Aihe: Delaypedaalit
1 2 3 4 5
Stone
08.04.2018 21:51:15

Pelimonni: .

Flashbackissä oli hyvä modulation delay. Muuten mitäänsanomaton.

Mulle se Lo-Fi asetus oli mieluisin tai toimivin.
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
The Jack
22.04.2018 10:20:14 (muokattu 22.04.2018 11:37:32)
Tomppa pudotti MXR:n Carbon Copyn hintaa edelleen 145 euroon. Haluan suosia suomalaista, mutta nyt tuli langettua tähän Professorin ja Torin kustannuksella. En voi väittää katuvani.

Boss DD-7:ssä oli mukavana lisäominaisuutena mahdollisuus pelleillä kahdella vahvarilla stereona, mutta soundin puolesta MXR on ylivoimainen. Boss lähti jo enkä jää kaipaamaan. Deep Blue Delay ei klippien perusteella kuulosta myöskään näin hyvältä. En huomaa Carbon Copyn olevan liian tumma millään muotoa, kun taas Bossista lähti aina liian kirkas soundi. MXR:stä saa todella hyvän perus delay-soundin miedosti säätämällä. Jos mennään toiseen ääripäähän, niin tästä lähtee pelottavan psykedeelisiä efektejä. En ole perehtynyt aiemmin paljoa delay-pedaalien maailmaan, mutta oskillointi lienee oikea termi. Uusi juttu minulle, kun olen digitaalista delaytä tähän saakka käyttänyt. Tuskinpa koskaan teen paluuta takaisin nyt analogisen vehkeen saatuani.

E: Koin sen verran tunnontuskia valinnastani että piti hyvitykseksi ostaa Torilta Proffan Mighty Red Distortion. Hyvä poljin, ja ihan varmasti Deep Blue Delaykin on. Deep Bluen puolittain digitaalisuus käänsi vaakakupin tällä kertaa MXR:lle.

The Jack: Tämä delay tulee olemaan tällä kertaa viimeinen ostos muuten valmiiseen lautaan, enkä halua muuta kuin TrueBypassin merkkivalmistajalta.

Huomasin äsken ettei pätenyt kuin viikon verran edellisellä sivulla ollut mielipiteeni, että lauta olisi uuden delayn myötä valmis. Distortionin sain eilen kiinnitettyä, mutta pitäisikö vielä tremolo kanssa hankkia? Eikä mulla ole Harmonizeriakaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)