ettei korostaisi mitään alkuperäisestä soundista? Ja ilmeisesti lähtee kevytrosoista sukkahousuhevin kautta hevandereihin? Eskimo ninja deathmetal |
Ben_D 15.09.2005 19:07:49 | |
---|
Niin siis tuota modattua SD-1 :stä voi käyttää myös pelkkänä boosterina gainit nollassa? Muuttaako cleanin soundia paljonkin jos boostaa sellasilla asetuksilla ettei korostaisi mitään alkuperäisestä soundista? Ja ilmeisesti lähtee kevytrosoista sukkahousuhevin kautta hevandereihin? Totta munassa sitä voi käyttää clean boostina tai kevytrosottimena tai vaikka kahvinkeittimenä. |
msm40 17.09.2005 18:45:18 | |
---|
Tilasin Uraltonelta tollasen modatun SD-1:n ja parin soittokerran perusteella tuntuu että toi tonepotikka on "normaali" asennossa täysin pois ollessaan. Eli kirkkautta ainakin on saatavilla. Onko muissakin sama juttu vai onko omani maanantai kappale? Muuten se on ihan hyvä purkki, sopii buustaukseen loistavasti eikä pikkuruttunakaan ole hullumpi. All you really need is your imagination... And few pedals... |
Deathrace King 14.10.2005 18:15:22 | |
---|
Pedaali saapui ja testattu on hiukan. Boostaus ei ainakaan volumetasoa nostanut oikeastaan yhtään, vaikka levelit on täysillä. Onko tarkoituskaan? Tone on ehkä hiukan liian kirkas, täytyy pitää melkein kokonaan pois-asennossa. Se tuo just sen verran, että voi heittää lead kanavalla vesilintua. Modattu SD-1 rhythm kanavan eteen ja crunch nappi pohjaan. Se on siinä. Minä en ainakaan onnistunut saamaan kunnon soundia rhythm-kanavasta. Jäi säröt liian vähäiselle, vaikka sekä nupista ja pedaalista oli täysillä. Outoa. Pientä kirkkautta lisää lead-kanavaan sain haettua, mutta suuria parannuksia ei kyllä soundiin tullut. CLUB HAMMER 15.10 Husaari, Lpr: Profane Omen, Chaos Creation, Lähete M1
www.chaoscreation.net |
Leper Messiah 14.10.2005 19:35:11 | |
---|
Pedaali saapui ja testattu on hiukan. Boostaus ei ainakaan volumetasoa nostanut oikeastaan yhtään, vaikka levelit on täysillä. Onko tarkoituskaan? Tone on ehkä hiukan liian kirkas, täytyy pitää melkein kokonaan pois-asennossa.
Minä en ainakaan onnistunut saamaan kunnon soundia rhythm-kanavasta. Jäi säröt liian vähäiselle, vaikka sekä nupista ja pedaalista oli täysillä. Outoa. Pientä kirkkautta lisää lead-kanavaan sain haettua, mutta suuria parannuksia ei kyllä soundiin tullut. kai muistit kääntää siitä uudesta hienosta vipusesta siinä sivussa joka uraltonemodatussa sd:ssä on lähestulkoon se koko idea? Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |