![]() 20.06.2006 15:22:17 | |
---|---|
Mee käymään. Lentoliput on tonne tänä päivänä melkeen halvemmat kun suomen sisällä 100 km bussi tai junamatka. :-) Oisko noin. :-) No jos Lontooseen (tai no Stanstediin) pääsee 19e/suunta niin ei Puolaankaan kallista voi olla :) Ebaysta sen verran, että karkea merkkikohtainen silmäys ensimmäisenä päättyviin huutoihin näyttää, että ei sielläkään kitaroita ilmaiseksi jaeta. Varsinkaan sellaisia perusmalleja joiden hintatiedot on heti netin kautta käsillä. Ne jotka myyjinä osaavat käyttää Ebayta, osaavat toki hakea myyntiartikkelinsa oikean hinnan googlella. Eikö? Jotain speciaalimpaa ja harvinaisuuksia voi löytyä halvalla, jos tietää mitä hakee. Väittäisin että vaikkapa perus Les Paulin löytäminen ebaysta niin että hintaeroa vaikka mnetin torin tasoon tulisi edes 300-400 Euroa, on todella vaikeaa. Ei välttämättä mahdotonta , mutta vaikeaa. Lisäksi kun tämän tyyppiseen kaupan tekoon jossa ainakin osittain ostetaan sikaa säkissä, laskisi mielellään jonkun hinnan tuolle riskillekkin. Niin, Ebay oli aikanaan HUUTOKAUPPA, nykyään se on vain KAUPPA. Siellä on todella paljon Buy It Now-optiolla kamaa, siellä firmat myyvät uusia tuotteita jne jne. Siitä on tullut "ostoskeskus" eikä siellä enää ole ihan samanlaisia polkuhintoja mitä esim. 5 vuotta sitten. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher http://www.myspace.com/dimeshred | |
![]() 20.06.2006 15:25:47 (muokattu 20.06.2006 15:43:50) | |
Werde: Toiset ovat epäluuloisia, toiset ostavat edukkaasti laatukeppejä. Tietty varovaisuus noissa hommissa on pakko olla mukana, mutta Kimurantin asenteella jää moni hyvä kauppa tekemättä. Näin. Varmasti jää moni hyvä kauppa tekemättä. En voi väittää edes tutustuneeni palveluun niin että tietäisin tasan tarkkaan miten homma toimii, ehkä pitäisi. Kitaraa en ostaisi, mutta vahvistimen tms. tavaran joissa ei paljoakaan yksilöeroja ole varmaan uskaltaisin. Nyt kun käytettynä kaksi skitaraa ostin, niin tein molempien myyjien kanssa kirjallisen sopimuksen johon oli kirjattu kitaran malli, sarjanumero, kauppahinta ja maksutapa, paikka, aika, myyjän sekä ostajan nimet, osoitteet ja puhelinnumerot sekä allekirjoitukset ja se, että papereita on tehty kaksi kappaletta. Tätä mahdollisuutta eBayssa ei ole, vaikka sähköpostien vaihto kai jääkin talteen. bonecrusher: En tiedä toimiiko RANin tapauksessa se, että pyytää heitä ottamaan kuvia kitaran valmistusvaiheista ja vaikuttamaan siten kitaran kehitykseen sen ollessa rakenteilla. Kaipa tuo mahdollista on, muttei suotavaa. Toki ostajan sekä myyjän on syytä käyttää päätään. Esim. bodyn muotoa tai tallaratkaisua (floyd rose -> kiinteä) tuskin muokataan enää. Pienemmätkin muutokset suunnitelmiin voi olla hieman ikäviä, koska ne saattavat sotkea työrytmin. Toisaalta, jos asiakas on tilaamassa n. 1500e custom-kitaraa, niin pitäisikö se mahdollisuus joissain rajoissa sallia? Muuten olen samoilla linjoilla. Se mitä minulle kävi, ei kovin hyvää tehnyt jo muutenkin epäluuloiselle ihmiselle, mutta yhtä varmasti siitä ei kannata lähteä mitään yleistyksiä tekemään. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... | |
![]() 20.06.2006 15:45:51 | |
Kaipa tuo mahdollista on, muttei suotavaa. Toki ostajan sekä myyjän on syytä käyttää päätään. Esim. bodyn muotoa tai tallaratkaisua (floyd rose -> kiinteä) tuskin muokataan enää. Pienemmätkin muutokset suunnitelmiin voi olla hieman ikäviä, koska ne saattavat sotkea työrytmin. Juu, mutta jos kuvitellaan vaikka että satulan viilauksessa on käynyt joku inhimillinen erhe, niin Dariusz todennäköisesti hyvittää ostajalle uuden luisen satulan tai vaikka OFR:n kielilukot jos siinä on käynyt joku valuvirhe tms. Ja jokaisen sepän on tehtävä Plan B sen A-suunnitelman lisäksi. Jos esim. toimitus myöhästyy jonkun tapauksen takia, annetaan toimitusajat yleensä suosiolla yläkanttiin. Siispä, suunnitelmissa kannattaa aina varata aikaa ja tässä pitää myös asiakkaan olla joustava. Toisaalta, jos asiakas on tilaamassa n. 1500e custom-kitaraa, niin pitäisikö se mahdollisuus joissain rajoissa sallia? Minun mielestäni isot rakenteelliset muutokset eivät kuulu enää "korjauksen" piikkiin. Ne ovat modifikaatioita joista veloitetaan erikseen. Tilausta jättäessä kannattaa tilaajan oikeasti miettiä vielä muutaman yön yli, onko se nyt juuri sellainen minkä hän haluaa. Ei sitä soitinrakentajaa se ketuta, että viime metreillä mieli muuttuu, vaan se että kesken aloitetun projektin ruvetaan muuttamaan radikaalisti. Muuten olen samoilla linjoilla. Siitä mitä minulle kävi, ei varmasti kannata lähteä mitään yleistyksiä tekemään. Joka tapauksessa ei kovin hyvää tehnyt jo muutenkin epäluuloiselle ihmiselle :/ No, vahinkoja sattuu parhaimmillekin ja mielestäni tuossa tapauksessa aihe oli enemmänkin asioiden hoitamisesta kuin itsessään siitä virheestä. Tai ainakin niin koin sen asian mistä se äläkkäkin tuli :) No, ei muistella sitä enää... Nevalaiselta saa hyviä soittimia, samoin kuin Ruokankaalta ja usean käyttäjän mukaan myös RANilta. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher http://www.myspace.com/dimeshred | |
![]() 20.06.2006 15:47:25 | |
Ei vaan... yksi tuttu nappas haaviinsa sellaisen 90-luvun alun japanilaisen RR PRO:n johon oli vaihdettu OFR sen jt580-lp:n tilalle. Siinä ei ole mitään muuta eroa USA Rhoadsiin, paitsi ettei lavassa lue "Made in USA" vaan "Professional". Helmiäisupotuksia myöten aika 1:1 RR1:n kanssa. Mikitkin siihen oli vaihdettu edellisen omistajan toimesta. Taisi muistaakseni n. 900e maksaa. Jossain tontun hujakoilla kuitenkin. Eli kutakuinkin tälläisenkö? http://www.cc.puv.fi/~e0300583/pics/RRPro/RR.jpg Itse nappasin tuon Saksan Ebay:sta viime jouluna. On kyllä mahtava kitara tuohon hintaan mitä siitä maksoin (760e). Ja pienenä korjauksena tuohon talla-asiaan sellainen että noissa ei ole JT-580-tallaa vakiona vaan kunnon Schaller, JT-590. 700-800e olisi sellainen realistinen hinta tuollaisesta, varsinkin jos ebay:sta lähtee katselemaan. Hinta-laatusuhde aika lyömätön. Tai sitten ei.. | |
![]() 20.06.2006 15:50:40 | |
Juurikin tuollainen... tallasta en ollut varma kun katsoin nopeasti että olisi ollut JT-580. Mutta totta tosiaan, Schallerin 590 noissa taisi ollakin, samoin kuin 90-luvun alun japsi-Charveleissa (375, 475, 650 jne.) Schallereita miulla on ollut muutamia itsellänikin ja ne ovat järjestäin olleet laadukkaita floikkareita. Ei mielestäni yhtään OFR-tallaa huonompia. Tuo RR PRO on kerrassaan mainio... ei kumartele yhtään USA Rhoadsille :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher http://www.myspace.com/dimeshred | |
![]() 20.06.2006 15:52:14 | |
Juu, mutta jos kuvitellaan vaikka että satulan viilauksessa on käynyt joku inhimillinen erhe, niin Dariusz todennäköisesti hyvittää ostajalle uuden luisen satulan tai vaikka OFR:n kielilukot jos siinä on käynyt joku valuvirhe tms. Älkää nyt ottako tätä liian vakavasti.... Mun mielestä teillä on aika sinisilmäinen asenne, jos uskotte kaikkien ongelmien ratkeavan ulkomaisten toimittajien kanssa täysin ongelmitta. Pienimmät (siis halvimmat) varmastikin korjaa, mutta jos kitarassa on suurempia ongelmia, en yhtään epäilisi takaisin päin tulevia syytöksiä kitaran rikkomisesta itse tai vaikka posteljoonin syyttelyä. Tämä on tietenkin täältä päin pessimistinen näkökanta. Mä toivon, että kaikki sieltä tilaavat saavat juuri oman unelmansa ilman mitään ongelmia, mutta kuitenkin mä pelkään, että moni on lähdössä "soitellen sotaan". Ainakin siltä tämänlaiset ongelmien helpot ratkaisutavat vähän mun mielestä vaikuttavat. | |
![]() 20.06.2006 15:55:08 (muokattu 20.06.2006 15:55:38) | |
Tämä on tietenkin täältä päin pessimistinen näkökanta. Mä toivon, että kaikki sieltä tilaavat saavat juuri oman unelmansa ilman mitään ongelmia, mutta kuitenkin mä pelkään, että moni on lähdössä "soitellen sotaan". Ainakin siltä tämänlaiset ongelmien helpot ratkaisutavat vähän mun mielestä vaikuttavat. No noista ongelmatapauksista on ihan käytännön kokemuksiakin ainakin tuolla www.metaltabs.com -sivuston keskustelupalstalla. Sillon harvoin kun jotain ongelmaa kitaran kanssa on tullut niin Dariusz on esimerkillisesti homman hoitanut. Tai sitten ei.. | |
![]() 20.06.2006 16:14:25 | |
Älkää nyt ottako tätä liian vakavasti.... Ei me liian vakavasti. Toki on hyvä olla varauksella mukana, mutta en näe mitään syytä miksei 1500e customtuote voisi kilpailla 1200e sarjatuotteen kanssa. Etenkin kun puhutaan että toiseen saa omat speksit ja toisessa joutuu "tyytymään" niihin mitkä siinä ovat. Mun mielestä teillä on aika sinisilmäinen asenne, jos uskotte kaikkien ongelmien ratkeavan ulkomaisten toimittajien kanssa täysin ongelmitta. Ostaisin 15 RANia jos maailmasta ongelmat sillä poistuisi :) Pienimmät (siis halvimmat) varmastikin korjaa, mutta jos kitarassa on suurempia ongelmia, en yhtään epäilisi takaisin päin tulevia syytöksiä kitaran rikkomisesta itse tai vaikka posteljoonin syyttelyä. No, näistä kannattaa aina sopia valmistajan kanssa erikseen. Tekee vaikka erillisen sopimuksen jos alkaa epäilyttämään. Tämä on tietenkin täältä päin pessimistinen näkökanta. Mä toivon, että kaikki sieltä tilaavat saavat juuri oman unelmansa ilman mitään ongelmia, mutta kuitenkin mä pelkään, että moni on lähdössä "soitellen sotaan". No, jos lähdetään ihan teoreettisesti ratkomaan, niin montako huonoa lausuntoa olet kuullut esim. Amfisoundin tai Ruokankaan tekeleistä? Montako huonoa sanaa olet kuullut LTD:n tai vaikka Ibanezin ja Jacksonin tekeleistä? Ehkä tässä vähän trumpettia on mukana kun lähdetään polulle marssimaan, mutta ei mielestäni ole lainkaan väärin tukea käsityönä valmistunutta soitinta, etenkin kun se on hinnaltaan samaa luokkaa mitä sarjavalmisteiset soittimet. Varteenotettava vaihtoehto muiden joukossa. Se miksi sitä hehkutetaan, johtuu nimenomaan siitä, että siinä saa itse valita kaikki palikat sellaisiksi kuin itse haluaa. Lopputuloksen onnistuminen on sitten rakentajasta kiinni. Siksi kannattaakin valita sellainen rakentaja, jolla on kokemusta asiasta. Eli tässä tullaa tuohon Kimin hommaan, eli Nevalainen ei ehkä ole se paras sälli rakentamaan RR-muotoista 7-kielistä skebaa floikalla ja taas vastaavasti RAN Guitars ei ole paras rakentamaan 40mm jazzkoppaa jne jne. Eli RAN Guitars on nimenomaan perehtynyt hevimiesten vaatimuksille... Omituisia bodymalleja, floikkaa jne. Rakentajan valinta on tärkeä osa custom-kitaran valmistuttamista. Suomessa Amfisound taitaa vastata aika hyvin RAN Guitarsia. Asiakaskunta hyvin pitkälle samanhenkistä ja tilattavat kitaramallitkin ovat sitä Lento-Veetä ja radikaalimpia :) Ainakin siltä tämänlaiset ongelmien helpot ratkaisutavat vähän mun mielestä vaikuttavat. Eli, sinä et tykkää tästä ratkaisusta koska se on HELPPO. Hyvät ratkaisut ovat aina vaikeita? Onko tässä nyt vain joku alitajuinen asia jota et ole vielä tiedostanut itsekään? :) No mutta, mikäs sen parempaa jos ongelmaan löytyy helppo ja yksinkertainen ratkaisu, joka ei ole tavis-ratkaisua kriittisesti hintavampi. Sehän on vain positiivista... Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher http://www.myspace.com/dimeshred | |
![]() 20.06.2006 16:20:27 | |
Eli, sinä et tykkää tästä ratkaisusta koska se on HELPPO. Hyvät ratkaisut ovat aina vaikeita? Onko tässä nyt vain joku alitajuinen asia jota et ole vielä tiedostanut itsekään? :) Ei. Vaan tarkoitus oli sanoa, että ratkaisu kaikkeen nimenomaan sinun mielestä löytyy todella helposti. No mutta, mikäs sen parempaa jos ongelmaan löytyy helppo ja yksinkertainen ratkaisu, joka ei ole tavis-ratkaisua kriittisesti hintavampi. Sehän on vain positiivista... Kaikesta paras skenehän tämä olisi. Ja kuten sanottu mä olen hiukan pessimisti. =( Toivottavasti kuitenkin kaikki tilaajat saavat toivomansa kepin.... | |
![]() 20.06.2006 17:10:16 (muokattu 20.06.2006 17:13:53) | |
Juu, mutta jos kuvitellaan vaikka että satulan viilauksessa on käynyt joku inhimillinen erhe, niin Dariusz todennäköisesti hyvittää ostajalle uuden luisen satulan tai vaikka OFR:n kielilukot jos siinä on käynyt joku valuvirhe tms. Totta tuokin, mutta esim. satulan viilaaminen tms. on vielä niin halpa juttu, ettei ole Puolasta käsin mitään järkeä lähteä sellaisia hoitamaan, vaan ihan kotimaassa. Minun mielestäni isot rakenteelliset muutokset eivät kuulu enää "korjauksen" piikkiin. Joo, ei tietenkään isot rakenteelliset muutokset kuulu tuohon, mutta mitä tarkoitit kitaran suunnittelulla ja tekoprosessiin vaikuttamisella? Kyllä mä olen sitä mieltä, ettei niihin spekseihin kannattaisi enää kajota. Jos asiakasa haluaa muuttaa speksejä puolessä välissä kitaran valmistusta, niin eikö siitä voisi varovaisesti päätellä, ettei olekaan niin varma mitä haluaa? Ts. Kannattiko vielä kitaraa tilata? No, näihinhän on niin monta oikeaa vastausta kuin on mielipiteitäkin. Edit: Eli RAN Guitars on nimenomaan perehtynyt hevimiesten vaatimuksille... Omituisia bodymalleja, floikkaa jne. Eniten mua oikeastaan kiinnostaakin käyttäjien kokemukset esim. perus stratokopioista sun muista perinteisemmistä kitaroista. Jos RAN:lta on sellaisia edes tullut? Sama Amfisoundista. Ei sillä että uutta kitaraa olisin hommaamassa, näihin pariin uutukaiseen oon enemmän kuin tyytyväinen. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... | |
![]() 20.06.2006 18:01:56 (muokattu 20.06.2006 18:06:14) | |
Vähän offtopiccia taas, mutta nyt on itellä kolme vaihtoehtoa: 1.Esp:n SV standard. Perusvarma valinta. Tykkään tosi paljon soittotuntumasta ja soundista. Ainut suuri miinus ovat nuo dot inlayt. Ovat pitemmän päälle tylsän näköisiä. 2. Custom RR Ran:ilta. 3 Jacksonin Usa select series RR1 uutena (toimitusaika 4-6kk) Jos päädyn noihin kahteen viimeiseen, niin ajattelin alkaa ettimään odotusajaksi jotain edullista, mutta suht hyvää keppiä. Esim. Käytetty Charvel. Toinen kiinnostava ois Dean ML `79, mutta en tiedä miten pitkiä noiden toimitusajat esim. Musik-produktivilla on. Tiedän, että Charveleita liikkuu tosi vähän, mutta täytyy seurata tilannetta. Muita hyviä kitaroita saa myös ehdottaa :) Olisihan tietysti hölmöä maksaa 1000€ enemmän siitä,että kaulanpäässä lukee Jackson, mutta taitaa mennä periaatteessa samaan sarjaan Tokai vs. Gibson jutun kanssa. Tuo Ran:in RR tulisi olemaan spekseiltään ja ulkonäöltään samanlainen tuon RR1:sen kanssa, joten miksi en sitten ottaisi alkuperäistä. | |
![]() 20.06.2006 19:37:19 | |
Mikäs ko. mikissä on vikana? En ainakaan itse ole huomannut oikeestaan mitään eroo EMG-81:een.. Kyllä se EMG-HZ H4 on niin paljon tukkosempi ja erilainen soundiltaan ku EMG-81. Kyllä täytyy olla melkonen puurokorva, jos ei eroa huomaa! Itse vaihdoin nuo hz:t vidduun ku huomasin, ettei niistä löytynyt minkäänlaista erottelukykyä/luonnetta (muutako se "äärrrrääärrää, mä soitan örinämörinäheviä ja mun soundi on spider-puuroa") saatikka sitten dynamiikkaa. Paskin kitaramikki hinta/laatu -suhteeltaan tuo HZ. Ostasin mieluummin simorunkkarit/BillLawrencet:t/Dimarziot, jos passiiveja laittasin keppiini (oikeastaan mitä tahansa muuta, muttei noita EMG:n HZ/Select -romuja). Nyt pystyy vetää kantrista örinään tolla omalla EMG81+EMG60 kombinaatiolla. No pain, no gain | |
![]() 20.06.2006 19:55:45 | |
1.Esp:n SV standard. Perusvarma valinta. Tykkään tosi paljon soittotuntumasta ja soundista. Ainut suuri miinus ovat nuo dot inlayt. Ovat pitemmän päälle tylsän näköisiä Kaksi samaa kitaraa? No mikäs siinä. en usko jumalaan uskon alexi laihoon koska ole nähnyt hänet XD | |
![]() 20.06.2006 20:03:03 (muokattu 20.06.2006 20:07:15) | |
Kaksi samaa kitaraa? No mikäs siinä. Kuten jo tuossa aiemmin sanoin, niin Rhoads mallit on minun juttu, joten jos en SV:tä osta niin sitten jompi kumpi Rani tai Jackson. Kummatkin on hyvin lähellä tuota SV:tä teknisesti ainakin. | |
![]() 20.06.2006 20:20:11 | |
Kaksi samaa kitaraa? No mikäs siinä. Mikäs ihme sitten kaksi samanlaista kitaraa on? Moni haluaa esim. keikalle samanlaisen back up-kitaran tai sitten juuri eri vireisiin käytettävän. Onhan täällä palstallakin usealla kaksi samanlaista kepukkaa. Muistaakseni esim. nimimerkki Rosbergilla taisi olla lähemmäksi kymmenen stratoa. Jucciz:lla on kaksi Lespaa, samoin muistaakseni Bonecrusherilla jne..... Ei siinä mitään ihmeellistä ole. | |
![]() 20.06.2006 20:29:18 | |
Kyllä se EMG-HZ H4 on niin paljon tukkosempi ja erilainen soundiltaan ku EMG-81. Tästä on väännetty täällä 1001 kertaa. Itse olen kanssasi samaa mieltä (molemmat mikit useampaan kertaan omistaneena, röh röh), mutta yhtä vahvasti osa porukkaa mieltää ne samanlaisiksi. Hz-H4:n magneetti on pari kertaluokkaa vahvempi kuin 81:n, ja kun metallikielten kanssa ollaan tekemisissä (magneetti vaikuttaa kielen liikkeeseen) ei tuo voi olla vaikuttamatta lopputulokseen - vaikka rakenne esivahvistinta lukuunottamatta onkin samanlainen EMG:n nettisaitin mukaan. Mutta ei tästä nyt enempää, toivottavasti :) "My Lifestyle Determines My Deathstyle" | |
![]() 20.06.2006 20:35:18 | |
Kyllä se EMG-HZ H4 on niin paljon tukkosempi ja erilainen soundiltaan ku EMG-81. Kyllä täytyy olla melkonen puurokorva, jos ei eroa huomaa! Itse vaihdoin nuo hz:t vidduun ku huomasin, ettei niistä löytynyt minkäänlaista erottelukykyä/luonnetta (muutako se "äärrrrääärrää, mä soitan örinämörinäheviä ja mun soundi on spider-puuroa") saatikka sitten dynamiikkaa. Paskin kitaramikki hinta/laatu -suhteeltaan tuo HZ. Ostasin mieluummin simorunkkarit/BillLawrencet:t/Dimarziot, jos passiiveja laittasin keppiini (oikeastaan mitä tahansa muuta, muttei noita EMG:n HZ/Select -romuja). Nyt pystyy vetää kantrista örinään tolla omalla EMG81+EMG60 kombinaatiolla. Tehdäänpäs sokkotesti. Kuunnelkaapas seuraava pätkä. http://sitruuna.unk.fi/polkka/arvoitus.mp3 Yhdessä kitarassa on EMG-HZ:t. Kysymys kuuluu, mikä soitetuista raidoista on kyseessä? Ja jatkokysymyksenä, että kuulostaako se todellakin ihan hirvittävän tukkoiselta.. :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen | |
![]() 20.06.2006 20:35:26 | |
Tuossa juuri puhuttiin etta voisi lahtea Puolaan RANin pajalle kitaraansa katsomaan. Tata minakin ajattelin pari kuukautta sitten, joten pistin mailia asiasta: Hi, sorry, it won't be possible now...I have planned quite a lot of changes in Ran, so it will be difficult to make. We got more orders than we expected, so we are very absorbed. Best regards Dariusz Kuczynskii/ Eli ei nakojaan onnistu, harmin paikka. (Kanadan nappaimisto, sori) How fortunate the man with none | |
![]() 20.06.2006 20:55:27 (muokattu 20.06.2006 21:04:22) | |
Onhan täällä palstallakin usealla kaksi samanlaista kepukkaa. Muistaakseni esim. nimimerkki Rosbergilla taisi olla lähemmäksi kymmenen stratoa. Jucciz:lla on kaksi Lespaa, samoin muistaakseni Bonecrusherilla jne..... Mutta stratoja ja lespoja on niin monenlaisia. Jucciz:lla on goldtop Saippuoilla ja stankku humppareilla. Luunmurskaajalla on Les paul custom ja stankku, ja kaksi Charvelin model 4:sta. Rosenbergilla Valkoisia stratoja :) No aivan sama. I'll get me a coat... en usko jumalaan uskon alexi laihoon koska ole nähnyt hänet XD | |
![]() 20.06.2006 20:58:10 (muokattu 20.06.2006 21:03:25) | |
Tehdäänpäs sokkotesti. Kuunnelkaapas seuraava pätkä. http://sitruuna.unk.fi/polkka/arvoitus.mp3 Yhdessä kitarassa on EMG-HZ:t. Kysymys kuuluu, mikä soitetuista raidoista on kyseessä? Ja jatkokysymyksenä, että kuulostaako se todellakin ihan hirvittävän tukkoiselta.. :) Olisiko soolokitarat vedetty HZ:lla en usko jumalaan uskon alexi laihoon koska ole nähnyt hänet XD | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)