Kassu 28.06.2004 18:40:36 | |
---|
Vääntäminen on arsesta, mutta aaaargh! Nämähän nyt ovat kuitenkin aika pitkälti erilaisia kitaroita. Voin itse luetella montakin asiaa jotka stratosta puuttuvat näihin warlockeihin verrattuna. 2 humbuckeria Floikka 2 nauhaa mahonki runko Turhaa, niin turhaa. Humpparit on makuasia, floikka imasee niinkun muutkin vibratallat, ne kaksi nauhaa ovat turhia ja mahonkirunko on yhdyssana ja ruma. |
Super-Jari 28.06.2004 19:04:34 | |
---|
Humpparit on makuasia, floikka imasee niinkun muutkin vibratallat, ne kaksi nauhaa ovat turhia ja mahonkirunko on yhdyssana ja ruma. Humppareilla ja makuasioilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Yksikelaiset on paskoja ja humpparit on pakollisia kun kitaroista puhutaan. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT! |
Kassu 28.06.2004 19:08:25 | |
---|
Humppareilla ja makuasioilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Yksikelaiset on paskoja ja humpparit on pakollisia kun kitaroista puhutaan. Ootko hiukan tr00? No ei todellakaan ole pakollista. Jokainen kitaristi voi heti nimetä 100 kitaristia jotka soittavat yksikelaisilla. |
Super-Jari 28.06.2004 19:09:44 | |
---|
No ei todellakaan ole pakollista. Jokainen kitaristi voi heti nimetä 100 kitaristia jotka soittavat yksikelaisilla. On pakollisia. Vain idiootit ja homot soittaa yksikelaisilla. (tämä on sitä samaa ehdottomuutta mitä tässä threadissa näkee straton suhteen) Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
kulmahiomakone 28.06.2004 19:10:41 | |
---|
Humppareilla ja makuasioilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Yksikelaiset on paskoja ja humpparit on pakollisia kun kitaroista puhutaan. Sanot noin kun et ymmärrä mikrofoneista mitään ;-) Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. Aasialaisten kitaroiden originaalimikejä ostan myös (Tokai yms.) |
Kassu 28.06.2004 19:11:00 | |
---|
On pakollisia. Vain idiootit ja homot soittaa yksikelaisilla. (tämä on sitä samaa ehdottomuutta mitä tässä threadissa näkee straton suhteen) Voi vittu oot kyllä idiootti. Tässä välissä pitää nauraa. Straton suhteen mitään vitun ehdottomuutta ollu, mutta Warlock on jostain nimeämättömästä paikasta. |
Super-Jari 28.06.2004 19:11:15 | |
---|
Sanot noin kun et ymmärrä mikrofoneista mitään ;-) Jep. Niin sen täytyy olla. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Super-Jari 28.06.2004 19:11:43 | |
---|
Voi vittu oot kyllä idiootti. Tässä välissä pitää nauraa. Straton suhteen mitään vitun ehdottomuutta ollu, mutta Warlock on jostain nimeämättömästä paikasta. Hoho. Lopetetaan tähän. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Kassu 28.06.2004 19:16:01 | |
---|
Hoho. Lopetetaan tähän. Sopii. |
Super-Jari 28.06.2004 19:18:09 | |
---|
Sopii. Yks juttu vielä.. tee se lista niistä sadasta kitaristista jotka käyttää yksikelaisia. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Kassu 28.06.2004 19:19:28 | |
---|
Yks juttu vielä.. tee se lista niistä sadasta kitaristista jotka käyttää yksikelaisia. En mä jaksa kirjoittaa mutta olisiko tälläinen suunta mitään ku vaikka Henkka, Clapton, SRV, Hammet toisinaan vaikka onkin pelle, Ynkka jne jne jne. |
Skinwalker 28.06.2004 19:44:58 | |
---|
En mä jaksa kirjoittaa mutta olisiko tälläinen suunta mitään ku vaikka Henkka, Clapton, SRV, Hammet toisinaan vaikka onkin pelle, Ynkka jne jne jne. Listasta puuttuu ainakin Zakk Wylde ja Slash. I hope I didn't brain my damage. |
Super-Jari 28.06.2004 19:54:45 | |
---|
Listasta puuttuu ainakin Zakk Wylde ja Slash. Myös Tommi Läntinen ja Tero Vaara unohtui. Suomen kovimmat. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
rockitsb 28.06.2004 20:05:31 (muokattu 28.06.2004 20:06:00) | |
---|
Myös Tommi Läntinen ja Tero Vaara unohtui. Suomen kovimmat. Tero Vaarahan soitteli Gibsonin SG:llä ku näin jonkun livepätkän telkkarista. Mutta kai sillä stratokin on. "Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne |
Super-Jari 28.06.2004 20:10:00 | |
---|
Tero Vaarahan soitteli Gibsonin SG:llä ku näin jonkun livepätkän telkkarista. Mutta kai sillä stratokin on. Normaalisti se heittää Mamban kanssa keikat kyllä BC Richin seiskakielisellä Beastilla joka on viritetty A:han. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
rockitsb 28.06.2004 20:11:58 | |
---|
Normaalisti se heittää Mamban kanssa keikat kyllä BC Richin seiskakielisellä Beastilla joka on viritetty A:han. Ai tota en tiennytkään, oonkin ihmetellyt millä saa noin rankat saundit. ...eiku ihan oikeesti, etkö usko?! "Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne |
Super-Jari 28.06.2004 20:21:10 | |
---|
Ai tota en tiennytkään, oonkin ihmetellyt millä saa noin rankat saundit. ...eiku ihan oikeesti, etkö usko?! Uskon ja tiedän. Tämä threadi on muuten ihan paska ja tarpeeton niin sama kai se on vaikka väittäisi että Ynkky olisi oikeasti tehnyt jotain tämänpäivän hevikitaransoiton eteen. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Billsner 28.06.2004 20:38:21 | |
---|
Tämä threadi on muuten ihan paska ja tarpeeton niin sama kai se on vaikka väittäisi että Ynkky olisi oikeasti tehnyt jotain tämänpäivän hevikitaransoiton eteen. Hallelujah! Mennään kaikki ostamaan perus-stratocasterit joissa on perus-yksikelaiset mikit ja aletaan soittamaan perus-heviä perus-ihmisille. Ei olla vahingossakaan erilaisia. You must gather your party before venturing forth. |
Super-Jari 28.06.2004 20:39:58 | |
---|
Hallelujah! Mennään kaikki ostamaan perus-stratocasterit joissa on perus-yksikelaiset mikit ja aletaan soittamaan perus-heviä perus-ihmisille. Ei olla vahingossakaan erilaisia. Joo!! Ja sanotaan että kaikki jotka on erimieltä on joko tyhmiä tai saatananpalvojawannabeherhiläisiä. Pistetään myös isot ristit kaulaan niin ollaan ihan ku Ozzy!!! Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Sammakko 28.06.2004 20:40:22 | |
---|
Vasara ja Axeman pilasi tämän topicin. Häpeä vasara! Vasara osoittti jälleen älykkyytensä. |