LaMotta 09.09.2015 19:11:13 (muokattu 09.09.2015 19:13:36) | |
---|
metlica: Banditti vaihtui Blackstarin HT1 putkicomboon kotona, oikein hjuva.. Miulla tekis mieli HT-5R hankkia koticomboksi kun ei ole minkäänlaista kitaravahvistinta. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Shredator 09.09.2015 19:55:54 | |
---|
sustain65: Onhan se! Itse en vaan vielä tiedä kuin murto-osan sen mahdollisuuksista. Tarkoitus on kuitenkin ottaa se vihdoin viimein tehokkaaseen käyttöön. Näinpä. Axe-Fx:n kanssa on tämän tuomat soundiulottuvuudet loputtomat. Analogiefektit tuntuvat ihan mopoilta tähän verrattuna soundeiltaan ja ominaisuuksiltaan. If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking. |
Laulava Kylätohtori 09.09.2015 21:16:32 | |
---|
Gabe: Mullakin on The Mule setti Navigatorissa. Kaulamikki on ainakin ihan jetsulleen, tallamikin kanssa pitää kokeilla vielä eri säätöjä. Olikos nämä perinnehenkiset vai enemmän sinne raskaamman soitannon suuntaan? Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Gabe 09.09.2015 21:32:01 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Olikos nämä perinnehenkiset vai enemmän sinne raskaamman soitannon suuntaan? '59 PAF mukaelmat, eli aika perinnehenkiset. Kyllä noissa silti riittää minun tarpeisiin potkua enemmän kuin hyvin. |
Joees 09.09.2015 21:51:26 | |
---|
Gabe: '59 PAF mukaelmat, eli aika perinnehenkiset. Kyllä noissa silti riittää minun tarpeisiin potkua enemmän kuin hyvin. Mulle on tulossa Mule myös, kasikielisenä... Hehheh. Tosin soitin on lap steel mut eihän se haittaa. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Telecast 10.09.2015 06:25:23 | |
---|
Vihdoin! Annoin itselleni myöden ja hommasin El Capistanin. Onhan se nyt maaginen laite! Eipä tuolla ole vielä keriinny soittaa oikeasti, mutta ensi kokeilu ja sen jälkeiset leikkimiset. Avot! |
syanid 10.09.2015 08:58:12 | |
---|
Minotaur hihna tuli tilattua, ku halvalla sai. |
arijuki 10.09.2015 09:45:21 | |
---|
Gabe: '59 PAF mukaelmat, eli aika perinnehenkiset. Kyllä noissa silti riittää minun tarpeisiin potkua enemmän kuin hyvin. Mistä ostatte näitä? Suomesta ei taida saada? The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King |
Gabe 10.09.2015 10:03:31 | |
---|
arijuki: Mistä ostatte näitä? Suomesta ei taida saada? Saahan noita suomestakin. Tube Sound myy turussa, netistä ainakin Markun Musiikki ja Power Sound tarjoaa. |
antnis 10.09.2015 10:12:26 | |
---|
Ostin 11-49 kielisetin teleen kun ole päässyt soittelemaan pitkään aikaan ja aattelin, että ainakin sormet vahvistuis nopeammin kuin letkuilla. Näähän tuntuu yllättävän hyviltä. |
iec 10.09.2015 10:21:22 | |
---|
Dan Erlewinen kitaranhuolto/säätö -kirja saapui tässä muutama päivä sitten. Tässä on ihan mukavasti tietoa vaikka ja mistä. Mukana on esim. juttua eri soittajien kitaroiden setupista. Todella isoja eroja löytyy vaikkapa B.B. Kingin ja Jeff Beckin kitaroiden reliefistä, actionista jne jne. Mukana tuli myös DVD, mutta en ole vielä tutkaillut mitä se sisältää. -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Laulava Kylätohtori 10.09.2015 10:25:04 | |
---|
antnis: Ostin 11-49 kielisetin teleen kun ole päässyt soittelemaan pitkään aikaan ja aattelin, että ainakin sormet vahvistuis nopeammin kuin letkuilla. Näähän tuntuu yllättävän hyviltä. Eilen testailin normi 10-settiä ja 10-52-settiä. 10-setissä oli ehkä tasapainoisempi soundi ja siitä puuttui tietty "bassokumina" (huono sana, mutta en nyt osaa sitä paremminkaan kuvailla), mutta toisaalta tatsi oli huonompi ja soundista puuttui tiettyä tanakkuutta ja auktoriteettia. Ajattelinkin ratkaista sen hankkimalla normi 11-setin ja testata sillä. Joskus käytin aina sellaista, ehkä on aika palata wanhaan hyväksi havaittuun settiin. Muistelisin, että telessä on sellainen ja siinä oli kyllä hyvä tatsi ja soundi, vaikka tosi vanhat kielet olikin. Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
arijuki 10.09.2015 10:33:19 | |
---|
Gabe: Saahan noita suomestakin. Tube Sound myy turussa, netistä ainakin Markun Musiikki ja Power Sound tarjoaa. Kiitos :-) Nyt pitäisi vielä hommata kitara mihin niitä kokeilisi, Tokai tai Navigator kiinnostaisi! The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King |
antnis 10.09.2015 11:09:21 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Eilen testailin normi 10-settiä ja 10-52-settiä. 10-setissä oli ehkä tasapainoisempi soundi ja siitä puuttui tietty "bassokumina" (huono sana, mutta en nyt osaa sitä paremminkaan kuvailla), mutta toisaalta tatsi oli huonompi ja soundista puuttui tiettyä tanakkuutta ja auktoriteettia. Ajattelinkin ratkaista sen hankkimalla normi 11-setin ja testata sillä. Joskus käytin aina sellaista, ehkä on aika palata wanhaan hyväksi havaittuun settiin. Muistelisin, että telessä on sellainen ja siinä oli kyllä hyvä tatsi ja soundi, vaikka tosi vanhat kielet olikin. 10-52-setti on kyllä toisaalta tuhdin tuntuinen mutta joku siinä itselle ainakin mättää, 11-49 on balanssiltaan parempi mielestäni. Noissa on sekin etu, että kun yleensä pickaan melkeinpä etumikin päältä niin on jotenkin paremmin kontrollissa soitto jäykemmällä yläpäällä. |
Åboensis 10.09.2015 12:07:24 | |
---|
syanid: Minotaur hihna tuli tilattua, ku halvalla sai. Minotaurin on miähisiä hihnoja! Muy bien! "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
syanid 10.09.2015 12:48:50 | |
---|
Åboensis: Minotaurin on miähisiä hihnoja! Muy bien! Ja laatu tuntuu olevan kohdillaan. |
Åboensis 10.09.2015 13:34:53 | |
---|
syanid: Ja laatu tuntuu olevan kohdillaan. Jeps, mulla taitaa nopealla laskutoimituksella olla peräti kolme mokomaa. Kaksi on jatkuvassa käytössä, kolmas jossain kaapin perällä. Kaikki komioita genuiniinnahkaisia ;D. Vanhinkaan (ollut mulla kai reilut kahdeksan vuotta) ei ole mennyt oikein miksikään, vaikka lienee mun hihnoista se kaikkein useimmin olkapäätä kuluttava. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
arppah8 10.09.2015 14:13:30 | |
---|
Boss DD-7 tuli hankittua korvaamaan TC Flashback pedaalilaudassa. Pitkään on tullut kärvisteltyä taptempon puutteessa (TCn audiotapping ei vaan toimi livetilanteessa) ja mietittyä vaihtoehtoja, loppujen lopuksi totesin että "tylsä" Boss hoitaa kaikki mun delaytarpeet just eikä melkein. Syö virtaakin erittäin maltillisesti mikä on ehdoton plussa, tähän astisella setupilla kun toi lautaa syöttävä Cioks AC Rider on ollut ihan tapissa. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Juzpe 10.09.2015 15:03:04 | |
---|
Tukkupussi Dunlopin vihreitä perusmallin .88 tortexeja. Ny kelpaa taas vetää sahatilua. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
Gabe 10.09.2015 19:00:07 | |
---|
antnis: Ostin 11-49 kielisetin teleen kun ole päässyt soittelemaan pitkään aikaan ja aattelin, että ainakin sormet vahvistuis nopeammin kuin letkuilla. Näähän tuntuu yllättävän hyviltä. Itsekin olen palannut 11-49 paksuuteen. Sopiva kompromissi soundin ja soitettavuuden suhteen. |