Nazareth 10.02.2004 23:30:09 (muokattu 10.02.2004 23:36:02) | |
---|
Kerrohan lisää siitä! Itse olen tuollaista katsellut (soitan nyt siskoni "vanhalla" Williamssilla), ja tuo Benton näyttäisi ihan hyvältä... EDIT: Kumpi Bentoni sulla on? mulla on tuo viininpunainen SG malli http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-151034.htmlnäkyy vissiin miun omakuvassakin jotenkuten. no joo, runko on leppää ja kaula vaahteraa ja pulttikaula jostain syystä kaula painaa silleen että se osottaa aina maahan ku o olkahihnalla. mikit joutas ehkä vaihtoon mutta miula ei oo aikasempia kokemuksia humppareista joten se saa jäädä toistaiseksi kyllä sillä soittelee ihan mukavasti, kaula on sopivan leveä ainaski miun handuun siististi on viimeistelty, ainakin tuo miun yksilö EDIT: pitää vireen ihan hyvin kannattaa silti katsella muita vaihtoehtoja suosiolla, sillä saattaa olla mahdollista että juuri sinun tilaamasi yksilö osoittautuu maanantaikappaleeksi, miäkin oisin noin ehkä tehny mutta otin riskin EDIT: miun soitonopettaja(kyllä, käyn edelleen tunneilla) kehu tän HB:n ja sano että parempi soittaa ku joku tuplasti kalliimpi oliko se Kramer tai joku, pitää hänenkin mielestään vireen paremmin "Yks kalja ja yks lapin kulta." |
PoLFus 11.02.2004 07:57:45 | |
---|
tsah... ~ 7ender $tratocaster ~ |
Bilharzia 11.02.2004 08:18:51 | |
---|
Tämä thread oli lolworthy.. www.LifeofDebauchery.Com |
lexa53 11.02.2004 08:50:50 | |
---|
Joo, yhtään Williamssin hyvää sähkistä ei ole tullu vastaan, mutta n.vuosi takaperin ostin Williamssin akustisen (teräskielisen) Citymarketista mökki/festarikitaraksi hintaan 49eur. Aikani tuota rämpyteltyä päätin vaihtaa siihen paremman virityskoneiston ja säädin kaulan ja viilasin vähän tallaluuta ja nyt tuo kitara voittaa soundissaan ja soitettavuudessaan mun Landola H-6 akustisen mennen tullen. Eli mielestäni sain kelpo kitaran ja hintaa tuli reilusti alle 100 euroa (n.70e) Tais käydä vaan hyvä tuuri tuon Williamssin suhteen. |
Hotakainen 11.02.2004 09:13:26 (muokattu 11.02.2004 09:14:58) | |
---|
Yhtä Williamsin sähkökitaraa olen testannut. Ei ollu hyvä. Mutta mutta... Williamsin akustiset. Voi jumalauta miten loistavia soittimia (hintaisikseen/muutenkin) ne on. Gypsy muuten on ihan oikeassa. Alaxää mun kaa? |
Mark-Ken 11.02.2004 09:23:54 | |
---|
mulla on tuo viininpunainen SG malli kannattaa silti katsella muita vaihtoehtoja suosiolla, sillä saattaa olla mahdollista että juuri sinun tilaamasi yksilö osoittautuu maanantaikappaleeksi, miäkin oisin noin ehkä tehny mutta otin riskin Onneksi Thomannilla on palautusoikeus. Ainakin Hot Deals -tuotteissa. Saattaa tulla muutama kymppi lisää kuluja, mutta mielummin niin, kuin huono kitara. |
jari 11.02.2004 21:12:45 | |
---|
kiva noita halppiksia on ropata ja yleensä ei mene huonompaan suuntan jos jotain säätää/vaihtaa toi keskimmäinen on duunattu williamssin kaulan ympärille |
jari 11.02.2004 21:13:28 | |
---|
siis tuolla omakuvassa...;) |
wizard86 11.02.2004 21:55:10 | |
---|
Parilla olen soittanut..tosiaankin rikos ostaa williams.. |
Pitkavirta 19.02.2004 22:11:25 | |
---|
Tilasin NetAnttilasta aikoinaan tommosen Williamsin elektroakustisen ihan vain kokeilumielessä (senhän voi palauttaa ilman mitään kuluja) Totesin, ettei se ole "mulle tehty". Palautin sen Anttilan liikkeeseen ja sain rahat takaisin käteisenä, jotain 120€ (pussi incl.) No, eipä aikaakaan kun pankista kirjoiteltiin jotta olis rahalähetystä tulossa, anttilasta. Sain siis 240€ eli rahat tuplana takas.. eivät ole tänä päivänäkään takaisin pyydelleet. GO ANTTILA! PS. Smarvon footscwitchiä en palauttanut. Se on käytössä edelleen ja voi hyvin. :) Oppia ikä kaikki. |
migeboy 21.02.2004 10:13:50 (muokattu 21.02.2004 10:14:09) | |
---|
Parilla olen soittanut..tosiaankin rikos ostaa williams.. No joo, tosta pitäis säätää oikein laki. |
juici 21.02.2004 11:20:57 | |
---|
No, sama se on mullakin yleensä, se sano että kun sattu olemaan palkkapäivä niin ei siinä sit mitään. EDIT: En mäkään oo porvari, mä olen soittanut viimeset 3vuotta tolla faijan ostamalla kepukalla. No sitten, pyydän nöyrimmin anteeksi. "And now for something completely different..." | Neurotic Defense hakee edelleen RUMPALIA KUOPIOSTA TAI SEN LÄHISTÖLTÄ! |
palelee 22.02.2004 17:06:49 | |
---|
JooOoo.. Kolme sanaa...EI, EI, EI........... Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
narmo 16.04.2007 18:17:37 (muokattu 16.04.2007 18:37:05) | |
---|
Joskus vuonna 1989? kokeilin kaverin Williamssia ja sehä oli ihqu peli. Paljon mukavempi kuin oma Applauseni.. :D Jokin aika sitten pilasin jonkun päivän kun sillä oli monen tuhanne euron sähkis ja kehuin kuinka joskus kaverin Williams oli paras kitara. Go me! |
slith_ 21.07.2007 21:55:18 | |
---|
Omistan williamsin straton ja ihan hyvin se pitää ittensä vireessä vaikka kampeakin käyttäis. Parempaahan sais tietysti mutta mulle toi ainaskin riittää ihan hyvin. Maanpetturi sitten nähtävästi oon.. :) |
bfoc 21.07.2007 23:42:03 | |
---|
Joo. Anttilastahan sai keväällä tyyliin 90€ Williams straton ja pienen vahvarin ja muut tilpehöörit. Sanotaan ko setistä mitä sanotaan mutta jos ohuelle pussille ja merkittömille varakielille ja kuppaselle piuhalle laskee 10€ hinnaksi ja loput 80€ jakaa kitaralle ja vahvarille, en tiedä mistä saisi paremman dealin "introductory-tason" kamoille. Hinkkasin stratosta kaulan satiiniksi jotta olisi mukavampi soittaa ja tuntuma ilman vahvaria on ihan OK. Kaula on riittävän tarkka ja äänet soi koko matkalta. Jopa nauhojen viimeistely oli tehty mallikkaasti mitä ei tuosta omasta Gibasta voi sanoa (tai ehkä se oli saanut vain kylmää kaupassa...) Mikit on vähän mitä on (ääni repivaa diskanttia) jos sillä pikkuvahvarilla soittaa mutta väliäkö tuolla. Vahvistimessa on oikein eq:t ja gaini ja kaikki, eli ihan OK peli tuollaiseksi pikkuritsaksi. Jossain muussa voisi olla vaan viratkytkin ja volume. Ihan loistava hankinta 7 vuotiaalle jätkälle josta ei ikuna tiedä tuleeko se soittamaan koskaan harrastukseksi vai ei. Se perus Pacifica ja Microcube olis kuitenkin maksanut 2 kertaa enemmän. Tuon setin voi sit periyttää sukuun eteenpäin ihan ilmatteeksikin jos jätkälle kitarakärpänen puree ja hankitaan sähköisesti parempi luuttu. Vahvari menee toisessa kodissa kerrostalopelinä varmaan vuoden pari. Siis sanallinen arvosana: Ei tolla aktiivisesti vuosikausia soita modaamatta mutta ei ole kuitenkaan niin luokaton tuotos että lannistaisi soittohalut het alkuunsa. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
Gib_ber 21.08.2007 21:32:22 | |
---|
Itekin on nyt kyllä pakko tänne vaan antaa kehuja kyseiselle vehkeelle, koska ainakin itselläni oleva, ilmeisestikin w-4100. Kitara oli ensimmäinen kitara minkä ikinä sain ja myönnän kyllä että aluksi kitara on melkoinen hirviö, mutta pienellä säädöllä ja ähertämisellä siitä saa yllättävän hyväkin soittopelin. Ja nyt olisi tarkoitus vieläpä modailla kyseistä rakkinetta kunhan saan nykyiseen kitaraani uuden mikit, niin kaikki ylimääräinen williamsista poies ja pelkästään talla mikki paikoille ja vola nupikka. :D ja joa jollain olisi ideaa mitenkäs tuommoisesta 5 asentoisesta mikin valitsemiset sais modailtua mikkien katkaisimen. Eli joka laittais soundin kokonaan pois. Niin ottaisin neuvoja enemmän kuin mielelläni vastaan. Ideana sama kuin Tom Morellon jossain customi kitarassa. Että jos joku on aloittelemassa kitaransoittoa, niin itse kyllä suosittelen tuota williamsin rakkinetta, vaikkakin tallaa saa vähän aluksi ruuvailla jotta kielet saa siedettävälle korkeudelle ja nauhoja kannattaa hieman viilailla, mutta eipä siinä kummempia. :) |