![]() 06.01.2005 13:31:23 | |
---|---|
Musamaailmassa on hyvät hinnat ja suuri valikoima, mutta palvelu kusee. Emmä nyt tiedä onko hinnat nyt sen paremmat kuin muualla... vai onko niissä tapahtunut jotain dramaattista? Palvelua tosin tuli heti perinteisesti kun myyjä huomasi että olen aikuisten oikeasti ostamassa kitaraa. "Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa." | |
![]() 28.01.2005 09:36:58 | |
Kitarapaja on yleisesti paras paikka mutta, jos diggailee esim. Ibanezista, kannattaa suunnata Levytukkuun | |
![]() 28.01.2005 18:52:22 | |
M.netin toria ei kannattane unohtaa. Omasta mielestäni Suomen paras soitinkauppa. Hauska niinkuin noidannuoli. | |
![]() 06.04.2005 17:32:35 | |
Mulla on ainakin vähän huonot kokemuksen F-musan suhteen. Kun menin ostamaan ensimmäistä kitaraani niin myyjä ei perjaatteessa tietänyt koko mallista mitään. Noh tietenkin aloittelevana ja tarpeeksi hyväuskoisena menin ostamaan sen ja huomasin sen särisevän. No tietenkin vein sen näytille ko. kauppaan ja siellä vaihdettiin kielet ja kovasti vaakuuteltiin, että kitarassa ei ole vikaa. Sain tehdä saman vielä kaksi kertaa ja edelleen särisee. Tällä viikolla vien sen sinne vielä kerran ja saavat luvan korjata sen. | |
![]() 09.04.2005 22:41:21 | |
itse ollut aika monesti nurmon top soundissa ja kyllä poijjaat on kunnon liike(kannattaa käydä) Totta, topsoundissa on hyvä palvelu ja hyvä valikoima eri soittimia. | |
![]() 15.04.2005 08:37:36 (muokattu 15.04.2005 13:24:01) | |
Musamaailmassa kävi paskamainen juttu tossa pari kk sitten. Olin valitsemassa stratoa itselleni ja soittelin niitä rauhassa läpi siinä kitarahyllyjen vieressä. Samaan aikaan nuorehko myyjä mehusteli jollekin lapsiperheelle jotain tokain kitaraa siinä vieressä. Yhtäkkiä kyseinen kusipäämyyjä tulee ja nappaa minulta piuhan pois kitarasta, kytkee viereiseen styrkkaan kiinni ja alkaa soittaa sille perheelle jotain hevisooloja ja ilmeisesti demoamaan sitä styrkkaa. Yritin sanoa myyjälle, että mulla oli testaus kesken. Myyjä totesi että nojoo, mee vaik tonne koppiin tai jotain. Aika kummallista, että mulla oli ilmeisesti musamaailman ainoa piuha käytössä, enkä asiakkaana ole yhtä toivottu, kuin se lapsiperhe. Olen kuitenkin ostanut muutaman vuoden sisällä musamaailmasta 2 kitaraa ja jotain efektibokseja. n kk sitten ostin kyseiseltä myyjältä mikit stratooni. Olin tosiaan ostamassa kitaraa, piti vain valita haluanko törsätä siihen 600 vai 1600 eur. No, musamaailmahan saa kyllä valita asiakkaansa ja kohdella heitä miten haluaa, mutta se maksaa. Se piuhanveto maksoi musamaailmalle 600-1600 eur. Kitaroita saa kyllä muualtakin. Myyjälle terveisiä: TOIVOTTAVASTI KANNATTI!! | |
![]() 15.04.2005 20:15:45 | |
Yhtäkkiä kyseinen kusipäämyyjä tulee ja nappaa minulta piuhan pois kitarasta, kytkee viereiseen styrkkaan kiinni ja alkaa soittaa sille perheelle jotain hevisooloja ja ilmeisesti demoamaan sitä styrkkaa. Yritin sanoa myyjälle, että mulla oli testaus kesken. Myyjä totesi että nojoo, mee vaik tonne koppiin tai jotain... ...Se piuhanveto maksoi musamaailmalle 600-1600 eur. Kitaroita saa kyllä muualtakin. Heh, tuolla hinnalla olisivat saaneet varmasti suht kovan luokan kepittäjän (mitenkään aliarvioimatta myyjän soittotaitoja) demoamaan putiikkiinsa vaikka hieman isommallekin kuulijakunnalle. Myyjälle terveisiä: TOIVOTTAVASTI KANNATTI!! Musamaailmalle terveisiä: Jos näitä kirjoituksia luette, niin ottakaa nyt jo vihdoinkin opiksi! Tuollainen toiminta lähentelee jo kaikessa typeryydessään komiikan rajapintaa. Joitakin asiakkaita ja liikkeen kasvot ovat vielä pelastettavissa. "Hyvä meininki" ...no joo. "I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.) | |
![]() 19.04.2005 15:58:38 | |
Edesmenneessä MS Musicissa oli muuten asiallinen meininki, mutta ainakin yksi rummuista vastaava jannu ei tiennyt kyllä mistä puhui; kovasti yritti uskotella minulle joitakin vuosia takaperin, että Zildjianilla Custom-sarjat olivat korvanneet brilliantit. Ihan puhdasta, 100% bs:säähän väite oli, mutta ei mennyt äijälle jakeluun. *insert sig here* F-musiikista on itselläni vain hyviä kokemuksia. Ostin sieltä vuosia sitten rumpusetin ja sain kyllä hyvää palvelua. Vähän aikaa sitten ostin kitaran ja edelleen palvelu oli ok vaikken sitä paljoa tarvinnut kun tiesin jo minkä kitaran ostan. Pieni huomautus vain: F-musiikilla on liike myös Vantaalla. Tyhmä kun olen en itse tuota ennen tiennyt. Sieltä kuitenkin löysin nykyään omistamani Telecasterin, joka oli paljon parempi yksilö kuin identtinen vastineensa Helsingin myymälässä. Kannattaa tsekata molemmat myymälät ennen kuin ostaa. "What a tool!" | |
![]() 20.05.2005 16:01:26 | |
Kun ostin akustisen kitaran F-musiikista, niin ainakin mielestäni sain hyvää ja asiantuntevaa palvelua kun kysyin tarvitsevani apua soitin valinnassa. Myyjä kertoi ihan asiantuntevasti eri akustisten eroista, hyvistä ja huonoista puolista sekä esitteli eri malleja jotka sopivat musiikkimakuuni. Holy Mackinaw! | |
![]() 24.06.2005 13:22:32 (muokattu 24.06.2005 13:23:34) | |
haluisiko joku tehdä tosta kartasta uuden version, kun jotkut on vaihtanu paikkaa tai muuta. http://koti.mbnet.fi/~fisq/MusaKartta.jpg | |
![]() 21.07.2005 16:12:39 | |
Mun pitää suositella Albertinkadun Musakauppaa. Helvetin mukavia myyjiä, alennusta tulee suunnilleen pyytämättä. Silti jostain syystä enemmän mennyt rahaa Musamaailmaan missä olen saanut kerran yhden plektran kaupan päälle (ostaessani 900€ kitaran). It's my job to keep punk rock elite... | |
![]() 04.08.2005 14:59:33 | |
Mulla ei oo Malmin DLX musiikista muita kun huonoja kokemuksia! Ostin Helmikuussa sieltä kitaran ja muut kamat yhteensä 720 euroo. En saanut edes 10 euron telinettä kaupan päälle. Epiphonen Les Paul Ebony Standardistanikin otettiin ryöstöhinta: 500 euroa! Olen asioinut lähes pelkästään kyseisessä liikkessä koska se on lähellä, mutta nyt aion kyllä vaihtaa kauppaa. Olen joutunut takuukorjauttamaan jakkiani kerran. Tämäkin kerta oli onneton. Kun kitara oli ollut viikon liikkessä soitin ja kysyin että kestääkö vielä kauan. Sanoivat että soita huomen aamulla. Soitin seuraavana aamuna ja sanottiin, että soita 10 minuutin päästä. Soitin ja sanoivat, että on kuulemma valmis. Hain kitaran, ja sama ongelma on toistunut uudestaan ja uudestaan. Viikko sitten ostin sieltä kielet kitaraan. Olen nuori asiakas ja se ehkä osittain vaikuttaa palveluun. No kuitenkin, olin ainoa asiakas liikkessä sillä hetkellä. Hain haluamani kielet hyllyltä ja menin kassalle. Siinä ne myyjät katto mua ja puhu keskenään, eikä kiinnittäny mitään huomiota. Sanoin sit (tai elehdin jotenkin:D), et mul ois täs tuote maksettavana. Sen reissun jälkeen päätin, etten siel enää vieraile. Tosin jos jakissa tulee häikkää, niin tekis saada se kerralla kuntoon, eikä aina odottaa viikko sitä, et ne "korjaa" sen 10 minuutissa, heti kun ruvetaan kyselee, et mikä maksaa. Se jakki pitäs varmaan vaihtaa uuteen, mut yritäppä selittää niille:/. En suosittele liikettä kenellekään, sen verran tympivä maku siit on jääny. | |
![]() 15.08.2005 15:46:24 | |
Itselläni ei F-musiikista ja musamaailmasta ole kuin hyviä kokemuksia. Palvelu pelaa pyytämättäkin jne. Kitarapaja on myös ollut aina hyvin asiallinen ja asiantunteva. En ole varsinaisesti huonoa palvelua saanut missään... Levytukussa myyjät oli äreitä kun kokeilin kitaraa vähän pitempään mutta sekin palvelu parani kummasti kun päädyin ostamaan sen jemin. Palvelu voisi kyllä pelata muulloinkin kuin ostaessa koska on hyvin ymmärrettävää ettei kukaan halua ostaa tuhansien arvoista kitaraa kokeilematta sitä ensin perusteellisesti. | |
![]() 22.08.2005 21:12:08 | |
Missä tällä hetkellä Hki:stä löytyisi Marsun nuppeja, joita pääsisi testaamaankin? | |
![]() 23.08.2005 15:23:26 (muokattu 23.08.2005 15:24:27) | |
Missä tällä hetkellä Hki:stä löytyisi Marsun nuppeja, joita pääsisi testaamaankin? DLX music malmilla tunnetusti myy marsuja, käytettyjä lähtisin kattomaan Soitin-Huttusen putiikista. http://www.dlxmusic.fi/default_ie.asp http://www.soitin-huttunen.com/ "Listen to these words I preach, catastrophic lesson they shall teach" | |
![]() 25.08.2005 18:31:21 | |
Juu, joskus tässä helsinkiin eksyis vois käydä vähän vahvareita testailee... Muitakin kuin marsuja... | |
![]() 15.09.2005 16:10:18 | |
Itse ostin 2000€ kitaran DLX:stä joka lopulta tuli 5kk päästä luvatusta 2 kuukaudesta. Minulle ei välillä annettu mitään informaatiota milloin saan kitaran tai missä se edes oli menossa oli jos en itse soittanut.... Tällöinkään kukaan ei tiennyt mitään. Lopulta kun vaivautuivat soittamaan jonnekkin Ruotsiin, niin kitara oli varastossa siellä.... tiedä sitten miten kauan!?! Tällöinkin minulta vielä kysyttiin "mikäs se kitara olikaan kun multa hävis ne muistilaput?". Huolimatta kitaran hinnasta, mitään muuta soitinkamaa en saanut kaupanpäälle. Kyseisessä liikkeessa en aio enää itse asioida, enkä muutenkaan suosittele sitä kenellekkään. Take care! | |
![]() 22.09.2005 22:56:59 | |
Itse suosittelen lämpimästi kitarapajaa. Hankin heiltä giban 335 uutena. He tilasivat ruotsin maahantuojalta, ja uuden sai käytetyn hintaan. Lisäksi lupasivat että jos ruotsista tullut yksilö ei ole mukava, niin uusi tilataan. Ja viikon ajan kauppa oli avoin eli jos alkaa kolmenneljänpäivän jälkeen katumapäälle voi käydä viemässä soittimen takasin. DLX:stä olen ainakin gibsonien osalta kuullut pahaa. Kouluni kitaramaikka tuossa kertoi, että kun kerran oppilaansa kanssa olivat kattelemassa gibsonia, niin niistä kahdestakymmenestä kahdeksan olivat soittokelpoisia. Samoin ihmetytti kun se eräs 335 on siellä seinällä roikkunut jo kohta 2v ja selvisihän se kun sitä kokeili. Muutenkin oli 400e kalliimpi kuin minun... | |
![]() 30.09.2005 13:41:41 | |
Musamaailmasta saa huonoa palvelua! Monta kertaa käyny niin ku ollu testailemas siel jotain tms... En nyt jaksa tarkemmin ruveta kertoo mut en suosittele sitä kauppaa... Ei ajattele asiakkaan etua vaa jotai iha muuta... "When you're performing at a standard that is so incredible and intense, it can't help but change your psyche" -Jimmy Page | |
![]() 30.09.2005 15:14:34 | |
Sattuisiko kukaan tietämään mitä tapahtui Olarin Music Cornerille? Muuttanut/lopettanut? Kävin äsken entisessä sijainnissaan pyörähtämässä ja aika hylätyltä näytti. Ehtikö vuottakaan tuossa olla | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)