Ben_D 27.12.2005 12:40:31 (muokattu 27.12.2005 13:37:14) | |
---|
Laitappa huvikseen sen kaulavikaisen Tokain sarjanumeron viimeiset numerot näkyville. Testailin tuollaista Customia musamaailmassa ennen joulua ja ihmettelin kitarasta kuuluvaa kolinaa, irtonainen kaularautahan se ilmeisesti siellä kolisi. Matti Kaularauta ei käsittääkseni ollut tässä mallissa irtonainen. Nehän olivat xxxx977 |
Ben_D 28.12.2005 11:14:59 | |
---|
Erinomaisen nopeaa toimintaa Musamaailmalta. Tunti sitten soi puhelin, että voit tullla hakemaan uuden Tokain. |
Velli 28.12.2005 12:21:11 | |
---|
Taisivat Musamaailmassa lukea tämän ketjun ennen kuin tekivät päätöksen antaa uuden tilalle... |
Ben_D 28.12.2005 12:24:39 | |
---|
Taisivat Musamaailmassa lukea tämän ketjun ennen kuin tekivät päätöksen antaa uuden tilalle... En osaa sanoo. Toisaalta...näinhän heidän pitikin tässä tilanteessa toimia eli homma meni aivan oikein. |
Velli 28.12.2005 12:31:31 | |
---|
En osaa sanoo. Toisaalta...näinhän heidän pitikin tässä tilanteessa toimia eli homma meni aivan oikein. Juu, ihan oikein toimivat, mutta harvoin Musamaailmasta näin hyvää palvelua saa. |
starsailor 28.12.2005 12:45:18 | |
---|
Joko sulla on se UUSI ja KORJATTU kitara kädessäsi? |
Ben_D 28.12.2005 13:01:00 (muokattu 28.12.2005 13:06:01) | |
---|
Joko sulla on se UUSI ja KORJATTU kitara kädessäsi? No ei ole kun en ehdi tänään hakee. Jos se on paska niin eiköhän lähde samantien takasin. Se olisi todella harmi, koska kitara on soitettavuudeltaan ehkä paras jota olen soittanut. Sitten jos tääkin on susi niin eipä auta muuta kun ottaa rahat takasin. Mä kyllä suuresti epäilen, että tässä olis enään mitään vikaa...sen näkee huomenna. Toisekseen se on UUSI, mutta ei korjattu. Se edellinen jäi Musamaailmalle. Käsittääkseni soitinrakentaja tsekkasi tämän nykyisen ennen luovutusta. |
Spike 28.12.2005 13:08:13 | |
---|
Tästä tulikin mieleen, että niiden piti lähettää mulle se Framuksen halpis 2x12kaappi pari kuukautta sitten jo. Däämn. No, sama se mulle. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
starsailor 28.12.2005 13:16:11 | |
---|
Sitä vaan pessimistinä meinaa, ettei kannata vielä hyppiä riemuissaan... Ennenkuin kuin uusi ja toimiva kitara on sun kädessä, niin asiaa ei ole loppunkäsitelty, mutta kerro sitten kun kitaran saa, että miten on. |
Ben_D 28.12.2005 13:17:17 | |
---|
Sitä vaan pessimistinä meinaa, ettei kannata vielä hyppiä riemuissaan... Ennenkuin kuin uusi ja toimiva kitara on sun kädessä, niin asiaa ei ole loppunkäsitelty, mutta kerro sitten kun kitaran saa, että miten on. Juu kerrotaan. En mä ole riemusta hyppinyt vielä, mutta olen tyytyväinen siitä, että asia hoitui ilman vääntämistä ja todella nopeasti. |
rosberg 28.12.2005 14:02:14 | |
---|
Juu, ihan oikein toimivat, mutta harvoin Musamaailmasta näin hyvää palvelua saa. kyllä musamaailmasta saa AINA hyvää palvelua. kiffe varsinkin on mitä esimerkillisin kauppamies - se osaa soittaa ihan mitä vaan. ja onhan siellä tukunkin puolella sellaisia ammattilaisia, että kyllähän se on hieno homma. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Jubi 28.12.2005 14:54:50 (muokattu 28.12.2005 14:55:32) | |
---|
kyllä musamaailmasta saa AINA hyvää palvelua. Täh? Näissä ketjuissa, kun nyt on vaihdeltu kokemuksia, on kyllä käynyt selväksi meininki. Itsellä on myös erittäin huonoja kokemuksia ko.liikkeestä, MUTTA myös muutama hyvä. BenD:n tapauksessa homma hoidettiin ilmeisen hyvin ja siitä ei ainakaan varmasti liikkeen maine tahraantunut, mutta ei se aina näin hienoa ole ollut. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Ben_D 29.12.2005 13:05:21 | |
---|
Nonni..hain kitaran Musamaailmasta veks ja nyt on kaularaudassakin säätövaraa. Vaihdatan kitaraan Earvanan satulan. Ainut miinus kitarassa oli vielä se, että tallamikki on löysällä, joka taas aiheuttaa G-kielen resonointia. Tämä on kuitenkin helposti korjattavissa. |
Xizor 29.12.2005 15:44:08 (muokattu 29.12.2005 16:07:35) | |
---|
Voehan pasca....mulla onkin sitten käytännössä sama homma tuossa LC-80 S ZW- mallissa kuin Ben D:llä. =( Menin hakemaan säädettävänä olevaa kepukkaa ja tuomio: kaularauta niin löysällä, että hyvä kun ei helissyt. Noh, kiikutin kitaran takaisin Tammer- Pianoon ja lähettävät tuon edelleen Musamaailmaan. Tein kyllä selväksi, että uusi kitara tilalle, koska mitään korjauksia en hyväksy. Kyllä tuolla hinnalla pitää saada virheetön soittopeli. Ettei vaan olis samaa maanantai- erää ollut noi kitarat....? |
Velli 29.12.2005 16:05:24 (muokattu 29.12.2005 16:12:00) | |
---|
Voehan pasca....mulla onkin sitten käytännössä sama homma tuossa LC-80 S ZW- mallissa kuin Ben_D:llä. =( Menin hakemaan säädettävänä olevaa kepukkaa ja tuomio: kaularauta niin löysällä, että hyvä kun ei helissyt. Noh, kiikutin kitaran takaisin Tammer- Pianoon ja lähettävät tuon edelleen Musamaailmaan. Tein kyllä selväksi, että uusi kitara tilalle, koska mitään korjauksia en hyväksy. Kyllä tuolla hinnalla pitää saada virheetön soittopeli. Todella mielenkiintoista nähdä, miten Musamaailma suhtautuu toiseen tapaukseen näin lyhyen ajan sisällä, etenkin nyt kun takuuasia selvitetään yritysten välillä. Jos Ben D sai uuden kitaran, niin en näe mitään syytä miksi eivät sullekin sellaista antaisi. Älä sitten vain tyydy mihinkää korjattuun rakkineeseen. edit. Miten kauan se kitara on muuten ollut sulla? |
Ben_D 29.12.2005 16:16:11 | |
---|
Joo ja mullakin tosiaan oli tallamikki tässä uudessa huonosti kiinni sekä satulassa viilattu G-kielen ura liian syväksi, joka ei sinällään nyt haittaa, koska vaihdatan Earvanan satulan kitaraan. Kitara siis oli Musamaailman "säätämä". |
Velli 29.12.2005 16:37:22 | |
---|
Joo ja mullakin tosiaan oli tallamikki tässä uudessa huonosti kiinni sekä satulassa viilattu G-kielen ura liian syväksi. Kitara siis oli Musamaailman "säätämä". Tyypillistä "palvelua" Musamaailmasta. Mä veisin sen ihan periaatteesta takaisin Musamaailmaan ja käskisin vaihtaa siihen uuden satulan. Jos et vie, niin eivät ne niitä koskaan ala tuon paremmin säätämään ja jatkossakin tulevat kitaranostajat saavat satulansa liian syvillä urilla. |
buju 29.12.2005 17:11:11 | |
---|
Todella usein uusissa kitaroissa kaularauta on niin löysällä, että se helisee kun vähän kaulaa naputtelee. Ensi kerran tohon törmäsin kun kaveri soitti:"PERK... mun uus kitara on rikki". No kaularautahan siellä helis. En kyllä usko, että se kaulan kieroutumista aiheuttaa. Hyvä kuitenkin, että sait uuden kitaran. Useimmiten kaula palautuu vähän kieroon lämpökäsittelyn jälkeen. Onnea uuden kitaran johdosta ja nyt vaan kovaa soittoa. Damn right, I´ve got the blues |
buju 29.12.2005 17:19:48 (muokattu 29.12.2005 17:20:23) | |
---|
GRRRR..... toi liian syvät urat on sitte toinen juttu mistä oon saanu pari kertaa huomauttaa. Gibsonista ne sanoi, että ne urat on tehtaalla viimeistelty. Takuuseen sekin kuitenkin meni. Vaihdata nyt se Earvana ainaki myyjän piikkiin. Damn right, I´ve got the blues |
app 29.12.2005 17:23:17 | |
---|
Vähän offtopic mutta uusimmassa Riffi-lehdessä on Musamaailman mainos juuri ZW-mallista. Siinä on mainoksen mukaan mm. "mahonki runko, vaahtera kansi, mahonki kaula, liimaliitos rakenne sekä jumbo nauhat. " Toivottavasti ne myy kitaroita paremmin kuin kirjoittavat :) |