CanYouStayStill 28.03.2007 13:49:02 | |
---|
Bc:t ovat vähän kuin baari-illan jatkoksi kaapattu nainen: Illalla näytti hyvältä, mutta aamulla on jo sitten törkeän ruma. No tämäkin on makukysymys. Itse en sietäisi katsella BC richiä olohuoneessani. Ja sanokaas tekin nyt ihmiset, ettei Warlock-mallisen kitaran kaula tule olla muutamaa milliä vinossa. Kaveri hommas jonkin halpis Warlockin thomannilta ja kaula oli taittunut ylöspäin. Eipä tietenkään ole koskaan sitä palauttanut, vaan luullut sen olevan normaalia.... |
Thule 28.03.2007 13:56:33 | |
---|
Ja sanokaas tekin nyt ihmiset, ettei Warlock-mallisen kitaran kaula tule olla muutamaa milliä vinossa. Kaveri hommas jonkin halpis Warlockin thomannilta ja kaula oli taittunut ylöspäin. Joo, eipä taida olla tarkoituksellista. Yleensä se kaulakulma on "alaspäin vinossa" ;) Vai tarkoititko kaulan kaarevuutta? "Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island." |
trih 28.03.2007 16:08:01 | |
---|
Nonnii tulihan se narttu sieltä. Bich Baritone Special Edition siis kyseessä. Kun sain kääreet riisuttua niin huh kun olikin nätti keppi siellä piilossa. Yksityiskohtaisia kuvia olin nähny aiemminkin mutta luonnossa se on oikeasti hieno. Kiiltävä musta kurvikas kohokantinen body varustettuna valkoisella bindingillä ja kromatuilla metalliosilla. Kiiltävän tumma eebenpuu-otelauta valkoisella bindingillä ja merkattuna tyylikkäillä helmiäsjäljennös-diamondeilla. Kerrankin sai naispuoliselta henkilöltä jonkin oma-aloitteisen positiivisen kommentin kitarasta :D. Huonot puolet seuraa sitten myöhemmin :D. Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
trih 30.03.2007 20:24:23 | |
---|
Taas asiaan. Jos nyt jotain sattuu kiinnostamaan. Eli huonot puolet tuosta narttusesta. Huom kaikki kokemukset tähän mennessä tehdaskielillä!: -Intonaation säätö. Tallapalojen säätövara ei näytä riittävän (kaikki niin takana kuin menee eikä riitä kaikille kielille). Tähän kyllä varauduinkin. Uusi talla mielessä... -Satula (tai sitten joku muu) korkeilla kielillä. Nämä "perusvirekitaran" ylä-E ja H/B rätisevät sieltä täältä. Mahdollisesti huonot tehdaskielet vaikuttavat asiaan mutta soolo-osastosta ei soitella mukavan matalalla kielisäädöllä. Reliefiä kyllä on. Aika näyttää enempi. Toisaalta näin pitkä kaula on aina aika epävakaa kaukoidän ihmeissä. Luulen. Tähänkin varauduin. -Virittimet. Perusshaissea. Jos haluaa tarkkaa säätöä niin pitää hankkia isompiratioiset. Kotona menee mutta ei tätä säätöä muualla jaksaisi :D. Mikistä en sen kummempaa sano. Perusshittiä. kOhm-lukema 10,3 jos jotain kiinnostaa. Että näin. Hyviä puolia myöhemmin lisää. Tosin täytyy sanoa, että ei tämä keppi hirveästi tätä arvokkaampi (199e + 20e pk) omasta mielestä ole. Sen verran säätöä vaatii. Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
Starseeker 01.04.2007 12:46:07 | |
---|
Oon vähä ajatellu hommata tollasta IT sarja Richiä, onko kellään niistä kokemusta ? People want that new shit |
CanYouStayStill 05.04.2007 17:39:08 | |
---|
Joo, eipä taida olla tarkoituksellista. Yleensä se kaulakulma on "alaspäin vinossa" ;) Vai tarkoititko kaulan kaarevuutta? Ei se kaarevuus, vaan kaulan kulma. |
trih 05.04.2007 19:16:20 | |
---|
Oon vähä ajatellu hommata tollasta IT sarja Richiä, onko kellään niistä kokemusta ? Tuskin noita hirveästi suomen kaupoissa tulee olemaan. Vähän olen sitä mieltä, että richit ovat sopivia kotikäyttöön=aloittelijoille, muotojensa takia. Hienoja kitarakoristeita tosin :). Kuka haluaa sitten treeniksellä tai lavalla heilua näiden kanssa? :D. Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
Krice 05.04.2007 19:55:35 | |
---|
Kuka haluaa sitten treeniksellä tai lavalla heilua näiden kanssa? :D. Chris Maudling esimerkiksi. Mutta sillä näkyy olevan sellainen Warlock jossa on normaali BC Richin lapa (tosin reversenä): http://www.bcrich.com/warlock_guitar.html Eikä kammotusta eli widow-lapaa. Widow-lapa karkottaa varmaan suurimman osan niistä, jotka edes harkitsee ostoa. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
trih 05.04.2007 20:17:17 | |
---|
Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
hullu_ukko 05.04.2007 20:19:37 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK |
''I will wait till the Heaven have fallen. then god shall taste my cock! GOD SUCK COCK DUDE! HE DESERVE TO BE FUCKED IN HIS ASS WITH A KNIFE!'' -Legendaarinen Youtube-kommentti |
Chester 05.04.2007 20:19:52 | |
---|
Olen hankkimassa itselleni käytettyä NJ Ironbirdiä. Viikonlopulla tai ensi viikolla pitäisi mennä katsomaan. Väittivät inteernetissä että on tuo lintunen ikävä soittaa istualtaan, itselläni tuskin tulee ongelmaa, soitan yleensäkkin aina sähköä seisaaltaan, mutta kysyisin silti mikäli täällä on Ironbird omistajia, voiko sitä nyt sitten istualtaan soittaa mitenkään päin? Toi Floyd Rosehan tuossa kitarassa houkutteli ostamaan, saatte vielä kertoa siitä jotain jos on mainittavaa. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
mathias 05.04.2007 20:22:27 | |
---|
Chris Maudling esimerkiksi. Mutta sillä näkyy olevan sellainen Warlock jossa on normaali BC Richin lapa (tosin reversenä): http://www.bcrich.com/warlock_guitar.html Eikä kammotusta eli widow-lapaa. Widow-lapa karkottaa varmaan suurimman osan niistä, jotka edes harkitsee ostoa. Mulle tulee aina Warlockista mieleen Max Cavalera. Sehän soitteli BC Richin Warlockilla silloin vanhoina hyvinä aikoina. |
anssopikasso 05.04.2007 21:15:09 | |
---|
Ja nyt herra Cavalera soittelee jollakin espin ax-kloonilla. :D On muuten kohtuu veikeä äijä, hyvä ponnistusvoima lavalla ainakin. Paviaanit runkkaa ja rallattaa! |
käsi 05.04.2007 22:15:29 | |
---|
Mockingbirdiä olen haaveillut omistavani joskus. Mieluiten liima kaulalla tai kaula läpi rungon meiningillä. Ei missään tapauksessa sitä evil versiota. Yksi kanssa joka kiinnostaisi on se hollowbody dagger malli, sillä normaalimman näköisellä lavalla. Jotenkin hienon näköinen. sitä pitäisi päästä testaamaan jossakin. Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla. |
Chester 05.04.2007 23:48:05 | |
---|
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
Hiku 06.04.2007 12:02:59 (muokattu 06.04.2007 12:52:46) | |
---|
Deus de vida longa aos meus inimigos. Para que possam ver de pe minha vitoria. |
SammyH 06.04.2007 18:25:26 | |
---|
Olen hankkimassa itselleni käytettyä NJ Ironbirdiä. Viikonlopulla tai ensi viikolla pitäisi mennä katsomaan. Väittivät inteernetissä että on tuo lintunen ikävä soittaa istualtaan, itselläni tuskin tulee ongelmaa, soitan yleensäkkin aina sähköä seisaaltaan, mutta kysyisin silti mikäli täällä on Ironbird omistajia, voiko sitä nyt sitten istualtaan soittaa mitenkään päin? Toi Floyd Rosehan tuossa kitarassa houkutteli ostamaan, saatte vielä kertoa siitä jotain jos on mainittavaa. Itselläni tuo toimii istualteen pirun hyvin. Tosin, soitan itse istualteen samalla tyylillä, kuin akustista, eli kitara on jalkojen välissä, ei oikean reiden päällä. Parempi tuo on reilusti muodoltaan, kuin Randy Rhoads istualteen. |
Krice 07.04.2007 21:47:04 (muokattu 07.04.2007 21:47:15) | |
---|
Mockingbirdiä olen haaveillut omistavani joskus. Samoin. Mockingbird ST erityisesti. Siinä on käsittääkseni OFR ja melkein ryöstöhinnalla irtoaisi. Kaulaprofiilista tosin olisi mukava saada lisätietoa. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Maraaa 07.04.2007 22:27:53 | |
---|
Samoin. Mockingbird ST erityisesti. Siinä on käsittääkseni OFR ja melkein ryöstöhinnalla irtoaisi. Kaulaprofiilista tosin olisi mukava saada lisätietoa. http://www.thomann.de/fi/bc_rich_mockingbird_st.htm Niin tästä jo joskus Jelppikerhossa kysyin, onko oikeasti aito floikka? "A good idol is someone who's name is Tony Iommi" |
Abysmal 07.04.2007 22:48:43 | |
---|
|