Aihe: Helsinki Guitar Show
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Hannu H.
19.04.2006 13:10:59

Torstaina käyvät kommentoikaa sitte tänne että mimmosta on niin tietää et kannattaako lähteä täältä maan ääristä sinne!
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
RG
19.04.2006 13:14:58
Täytyy sitä huomenna käydä ihmettelemässä.
gasser
19.04.2006 14:26:35
Ei hitsi, joko tää on jo huomenna?
Nyt äkkiä jostakin 7€ matkarahaa, että pääsee stadiin.
En oikein kehtaisi pummillakaan matkustella.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
Juustonaksu
19.04.2006 15:10:02
Torstaina käyvät kommentoikaa sitte tänne että mimmosta on niin tietää et kannattaako lähteä täältä maan ääristä sinne!

Minä eksyn todennäköisesti huomenna samantien, kun tuo aukeaa niin voin sitten kommenttia iskeä tänne. =) En kyllä meinannut olla koko aikaa. Tarkastan fiiliksen, yksityiskokoelmat ja kattelen, josko Granfelt olisi siellä jotain demoa heittämässä.

Mikä on maailman ääristä? Tuskin sinä hirveästi siinä häviät että tulet käymään. Ja mikäli tulee riittävästi kävijöitä niin ensi vuonna varmaan pistetään uusi pystyyn. Kävijöiden palautehan on ensiarvoisen tärkeää tuonkin kehittämisessä. :) Kannattaa rohkeasti katsoa, josko jostain lohkeasi pari tuntia ylimääräistä aikaa kierrellä tuolla. Onhan siellä Kampin Keskuksessa muutakin katseltavaa, vaikka keilaamista, jos ei parempaa keksi. ;)
"Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa
Artist
19.04.2006 15:23:14
Itse taidan ehtiä tuonne vasta perjantaina, kun on huomenna niin pirusti hommaa. Voi tosin olla, että pitää käydä kahtena päivänä siellä, niin ehtisi tarkastaa mahdollisimman monta itseäni kiinnostavaa soitinta.

Olen kyllä aika hyvä eksymään Helsingissä, joten toivottavasti löydän nopeasti tuon messupaikan, enkä eksy esim. anniskeluravintolaan.
"Some hearts are made for loving, some hearts are made of stone, some people forget they have em, others think their's are made of gold"
joukov
19.04.2006 15:30:50
Hannu H., totta kai tuonne kannattaa tulla itse paikan päälle, ettei tarvitse vain muiden jorinoita lueskella täällä foorumilla.
Ben63
20.04.2006 09:56:27

Hello,

Joudun perumaan tämän päivän "klinikan" koska eilen illalla meille syntyi poika (eka lapsi) ja meinaan kyllä viettää aikaa perheen kanssa tänään :-)

Mutta pe ja lauantai olen kyllä paikalla.

t.Beni
kari10
20.04.2006 10:04:28
Hello,

Joudun perumaan tämän päivän "klinikan" koska eilen illalla meille syntyi poika (eka lapsi) ja meinaan kyllä viettää aikaa perheen kanssa tänään :-)

t.Beni

Onneksi olkoon!

Eikun Poika mukaan kitaroita katselemaan ja voihan sitä tuossa iässä jo kokeilla soittoakin:-)
Minkä nuorena oppii...
Juustonaksu
20.04.2006 11:30:22
Hello,

t.Beni

Onneksi olkoon! :)

Täytynee sitten huomenna eksyä sinne, sillä sinun klinikoitasi tässä oltaisi tultu lähinnä katsomaan. :)

Paljon onnea tuoreelle isälle ja viettäkää laatuaikaa perheen kanssa!
"Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa
fox
20.04.2006 11:35:28

Hello,

t.Beni

Onnea ja kaikkea hyvää teille koko jengille!
t. susiveljet & sisko
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Stanley.Climbfall
20.04.2006 13:07:54

Ilmoitan illalla millaista oli lähen sinne noin muutaman tunnin sisällä.
Mrezzye
20.04.2006 13:55:51

Eipä siellä kovin ihmeitä ollut esillä. Flaxwoodeja lähinnä hypistelin ja muutama komia Les Paul ja vanha Strato, johon ei ainakaan toistaiseksi ole varaa... Ruokankaalla oli komia V-mallinen kyllä. Ja klassisen kitaran rakentajia oli Lottonen ja Liikanen, mutta se ei valitettavasti ole oikein minun heiniäni. Saa nähdä ehtiikö tässä vielä jotain klinikoita katsomaan, Kämäräinen kyllä kiinnostaisi...

Jos sillä suunnalla liikkuu, niin toki kannattaa pyörähtää. Kovin kaukaa en lähtisi asiokseni siellä käymään, jos ei suunittele Ruokankaan tai Flaxwoodin tai klassisen kitaran ostoa/rakennuttamista. Helsingin kaupat kiertämällä näkee valikoimaa paljon enemmän.

Ja Benille onnea vaan täältäkin.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

inflames
20.04.2006 14:22:30
Mites siellä toi vaffari-puoli on esillä? Ei mulla kyllä pitkä matka täältä kumpulasta
toisaalta ois kattomaankaan, mutta...
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
Mrezzye
20.04.2006 14:23:33

Mites siellä toi vaffari-puoli on esillä? Ei mulla kyllä pitkä matka täältä kumpulasta

Jotain Monstereita oli, mutta kovin vähän vahvistinpuolta.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

balzary
20.04.2006 15:42:48

Vahvarien testaamiseen vähän huono paikka. Useammallakin ständillä jutellessä tuli kommenttia "voidaan tietty hiljaisella tätä kitaraa testata vahvarin läpi".

Basslabilla on huikee punanen avaruus-kitara siellä, käykääpä testaamassa.
Mursuviiksi
20.04.2006 16:03:14
Vähän oli Guitar Show vielä vaiheessa. Ei olleet kaikki näytteilleasettajat edes saapuneet paikalle kun tyhjiä pöytiä vielä näkyi.

Mutta niinkuin edellä jo todettiin niin ei ollut mitään spektaakkelinomaista tarjolla. Hienoja kitaroita muutama mutta niitä voi katsella koneen näytöltä ihan yhtä lailla. Klinikat ja demot ovat varmasti se minkä takia tuonne kannattaa mennä ja siinä sivussa voi sitten katsella muuta antia. vahvistimien ja pedaalien puolesta messuissa ei oikein ole mitään ideaa kun ei niitä järkevästi voi testata. Tietysti jos on hommaamassa jotain custom soitinta niin tuolla voi kätevästi jututtaa asianomaisia. Täytyy katsella jos vaikka ehtisi käydä myöhemmin uudestaan katsomassa meininkiä josko olisi enemmän tarjontaa.
I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in. - Mitch Hedberg (R.I.P.)
Ocku
20.04.2006 16:04:25
Vahvarien testaamiseen vähän huono paikka. Useammallakin ständillä jutellessä tuli kommenttia "voidaan tietty hiljaisella tätä kitaraa testata vahvarin läpi".

Vahvistimia voi hyvinkin testata siellä. Takaosassa, lavalta vasemmalle, on erillinen suljettava vahvistimien testaushuone. Eli ei muuta kuin vahvari kainaloon ja demohuoneeseen rämpyttämään.
maxtheman
20.04.2006 18:35:22
Onkos siellä niitä keräilijöiden aarteita? Vaiko vain liikkeiden?
Max
Stanley.Climbfall
20.04.2006 19:28:59

On siellä jotain...

Aika vaisut messut kyllä. Andy McCoy fiilisteli jotain akustisen kitaran kaa :) ja oikeastaan suurin osa kitaroista oli semmosissa hinnoissa että harva harkitsee ostoa. Esim jotain käytettyjä Les Pauleita 20 000e jne :) Muutama ihan siisti kitara ja loput oli sitä mitä yleensä voi nähä kaupassa ja sit tietysti muutama "erikoinen" kitara.

Koko mestan voi kiertää 10min:ssa niin että ehtii vilkaista jokaista kitaraa kokeilu o taas sit eri juttu.
fox
20.04.2006 21:02:37

Taitaa keräilijät ja "keräilijät" olla Suomen ympyröissä aikas vaisuja esittelemään noit "aarteita", kun täällä on tuo ilmapiiri vähä erilainen kun jossain Philadelphia Guitar Showssa..
Aika matalan profiilin väkee ovat oikeet keräilijät Suomessa, joskus tuli jotain toimeksianto-hankintoja tehtyä muutamalle.
Eikä mun Ibanezeja sinne kysytty... :(
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)