Jaqqi1991 26.11.2006 02:07:43 (muokattu 26.11.2006 02:10:55) | |
---|
|
Räbbänä 26.11.2006 02:08:40 (muokattu 26.11.2006 02:09:53) | |
---|
Edit: Sääh... |
Jucciz 26.11.2006 02:57:00 | |
---|
Mistä oot löytäny noi värilliset mikinsuojat? ittekki yrittäny ettiä E: vois kehitellä jotain vastaavaa tuolle ylimääräiselle epiphonelle :D Ebay:stä löytyy noita myyjiä vaikka kuinka. Omani taisin ostaa tältä kaverilta: http://search.ebay.com/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZlorih333 Mikin kuoret, kolme potikannuppia ja mikkiswitchin nuppi maksoivat yhteensä postikuluineen jotain kympin. |
Guitarfreak 26.11.2006 12:51:03 | |
---|
Hihna luistaa? |
Da Make 26.11.2006 14:05:02 | |
---|
Heräsi kiinnostus, että mistäköhän tuontapaisia tarroja voisi ostaa? En tiedä, muistaakseni oli tullut jonkin metalli/goottihenkisen vaatteen mukana. Siinä ei ole mitään brändiä tai mitään. Pelkkä pääkallo. Luulisin, että tuontyylisiä löytyisi jostain ko. vaatteita myyvistä liikkeistä. |
Tompsi 26.11.2006 14:09:19 | |
---|
Aika hiano. Lapaan vaikka jotain vielä? Karvanoppa? Halinalle-tarra lienee voittajan valinta. |
temppiz 26.11.2006 14:16:07 | |
---|
G#Maj/Ab |
hq 26.11.2006 14:40:40 (muokattu 26.11.2006 15:07:25) | |
---|
http://www.saunalahti.fi/temppiz/fretless.jpg Tuon kepin olen kasannut torilta löytyneistä osista. Vastaavaa ei ole ainakaan vielä tullut vastaan... Uskomattoman hieno kyllä. Onko tuota bodya poltettu vai tuhrittu maalilla? Itse vaihdoin squierin stratoon erilaiset potikannupit, päällystin elektroniikkaosaston alumiiniteipillä sekä vaihdoin paksumman mustan pleksin johon on sahattu tilaa tallahumbuckerille. Lähempää tarkastellen humbuckerin kiinnitys on sellainen että ei jää epäselväksi onko itse tehty vai ei :) Bodysta voisi ehkä vielä joskus poistaa mustan maalin ja jättää puunväriseksi... tulin siihen tulokseen että kokomustana strato on loppujen lopuksi vähän tylsän näköinen. Niin joo, ja mikkien kuoret ja muut ennen valkoiset osat maalasin spraylla joka sitten niistä hieman on alkanut lohkeilemaan/kulumaan irti. Nykyiseen Ibaneziin ei ole ainakaan vielä tullut tarvetta tehdä modauksia (jos mikin vaihtoa ei lasketa), pidän siitä sellaisena kuin se on. Ehkä mikkien puolitukset voisi laittaa, jos jotain tekee. "Tietyntyyppisissä lauluissa aina purjehditaan pois. Kuulostaako se vakuuttavalta, jos ei muuta voi kun matkustaa?" |
-Cale 26.11.2006 14:42:39 | |
---|
|
Budy 26.11.2006 16:04:17 | |
---|
Mistä oot löytäny noi värilliset mikinsuojat? ittekki yrittäny ettiä E: vois kehitellä jotain vastaavaa tuolle ylimääräiselle epiphonelle :D www.spelektroniikka.fi siellä ainakin noille singlecoileille.. 2.50E zipale rullaa sitä kitaraosat sivua alaspäin niin löytyy.. :) rudemood " aika siisti skitta. sopiiko se kikkelihevin soittoon? voiko siihen laittaa seitsemännen kielen että olisi laajempi skaala tiluttaa? saako siihen emgz 570metal-x mikit? " |
temppiz 26.11.2006 16:27:06 | |
---|
Uskomattoman hieno kyllä. Onko tuota bodya poltettu vai tuhrittu maalilla? Kyllä sitä on "lämpökäsitelty"... :) G#Maj/Ab |
wilzhu 26.11.2006 16:58:48 | |
---|
http://www.saunalahti.fi/temppiz/fretless.jpg Tuon kepin olen kasannut torilta löytyneistä osista. Vastaavaa ei ole ainakaan vielä tullut vastaan... Pakko myöntää, että hieno keppi ainakin stratoksi. Yleinen mielipiteeni kuitenkin on, että tarkoituksella kulutetut kepit eivät ole tavallaan "oikeita". Kuluneella ja ajan patinoiman näköisellä kitaralla kuuluu aina olla jokin tarina. Tosin tuossa varmaan on, kun kertaa kirppiksiltä, yms ostettu osat? Elämä off. |
Kukkis 77 26.11.2006 19:26:48 | |
---|
Voitin kerran korttipelissä paskan kitaran, jota oli vittumainen soittaa. Elikkä customoin sitä hieman. Harmittaa vietävästi kun ei oo kuvia.. Ensin hioin koneella maalit pois. Tämän jälkeen tein ruudista kuvioita runkoon, ja tuikkasin tulta. Kärähti pinta hassun näköiseksi ja haisi kauhealle. Kun keppi jäi palamaan, kusin sen päälle. Lopuksi ammuin pari kolme laakia ysimillisellä rungosta läpi. Ja seinälle. Kyllä oli hieno. Sitten reeniksen muuton yhteydessä heitin mäkeen koko paskan. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
Ze Kink 26.11.2006 19:43:50 | |
---|
http://www.saunalahti.fi/temppiz/fretless.jpg Tuon kepin olen kasannut torilta löytyneistä osista. Vastaavaa ei ole ainakaan vielä tullut vastaan... Ot: Onko tuolle tremololle yhtään käyttöä nauhattomana? Itse ajattelin omastani blokata tallan, kun en usko sitä tarvitsevani. -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
temppiz 26.11.2006 23:55:40 | |
---|
Ot: Onko tuolle tremololle yhtään käyttöä nauhattomana? Itse ajattelin omastani blokata tallan, kun en usko sitä tarvitsevani. juu ei sille ole mitään käyttöä nauhattomassa. Tuossa kuvassakin tuo kampi on vaan koristeena... G#Maj/Ab |
Ze Kink 27.11.2006 00:26:49 | |
---|
juu ei sille ole mitään käyttöä nauhattomassa. Tuossa kuvassakin tuo kampi on vaan koristeena... Jeps, näin kelailinkin... Hitto kun saisi rahat äkkiä kasaan 7-kielistä varten, että voisi vihdoin ottaa nuo nauhat irti tosta! -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
tsääntökrääs 29.11.2006 17:32:24 | |
---|
|
Dimefield 29.11.2006 17:59:47 | |
---|
Viimekesänä kilahti päässä. Olen soitellu tällä Jacksonilla viimeiset 6 vuotta ja se on ollut ainoa kitara jota olen käyttänyt. Kyllästyin kitaraan lopulta niin, että oli pakko tehdä jotain asialle. (Maalauksen jälkeen olen tosin hommannut toisenkin kitaran ja kaivanut vanhan Iban kaapista, että ei ihan tuolla yksistään tarvitse soitella.) Teimpäs sitten halvan ja helpon maalauksen joka piti suorittaa takapihalla tilojen puutteen vuoksi. http://www.deanguitars.com/userpics/lib6/ykkonen.jpghttp://www.deanguitars.com/userpics/lib6/kakkonen.jpg Jackson "Bloody Kelly" KE3:han se siinä! Kaikki osaset tallasta viritysnupikoihin piti maalata samalla mustaksi, entinen harmaa ei oikein sytyttänyt enää. |
Lento-V-mies 29.11.2006 19:21:20 (muokattu 29.11.2006 19:23:12) | |
---|
Soitan Gibsonia... onhan se perinteikäs, mutta toisaalta olen tehnyt siihen radikaaleja muutoksia ja siinä yhdistyykin surkeasti vintage-look sekä modernit ominaisuudet, kuten sähäkkäämpi tremolo. Jos jostain saisi V:hen erivärisiä plektrasuojiksua niin olisi siistiä.. laittaisin ehket heijastavan suojuksen vaikka toisaalta se ei sopiskaan värin kaa niin hyvin. Toinen vaihtoehto olisi musta suojus. Jos joku haluaa pitää kitaransa aivan alkuperäisenä niin sen ymmärtää. Mutta mielestäni persoonallinen kitara on aina bonusta. |
Rypsolisti 29.11.2006 22:37:16 (muokattu 29.11.2006 22:39:41) | |
---|
|