Aihe: Mitkä ovat teidän ns. turhat kitarat?
1 2 3 4 5
deltablues
18.07.2021 20:41:30
Tällä hetkellä National Triolian vuodelta 1931 on turha. Rory G tai deltakuninkaat.
Why do you play a Gibson Jumbo? 'Cause they hold up best in the rain - Rev. Gary Davis
marke-
18.07.2021 23:19:05
Kaikki. Seuraavaks teetän oman, mihin varmaan menee se 3-5. Jos sekin on turha lopetan koko paskan ja rupeen basistiks.
McLeach
19.07.2021 23:02:49 (muokattu 19.07.2021 23:03:13)
mvirta: Akustinen teräskielinen on aika turha.
tilaisuudet jossa sitä joutuu käyttämään ovat järjestään sellaisia että silloin toivoisi sydämensä pohjasta olevansa jossakin aivan muualla.

Haha, tossa on kyllä pointtia.
MolliS
19.07.2021 23:24:42

mvirta: Akustinen teräskielinen on aika turha.

Siinä on liian kova ääni mutta ei tarpeeksi kova kuitenkaan, ja tilaisuudet jossa sitä joutuu käyttämään ovat järjestään sellaisia että silloin toivoisi sydämensä pohjasta olevansa jossakin aivan muualla.

Plussalla kolautin. Olen tässä jonkun aikaa harkinnut akustisen teräskielisen hankkimista, ei sillä että tarvetta olisi mutta kai sellainen olisi kiva olla. Jäävät vielä toistaiseksi hyllyyn.
Reaperin käyttäjä ja muutenkin tosi nolo
weicco
22.07.2021 22:19:00

Deanin joku hlvetin halpa minkä löysin Thomannista. Ei pysy vireessä millään ja olen kolvannut sähkötkin sisälle kahteen otteeseen uusiksi sekä vetänyt itse maadoituksen tallaan, kun surisi muuten niin jumalattomasti. Heittäisin vesilintua, mutta pelkään osuvani johonkin lintuun ja saan syytteen laittomasta metsästyksestä.
zzy
25.07.2021 14:38:02
Turhimmat varmaan kaks jacksonin fusion prota ja yks ysärin dinky. Näiden lisäksi turhakkeena omissa kuvissa näkyvä prs modern eagle quatro. Yksikään ei oo huono, mutta ei vaan tuu tartuttua näihin kovin usein.
She's about all I can handle, it's too much for my brain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)