Aihe: Gibson LP Studio (kullattu)?
1 2 3 4 5
joukov
05.05.2006 23:28:41
Nyt heti ei tollaista rahaa o mut muutaman kuukauden sisällä saattais olla. Ja tietysti maksan käteisellä ;)

Mikäli mahdollista niin käy kokeilemassa musaliikkeissä mahdollisimman paljon erilaisia kitaroita niin tiedät ostohetkellä mikä tuntuu parhaalta, ei pelkkiä Gibsonin standardeja eli jatketaan tätä keskustelua sitten kun olet ostanut kitaran ja kerrot kokemukset siitä, eikö. Pidä silmät auki torilla ja liikkeissä niin osaat arvioida myös hintoja.
Stanley.Climbfall
06.05.2006 01:08:20
Mikäli mahdollista niin käy kokeilemassa musaliikkeissä mahdollisimman paljon erilaisia kitaroita niin tiedät ostohetkellä mikä tuntuu parhaalta, ei pelkkiä Gibsonin standardeja eli jatketaan tätä keskustelua sitten kun olet ostanut kitaran ja kerrot kokemukset siitä, eikö. Pidä silmät auki torilla ja liikkeissä niin osaat arvioida myös hintoja.

Kitaroita oon nyt testailu varmaan jokaisessa Hesan kaupassa missäs vois testataki jotain.

Bändi Keskuksessa emme pääseet testaamaan ku myyjä heti alkoi winee rahasta jne.. mutta eipä se haittaakaa...

Ja joka päivä tsekkaan noi myyntimestat netissä onko mitää kivaa ja missä, eli tosiaanki oon aika aktiivinen ton kitaran etsimisessä ja tiiän ettei o mikään helppo homma kyl...
Invader
06.05.2006 01:17:26 (muokattu 06.05.2006 01:17:59)
Jos hommaa sopivan hintaisen käytetyn LP Standardin niin siinä ei hyvällä säkällä tule yhtään takkiin "jos soittoinnostus lopahtaa" ja sen myy pois. Siinä mielessä ihan hyvä kitara aloittelijalle mun mielestä.
Tai sitten ei..
Stanley.Climbfall
06.05.2006 14:46:54
Jos hommaa sopivan hintaisen käytetyn LP Standardin niin siinä ei hyvällä säkällä tule yhtään takkiin "jos soittoinnostus lopahtaa" ja sen myy pois. Siinä mielessä ihan hyvä kitara aloittelijalle mun mielestä.

Jep Standardin arvo pysyy kyl paljon paremmin kuin esim. Studion.. Näin ainaki ite huomasin.
Dinorocker
06.05.2006 16:18:03
Ja et menis vielä "helpommaks", ni kannattaa kuulostella miltä mikäkin kitara kuullostaa ilman sähköjä.
Outrider
Stanley.Climbfall
07.05.2006 11:15:37
Ja et menis vielä "helpommaks", ni kannattaa kuulostella miltä mikäkin kitara kuullostaa ilman sähköjä.

Kiitos tostaki vinkistä, pitää muistaa sit ku "ostokitarat" tulee vastaan...
Stanley.Climbfall
08.05.2006 16:05:54
Muuten viel asiaa koskien että onks netissä semmosta sivustoo missäs vois tarkistaa kitaran sarjakoodin tai jotain. Varsinki ku käytettyä ostaa niin pitää olla hiemman varovaisuutta :p
joukov
08.05.2006 17:27:11

Kannattaa todellakin kun on ostamassa yli 1500€:n kitaraa 1400€:n budjetilla. ; )
p130
08.05.2006 18:06:37

Muuten viel asiaa koskien että onks netissä semmosta sivustoo missäs vois tarkistaa kitaran sarjakoodin tai jotain. Varsinki ku käytettyä ostaa niin pitää olla hiemman varovaisuutta :p

No, jos Gibsonista puhutaan niin: http://www.gibson.com/Service/Serial%20Numbers%20Search/
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Stanley.Climbfall
08.05.2006 20:40:39
No, jos Gibsonista puhutaan niin: http://www.gibson.com/Service/Serial%20Numbers%20Search/

Eihän tästä muusta puhuttukaa. :p Kiitos paljon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)