Aihe: Valvestaten vihaajat
1 2 3 4 5 6 79 10 11 12 13
Ziggy Bubba
30.01.2004 23:16:02

100W + putki = hyvä saundi?

Niinkös mä sanoin?
DJ Lattialuukkukoira
01.02.2004 13:19:37 (muokattu 01.02.2004 13:20:06)
Itellä on tommonen AVT50 kombo ja ihan hyvin pelittää. Särösoundit ei ole mun makuun, mutta puhtaat soundit on mun korvaan oikein asialliset. Säröthän saa pedaalista.

AVT50:ssä taitaa olla joku putki siellä.
Roc-pro ei ole huono!
Ziggy Bubba
01.02.2004 15:23:27

Siinä taitaa olla putki etuaste, jos nyt en ihan väärin ymmärtäny..

Eikös noissa vanhoissa sitten ole?
Straton
01.02.2004 15:39:30
Koululla on joku vanhempi valvestate (vs65 tjsp). Ihan Kivoja soundeja siitä saa ulos, mutta tehot kyllä loppuu auttamatta kesken, jos bändin kanssa lähtee remuamaan (ei, kyse ei ole vielä korvantappovoluumeista). Kyllä sillä nätisti harjottelee ja soittelee kavereiden kanssa, jos rumpalilla on pehmee tatsi.
Ite oot!!!
HeavyMachinery
01.02.2004 18:54:07

Siinä taitaa olla putki etuaste, jos nyt en ihan väärin ymmärtäny..

Eikös noissa vanhoissa sitten ole?

valvestatessa putki toimii vain diodina ja roc-prossa lamppuna !
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
DJ Lattialuukkukoira
02.02.2004 20:56:11
valvestatessa putki toimii vain diodina ja roc-prossa lamppuna !

Ehe..ehe...ehe...ehe...

Bändin kanssa soittelen tolla Roc-pro 700 ja kyllä sitää volaa lähtee, mutta puhtaiden kanssa pitää käyttä compressoria. Säröt on ihan mukavat ja paras asia: Se on Lila!!
Roc-pro ei ole huono!
HeavyMachinery
02.02.2004 22:00:33

Ehe..ehe...ehe...ehe...

Bändin kanssa soittelen tolla Roc-pro 700 ja kyllä sitää volaa lähtee, mutta puhtaiden kanssa pitää käyttä compressoria. Säröt on ihan mukavat ja paras asia: Se on Lila!!

Otas se putki pois , ihan vaan kokeeksi.
HeavyMachinery
02.02.2004 22:01:54

Onkohan tämä keskustelu herättänyt ihmisiä kun on niin monta valvestatea ja pari roc-prota ilmestynyt torille myyntiin.
hjukke
02.02.2004 22:03:17

Elkee elkee, oma eka vahvistin oli Valvestate15r, lähti enemmän ääntä kuin 30w vesteristä (huonompaa tosin) kyllä ne Vs:t sellaisista treeni/aloittelu -ämyreistä käy.
"- munakennot on huumorihommaa"
Dr. Muff
02.02.2004 22:06:18
Elkee elkee, oma eka vahvistin oli Valvestate15r

Aimut toihan on hifiä, kaiku ja kaikki. Mulla oli joskus tollanen 15w ilman kaikua lainassa jonkun kuukauden. Kyllä se sen verran painoi että kun sen sai liikkeelle niin lensihän se, muuta hyvää ei nyt tältä istumalta tule mieleen.
"How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians
Swan
04.02.2004 13:36:12
Herää kysymys, että miksi tässä topicissa dissataan vain ja ainoastaan Valvestateja ja Roc Proita? Kohdistatteko kaiken vihan trankkuja kohtaan hybrideihin? Täystransistoripurkit ansaitsevat enemmän ennakkoluuloja kuin hybridit, jotka saattavat kuulostaa hyvällekin, jos niitä vain osaa käyttää.

Haukkukaa ennemmin vaikka Craten GX15R:ää tms. pikkutrankkuja, sillä niillä ei todellakaan tee mitään.
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
hjukke
04.02.2004 13:40:24

No onhan line6 spiderit ainakin aika kakkaa, imho.
"- munakennot on huumorihommaa"
DJ Lattialuukkukoira
04.02.2004 14:55:34
No aletaan haukkua niitä.

Cube-15(itse omistan) on paska!!!

Oletkos onnellinen?
Roc-pro ei ole huono!
Swan
04.02.2004 15:01:08
Oletkos onnellinen?

Ei ole minun onnellisuudestani kyse, mutta ainakin edes puoliputkikoneet saavat olla rauhassa.
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
pedalinaama
05.02.2004 11:49:37
puoli putki koneet my ass.
kuten tässä on aiemmin tullut esiin ei esim. roc prossa se putki todellakaan tee mitään. siis mitään.
ja jos valvestatessa on paska soundi, niin ei sitä pelasta mitkään maailman putket. haukkukaa mitä haukutte mutta valvestate on huonoin. ja roc pro kanssa yhtä huono.
Very Sound!
Exhausted
05.02.2004 13:05:52

Trankkupelejä harvemmin mainostetaan "Kuullostaa putkikoneilta". Sekä muutenkin kyseessä on markkinointikikka, moni luulee että Marshall tai Fender on automaattisesti laadukas putkikone
Mejsel
05.02.2004 13:24:58
haukkukaa mitä haukutte mutta valvestate on huonoin.

Äijä näköjään jaksaa vaikka maailman tappiin asti... :)

Kyllä mä keksin ainaki pari miljaarrdia vahvistinta mitä vois vihata enempi kun näitä "venttilivaltioita".
Jaa mää vai...?
pedalinaama
05.02.2004 13:26:23
Äijä näköjään jaksaa vaikka maailman tappiin asti... :)

Kyllä mä keksin ainaki pari miljaarrdia vahvistinta mitä vois vihata enempi kun näitä "venttilivaltioita".

laita listaa sähköpostiin. tasan kaksi miljardia vahvistin mallia riittää, niin lähden kokeilemaan.
Very Sound!
Mejsel
05.02.2004 14:01:53 (muokattu 05.02.2004 14:12:25)
laita listaa sähköpostiin. tasan kaksi miljardia vahvistin mallia riittää, niin lähden kokeilemaan.

No vaikkapa monet fenderin trankkucombot.. Kaippa niitä joku pari miljardia on tehty kun tuntuu olevan maailma pullollaan :) Jos sanotaan että Marshall myy nimensä varjolla paskaa, niin tekee myös Fender ja paljon enemmän.

Edit:
Niin joo.. mainitsithan sä jo tuolla RocPro:n yhtä huonoksi. Silti en ymmarra miksi juuri valvestate on aina se paskoista paskin ja saa kaikki vihat päälle.
Jaa mää vai...?
Volle
05.02.2004 14:04:14
Trankkupelejä harvemmin mainostetaan "Kuullostaa putkikoneilta". Sekä muutenkin kyseessä on markkinointikikka, moni luulee että Marshall tai Fender on automaattisesti laadukas putkikone

Niinpä. Kaikkein paskimpia mikkihiirimurolaatikoita harvoin, tuskin koskaan, mainostetaan millään putkisaundilla. Valvestatessa ja roc prossa taas se, että sisällä on yksi putki, tuodaan kovinkin kärkkäästi mainoksissa esille ja väitetään, että nämä vahvistimet onnistuvat yhdistämään putkisaundin, halvan hinnan ja transistorien keveyden ja luotettavuuden. Sitten tietämättömät ja kokemattomat soittelijat vielä ostavat niitä, koska rokkistaroilla on Marsuja ja Fendereitä, ja kauppojen myyjät niitä eurojen kuvat silmissä kauppaavat.

Ja mitä tulee Valvestaten vihaamiseen, en minä ainakaan niitä suoranaisesti vihaa. Pidän vain erilaisesta saundista. Luultavasti Valvestatekin kuulostaisi ihan OK:lta, jos sillä vetelisi joku oikeasti hyvä soittaja. Soitelkoon niillä he, jotka niistä pitävät ja joille ne kelpaavat.
Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)