Hynkel 07.06.2014 06:59:09 | |
---|
Torilta Gibson ES-339. Loistava kitara! Meditation is not what you think. |
johanssen 07.06.2014 08:40:53 | |
---|
Hynkel: Torilta Gibson ES-339. Loistava kitara! Onnittelut. Pistäpä kuvaa. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Hynkel 07.06.2014 11:05:23 (muokattu 07.06.2014 11:06:05) | |
---|
johanssen: Onnittelut. Pistäpä kuvaa. Profiilista löytyy. Meditation is not what you think. |
johanssen 07.06.2014 11:08:52 | |
---|
Hynkel: Profiilista löytyy. Kyllä tolla kelpaa. Mitkä mikit? asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Hynkel 07.06.2014 11:23:56 | |
---|
johanssen: Kyllä tolla kelpaa. Mitkä mikit? Taitaa olla ihan perus viisseiskat. Meditation is not what you think. |
Juzpe 07.06.2014 11:26:45 | |
---|
Big Muffi ja Memory Toy tuli pelastettua. "Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa, "Don't be a fan or that shit might hit you!" - Joku |
johanssen 07.06.2014 11:40:06 | |
---|
Hynkel: Taitaa olla ihan perus viisseiskat. Ne on min mielestä hyvät mikit. Taipuu ainakin mulla kaikkeen, mihinkä on tarvis, koska en ihan tuolla hevanderi osastolla loiki. Voihan ne taipuu sinnekin, mutta siitä ei oo kokemusta. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Hynkel 07.06.2014 12:25:45 | |
---|
johanssen: Ne on min mielestä hyvät mikit. Taipuu ainakin mulla kaikkeen, mihinkä on tarvis, koska en ihan tuolla hevanderi osastolla loiki. Voihan ne taipuu sinnekin, mutta siitä ei oo kokemusta. Ne on hyvät juu. Itsekään en ole hevimiehiä, mutta tietääkseni taipuvat siihenkin. Kaiken kaikkiaan kyllä ihana kitara. Todella kevyt, helppo soittaa ja hieno soundi. Meditation is not what you think. |
kihtaristi 07.06.2014 14:28:30 | |
---|
Hynkel: Torilta Gibson ES-339. Loistava kitara! Onnea hienosta kitarasta! Kuinka lähellä on Les paulin soundeja? Ja Offtopic-kysymyksenä gibson miehelle, että oletko ikinä päässyt Gibsonin ES-347 kokeilemaan? Ja ettei menis ihan offtopiciksi, niin ostin Mesan Lonestar combon torilta. Vielä pitäis saada tuo tuo Cicognani liikkeelle, joka meni myyntiin Mesan tieltä. |
teknomies 07.06.2014 15:49:59 | |
---|
Sarko: Tuuttiin tää tehtiin. Jucciz: Kai tää on tällä taputeltu. Aidat ja seipäät. Jep, menee överiks välillä läppä. |
JaaGeRMaisTeR 07.06.2014 18:31:01 | |
---|
Tuollanen Squjun strato tuli vaihdossa. Pääsee jälleen sinkkumikkien kanssa temppuilemaan. |
Hynkel 07.06.2014 18:36:10 | |
---|
kihtaristi: Onnea hienosta kitarasta! Kuinka lähellä on Les paulin soundeja? Ja Offtopic-kysymyksenä gibson miehelle, että oletko ikinä päässyt Gibsonin ES-347 kokeilemaan? Ja ettei menis ihan offtopiciksi, niin ostin Mesan Lonestar combon torilta. Vielä pitäis saada tuo tuo Cicognani liikkeelle, joka meni myyntiin Mesan tieltä. Kiitos! On "honottavampi" soundi kuin Les Paulissa. Ja myös aika lailla kirkkaampi. Hyvin lähellä aiemmin omistamaani 335:ttä, paitsi on mukavampi soittaa kun on niin pieni. Tosin 2008 Standardissa on Burstbucker Prot ja 339:ssä '57:t... eli eroa varmasti syntyy pelkästään tuonkin takia. ES-347 ei ole minulle tuttu. Meditation is not what you think. |
Myrkky Nuoli 08.06.2014 10:00:27 | |
---|
johanssen: Ne on min mielestä hyvät mikit. Taipuu ainakin mulla kaikkeen, mihinkä on tarvis, koska en ihan tuolla hevanderi osastolla loiki. Voihan ne taipuu sinnekin, mutta siitä ei oo kokemusta. Meikä tykkää kanssa. '57 classic on yks parhaita tallahumppareita mitä on tullu testattua, tälläkin hetkellä Tokaissani kiinni. Kaulassa pidän ykskelasia. When in doubt, lower your expectations. |
Gabe 08.06.2014 13:41:04 | |
---|
Hynkel: Torilta Gibson ES-339. Loistava kitara! Ai jestas! Siinäpä on ihan tajuttoman upea soitin! Ja oikein näppärän kokoinenkin näyttää olevan. Minun on pitkään pitänyt perehtyä näihin, rustaanpa lisäkysymyksiä pikaviestin muodossa jossain kohtaa. |
Hynkel 08.06.2014 15:05:32 (muokattu 08.06.2014 15:07:53) | |
---|
Gabe: Ai jestas! Siinäpä on ihan tajuttoman upea soitin! Ja oikein näppärän kokoinenkin näyttää olevan. Minun on pitkään pitänyt perehtyä näihin, rustaanpa lisäkysymyksiä pikaviestin muodossa jossain kohtaa. Rustaa ihmeessä :) Olen tosiaan jo parisen vuotta katsellut tuota, miettinyt olisiko se sopiva vai ei. Hetken sellainen olikin näpeissä, muttei ollut yhtä hyvä kuin tämä. Juuri koko ja näppäryys on ne ominaisuudet mitkä puhuttelee. Soundi on taattua essiä mutta käsiteltävyys ihan omaa luokkaansa. Soittimena vähän samantyylinen kuin nämä Ibanezin Scofield-sigut. Laatukin vielä hyvä, eli ei jälkeäkään mistää Gibsoneille kuulemani mukaan tyypillisestä huonosta viimeistelystä, niin kuin ei toistaiseksi muissakaan omistamissani Gibboneissa (LP, SG, 335). E: tää oli vielä valmiiksi unelmasäädöissäkin, ja jopa satula on hyvä - match made in heaven. Suunnittelen seuraavaksi Gibson LP Juniorin hankintaa, kiinnostaisi sellainen yhdellä P90-varustettu peruskanki bluesin soittoon. Meditation is not what you think. |
johanssen 08.06.2014 15:11:06 | |
---|
Gabe: Ai jestas! Siinäpä on ihan tajuttoman upea soitin! Ja oikein näppärän kokoinenkin näyttää olevan. Minun on pitkään pitänyt perehtyä näihin, rustaanpa lisäkysymyksiä pikaviestin muodossa jossain kohtaa. Se on menoo nyt. Kyllä siekin yhen onttokoppasen tarvit. Ja mielellään Gibsonin. (kukahan tällä kertaa vetää tästä herneen nenuseensa?) Ja jäsen Jaagermaisteriltä melkein ilmaseks Albertonen "SG" elektroakkari ja Juccizilta Dustyyn sovitettu nelikko Sylvanian Black Base 6V6GT:t ja toiseen Dustyyn cleani-etuseks 12AY7 tuomaan lisää headroomia. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Gabe 08.06.2014 15:54:04 | |
---|
Hynkel: Rustaa ihmeessä :) Olen tosiaan jo parisen vuotta katsellut tuota, miettinyt olisiko se sopiva vai ei. Hetken sellainen olikin näpeissä, muttei ollut yhtä hyvä kuin tämä. Juuri koko ja näppäryys on ne ominaisuudet mitkä puhuttelee. Soundi on taattua essiä mutta käsiteltävyys ihan omaa luokkaansa. Soittimena vähän samantyylinen kuin nämä Ibanezin Scofield-sigut. Laatukin vielä hyvä, eli ei jälkeäkään mistää Gibsoneille kuulemani mukaan tyypillisestä huonosta viimeistelystä, niin kuin ei toistaiseksi muissakaan omistamissani Gibboneissa (LP, SG, 335). E: tää oli vielä valmiiksi unelmasäädöissäkin, ja jopa satula on hyvä - match made in heaven. Suunnittelen seuraavaksi Gibson LP Juniorin hankintaa, kiinnostaisi sellainen yhdellä P90-varustettu peruskanki bluesin soittoon. Kuulostaa hyvältä, tuo vaikuttaisi kyllä justiinsa minun onttokoppaiselta. Palaan aiheeseen kun ehdin. :) Enpä ole itsekään törmännyt huonoihin Gibsoneihin, aina ne on olleet tosi kovia pelejä niin kalliit kuin edullisetkin mallit. |
käsi 08.06.2014 16:01:05 | |
---|
Uusin hankinta kitarakokoelmaan on Hagströmin hj500 musta jazzikitara. Taipuu hyvin moneen menoon. Ihan raskain ördäysmetalli ei mene. Yhteinen vitutus yhdistää |
johanssen 08.06.2014 16:34:49 | |
---|
Ostin iPad 2sen, jotta pääsen tutustumaan One Hour Guitar Methodiin sekä siihen, että sointulaput ja sanat kulkee nyt mukana kompaktissa paketissa. Eka i-tuote meikäläiselle enkä ainakaan kaverin studiolla tullu yhtään juttuun iMacin kanssa. Katotaan nyt, mitä tästäkin tulee... asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Mr. Speed 08.06.2014 19:07:45 | |
---|
johanssen: Ostin iPad 2sen, jotta pääsen tutustumaan One Hour Guitar Methodiin sekä siihen, että sointulaput ja sanat kulkee nyt mukana kompaktissa paketissa. Eka i-tuote meikäläiselle enkä ainakaan kaverin studiolla tullu yhtään juttuun iMacin kanssa. Katotaan nyt, mitä tästäkin tulee... Liian vähän sinisiä ruutuja ja virheilmoituksia? :D http://www.sieni.us/?id=38 |