Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 538 39 40 41 42347 348 349 350 351
JaaGeRMaisTeR
19.05.2013 01:45:55 (muokattu 19.05.2013 01:47:34)
Jee rähinä!! Mistä me taistellaan? Onhan tuossa testattu useita pedaleita ja tuo marsu havaittiin hyväksi. Myyjän ammattitaito osasi sanoa että pinkki pedali ikkunassa ei sovi sepulturaan. Asia ok?? Myyjä toimi asiallisesti käyttäjää kohtaan. Ei myy mitä ei halua vaikka muut sanoo, että se hankitaan.

E: ei useita vaan joitakin pedaleita.
V
aristoteles666
19.05.2013 01:49:10 (muokattu 19.05.2013 01:49:24)

JaaGeRMaisTeR: Jee rähinä!! Mistä me taistellaan? Onhan tuossa testattu useita pedaleita ja tuo marsu havaittiin hyväksi. Myyjän ammattitaito osasi sanoa että pinkki pedali ikkunassa ei sovi sepulturaan. Asia ok?? Myyjä toimi asiallisesti käyttäjää kohtaan. Ei myy mitä ei halua vaikka muut sanoo, että se hankitaan.

E: ei useita vaan joitakin pedaleita.

mistä sen luit?, ei tuo tarina kerro sellaista, ennen kuin kerroin että olisin kokeiluttanut useita eri pedaaleja,
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
JaaGeRMaisTeR
19.05.2013 01:53:52 (muokattu 19.05.2013 01:56:23)
mpekkanen17.05.2013 17:08:40 (muokattu 17.05.2013 17:33:57)

Taisi olla seuraavanan päivänä kun poika tuli isänsä ja useamman sukulaisensa kanssa ja isä hoiti puhumisen hän kertoi,että nyt me ostetaan pojalle sellainen äänensärkijä. kerroin siinä vaiheessa ,että olimme jo kokeilleet joitakin ja poika oli kovasti tykännyt marhsallin pedaalista josta olin tehnyt vielä todella reilun tarjouksen.

Siinähän se seisoo.. ja alkuperäsen sekä muokatun ajat. :)
V
aristoteles666
19.05.2013 01:56:48

muokatut tuli vähän myöhässä.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
JaaGeRMaisTeR
19.05.2013 02:05:26
aristoteles666: muokatut tuli vähän myöhässä.

Kellon mukaan muokattu kaksi minuttia ennen herra aristotelesin ei se sitä saanut kommenttia :) Asiahan ei silleettis minulle kyllä kuulu, mutta tulin kurkkaamaan mistä kenkä puristaa. Jatkakaa ihmeessä jos vielä joku hiertää :D
V
aristoteles666
19.05.2013 02:10:17 (muokattu 19.05.2013 02:10:34)

olen tehnyt vastaavaa duunia, jo toi oli niin huonosti hoidettu kuin ikinä, lopputulos oli isä joka on vihainen ja lapsi joka ei saanut mitään pedaalia.
muutenkin, gúininor oli vain overdrive, uskon että sepulturaan olisi löytynyt sopivampia pedaaleja, pojalla ei ollut kuitenkaan mitään jcm 800:ta ja paikkaa missä vetää sitä täysillä.
mpekkanen
19.05.2013 02:22:29
JaaGeRMaisTeR: Siinähän se seisoo.. ja alkuperäsen sekä muokatun ajat. :)

Joskus tulee muokattua tekstiä kun läppäri jättää esim. e kirjaimen pois aika useasti. Tässä olen korjaillut jotain vastaavaa kirjoitusvirhettä. Itse tekstiä en muokannut.

Nyt alan nukkumaan. Öitä :)
JaaGeRMaisTeR
19.05.2013 02:29:05
mpekkanen: Joskus tulee muokattua tekstiä kun läppäri jättää esim. e kirjaimen pois aika useasti. Tässä olen korjaillut jotain vastaavaa kirjoitusvirhettä. Itse tekstiä en muokannut.

Nyt alan nukkumaan. Öitä :)

Äläpä välitä.. ite joudun muokkaan kaikki kun puhelimella näpyttää useammankin kirjaimen yhtäaikaa. Varsink ku mopeaa koitraa kirjoittaa. Demo tuosta :D
V
Hynkel
19.05.2013 06:20:24 (muokattu 19.05.2013 06:34:03)
aristoteles666: olen tehnyt vastaavaa duunia, jo toi oli niin huonosti hoidettu kuin ikinä, lopputulos oli isä joka on vihainen ja lapsi joka ei saanut mitään pedaalia.
muutenkin, gúininor oli vain overdrive, uskon että sepulturaan olisi löytynyt sopivampia pedaaleja, pojalla ei ollut kuitenkaan mitään jcm 800:ta ja paikkaa missä vetää sitä täysillä.

Onko sinulla ollut koskaan mitään hyvää sanottavaa kenellekään tällä foorumilla? Käytin hakua ja hieman aikaa, enkä löytänyt. Jos jotain olisikin, se on luultavasti aika hyvin piilossa kaiken tuon typeryystulvan alla. Kirjoitat niin veemäiseen sävyyn näitä heittojasi kuin ikinä mahdollista, ja sitten ihmettelet kun joku vetää kilarit, "nimittelee" tms. joutavaa.

Ooh, se oli vain overdrive, Sepulturaan olisi sopinut paljon paremmin joku muu pedaali, kun pojalla ei ollut paikkaa missä vedellä. Joko olit tuo lapsi itse, tai sitten vedät sellaisia johtopäätöksiä tyhjästä, joista Nikke Knattertonkin voi vain haaveilla.

Joo, olet ollut musaliikkeessä töissä, wautsiwau, se tekee sinusta asiakaspalvelun erityisasiantuntijan. Kaikki nämä vuosien varrella sinulta lukemani viestit on olleet sellaista besserwisserismiä, etten ihmettelisi yhtään vaikka olisit paskin myyjä ikinä, juuri se omia kamaihastuksiaan kaikille tyrkyttävä ylimielinen kyylä, joka ei oikein osaa soittaa, eikä ole oikein muutakaan näyttöä, mutta jukoliste kun on "tietoa" mitä tarjota.

Voipi olla että tästä kirjoituksesta tulee bänniä, koska luultavasti pääset painamaan varoitusta. Säännöissähän sanotaan ettei saisi henkilökohtaisuuksiin mennä tjsp. Kaipa minä tässä alennun henkilökohtaisuuksiin, kun totean että luultavasti olet vain pusun ja jaksuhalin tarpeessa oleva surullinen mies. Uskon kuitenkin tekeväni kaikille palveluksen kehottamalla sinua etsimään itsellesi arvoistasi tilaa jostain muualta. Kokeile vaikka Suomi24:ää nyt aluksi, siellä on tilaa pullistella.

Voit toki myös nukkua pitkään, juoda hyvää kahvia aamiaisella, astua ovesta ulos ja vetää syvään henkeä - nautiskellen ja hartaasti - ja aloittaa päivän mahdollisimman hyvällä mielellä. Katselet vähän kevättä ympärilläsi, kenties soittelet vähän kitaraa ja saat hyvän biisi-idean. Et stressaa muiden sanomisista ja tekemisistä, eläthän hetkessä, ja sekös on taiteilijalle hyvä. Sitten soitat kavereillesi ja kerrot, kuinka maailma on kuitenkin, vittumaisuuksistaan huolimatta, melko kiva paikka.

Aidosti ihanaa jatkoa sinulle toivottaen,

PS. Oletko sama Aristoteles joka mesoaa tuolla tietokonefoorumeilla? Jotenkin tyylisi tuntuu niin tutulta, ja keittiöpsykologian approbatur kehottaa kysymään. Jos näin on, tarjoudun halaamaan sinua ensimmäisenä.
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
Seba
19.05.2013 13:10:58

Kyllä ne varmaan jossain järjestää kielikursseja somaleille joiden luetun ymmärtämisen tunneille aristoteles voisi osallistua kun se ei ihan tikissä tunnu olevan.
Jep.
Terry Pantheras
19.05.2013 13:46:59 (muokattu 19.05.2013 13:49:24)
M.netin virallinen vastarannan kiiski aristoteles666 tullut taas rantakaislikkoon...
JaaGeRMaisTeR
19.05.2013 14:27:28
Seba: Kyllä ne varmaan jossain järjestää kielikursseja somaleille joiden luetun ymmärtämisen tunneille aristoteles voisi osallistua kun se ei ihan tikissä tunnu olevan.

Sattuuhan nuita. Myöntäisi vaan jos luki väärin. Tarvi niin kauheaa mesoamista pitää. :)

Mitäs jos unohamma tuon episodin ja jatkamma huijauksista? Olisiko ideaa?
V
komero
19.05.2013 14:33:41
JaaGeRMaisTeR: Sattuuhan nuita. Myöntäisi vaan jos luki väärin. Tarvi niin kauheaa mesoamista pitää. :)

Mitäs jos unohamma tuon episodin ja jatkamma huijauksista? Olisiko ideaa?

Meitä on huijattu oikein kyynäreen edestä; tämän väittelyn aikana on huijattu torilla tuhansia ja taas tuhansia basisteja.
Spirocore
19.05.2013 14:40:49

Ellei ole jo napsahtanut, niin tässä vaiheessa saattaisi olla eräälle keskustelijalle jäähyn paikka. Noita piikikkäitä kommentteja ei millään mallia voi pitää rakentavana keskusteluna.

Mielestäni mpekkanen toimi oikein hienosti myyjän tehtävässään. Itse en ehkä olisi mennyt niin pitkälle, että olisin kieltäytynyt myymästä mitään, mutta kukin tyylillään. Mielestäni keskustelunaihe on kuitenkin saanut jo vähintäänkin riittävän käsittelyn.
You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose.
Jucciz
19.05.2013 15:39:36
Hynkel Belzepop: Onko sinulla ollut koskaan mitään hyvää...

Pakko sanoa, että et oo ainut, joka tätä on pohtinut sekä mielessään että ihan ääneen välillä.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Gabe
19.05.2013 15:58:03 (muokattu 19.05.2013 16:02:08)
Jucciz: Pakko sanoa, että et oo ainut, joka tätä on pohtinut sekä mielessään että ihan ääneen välillä.

Samaa mieltä sinun ja yllä olevien kanssa. Keskustelu kääntyy yleensä aina todella negatiiviseen suuntaan kun aristoteles666 siihen päättää osallistua. Hynkelille ISO+ ja kiitokset päivän nauruista. :)
oiva tumpeloinen
19.05.2013 19:55:06 (muokattu 19.05.2013 19:57:34)
Kannattaa edetä varovasti tämän myyjän kanssa: http://muusikoiden.net/jasenet/145160

Sovittiin sällin kanssa eilen kaupat, ja samalla sovittiin, että haen tavaran maanantaina. Tänään tulikin sitten tekstaria, että joku toinen haki tavaran jo pois. Vastasin viestiin sitten nätisti, että oli kiva vetää sovitut kaupat puihin. Vastaukseksi sain sitten tietenkin (vaihteeksi), että eihän me mitään oltu sovittu, vaan mun piti tulla testaamaan tavaraa. Mä sitten ihmettelin takaisin, että mitenköhän epäselvää se on, jos mä tarjoan jonkun hinnan laitoksesta, ja myöntymisen jälkeen sovin päivän ja ajan noudolle, että meillä olisi siinä vaiheessa kaupat sovittu. Siinä vaiheessa kuulin, että nopeat selvästikin syö hitaat, ja mun pitäis varmaan toipua asiasta pikku hiljaa.....
Seba
19.05.2013 20:29:49

oiva tumpeloinen: Kannattaa edetä varovasti tämän myyjän kanssa: http://muusikoiden.net/jasenet/145160

Sovittiin sällin kanssa eilen kaupat, ja samalla sovittiin, että haen tavaran maanantaina. Tänään tulikin sitten tekstaria, että joku toinen haki tavaran jo pois. Vastasin viestiin sitten nätisti, että oli kiva vetää sovitut kaupat puihin. Vastaukseksi sain sitten tietenkin (vaihteeksi), että eihän me mitään oltu sovittu, vaan mun piti tulla testaamaan tavaraa. Mä sitten ihmettelin takaisin, että mitenköhän epäselvää se on, jos mä tarjoan jonkun hinnan laitoksesta, ja myöntymisen jälkeen sovin päivän ja ajan noudolle, että meillä olisi siinä vaiheessa kaupat sovittu. Siinä vaiheessa kuulin, että nopeat selvästikin syö hitaat, ja mun pitäis varmaan toipua asiasta pikku hiljaa.....

Kommunikoitko suomeksi, vai onko kyseessä joku ulkomaan uusiopelle?
Jep.
oiva tumpeloinen
19.05.2013 20:42:50
Seba: Kommunikoitko suomeksi, vai onko kyseessä joku ulkomaan uusiopelle?

Kyllä sen kanssa sai ihan lontoota kirjoitella seksiviestein.
JaaGeRMaisTeR
19.05.2013 23:51:09
komero: Meitä on huijattu oikein kyynäreen edestä; tämän väittelyn aikana on huijattu torilla tuhansia ja taas tuhansia basisteja.

Jo pelkästään Oulussa ja ii:ssä on koijattu yhteensä 160 miljoonaa basistia ja 15000 pianistia. Luulivat ostavansa soittomen, saivat majavan.
V
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)