MOIhei 12.01.2006 17:27:40 | |
---|
No nii eli mulla on tollanen cimar(les paulin näköinen) merkkinen kitara. Kitaran sain joltain faijan kaverin... kaverin veljen kautta tai jotain. Nii ja sit yks päivä näin meijän treeniksen studios(sellanen nuorisotalo homma) cimarin basson, joka näytti ihan sg:ltä. Nii et oisko kellään mitään tietoo kyseisestä merkistä. Minkä maalainen, kuinka yleinen tai jotain "And rock 'n' roll isin't about sex and drugs, it's about music." Andy McCoy |
fox 12.01.2006 18:18:38 | |
---|
Nii et oisko kellään mitään tietoo kyseisestä merkistä. Minkä maalainen, kuinka yleinen tai jotain Moihei! Cimar on Hoshinon yks merkki.. Eli japanilainen, kovasti kopiokitaroita teki 70-luvulla ja niit tuli Suomeenkin aikas paljon. Mita, vähän tunnetumpia Hoshinon merkkejä mm. Ibanez ja Tama...
|
PLO 13.01.2006 09:54:34 | |
---|
Ei sulla Foxi oo mitään tietoo noista Bill Lawrenceista, mistä tuolla aiemmin kirjuuttelin? |
Pnctocn 13.01.2006 09:59:01 | |
---|
Ei sulla Foxi oo mitään tietoo noista Bill Lawrenceista, mistä tuolla aiemmin kirjuuttelin? HML:n tv-soitinkaupassa oli kesän lopuilla yksi kipale, ruma kuin mikä mutta ok soitettava, mikit L-500 - josta ainakin itsellä hyvin positiiviset kokemukset. Hintakin muistaakseni edullinen. "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
McNulty 13.01.2006 10:03:00 | |
---|
HML:n tv-soitinkaupassa oli kesän lopuilla yksi kipale, ruma kuin mikä mutta ok soitettava, mikit L-500 - josta ainakin itsellä hyvin positiiviset kokemukset. Hintakin muistaakseni edullinen. Juu se metallin punainen. Talla oli aika viritys ja sellaiseen ei varmaan varaosiakaan enää löydy jos jotain särkyy. Se oli ns. stratotalla hienovirittimillä. Kitara kyllä soi helkkarin hyvin ja pari kertaa sitä tuli itsekin rinkuteltua Tevarissa. Minnehän se Lawrence "strato" oikein päätyi? Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
fox 13.01.2006 10:21:19 | |
---|
Ei sulla Foxi oo mitään tietoo noista Bill Lawrenceista, mistä tuolla aiemmin kirjuuttelin? En oo muuta nähny kuin sen Hml Tevarissa olleen minäkää.. Ja tosiaan mulla sellanen käsitys että niitä on oikeita ja sitte vähemmän oikeita... Bill Lawrence toki tuttu, entinen Framuksen "Billy Lorento", sähvösuunnittelija Jumalan armosta.. Myöhemmin töis mm. Norlinilla, teki Gibsonille L-6S, Marauder ja S-1 kitaroiden suunnittelun ja G-3, Grabber ja Ripper-bassojen sähkösuunnittelun. Että sellanen Lawrence. Mikkipuolella myös kuulu kuin mikä.. ;) |
Jani The Rock 13.01.2006 13:49:09 | |
---|
Mites totanoinniin Charvel Surfcasterit... Mihinkähän ne on hävinny. On aika funky skeba. Onkohan Chandlereita näkynyt Suomessa? Futurama olis hieno, sellanen Strato meets Jaguar -hommeli. Futuramaan pitäs tietysti laittaa B-Benderi... ;) http://www.chandlerguitars.com/images/futurama.gifCheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
PLO 13.01.2006 16:31:29 | |
---|
Jep. Se, mikä mulla oli, oli tosiaan sellanen natural "värinen" tele. Perinteisen näköinen, mut soundipuoli jotain muuta, mikä sopi mulle. Mikit siinäkin aivan huiput. Ei ollu ihan halpakaan siihen aikaan. 4500 silloista rahaa oli lähtö. Mm loppupeleissä mulla vaihtoehtona ollut Jaappanin thinline Tele olis maksanu 3700mk. Liekö ollut sitten noita aitoja vai epäaitoja. Mainio soitin joka tapauksessa, niin kuin tuli jo todettua. Tulipa tuossa mieleen, kun tuolla aiemmin oli jotain juttua Hagströmeistä, niin sellaisella tuli enimän aikaa 70-luvulla soiteltua. Asuin silloin Raumalla, ja tuli paikallisesta liikkeestä ostettua käytetty punainen Super Swede. Niitä oli siellä kaksin kappalein. Hintaa tonnin kappaleelta. Oishan tuonkin voinut pitää, kun ei siitä vaihdossa taas paljon mitään saanut. Eipä tuo silti mikään ihmeellinen vehjes ollut. Hienon näköinen ja hyvin tehty kyllä. Noi pari Kalamazoon stankkua, mitkä oon omistanut, ovat monin verroin parempia olleet. Kokeilin vähän aika sitten tuollaista uustuotanto Super Swedeäkin, mutta eipä paljon mieltä lämmittänyt. |
Rypsolisti 13.01.2006 18:00:27 | |
---|
|
Artist 16.01.2006 10:07:33 | |
---|
|
Jani The Rock 16.01.2006 10:09:44 | |
---|
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Artist 16.01.2006 10:15:59 | |
---|
Aijai, kun on komia Burns! Eikä hintakaan oo paha... Tuo väri on muuten ihan mahtava. Jep, greenburst on kyllä väreistä komeimpia. Melkein uhkaa GAS iskeä, mutta olen onneksi päättänyt, että en osta. :) |
Jani The Rock 16.01.2006 10:43:02 | |
---|
Jep, greenburst on kyllä väreistä komeimpia. Melkein uhkaa GAS iskeä, mutta olen onneksi päättänyt, että en osta. :) Pysy lujana! 8) Jos tuo olis ollut Bison greenburst, niin sitten alkais meikäpoikakin olla tiukoilla. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Artist 16.01.2006 13:31:59 | |
---|
|
Jani The Rock 16.01.2006 16:21:08 (muokattu 16.01.2006 16:22:29) | |
---|
Huomasitko, että on torilla? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=88489 Hemmetti, kun on muuten hieno. Huomasin kyllä, ja komea on. Vielä kun olis valkonen... Kävin tänään paikallisessa musaliikkeessä ja mikäs kitara siellä olikaan? No tietysti mapleglo Rickenbacker 330. Ja sellanen hinta, että nyt ei pysty siihen venymään... Voi perhana, I`m in love! Ootko muuten käynyt tuolla Firebird-metsästyksellä? Siellä näkyy olleen vähän erikoisempiakin Tulilintuja: www.oldenburger-music-station.de Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Invader 16.01.2006 16:25:00 | |
---|
Burnsin tuotekehittelyosastolla on kyllä jollain aikamoinen pleksifiksaatio :) Tai sitten ei.. |
Artist 16.01.2006 16:31:34 | |
---|
Ootko muuten käynyt tuolla Firebird-metsästyksellä? Siellä näkyy olleen vähän erikoisempiakin Tulilintuja: www.oldenburger-music-station.de Juu, tuttu paikkahan tuo. Hienoja tulilintuja kyllä nuo kaikki, tuo sininen on hienoin. Lontoossa, www.vintageandrareguitars.com osoitteessa, on myös hieno valikoima kitaroita, mutta niiden ainoa non-reverse on mun mielestä yläkanttiin hinnoiteltu (jenkeissä on näkynyt n.1500$, vaikka onkin custom shop). Sen sijaan siellä on käsittämättömän upea iverness green värinen reverse, jonka kyllä hommaisin heti, jos olisi noin paljon rahaa. |
Jani The Rock 16.01.2006 16:33:09 | |
---|
Burnsin tuotekehittelyosastolla on kyllä jollain aikamoinen pleksifiksaatio :) Aika huikeita pleksisysteemejä noissa James Ormstonin suunnittelemissa malleissa tosiaan on. Ja lavat on myös melko persoonallisia, helkkarin hieno tuo scroll headstock. Ja vanhoissa Scorpioneissa on sellaset lavat, että BC Richit ja muut jää kevyesti toiseksi. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Jani The Rock 16.01.2006 16:37:43 | |
---|
Lontoossa, www.vintageandrareguitars.com osoitteessa, on myös hieno valikoima kitaroita, mutta niiden ainoa non-reverse on mun mielestä yläkanttiin hinnoiteltu (jenkeissä on näkynyt n.1500$, vaikka onkin custom shop). Sen sijaan siellä on käsittämättömän upea iverness green värinen reverse, jonka kyllä hommaisin heti, jos olisi noin paljon rahaa. Aijai, kyllä olikin hieno tuo vihreä Birdi. Kolmella P90 -mikillä ladattu Explorer oli aika funky... Ja ne vanhat Guildit! Kiesus, miksi mä en syntynyt rikkaaksi? Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
fox 16.01.2006 18:01:40 (muokattu 16.01.2006 18:03:09) | |
---|
Ja vanhoissa Scorpioneissa on sellaset lavat, että BC Richit ja muut jää kevyesti toiseksi. Steer ja Scorpion on jotain-aivan-muuta.. Steeriä en oo päässy testaamaan, se Skorppari oli huono.. L24 sen sijaan... Hämmeenlinnassa oli muinoin aivan ihq Burns Marvin, vieläki hatuttaa kun en sitä sillon kopassu..meni nimittäin joillekin pnuk-soittajille, jotka sen sitte modasi big time. Melkein itku tuli kun sen sitte joskus myöhemmin näin..oliko sitte Kelholla tai Tevarissa... Editti Tampereella oli komee viheriä Firebird 2, se tasakantinen..täysin unhoon painuneet ne, aktiivielektroniikkoineen. |