Aihe: Kitarakamahankintojen ihanuus
1 2 3 4 5
ministeri
05.04.2006 14:51:35

Suosittelen ma Petersonin strobostomppia virittimeks! www.custom-sounds.com ja löytyy lisää juttua. :) Mitäs hommasit viimeks?

Mulla on vähän ollut sellainen puolibudjetti meininki kamojen suhteen että taidan vähän halvempaan virittimeen tyytyä. Puolibudjetti tarkoittaa että ei nyt heti lähtis behku linjoille mutta etsisi jotain halpaa laatua. Hyvänä esimerkkinä edellinen hankinta Barber direct drive särö. Käsintehty vehje hyvällä Bypassilla edullisesti. Toinen esimerkki on mun vahvari. Kaverin tekemä prototyyppi kun se kehitteli vahvistinta pieneen tilaus tuotantoon. Puoleen hintaan sain kaverihintaan. Käsintehty (luonnollisesti) point-to-point tekniikalla. Hyvät osat.
rytilahti
05.04.2006 15:05:14
Kyllä on ihanuus kaukana jos pitää jotain hankkia. Onneksi ei ole yleensä tarve kuin pysyä "välttämättömässä".

Jos jotain muutakin vituttaa kamahankinnat niin kannattaa ajatella ettei se soitto siitä parane vaikka hommaisinkin uuden suristimen tai jonkun multivirvelin. Jos joskus bändi hajuaa niin pistän kaikki saatanan romut myyntiin paitsi yhden kitaran, bossin UT-modi säristimen, voxin vaakun ja uraltone junnu kombon (sekin 1X12). niillä pitäisi pärjätä. jos ei, lisää treeniä..

Taitaa olla kevät vitutus taas kerran päällä...
Mikään ei oo siistimpää kun soittaa Rock´n Roll bändissä!
McNulty
05.04.2006 15:07:03 (muokattu 05.04.2006 15:07:41)
Kyllä on ihanuus kaukana jos pitää jotain hankkia.

Totta... mutta moni käyttää vähän väärin tuota "pitää" sanaa. Ehkä parempi sana sen tilalle olisi "haluaa" tai "haluttaa" :)

vanhain m.nettiläisten hatutuslaulu: Missä ne soittimet sillon luuraa ku rämpytellä tekköö miäli?!?
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
ministeri
05.04.2006 15:08:42

tossa on perää kyllä. Itse joutunut siksi hankkimaan että olin joitain vuosia soittamatta tossa välissä...Kyllä sitä aika pienellä periaatteessa pärjää ja ihan turhia ostoksia välttää, Ainakin omasta mielestä. Tyttöystävä vois olla eri mieltä.
Swan
05.04.2006 15:10:20
Jos joskus bändi hajuaa niin pistän kaikki saatanan romut myyntiin paitsi yhden kitaran, bossin UT-modi säristimen, voxin vaakun ja uraltone junnu kombon (sekin 1X12). niillä pitäisi pärjätä. jos ei, lisää treeniä..

Haluutko nyt myydä sen nuppis? ;)
weelie
05.04.2006 15:23:28
Mua rupeaa aina ahdistamaan jos pitäis jotakin ostaa. Outoa.

Muakin GAS ahdistaa. Sillä tiedän etten tarvitse mitään, ja suuren osan roinasta haluan myydä pois *heti* kun nurkassa pölyyntyminen on vaarana.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
rytilahti
05.04.2006 15:59:54
Haluutko nyt myydä sen nuppis? ;)

Se pakollisena pahana käytössä. Junnu ei oikein sovellu tohon bändikäyttöön mun tapauksessa... Muuten kyllä joutais.
Mikään ei oo siistimpää kun soittaa Rock´n Roll bändissä!
Joees
05.04.2006 16:19:16
Mulla on vähän ollut sellainen puolibudjetti meininki kamojen suhteen että taidan vähän halvempaan virittimeen tyytyä. Puolibudjetti tarkoittaa että ei nyt heti lähtis behku linjoille mutta etsisi jotain halpaa laatua. Hyvänä esimerkkinä edellinen hankinta Barber direct drive särö. Käsintehty vehje hyvällä Bypassilla edullisesti. Toinen esimerkki on mun vahvari. Kaverin tekemä prototyyppi kun se kehitteli vahvistinta pieneen tilaus tuotantoon. Puoleen hintaan sain kaverihintaan. Käsintehty (luonnollisesti) point-to-point tekniikalla. Hyvät osat.

Perkule, hommaas mullekin kaverihintaan moinen vahvistin ;) Ac30-tyyppinen ilmeisesti on, ainakin niin muistelisin lukeneeni tuolta sun kuvauksesta. Semmonen olis ihan käytännöllinen.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)