Aihe: Thomann prke
1 2 3 4 5
BenGlenton
11.08.2006 10:05:50
Maksaako soitto ihan normaalin kotimaisen puhelun hinnan, ettei tule mitään ulkomaanmaksuja?

Kyllä se taitaa mennä ulkomaan puhelun hinnalla, tosin en ole thomannilta reiluun pariin vuoteen mitään tilannut.

Joka tapauksessa homman saa puhelimessa yleensä ihan parissa minuutissa puhuttua selväksi, joten ei siitä mitään järjetöntä puhelinmaksua tule.
www.supremecourtband.fi
J3ke
15.08.2006 21:09:26

Thomannille kannattaa soittaa Teleale.com:in kautta, maksaa 4 snt minuutti + pvm/mpm. Eli 99533499546922368 , ei siis mitään plussia tai tämmösiä tuo numero niin thomanin asiakaspalvelussa ollaan :).
_-SAMI-_
21.08.2006 00:15:11
itse tilasin warp 112 kitara combon ja se pamahti muutaman kuukauden soittelun jälkeen... no onneksi thomanin takuu haki vahvistimen pihasta asti.

vahvistin lähti saksaan korjattavaksi
no minä muutaman kuukauden odottelun jälkeen rupesin kyselemään vahvistinta thomanilta

sielä sanottiin että se on lähetetty valmistajalle korjattavaksi ja sitä ei ole tullut niille vielä takaisin.
sitten ne oli soittaneet laitteen valmistajalle ja ne oli sanonu että sitä ei ole edes tullut sinne. saakelin suharit olivat hävittäneet mun vahvistimen postiin! :

sitten thomann tarjos samalla rahalla minulle jotan muuta kaupastaan vaikka olisin halunnut sen saman vahvistimen takaisin kuin se maksoi aikanaan vain 233 kun oli tarjouksessa.(eihän sillä mitään muuta saa)! päätin sitten ottaa rahani takaisin ja olla tyytyväinen. :D
Tutto Bene
21.08.2006 13:06:59
Joo noitten isompien tavaroiden kanssa varmaan on enemmän viivästyksiä ja ongelmia. Itse oon tilannut paljon tämmöistä pienempää sälää, rumpukoneen, pedaaleja yms. ja toimitukset on pelannut moitteettomasti. Toimitusaika on ollut joka kerta n.7-9 päivää. Tietysti toimitusaika riippuu myös niiden varastotilanteesta, joka näkyy tilatessa, tiedä sitten miten ajan tasalla tilanne on nettisivulla. Mulla on pelkästään hyvää sanottavaa firmasta, kohteliasta ja luotettavaa toimintaa on ollut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)