jpjanhun 12.07.2008 19:48:54 | |
---|
>Ja mitään Stratoa ala ostamaan -niitä on monia joiden mielestä muut kuin strato ovat lumilapioita. ja mielipiteitähän sä siis kyselit joten.. >Heh, mites mulla on jotain pelejä, jos ei oo koko konettakaan :L? -no sitten asia on tämän suhteen kunnossa. >Sulla on ainakin kamojen suhteen selvä mielipide. -mullako? no ei niinkään..toin tässä siis esille kamapoliisin näkemyksiä. >Niin ja en ole ostamassa mitää hevikitaraa :D -selvä. mutta vaikka ei olisikaan hevikitara, niin kannattaa vähän miettiä mitä soittaa. siis että ei mikään täppingi tai sellanen sahaaminen nyt ole sallittua vaikka soittais vuosikertavintagecustomshopkitaralla. nopeusrajoituksia kannattaa noudattaa. >Mitä pahaa siinä Podissa on? -paljon siitä puhutaan joten jotain siinä on kyllä oltava. meinaan "ei nää tuu ilmaseks". |
kloppis 12.07.2008 21:04:38 | |
---|
Väität että kitarapoliisi tulee ottamaan kortin kuivumaan, jos alkaa esmes. Telellä soittamaan liian lujaa? HAhaaa |
Kivijalka 12.07.2008 21:18:39 | |
---|
Väität että kitarapoliisi tulee ottamaan kortin kuivumaan, jos alkaa esmes. Telellä soittamaan liian lujaa? HAhaaa *VIIUUVIIUUVIIUU* "Licence and registration, please." I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
sepisti 12.07.2008 21:57:57 | |
---|
Mitä pahaa siinä Podissa on? Näin! >Mitä pahaa siinä Podissa on? Ei noin... Toivoo foorumipoliisi "piipaapiipaa" :) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
konehes 13.07.2008 11:06:48 | |
---|
Noh noh, eipäs kiusata poikaa. Mitäs jos odottaisit vaikkapa pari kuukautta ja miettisit sitten uudestaan. Joskus on hyvä ottaa hieman etäisyyttä aiheeseen, jotta näkee selvemmin, mitä oikeasti haluaa. Kyllä sulla selvästikin on kova kitarakuume, mutta kiikarissa oleva kitara tuntuu vaihtuvan lähes päivittäin. Eli jospa soittelisit sillä olemassa olevalla kitaralla vielä jonkin aikaa ja keskittyisit ihan vaan perusasioiden opetteluun. Jos syksymmällä on vieläkin polte uuden kitaran suhteen, niin osta sitten. Jos taas pelikone kuumottaa niin maan perusteellisesti, niin ostat sen. Ja tauko m.netin kitarakamapalstalta tekee ihmeitä. Usko pois. Näin mä ainakin toimin yleensä jos kova GAS iskee ja vielä moneen suuntaan. cherub with heavy metal machine |
jpjanhun 13.07.2008 12:14:19 | |
---|
Päättömään kysymykseen päätön vastaus: http://www.audiogrid.com/guitar/steinberger_GM5TARD.jpg Haempas vuoheni -> Loppuupa ainakin urputus lapojen rumuudesta/kauneudesta. Tässähän olisi muuten taas soittimentekijöille markkinarako, tuollainen päätön kitara pikakiinnitteisellä "feikkilavalla", eri lapa joka päivälle aina mielialan tai soitettavan musatyylin mukaan. Olisi tullaisessa tosi helppo toteuttaa kun lapa olisi pelkkä koriste, lavan vaihto ei vaatisi edes kielten irroitusta. Sitten vielä neck thru-rakenne ja pikakiinnitteiset bodyn "siivet", niin voisi vaihtaa kitaran muodon ja värinkin halunsa mukaan. Offtopiccia taas. -tuo lapajuttu olisi hyvä. meinaan henriksiä jos joku soittaa niin sitten voisi laittaa sellaisen reverse stratocaster lavan..siis sen kappaleen ajaksi vain.. tietty. jos homma sitten siirtyy (ei siirry, eihän) johonkin metalliliigaan (vai mikä se nyt oli) niin sitten vois laittaa esimerkiksi sellaisen kahdeksankymppiä-lavan vähän niin kuin hillitsemään ettei lähde mopo käsistä. ja toisaalta vähän osoittamaan että kortti on vielä vähän niin kuin hakusessa. |
Rakoni 13.07.2008 13:35:07 | |
---|
Ei voi mitään, kun ei osaa päättää :). Rahat ei riitä Pleikkariin, ja siinä hinnassa on niin paljon ilmaa. Itse asiassa Sony tekee jo nyt PS3:lla tappiota. Että silleen...ja kyllä sen pleikkarin ominaisuudet on sitä luokkaa, että ihan kohtalaisesti hymyillen sen hinnan maksoin. Sain MGS nelosesta huomattavasti suuremmat elämykset kuin kitaraharjoittelusta : ) Kitaralla saa paremmin naisia. Boxilla pelikavereita. Kitaralla ei saa enää naisia. Imago on kärsinyt huomattavan inflaation. Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
Dirty Hero 13.07.2008 16:55:30 | |
---|
Kitaralla ei saa enää naisia. Imago on kärsinyt huomattavan inflaation. Tämä on totta, tosin on silti viikonloppureissuilla silti tullut huomattua että tiettyjä naisia kiinnostaa enemmän minun kitara, kun kaverin pelikone ;) Pointti on siis se, että jos naisia ei saa kitaralla niin tuskin sitten Xboxillakaan :) |
FensonGibder 13.07.2008 18:20:32 | |
---|
Kitaralla ei saa enää naisia. Imago on kärsinyt huomattavan inflaation. Jengi ei vaan enää osaa: Ei siis näin "Hei mulla on skitta, käviskö a-naalit?" vaan näin "Klomps! ----- raah, raah, raah, ---- riiiips, oooh, ----- lääh, lääh! Rakasta minua silloin kuin sitä vähiten ansaitsen - silloin sitä eniten tarvitsen. |
Kivijalka 13.07.2008 18:46:48 | |
---|
Jengi ei vaan enää osaa: Ei siis näin "Hei mulla on skitta, käviskö a-naalit?" vaan näin "Klomps! ----- raah, raah, raah, ---- riiiips, oooh, ----- lääh, lääh! Tai varmimmin näin: "Hei mulla on skitta joka maksoi 5000 euroa ja se on mulle pelkkä taskuraha. Käviskö a-naalit?" I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Lonesome 13.07.2008 21:53:16 | |
---|
Wraparound-tallan intonaatiota ei voi säätää, yksikelainen mikki ei sovi mihinkään raskaampaan kamaan ja se lapa on minusta ihan mielettömän ruma ;) Makuasioista on taasen kyse. Eihän MM mihinkään Ruumishuone-Metalliin paras valinta ole, mutta soundi on minun mielestäni varsin tukeva. Tallassakin on hieman säätövaraa. No se lapa, hetkinen tarkistan, on livenä parempi kuin kuvissa...:) Silti komppaan X-boxin hankintaa, jos ei vieläkään kitara ole tilauksessa... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
FensonGibder 13.07.2008 21:56:37 | |
---|
Tai varmimmin näin: "Hei mulla on skitta joka maksoi 5000 euroa ja se on mulle pelkkä taskuraha. Käviskö a-naalit?" Niin, kyllähän toikin toimii. Rakasta minua silloin kuin sitä vähiten ansaitsen - silloin sitä eniten tarvitsen. |
kloppis 13.07.2008 23:34:02 | |
---|
Meinasin jo nyt illalla käänytyä melkein takaisin kitaran puoleen, mutta kyllä se boksi siellä takaraivoissa kolkuttelee :) |
FensonGibder 14.07.2008 10:49:08 | |
---|
Molemmat ovat hauskoja - pelit ja kitarat, joten aivan sama. Ainoa pyyntö on ettet tue Microsoftia. Paska firma. Rakasta minua silloin kuin sitä vähiten ansaitsen - silloin sitä eniten tarvitsen. |
xpeedy 14.07.2008 14:52:41 | |
---|
osta pleikkari... Mikä peli? |
Rakoni 14.07.2008 17:05:35 | |
---|
Tämä on totta, tosin on silti viikonloppureissuilla silti tullut huomattua että tiettyjä naisia kiinnostaa enemmän minun kitara, kun kaverin pelikone ;) Pointti on siis se, että jos naisia ei saa kitaralla niin tuskin sitten Xboxillakaan :) Tai sitten olisit voittanut kaverisi xboxillakin ;) Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
kloppis 14.07.2008 22:34:12 | |
---|
|
Kimmo72 14.07.2008 22:40:05 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
kloppis 14.07.2008 22:44:21 | |
---|
Pöh. Just katoin Microsoftin lehdistötilaisuuden E3 messuilta. Paljon hauskaa on luvassa :) Ainoastaan Ameriikassa, vai eiks se niin ollu? |
Kimmo72 14.07.2008 22:45:25 | |
---|
Ainoastaan Ameriikassa, vai eiks se niin ollu? No osin myös tääläki :D Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |