Aihe: Avatar -kaapit vihdoin Suomessa!
1 2 3 4 5
monotone
07.07.2006 23:39:42

Siinä on nyt valikko vieressä josta voi valita eri kajarieilla:

2 x Celestion Vintage30 : 495.00 €
2 x Celestion G12H30 Anniversary : 495.00 €
2 x Alnico Blue : 895.00 €

2 x Celestion Vintage30 : 564.99 EUR
2 x Celestion G12H30 Anniversary : 564.99 EUR
2 x Alnico Blue : 995.00 EUR

Onko kukaan tullut hankkineeksi noita ilman kaiuttimia?
All I ask from anyone is that they ask nothing from me.
Mursuviiksi
08.07.2006 10:19:44 (muokattu 08.07.2006 11:32:45)
Perin mielenkiintoista, että Premier 212 kaappi on Blue Alnicoilla satasen kalliimpi kuin Premier Vintage 212 kaappi Blue Alnicoilla? Muilla Celestioneilla Premier on taas reilun satasen halvempi kuin Premier Vintage samoilla elementeillä...

EDIT: Hieman selvennystä tekstiin...
I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in. - Mitch Hedberg (R.I.P.)
Kjukka
08.07.2006 11:06:12

Perin mielenkiintoista, että Premier 212 kaappi on Blue Alnicoilla satasen kalliimpi kuin Premier Vintage 212 kaappi? Muilla Celestioneilla Premier on taas reilun satasen halvempi kuin Premier Vintage...

Blue alnicot ovat sen verran tyyriitä :)
vipu5
09.07.2006 15:47:34

Sain viimeinkin tilaamani/varaamani Avatar G212H:n käyttöön.
Elementteinä on Celestionin V30 ja G12H. Kaappi on takaa osittain avoin.

Vähän jännitti, kun tuli ostettua sika säkissä, mutta parin keikan ja muutamien treenien jälkeen olen kyllä erittäin tyytyväinen kaappiin. Saundi on juuri semmoinen kuin pitääkin, bassot ei kumise, hyvä "punch" keskiäänissä, korkeat äänet soi nätisti, ei riivaavia taajuuksia.
Sain sen vielä vanhalla hinnalla, nythän custom-soundsin Avatar-hinnat ovat nousseet rutkasti. Mutta silti uusillakin hinnoilla varmasti saa rahoillensa vastinetta.
Suosittelen.
Joees
09.07.2006 18:07:25
Sain viimeinkin tilaamani/varaamani Avatar G212H:n käyttöön.
Elementteinä on Celestionin V30 ja G12H. Kaappi on takaa osittain avoin.

Vähän jännitti, kun tuli ostettua sika säkissä, mutta parin keikan ja muutamien treenien jälkeen olen kyllä erittäin tyytyväinen kaappiin. Saundi on juuri semmoinen kuin pitääkin, bassot ei kumise, hyvä "punch" keskiäänissä, korkeat äänet soi nätisti, ei riivaavia taajuuksia.
Sain sen vielä vanhalla hinnalla, nythän custom-soundsin Avatar-hinnat ovat nousseet rutkasti. Mutta silti uusillakin hinnoilla varmasti saa rahoillensa vastinetta.
Suosittelen.

Mulle tulee kahdella V30-elementillä huomenna kaappi, mikäli kerkeän helsingissä käymään. Samalla vaihtuu Buddan combo nuppimalliseksi ja tulee aivan riivatusti lisää watteja. Mulle liikaakin.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Mursuviiksi
09.07.2006 21:00:12
Mulle tulee kahdella V30-elementillä huomenna kaappi, mikäli kerkeän helsingissä käymään. Samalla vaihtuu Buddan combo nuppimalliseksi ja tulee aivan riivatusti lisää watteja. Mulle liikaakin.

Tänne on puolestaan tulossa Premier Vintage kahdella Hellatone 60 elementillä ja avoimella selkämyksellä. Jännittää ihan pirusti, että millainen peli sitä tuli tilattua :)
I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in. - Mitch Hedberg (R.I.P.)
Joees
15.07.2006 14:30:42
Tänne on puolestaan tulossa Premier Vintage kahdella Hellatone 60 elementillä ja avoimella selkämyksellä. Jännittää ihan pirusti, että millainen peli sitä tuli tilattua :)

Pikaisella, erittäin pikaisella koeajolla himassa kaappi tuntu erittäin hyvältä tuon Buddan Superdrive 80w nupin kanssa. Ennen ensi keskiviikkoa en kerkeäkään enempää tuota testailemaan kun olen poissa maisemista. Nytkin vain pikaisesti himassa käväisemässä.

Mutta kyllä soundissa oli kokoa, hehee... Kertoile sitten miltä tuo sun kaappi vaikuttaa. Mitä maksoi noilla elementeillä?
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Buffa D
16.09.2006 21:38:57
Ihan vaan mielenkiinnosta kysäsen, että milläs elementeillä saa tosi monipuolista soundia?
persemoi.
Joees
16.09.2006 23:42:14
Ihan vaan mielenkiinnosta kysäsen, että milläs elementeillä saa tosi monipuolista soundia?

Riippuu mitä haet monipuolisella. Haluatko siis kahta erilaista elementtiä kaappiin vai?
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Buffa D
17.09.2006 00:23:05
Riippuu mitä haet monipuolisella. Haluatko siis kahta erilaista elementtiä kaappiin vai?

Juu tätä tässä hain.
persemoi.
McNulty
17.09.2006 00:45:49
Saispa vielä vihriäperseisinä...
These pretzels are making me thirsty!
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
monotone
17.09.2006 10:57:44

Juu tätä tässä hain.

Tässä yks vaihtoehto. ;-) http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=82164&o=0
Buffa D
17.09.2006 15:48:46
Mitäs vihriäperseet pitää suuremmista särömääristä?
persemoi.
joukov
18.09.2006 02:02:14
En näe enää CS:n hinnankorotusten jälkeen mitään syytä ostaa Avatar-kaappia, välikäsi syö koko Avatar-idean eli edullisesti hyviä kaappeja. Puhun nyt "normaalista" mustasta kaapista metalliverkolla ja neljällä Celestion V30:llä varustettuna.

Joku joka haluaa oudon näköisen/itsensä näköisen kaapin jollain tietyllä elementtisekoituksella voi tietenkin vielä pitää Avatareja edullisina.

Kerron Keski-Eurooppalaisen vertailuhinnan CS:n hinnoille kun saan vastauksen tarjouspyyntööni. Tämän jälkeen voi päätellä ovatko kyseessä sovitut hinnat vai päättävätkö kauppiaat itse omat hintansa. (salaliittoteoria) ; )

Ulkomaalaisella sivulla "slanted" kaapin valmistus oli mainittu lopetetuksi.
"Paul Stanley: Live To Win - 10/10"
Mursuviiksi
18.09.2006 08:26:35
Kerron Keski-Eurooppalaisen vertailuhinnan CS:n hinnoille kun saan vastauksen tarjouspyyntööni. Tämän jälkeen voi päätellä ovatko kyseessä sovitut hinnat vai päättävätkö kauppiaat itse omat hintansa. (salaliittoteoria) ; )

Kukas näitä myy Keski-Euroopassa (Hollannissa?)? Avatarin sivuilta en pikasilmäyksellä löytänyt tietoa.
joukov
18.09.2006 10:37:55
Pikasilmää etusivu uudelleen: http://www.gear4music.nl/
joukov
21.09.2006 12:33:45
Sain vastauksen hintakyselyyni.
Kuulemma G412 Carpet kaappeja ei Avatar enää valmista. Olin pyytänyt tuollaisesta 4x12 Celestion V30 metalliverkolla varustetusta tarjouksen, Tolex-päällysteinen vastaava maksaa heillä 529 euroa ja Suomeen kuljetus 50 euroa lisää.

Tuossa tulee hintaeroa noin 200 euroa Suomen ja Hollannin välillä. Ei taida olla vaikea arvata kummasta kannattaa tilata. ; )
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)