![]() 09.10.2012 20:37:16 | |
---|---|
ite tilasin vox tonelab st:n iltapäivällä ja oli hyppysissä jo seuraavana päivänä puolenpäivän aikaan. nopeusennätys tilauksen toimituksessa omalla kohdalla. ...ja hymiöt viestini loppuun: :D :D :D :D :D :D | |
![]() 11.10.2012 21:47:28 | |
Fender American Standard Stratocaster 2012, Fender Telecaster HW1, Epiphone Les Paul Traditional, Vox ja pelaaleja! Paljon halvemmalla kuin saksasta, asiallista palvelua. Minulle parin viikon odottelu ei meinaa mitään, kun tiedän, että homma toimii. Sakari kiittää! | |
![]() 12.10.2012 15:14:53 | |
Itse tulee asioitua useinkin kyseisessä liikkeessä. Olen poistanut liikkeestä kolme kitaraa joista yksi akustinen, lisäksi yhden basson, vahvistimen ja ties mitä muuta tilpehööriä. Palvelu pelaa liikkeessä ainakin paikan päällä, verkkokaupan toiminnasta ei ole kokemusta. Kilpailukykyiset hinnat, monesti saa jopa edullisemmin mitä Saksan maalta. Uusien kitaroiden - kuin myös käytettyjenkin - kauppaan on kuulunut aina perusteellinen huolto- ja säätöproseduuri, jolla on saanu kitaran sellaiseksi kun on toivonut. Huoltokopissa on osaavia ammattilaisia, toinen on myös Taylor-kitaroiden valtuutettu "yksinhuoltaja" tässä maassa. Suosittelen. | |
![]() 12.10.2012 20:38:48 | |
Eiköhän nykyään saa kaiken vähintään Saksan hinnoilla, useimmiten jopa alle. | |
![]() 05.01.2013 23:16:00 | |
siirryinpä bassopalstalta tänne..... Useita kertoja olen T-kaupassa käynyt ja a i n a saanut hyvää palvelua, kun olen jotain ollut oikeasti ostamassa. Ja hinnastakin on voinut neuvotella. Tällöin pyrin asioimaan ns. hiljaisena aikana. Ja jos olen sanonut pelkästään olevani "kattelemassa" , niin on saanut rauhassa olla tyrkyttämiseltä.Jokainen myyjä on tietenkin vuoron perään käynyt kysymässä, voisiko palvella jotenkin, ja sanonut ,että ei muuta kuin piuhaa kiinni vaan ja kokeilemaan, jos jokin kiinnostaa. Ja tuolla bassopalstalla mainitsemani halpojen soittimien säätämättömyys on tosiaan sikäli ymmärrettävää, että tavaraa on paljon, eikä kaikkea ehdi ruuvamaan. Luulen että nuo halvan hintaluokan soittimet on purettu näytille suoraan paketista. (Joskushan noissa liikkeissä pyörii nuoria kitarahirmuja esim lauantaisin tai jopa koulun TET-jaksolla.Suuri osa hommista ehkä on käydä läpi kitararivistöä, ja laittaa soittimia vireeseen ja vähän siistiä ulkoasua, pölyä ja sormenjälkiä poies ) Olen melko varma,että jos olisin Topissa ruvennut jostain bassosta kauppaa hieromaan tahi edes innostunut tarkemmin kyselemään, niin varastosta olisi haettu käpälöimätön vehje haluamaani väriä.Olisi samantien säädetty toivomukseni mukaan, ja hinnaksi ilmoitettu semmoinen summa , että kaupat olisi syntynyt. Yksi esim. hyvästä palvelusta: Joskus vuosia sitten iskin silmäni muutaman vuoden ikäiseen käytettyyn trankku/hybridi vahvistimeen, ja kokeilinkin. Jotain ihmeellistä sirinää ajoittain kuului. Ennenkuin ehdin ihmettelemään,enkä juuri olisi ymmärtanytkään, omistaja tuli ja sanoi, että jotain vikaa kuuluu olevan (ilm se yksi ainoa putki, tai sitten sen. ko mallin tyyppivika), Siitä ei tulisi kauppoja ainakaan vielä. Kiikutti sen huollon puolelle ja sanoi, että tervetuloa parin päivän päästä uudelleen kokeileman,kun vahvistin kunnossa, jos nimenomaan vain se kiinnostaa. Kokeilin sitten saman merkin uutta mallintavaa. Seuraavan kerran menin parin kk:n päästä, ja 1 min hintaneuvottelun jälkeen ostin uuden. Olen kaikille kavereille ,joita musakamppeet edes vähän kiinnostaa sanonut, että vaikka ohikulkumatkalla kannattaa edes poiketa Topissa vilkaisemassa.On se sellainen nähtävyys. Myös naapuriliike,MM, reilun kilometrin päässä on palvelultaan ja laadultaan mielestäni huippua, voi ehkä olla jopa ykkönen. Aika tasan ovat hankinnat menneet noiden kahden liikkeen kanssa. Myös siellä kolmannessa , keskustan liikkessä, olen päässyt kauppoihin.Se on vähän erilailla suuntautunut,valikoima ei aivan niin runsas,kuin Topissa ja MM:ssä,mutta selvästi parantanut ,kun siirtyi väljempiin tiloihin. Seinäjoella on asiat mielestäni todella hyvin. Allekirjoitus_____________
nimen selvennys | |
![]() 05.01.2013 23:28:47 | |
Myös Kauhajoen liikkeessä on asiat hyvin. Jo kaksi kitaraa on vantaalainen sieltä löytänyt. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... | |
![]() 05.01.2013 23:36:30 | |
jees, Kauhajoki myös hyvä liike..... nykyään... Olipa muuten ovelassa paikassa, sano entinen poikamies kun eka kerran saatilta tuli. Allekirjoitus_____________
nimen selvennys | |
![]() 08.01.2013 19:14:39 | |
Ehdottomasti parhaan palvelun musiikkiliike jossa olen vieraillut. Valikoimaa löytyy ainakin kitaristille todella hyvin, palvelua saa aina ja se on hyvää sekä asiantuntevaa. Kannattaa ajella pidemmänkin matkan päästä. | |
![]() 14.10.2013 11:18:12 | |
Tilattu kolme kitara pedaalia. Nyt alkaa neljäs viikko ja ei kuulu mitään ei vastata mailiin. asiakasta ei ainakaan pidetä millään tavoin ajantasalla. | |
![]() 14.10.2013 11:36:54 | |
Mulla on vaan positiivista sanottavaa ko liikkeestä. Kerran on jäänyt sähköpostiin vastaamatta. Paikan päällä on saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Nykyisellään taitaa koko soitinbisnes olla kusessa ympäri suomea. Mun mielestä on hienoa että on itseäni lähellä liike jonka kitara valikoima on noinkin suuri. | |
![]() 14.10.2013 12:57:52 | |
Yhden kitaran tilannut. Taisi aika nopeasti tulla, samoin kuin broidini akkari. Mutta sanoivat että jos ostan kielet samalla niin he asentavat ne ja laittavat kitaran säätöihin samaan hintaan... Noh olihan ne kielet kiiinni laitettu mutta olivat kirjaimellisesti otelaudassa kiinni. Tallan nostamisen ja säätämisen lisäksi myös kaularautaan joutui samantien puuttumaan. Ihan "mukavaa" kaupanpäälle säätämistä. | |
![]() 14.10.2013 13:17:38 | |
McLeach: Noh olihan ne kielet kiiinni laitettu mutta olivat kirjaimellisesti otelaudassa kiinni. Tallan nostamisen ja säätämisen lisäksi myös kaularautaan joutui samantien puuttumaan. Ihan "mukavaa" kaupanpäälle säätämistä. Myös kaverini kitara tuli kuvaustasi vastaavana takaisin, kun käytti säädätettävänä tuolla. Ja tämä tehtiin tietysti kädestä käteen menetelmällä eikä millään matkahuollolla, joten ulkoilman lämpötilalla, kosteusprosentilla eikä tuulen suunnalla ollut osuutta asiaan. En tiedä mitä siellä (välillä) oikeen sählätään. Muuten ihan jees meininki. I'm sorry Dave | |
![]() 14.10.2013 13:44:03 | |
en ole ikinä ostanut top soundista mitään, mutta myynyt sinne paljon kitaroita, ja omistaja on erittäin asiallinen tyyppi, ja muutenkin mukava. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. | |
![]() 14.10.2013 13:48:41 | |
Yhden käytetyn Yamahan olen noin vajaa 10v sitten tuolta ostanut. Sen jälkeen ehkä pari kertaa tullut käytyä, joka kerta ollut olematonta/tönkköä asiakaspalvelua ja muutenkin nihkeä meininki. Eipä ole ollut enää moneen vuoteen tarvetta käydä tuolla, kun eräs toinenkin liike on samalla paikkakunnalla. | |
![]() 15.10.2013 09:11:45 | |
Seinäjoelle muutettuani olen vieraillut lukuisia kertoja liikkeessä. Kaikki kitarani siellä huollatan ja yhden jopa olen ostanutkin. Hinnat ovat tosiaan ihan hyviä ja tuntuu olevan vähän aina Thomannia halvempia. Henkilökunta on ihan mukavaa porukkaa ja välistä tulee käytyä siellä kahvilla ja heittämässä juttua heidän kans. Ainoana miinuksena sanoisin, että Palvelu on välistä suht. hidasta. Kassalla olen kerran joutunut odottamaan 10min , että kassasetä lopettaa työpuhelunsa. | |
![]() 16.10.2013 11:49:19 | |
Itse en topsoundista perusta yhtään. Kyselin aikoinaan sellaisia 300-500 keppejä ja tarjouksena tuli jotain RG ritsoja saatesanoin: "tuu tuonne seinän toiselle puolelle koittamaan, siellä on ne oikeat soittimet." Ei ihan napannut 3000e jenkki jacksonit. "kiitos, ei. Olisiko muuta tarjolla" "Tule nyt vain kokeilemaan. Mitä sä näitä halpoja. Tai no, tossa on yks jakcsoni 180e. Ota se." Kiitos näkemiin. Ei kiinnostanut oikein bisneksen teko yhtä paljoa, mitä pitäjältä. Muut työntekijät siellä on kyllä niin asiallisia! Markun musiikista kaikki. Siellä palvellaan, eikä kaupata kalleinta. | |
![]() 16.10.2013 12:10:57 | |
Minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa. Hinnat kohdallaan, tilatut tavarat tulleet nopeasti ja sähköpostikyselyihin vastattu aikailematta. Kesällä kävin ihan paikan päälläkin, kun sopivasti matkan varrelle sattui. Hyvä meininki & hyvä palvelu. Soittoa kuulee tuolta: www.myspace.com/xxkarkki | |
![]() 11.11.2013 12:21:56 (muokattu 11.11.2013 12:23:11) | |
Itsellä jäänyt muutaman kerrran s-postiin vastaamatta T-soundin taholta.. Puhelimella saa paremmin kiinni.. Liikkeestä on tullut kitaraa, vahvistinta ja pedaalia hankittua.. Osa näistä sellaisia, että ovat tilanneet erikseen minua varten. Kitarat sieltä ostaessa säädetään oman maun mukaan, jos uskaltaa ja osaa sanoa, mitä haluaa. Aina toki perussäädöt tekee. Olen käyttänyt myös liikkeessä elämää nähnyttä muualta ostettua kitaraa huollossa, joka sen jälkeen tuntui aivan uudelta kitaralta. Lisäksi hinnat ovat heidän mainospuheensa mukaan Euroopan halvimpia eli kannattaa mainostaa, jos jostain muualta halvemmalla saisi niin hintaa katsotaan uudestaan :) P.S. En ole Topsoundissa töissä tai liikkeen myyjien kalakaveri. Harmitti vain, kun täällä oli niin negatiivisen oloista palautetta hyvästä liikkeestä. | |
![]() 12.11.2013 21:16:44 | |
rokiroki: "ei muuta kuin piuhaa kiinni vaan ja kokeilemaan" Olisikohan tämä heidän mottonsa tai jotain? Olen nimittäin kuullut nuo sanat juuri tuossa samassa järjestyksessä joka kerta kun olen siellä käynyt. Tulee heti sellainen kotoisa tunne ja hyvä mieli :-) Leluja on, muttei taitoja. | |
![]() 21.05.2014 19:23:23 (muokattu 21.05.2014 19:24:54) | |
Millaiset kokemukset on kaupan perumisesta / takuusta? Ostin itse postimyyntinä (juu parempi olis kun menis kokeilemaan paikan päälle) kitaran ja heti samantien huomasin että vaikka vahvistimessa on säröt tapissa niin soundi kuulostaa melkein cleanille, huomasin että mikkivalitsimessa on kosketushäiriö ja kun edestakaisin vaihtelee niin saattaa joskus yhdistää ja soundi on sitä mitä pitää. Kaksi muuta kitaraa löytyy joten niihin voi myös verrata miltä pitäs kuulostaa. 14pv palautusoikeushan on vaikkei kitarassa olis mitään vikaa mutta onko homma toiminut käytännössä miten tuon firman kanssa? Huomenna tietysti saa jokatapauksessa jonkinlaista fiilinkiä miten toimii kun tuonne soittaa.. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)