Aihe: Toisenlainen arvausleikki: kitaraestetiikkaa naisen silmin
1 2 3 4 5 6 7
DaKiller
20.09.2005 08:49:40

Hoho! Taidat olla sinkku?

Tämä tuli itsellkäni mieleen ensimmäisenä. Oppia ikä kaikki... Kyllähän se kauniimpi osapuoli "ystävällisesti kehoittaa" laittamaan tavarat niiden omille paikoilleen ja helpommalla pääsee, kun kauniisti tottelee. =)
Asiasta puheen ollen yllätyin tässä viimeisen hankintani jälkeen, kun avovaimo ehdotti, että pitäisi ostaa lattiatelineet, notta saataisiin kitarat nätisti esille olkkariin??!! Olisiko kyseessä sittenkin jokin pirullinen juoni..... Ei sentään ;)
jogo3000
20.09.2005 08:52:14

Onnittelen itse itseäni. Mulla on naisellinen kitaraesteettinen silmä.
"Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham
käsi
20.09.2005 08:58:50

Anteeksi mielipiteeni, mutta jos "toinen puolisko" sanoo "missä kaappi seisoo" eli missä mikäkin kitara on, niin mielestäni siinä on jo pienen neuovottelun paikka.
Et kai sinäkään (ketjun aloittaja) ole aina "samaa mieltä" siitä sisustusideasta mitä avo/aviopuolisosi sanoo?
Kaikella kunnioituksella, siis en todellakaan halua mitään provota tässä, mutta, jos mies on talossa se, joka sitä kitaraa soittaa, Hän laittakoon sen siihen, missä se HÄNEN (soittajan) mielestä parhaakseen näkee.
Mielestäni tässä ei ole tilaa keskustelulle. Joustaa voi sitten niiden kukkien ja akvaarioiden suhteen. Mutta jos soittaja haluaa pitää tuökalunsa "tuossa" niin sillon se myös pitää.

tuota, minä olen miedän perheessä (avovaimoke, minä ja 3 kissaa) se joka soittelee kitaraa. ja ei se nyt ihan niin mene että laitoin kamppeet sinne minne halusin vaan kyllä vaimokkeen sanalla oli "iso" merkitys sen suhteen.

onnekseni hän haluaa että kotimme näyttää meiltä, eli musa juttuja saapi ja pitää olla paljon, eli soittimia ja ceedee levyjä jne. tyttöystäväni kun harrastaa itse laulua, ja opiskelee teatteri alaa.

kitarat eivät loju missä sattuu, ja esim marsun halfstackistä joka on nyt toistaiseksi kotosalla tehtiin ns sisustus elementti, eli se "sopii" olohuoneen kuvaan, mutta se ei ole niin että mulla olisi mahdollisimman hyvä soitto paikka kotona.

noissa sisustus asioissa on pakko löytää yhteinen mielipide, ja siinä joutuu tekemään kompromissejä. kun yhdessä asiassa antaa periksi saapi toisessa asiassa oman tahdon läpi...(ehkä, riippuu tietenkin asiasta :) )
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
J.Hollström
20.09.2005 08:58:57
"Ruma"
Perustelu: Päärynänmuotoinen mollura, värikin yksitoikkoinen likainen beige (oli pilvistä & harmaata, ja ilman kirkasta valoa se todellakin näyttää juuri tuolta).
...GIBSON LES PAUL!

Akka vaihtoon.
balzary
20.09.2005 09:06:00

Jostain syystä naiset muuten vaikuttavat tykkäävän SG:n (feminiinisen kurvikkaasta) muotoilusta keskimäärin enemmän kuin me miehet. Vaimoni ei ole suinkaan ainoa tuntemani tässä suhteessa.

Tämä on ihan totta. Meille ostettiin joku aika sitten juuri tästä syystä SG-muotoilua noudatta Epiphone EB-0 vaimon reenibassoksi.
World domination equals world suffocation
It's dread out there you know!
kivi
20.09.2005 09:12:28
"Ruma"
Perustelu: Päärynänmuotoinen mollura, värikin yksitoikkoinen likainen beige (oli pilvistä & harmaata, ja ilman kirkasta valoa se todellakin näyttää juuri tuolta).
...GIBSON LES PAUL!

Nyt rätti käteen ja kiillottamaan. Mattana, likaisena ja täynnä sormenjälkiä goldtop todellakin näyttää tympeältä, mutta siihen voi vaikuttaa.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Tympee Huttunen
20.09.2005 09:14:13
Olis kyllä pitänyt tajuta tuo viininpunaisuuden ja syiden vetovoima. Päärynän kammottavuuden oivalsinkin:P
Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa.
jogo3000
20.09.2005 09:27:02

Tottapuhuen noista joka ikinen on aika ruma kitara (=
"Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham
StJerky
20.09.2005 09:31:37
Arvasin oikein. Itsellä kun on samat kokemukset. Goldtop Dean pysyy poissa olohuoneen seinältä. Musta Love Rock siellä saa roikkua, mutta mieluiten seinälle halutaan viininpunainen Firebird kopio.

Puunvärinen Stratoni tuleekin saamaan viininpunaista petsiä päälleen, kunhan jaksan hommaan ryhtyä. Onneksi makumme värien suhteen on samanlainen. En minäkään kullanväristä niin perusta, mutta kun halvalla sain...
balzary
20.09.2005 09:45:42

Omalle vaimolle pahimpia kauhistuksia on esim valkoiset mikit melkein missä vaan (varsinkin mustapleksisessä stratossa.
rosberg
20.09.2005 10:18:21
meillä saa viisi valkoista stratoa olla telineessä olohuoneessa ihan kiltisti, mutta yhtään uutta EI saa tulla. tosin martinin akkari tulee joululahjaksi.
keep on truckin!
J.Hollström
20.09.2005 10:43:22
Omalle vaimolle pahimpia kauhistuksia on esim valkoiset mikit melkein missä vaan (varsinkin mustapleksisessä stratossa.

Väärin koulutettu vaimo. 2-tone sunburst strato mustalla pleksillä ja valkoisilla mikkikuorilla on yksi hienoimmista kitaroista.

http://www.guitaremania.com/fonds%20ecran/fond_strat_srv.jpg
Fide
20.09.2005 10:53:39

Ehhehee, tavallaan tyydyttävää, että minäkin olen näköjään oppinut lukemaa naisen mieltymyksiä ;-)

täytyypi kokeilla, josko tuo muotokieli puhuttelisi omaakin vaimoa niin paljon, että saisin ostaa SG:n olohuoneen koristeeksi =)))))
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
rakula
20.09.2005 10:59:36 (muokattu 20.09.2005 10:59:44)
Oikeassa oli vaimosi, ei toi goldtop sisustukseen sovi...
Eat my ass and balls
J.Hollström
20.09.2005 11:12:40
Oikeassa oli vaimosi, ei toi goldtop sisustukseen sovi...

Mut myrkyn vihree Maverick ja musta Behku sopii mihin vaan.
balzary
20.09.2005 11:26:47

Väärin koulutettu vaimo. 2-tone sunburst strato mustalla pleksillä ja valkoisilla mikkikuorilla on yksi hienoimmista kitaroista.

http://www.guitaremania.com/fonds%20ecran/fond_strat_srv.jpg

Heh, Fender kirjaa selatessa tuo sai just yhden suurimmista tuomioista. Hyvä tilanne tuo lukuhetki, mä koitan sillä piffata kaikenlaisia vanhoja stratoja, "eix tää ooggi hieno?" ja jokanen melkein jokainen ammutaan alas. Mustat stratot mustilla mikeillä kelpas.
J.Hollström
20.09.2005 11:31:29
Heh, Fender kirjaa selatessa tuo sai just yhden suurimmista tuomioista. Hyvä tilanne tuo lukuhetki, mä koitan sillä piffata kaikenlaisia vanhoja stratoja, "eix tää ooggi hieno?" ja jokanen melkein jokainen ammutaan alas. Mustat stratot mustilla mikeillä kelpas.

En oo koskaan kysyny vaimon mielipidettä kitaraa / bassoa hankkiessani. Enkä kysy. 30 vuotta osannut itse valita ne mitä haluan, turha sitä vaimoilta on alkaa kyselemään (saatika lupia kyselemään uusissa hankinnoissa, you know ;o).
balzary
20.09.2005 11:35:09

En oo koskaan kysyny vaimon mielipidettä kitaraa / bassoa hankkiessani. Enkä kysy. 30 vuotta osannut itse valita ne mitä haluan, turha sitä vaimoilta on alkaa kyselemään (saatika lupia kyselemään uusissa hankinnoissa, you know ;o).

Radiohiljaisuus! :)

Ei vaan, mä keksin uuden taktiikan millä saan uuden basson. Rakennan sen itse ja vaimo osallistuu innolla suunnitteluun. Win-win tilanne :D
jogo3000
20.09.2005 11:43:35

Hyvä keino hommata uusia kitaroita on hommata aina samanvärisiä. Tällöin musiikista kiinnostumaton ihminen ei välttämättä huomaa että kitara vaihtuu välillä, mikäli ei pidä esillä kuin yhtä tai kahta kitaraa kerrallaan.
Super-Jari
20.09.2005 13:05:33
Minunkin mielestä goldtoppi on tosi ruma vaikka les paul muuten on melkolailla suosikkimalli. SG on ikiruma. Jackson on nyt semmosen jokapojan kitaran näköinen.
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)