Joees 01.02.2011 23:22:18 | |
---|
Hillboy: Missähän tollasta skebaa pääsis kokeilemaan? Onko Fazer Musiikeissa tai DLX:issä näkynyt? Thomannilta voisin sitten tuon halvemman mallin tilata, jos sellaista vain pääsisi jossain ensin kokeilemaan ja toteaisi osavaksi peliksi. Kitarapaja on kolkolysejä pullollaan. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
varakeef 02.02.2011 09:40:00 | |
---|
Hillboy: Hinnat vaikuttaisivat Gibsonin nettisivujen mukaan aika paljon korkeammilta Sellainen tapahan amerikoissa on vallalla, että valmistajat ilmoittavat poskettomia hintoja ja vähittäiskauppiaat voivat sitten myydä "edullisesti". "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Numb 02.02.2011 10:01:50 | |
---|
Methis: Kitarapaja on kolkolysejä pullollaan. Mut niillä on kaupan hinnat. Briteissä näyttäis muuten olevan monessakin kaupassa melki samaan hintaan uusia. Mrwggrgrgglrlrlrlrgrglrllgrl - Kampela77 |
Joees 02.02.2011 10:04:58 | |
---|
Numb: Mut niillä on kaupan hinnat. Briteissä näyttäis muuten olevan monessakin kaupassa melki samaan hintaan uusia. Eipä pajallakaan ole käytettyjen ja uusien välillä kuin huntti tai kaksi eroa. Mut jos kyseinen malli on mietityttänyt niin Pajalla lienee parhaat mahikset käydä kokeilemassa. Näkyis olevan kumpaakin kaulaprofiilia tarjolla. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
edgehill 02.02.2011 10:49:52 (muokattu 02.02.2011 10:51:10) | |
---|
Suurin osa pajan "käytetyistä" 33x:stä on uusia. Ei tietoa mikä kuvio siinä on takana mutta ihan iskemättömiä ja tehtaan säädöissä ovat. Kävin taannoin niitä siellä kokeilemassa, tosin 335 sitten lähti mukaan. E:typo |
varakeef 02.02.2011 11:21:13 | |
---|
Methis: Eipä pajallakaan ole käytettyjen ja uusien välillä kuin huntti tai kaksi eroa. Mut jos kyseinen malli on mietityttänyt niin Pajalla lienee parhaat mahikset käydä kokeilemassa. Näkyis olevan kumpaakin kaulaprofiilia tarjolla. Tompalla taas tavaraa ei näytä olevan paikalla, lisäerää maaliskuussa tai toukokuussa. Itse menisin pajalle ja valitsisin yksilöistä parhaan, todennäköisesti noista "käytetyistä" 2009:stä. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Hillboy 02.02.2011 11:53:45 | |
---|
varakeef: Tompalla taas tavaraa ei näytä olevan paikalla, lisäerää maaliskuussa tai toukokuussa. Itse menisin pajalle ja valitsisin yksilöistä parhaan, todennäköisesti noista "käytetyistä" 2009:stä. Niinno... tilannehan on ainakin tämän köyhän arkkitehtiopiskelijan kohdalla se, että uuden kitaran osto on kuitenkin ajankohtainen vasta aikaisintaan heinäkuussa, kun on loppukevään ja alkukesän rehkinyt töissä. Kitarapaja mahtaa olla testaamisen kannalta hyvä vaihtoehto... pitäisi vaan raahata itsensä Helsinkiin (aahh kuinka kallista). Tosin F-musiikillakin nettisivujen mukaan tuota näyttäis olevan, että sielläkin vois käydä kattomassa. - Lauri "Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville |
Hillboy 05.02.2011 13:53:01 | |
---|
Pistin mailia tosta 339:stä Thomannille ja vastasivat, että heiltä ei tällä hetkellä löydy muita kuin sitä kalliimpaa Flamed top- mallia pari (, jonka nyt pystyi päättelemään nettisivuiltakin ja joka tässäkin keskustelussa tuli esille...), eikä uusien saamisen ajankohdasta ole tietoa. Hinnatkin kuulemma tulevat nousemaan. Eli käytetyn / Kitarapajan "uudenkäytetyn" puolelle kallistuu meikäläisen vaakakuppi. ps. Tuo Godin 5th on kyllä hyvännäköinen peli, mutta ehkä vähän "liian Jazz", pelkällä kaulamikillä ja noin isolla kopalla meikäläiselle. - Lauri "Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville |