Aihe: SUHRuttaa
1 2 3 4 5 6 7 8 9
kimurantti1
11.10.2012 13:30:30 (muokattu 11.10.2012 13:32:45)
Tavallaan arseesta, ettei nähdä ylikuormitusta kapasiteetissa aiemmin. Toisaalta parempi noin, että sanovat suoraan tilausten myöhästyvän, kuin että tekevät nopeasti hirveän määrän soittimia vähän sinnepäin. Joku toinen firma ei välttämättä toimisi samalla tavalla.
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Joees
11.10.2012 13:33:50
kimurantti1: Tavallaan arseesta, ettei nähdä ylikuormitusta kapasiteetissa aiemmin, mutta toisaalta parempi noin, että sanovat suoraan tilausten myöhästymisesti, kuin että tekevät nopeasti hirveän määrän soittimia vähän sinnepäin.

Nostaisivat vaan hintoja suosiolla, kauppa kävis varmasti edelleen.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
kimurantti1
11.10.2012 13:48:06
Methis: Nostaisivat vaan hintoja suosiolla, kauppa kävis varmasti edelleen.

Ei ennen kuin mä olen ostanut kolmannen Surffini.
Joees
11.10.2012 13:57:41
kimurantti1: Ei ennen kuin mä olen ostanut kolmannen Surffini.

Hahhah. Mimmonen on ollut mielessä?
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
kimurantti1
11.10.2012 14:05:04 (muokattu 11.10.2012 14:05:37)
Methis: Hahhah. Mimmonen on ollut mielessä?

Periaatteessa EVH-kitara (lehmus body, vaahterakansi ja -kaula), mutta contoureilla, recessed floikalla ja HSS-mikityksellä. En vaan tiedä uskallanko laittaa tilausta, katotaan millaselta ensi vuoden keikkahommat alkaa näyttämään.
JeKo
11.10.2012 18:41:36

Guthrie Govan näköjään vaihtanut Suhrilta Charvelille. Varmaan saanut rahallisesti paremman diilin siltä suunnalta...
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia
Jucciz
11.10.2012 19:16:24
JeKo: Guthrie Govan näköjään vaihtanut Suhrilta Charvelille. Varmaan saanut rahallisesti paremman diilin siltä suunnalta...

Jaha. Sit varmaan kohta on muutaman GG-fanipojan Suhrit torilla... ;)

Tai sit ne pidetään visusti tallessa superarvokkaina soittimina, jollaisia GG käytti silloin kun oli vielä true eikä uhrannut itseään mammonan alttarille.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Jyrken
11.10.2012 19:19:12
Jucciz: Jaha. Sit varmaan kohta on muutaman GG-fanipojan Suhrit torilla... ;)

Tai sit ne pidetään visusti tallessa superarvokkaina soittimina, jollaisia GG käytti silloin kun oli vielä true eikä uhrannut itseään mammonan alttarille.

:D Mulle ihan sama, kunhan kaveri jatkaa Jerry Cantrell Crybabyn käyttöä...
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Laiskiainen
11.10.2012 19:27:15
JeKo: Guthrie Govan näköjään vaihtanut Suhrilta Charvelille. Varmaan saanut rahallisesti paremman diilin siltä suunnalta...

Tai niillä on paremman edustuskekkerit. Phattejä laineja ja häkkitanssijoita.
- The late bird catches a nap -
kimurantti1
11.10.2012 20:19:56
Eiköhän Suhr saanut Guthrielta kaiken mahdollisen promootioavun, tuskin vaikuttaa kitaroiden kysyntään. Mitä tulee Guthrien päätökseen, niin raha puhuu, veikkaan.
jniska
11.10.2012 20:27:50
kimurantti1: Periaatteessa EVH-kitara (lehmus body, vaahterakansi ja -kaula), mutta contoureilla, recessed floikalla ja HSS-mikityksellä. En vaan tiedä uskallanko laittaa tilausta, katotaan millaselta ensi vuoden keikkahommat alkaa näyttämään.

Et muuten osta yhtään suhria lisää. Muutenkin käy kateeksi ne suhrit siinä ständissä.
Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !!
petrip
11.10.2012 21:39:53

Toivottavasti soundit edes paranee. Vaikka kaveri osaa soittaa melkein mitä vaan, on sen kitarasoundi välillä ruokottoman huono.
lukeman
12.10.2012 08:35:40
petrip: Toivottavasti soundit edes paranee. Vaikka kaveri osaa soittaa melkein mitä vaan, on sen kitarasoundi välillä ruokottoman huono.

Jos asia on noin niin tuskin tulee muuttumaan koska soundihan lähtee sormista, kuulemma. :)
Räkkipeli
12.10.2012 10:33:15
Laiskiainen: Tai niillä on paremman edustuskekkerit. Phattejä laineja ja häkkitanssijoita.

No varmasti. Kyllä Fenderillä pääomaa riittää.
loner
12.10.2012 12:32:54
petrip: Toivottavasti soundit edes paranee. Vaikka kaveri osaa soittaa melkein mitä vaan, on sen kitarasoundi välillä ruokottoman huono.

Edelleenkään se ei ole säveltänyt yhtään kelvollista kappaletta. Youtubesta löytyy tuollaisia makuuhuone-kitaristeja tuhansia, jotka soittavat paremmin ikää on 15-vee.
Ei vaan mahdu päähän mikä tuossa rumassa partajeesuksessa on niin ylivertaista.
Jyrken
12.10.2012 12:41:13
loner: Edelleenkään se ei ole säveltänyt yhtään kelvollista kappaletta. Youtubesta löytyy tuollaisia makuuhuone-kitaristeja tuhansia, jotka soittavat paremmin ikää on 15-vee.

:D

virhe, liianmlyhyt
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
KUNU
12.10.2012 13:05:34 (muokattu 12.10.2012 19:15:16)
loner: Edelleenkään se ei ole säveltänyt yhtään kelvollista kappaletta. Youtubesta löytyy tuollaisia makuuhuone-kitaristeja tuhansia, jotka soittavat paremmin ikää on 15-vee.

Hyvä että täälä on sentään asiantuntijoitakin saapunut keskusteluun mukaan, olen täysin samaa mieltä :D
Onnea matkaa ja keppi kätteen.

PS. Heitti jamppa kyllä aika makea soolon Peripheryn albumille:
http://www.youtube.com/watch?featur … detailpage&v=L6c8Cl3Hka0#t=261s
The Ultimate HorseFace
aristoteles666
13.10.2012 03:04:30 (muokattu 13.10.2012 03:05:13)

Räkkipeli: No varmasti. Kyllä Fenderillä pääomaa riittää.

öööö... ei riitä, fender on aika kusessa kaikkien yritysostojen jälkeen.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
aristoteles666
13.10.2012 03:07:47

toisaalta voisitte muistaa että edvard ja steve vai soitti nimenomaan härvelin paloista tehdyillä soittimilla, ennen kuin jackson pilasi kaiken härveliin liittyvän.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
Räkkipeli
13.10.2012 08:15:44
aristoteles666: öööö... ei riitä, fender on aika kusessa kaikkien yritysostojen jälkeen.

Kyllä se rahallisesti paremmat diilit saa veistettyä kun Suhr.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)