Laulava Kylätohtori: Juu, meikähän tuota BB Deluxea hehkutti, kuten aikaisemmin muistelit (vai oliko eri ketjussa). Hyvä peli, mutta säätöjä inhoavana puurokorvana tuo monipuolisuus kääntyi miinukseksi. Kuten muissakin vastaavissa kuvitelmat säätöjen hienoudesta haihtuvat, kun hermot menee loputtomaan säätämiseen ja lopulta spedu löytyy torilta. Näin on käynyt kaikkien monipuolisten pedaalien kanssa... Niin no näyttää mulla olevan kuitenkin kaikki extrasäädöt klo 12 tienoilla, paitsi tuo Character, joka on minimissään :D Eli taitaapa olla kuitenkin aika lähelle Mooerin Green Milen säätöjä todellisuudessa... Luultavasti en koske noihin sen enempää kun tuntuu soundaavan ihan kivalle lähinnä boostatessa joko Die Rat-pedaalia puhtaan kanavan päälle tai sitten boostatessa Super Sonicin särökanavaa. Mutta alkuperäiseen aiheeseen palatakseni: Ei nuo Joyot ole mitään huonoja valintoja jos haluaa kitarapedaaleja edullisesti. Näyttääpä mulla olevan vielä tuossa laudassa Joyon tremolo, kompressori ja viritinpedaali sulassa sovussa MI Audion, DIY-pedaalin, Bossin, Hotonen, EHX:n ja Mooerien kanssa. Ehkä jossain vaiheessa voisi vaihtaa tremolon ja kompuran vaikka Mooerin malleihin, kun ne on niin kätevän kokoisia. Toisaalta kompuraa tarvii niin harvoin, että eipä taida kannattaa vaihtaa, kun toimii ihan hyvin mun tarpeisiin. -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Gabe: Puoli vuosikymmentä sitten maksoin uudesta stankusta 930e uutena.. ja siinä oli kova laukkukin. Vähän kauhistuttaa tuo SG+pussi yhdistelmä. En oo pariin vuoteen nähnyt SG stankkuja uutena alle 1300 euron, mutta niissä oli kyllä se laukkukin. Ei pussissa sikäli vikaa, mutta kyllä mä vähän enemmän voisin maksaa siitä että sais sen laukun kun sen joutuu joka tapauksessa ostamaan kuitenkin. Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen. |