Sarko 07.03.2015 13:14:57 | |
---|
Fennovoima vois valjastaa tämän langan energiantuotantoon, sama mylly jauhaa niin että vois kuvitella ikiliikkujan keksityn! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
FensonGibder 07.03.2015 13:26:20 (muokattu 07.03.2015 13:33:40) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ei, vaan sillä copy-pastatulla tekstillä ei alun perinkään ole sellaista todistusarvoa kuin kuvittelet. Mä en vaan tajua, miksi sä olet hirttänyt itsesi tuohon noin voimakkaasti, varsinkin, jos väität vielä olevasi 'tiedemiehiä'. Tämä nyt on sen verran laaja ja monimutkainen juttu, ettei sen todistamiseen riitä se, että joku opiskelija sutaisee tuollaisen tutkimuksen pystyyn. Jos todella ymmärtäisit tieteellisestä tutkimuksesta jotain, ymmärtäisit, että tuon todistusarvo on varsin olematon. Mutta olet nyt vaan nostanut sen jumalalliseksi totuudeksi, jota ei saa tai voi kritisoida, koska se tutkimus on sinusta kiistämätön ja kumoamaton totuus. Sulla itsellä on sen verran heikot eväät, että pitää tarrautua tuollaisiin epämääräisiin juttuihin kuin hukkuva oljenkorteen. Siinä se. Se, että sinä kuvittelet jotain, ei missään tapauksessa tarkoita, että asia oikeasti olisi juuri niin. Ei, vaikka sinulla kovasti vahva fiilis siitä olisikin. Tämä on mielenkiintoinen aihe, jonka lopullisesta 'totuudesta' ei ole tällä hetkellä varmuutta. Mutta tuollainen, että sä nostat itsesi ja mielipiteesi universaaliksi totuudeksi vailla kunnon perusteita tai todisteita (joku opiskelijan sutaisema työ ei ole kiistaton todiste, joka vakuuttaa koko maailman) on vain ja ainoastaan surullista ja säälittävää... Näkisin, että sustainiakin suurempi ongelma on sun pakonomainen tarve olla oikeassa. Kai ymmärrät, että tuollainen ylimielinen julistaminen ja itsensä muiden yläpuolelle nostaminen on lähinnä ärsyttävää ja todella kaukana oikeasta keskustelusta... No mä koitan tuoda niitä puolueettomia näkökohtia ympäri maailmaa tämän muusikoiden.net -yhteisön ja sinun ihmeteltäväksi (säkin saat), mutta olet viimeiset kymmenen sivua vain keskittynyt vähättelemään minua ja niitä tuloksia haukkumalla, etkä keskity omaan arumentointiin. Haukkumisen näkee kyllä kaikki, joten vaikeutat asemaasi nostamalla itsesi tuomitsemaan muita, varsinkin artikkeleita edes tutustumatta niihin vakavasti. Aina tosin voi parantaa tapansa. Edit*nimi kojattu :) Riffi, nyt. |
Laulava Kylätohtori 07.03.2015 13:35:08 (muokattu 07.03.2015 13:38:48) | |
---|
FensonGibder: No mä koitan tuoda niitä puolueettomia näkökohtia ympäri maailmaa tämän musiikki.net -yhteisön ja sinun ihmeteltäväksi (säkin saat), mutta olet viimeiset kymmenen sivua vain keskittynyt vähättelemään minua ja niitä tuloksia haukkumalla, etkä keskity omaan arumentointiin. Haukkumisen näkee kyllä kaikki, joten vaikeutat asemaasi nostamalla itsesi tuomitsemaan muita, varsinkin artikkeleita edes tutustumatta niihin vakavasti. Aina tosin voi parantaa tapansa. Kyllä omahyväisiä saa vähän kiusatakin. Tästäkin olisi voinut saada ihan fiksun keskustelun, jos lähtöasenne ei olisi ollut se, että 'minä olen oikeassa ja kerron teille tyhmille totuuden'. Eikä minun tarvitse mitään pistää, koska en yritä todistaa mitään. Jos kuvittelet tosiaan tässä ketjussa nyt todistavasi näillä opiskelijatöillä, että puilla ja rungolla ym. ei ole mitään merkitystä, niin onnea vaan yrityksellesi. Itse odottelen edelleen vakuuttavampia näyttöjä ennen kuin "lukitsen vastauksen"... Vähän maanläheisempi lähestymistapa olisi voinut olla suotavampi asiassa, jossa ei tosiaan mitään lopullista tiedeyhteisöjä vavisuttavaa konsensusta puiden merkityksestä ole löydetty. Ei vaikka sinä muutaman opiskelijatyön tänne copy-pastasitkin... e. en ole tätä kuin satunnaisesti seurannut, mutta eikös täällä ole ilmeisesti päinvastaisiakin tutkimuksia jo esitettykin? Se vaan, että sinä et hyväksy niitä, koska niiden johtopäätökset ovat väärin. Samoin sinun omat todisteesi eivät kestä tarkempaa tarkistelua. Siksi niitä on pakko kritisoida. Eikä se, että minä en esitä jotain todisteita, tee sinun todisteistasi yhtään sen uskottavampia... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
toivase 07.03.2015 13:35:30 | |
---|
FensonGibder: Edit*nimi kojattu :) Kojaa samalla muutkin kijoitusvirheet! |
Funkånaut 07.03.2015 13:37:09 | |
---|
Toiselle näkemykselle on mustaakin paperilla, toiselle vain luuloja. Toisaalta, jos siitä kolme bongoo ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen kato moi mulla on lääkettä sekoitettuna joukkoon.
Elämän tarkoitus |
Laulava Kylätohtori 07.03.2015 13:39:57 | |
---|
Funkånaut: Toiselle näkemykselle on mustaakin paperilla, toiselle vain luuloja. Eikös täällä ole molemmille näkemyksille jonkilaisia opiskelijatöitä ja vähemmän tieteellisiä testejä. Mutta kummallakaan puolella ei ole kunnon vakavasti otettavaa tieteellistä tutkimusta takanaan. Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
antnis 07.03.2015 13:47:01 | |
---|
|
Hank Hill 07.03.2015 13:49:39 | |
---|
Kaivoin taas Pyhän Uskokappaleen,eli Harley Benton Minin esiin,ja tein tälläisen testin: Liitin kitaran linjaan,ja laitoin Voxengo SPAN analysaattorin päälle.Sitten rämpyttelin niin,että kitara kosketti muovista kiipparia(akustinen soundi ja voimakkuus muuttui todella paljon)ja normaalisti kitara sylissä.En nähnyt "käppyröissä" selvää eroa,jotain pientä tapahtui mutta tatsikin vaikuttaa niin paljon... Seuraavaksi boss ge 7 EQ kehiin,leikkasin paria taajuutta n.7,5hz,eli aika selkeä ero.Sitten rämpyttelin kitaraa sylissä ja poljin EQta,ja kas käppyröissä näkyi selvästi eroa. En tiedä mitä tapahtuisi jos toistaisi "kokeen" paremmalla kitaralla ja tarkemmilla järjestelyillä. Niin ja soinnin attackia,decayta ja sustainia tuosta on vaikea erottaa,ja nekin on tärkeitä tekijöitä,ei se soundi pelkästään tonea ole Proge on parrasta |
FensonGibder 07.03.2015 13:52:57 | |
---|
toivase: Kojaa samalla muutkin kijoitusvirheet! Siin on se hymiö perässä.. Riffi, nyt. |
Jeszse 07.03.2015 13:53:06 | |
---|
Joko hiilikuitusoittimet on vedetty vääntöön mukaan |
FensonGibder 07.03.2015 13:56:51 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Eikös täällä ole molemmille näkemyksille jonkilaisia opiskelijatöitä ja vähemmän tieteellisiä testejä. Mutta kummallakaan puolella ei ole kunnon vakavasti otettavaa tieteellistä tutkimusta takanaan. Onko sinulla jokin lista niistä tieteellisistä tutkmuksista josta näkee mitkä ovat vakavasti otettavaa tieteellistä tutkimusta? Vai miten osaat sanoa, että esimerkiksi tämä Australian ykkösTIEDEyliopiston julkaisema paperi on hyödytöntä pashaa, mutta jäsen sen-ja-sen hammasharjatesti kannattaa ottaa vakavasti. Silläkö mennään? Riffi, nyt. |
FensonGibder 07.03.2015 14:02:44 | |
---|
Hank Hill: ei se soundi pelkästään tonea ole Juu, kaikki ero mikä pystytään erottelemaan sähköisestä signaalista on tietenkin tervetullutta. Ensin pitää löytää ne erot ja sitten vasta anal yysin paikka Riffi, nyt. |
Laulava Kylätohtori 07.03.2015 14:08:21 | |
---|
FensonGibder: Onko sinulla jokin lista niistä tieteellisistä tutkmuksista josta näkee mitkä ovat vakavasti otettavaa tieteellistä tutkimusta? Vai miten osaat sanoa, että esimerkiksi tämä Australian ykkösTIEDEyliopiston julkaisema paperi on hyödytöntä pashaa, mutta jäsen sen-ja-sen hammasharjatesti kannattaa ottaa vakavasti. Silläkö mennään? Jospa keskitytään siihen, mitä olen sanonut, eikä pistetä sanoja suuhun. En ole missään kohtaa sanonut hammasharjatestejä vakavasti otettavaksi tai todistusarvoltaan merkittäväksi. Tuo YkkösTIEDEyliopiston juttu onkin mennyt ohi. Pistäs linkkiä, jos viitsit, niin katsotaan, onko se mistään kotoisin.... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
kekkuliheikki 07.03.2015 14:10:50 | |
---|
Miten ma olen voinut missata nain mahtavan ketjun!! En allekirjoita. |
BigPapa 07.03.2015 14:12:34 (muokattu 07.03.2015 14:15:57) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Jospa keskitytään siihen, mitä olen sanonut, eikä pistetä sanoja suuhun. En ole missään kohtaa sanonut hammasharjatestejä vakavasti otettavaksi tai todistusarvoltaan merkittäväksi. Tuo YkkösTIEDEyliopiston juttu onkin mennyt ohi. Pistäs linkkiä, jos viitsit, niin katsotaan, onko se mistään kotoisin.... Tässähän sitä YkkösTIEDEyliopiston tutkimusta. The test was straightforward, Angove placed identical strings and pickups in guitars of varying shapes and sizes and he then compared the resulting audio signals. Ja siitä sitten saadaan tälläinen päätelmä: Quoting Mr. Angove's verdict: I was surprised at just how identical they were because the guitars were very different in shape." Ja loppu päätelmä oli, että hiilikuitukitara se vasta kitara olisikin. |
FensonGibder 07.03.2015 14:18:11 | |
---|
BigPapa: Tässähän sitä YkkösTIEDEyliopiston tutkimusta. The test was straightforward, Angove placed identical strings and pickups in guitars of varying shapes and sizes and he then compared the resulting audio signals. Ja siitä sitten saadaan tälläinen päätelmä: Quoting Mr. Angove's verdict: I was surprised at just how identical they were because the guitars were very different in shape." Omaan nilkkaan ampuminen jatkuu tänäänkin, näen mä.. Riffi, nyt. |
FensonGibder 07.03.2015 14:18:40 | |
---|
kekkuliheikki: Miten ma olen voinut missata nain mahtavan ketjun!! Älä anna otsikon hämätä :) Riffi, nyt. |
BigPapa 07.03.2015 14:21:25 (muokattu 07.03.2015 14:22:02) | |
---|
Jos kitarat ovat erimuotoisia, niin sillä ei juuri ole tekemistä puiden kanssa. Erimuotoisetkin voivat olla samaa puuta ja muotojen eroistahan ei meillä ole tietoa. Elikkäs, ei osunut omaan jalkaan, ei edes lähelle. |
FensonGibder 07.03.2015 14:22:40 | |
---|
Laulava Kylätohtori: e. en ole tätä kuin satunnaisesti seurannut.. Juu tosi satunnaisesti oot, kun viimeisen 5 tunnin postaukset on kaikki tullut 2-15 minuutin sisään toisten postauksista.. Stalkkeri! Sä voit ettiä ne linkit ite, mä en niitä lähde enää tästä triidistä hakemaan kun tänne on joku oksentanut linkkien väliin kymmeniä sivuja 'pikku tiedemies kemisti' haukkuja. :) You reap what you sow.. Riffi, nyt. |
FensonGibder 07.03.2015 14:23:30 | |
---|
BigPapa: Jos kitarat ovat erimuotoisia, niin sillä ei juuri ole tekemistä puiden kanssa. Erimuotoisetkin voivat olla samaa puuta ja muotojen eroistahan ei meillä ole tietoa. Elikkäs, ei osunut omaan jalkaan, ei edes lähelle. Omaan päähän pikemmin.. Riffi, nyt. |