Funkånaut 30.11.2021 08:51:01 | |
---|
mike tapping: Puskista huuteluhan on tämmöisessä keississä ää fantastista. Ihmeen hanakasti tuntuu myös tarttuvan rapalaan. Liekö tässä kyse kivenkovasta narsismista yhdistettynä kyvyttömyyteen nähdä mitään korjattavaa omassa toiminnassaan? Jatkakaa, laitoin jo popparit mikroon. :) Ykkössääntöhän on, että vika on aina kaikissa muissa; jos kukaan ei ymmärrä kirjoittajan kirjoittamaa tekstiä, vika on tietenkin kaikissa lukijoissa eikä suinkaan kirjoittajassa. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
parek 30.11.2021 10:33:02 (muokattu 30.11.2021 11:17:44) | |
---|
Jammu merkattu ylös 17 kertaa. Yksi yritti vaihtaa Volvoon ja raivaussahaan tms., yksi yritti vaihtaa akustiseen kitaraan (vaikka ilmoituksessa lukee, että vaihdossa vain kamerakalustoa). Olen varma, että menee kaupaksi ekalle rahamiehelle joka pääsee kokeilemaan. |
XTL 30.11.2021 12:44:58 | |
---|
On kyllä aika upea kapistus ja melkein tekee mieli kattoa jos nostas lainaa ja kyselis millon ehtii ajella hakemaan. Mutta ehkä sitä pitää oppia tyytymään vähempään. |
Alfons Åberg 01.12.2021 07:07:07 | |
---|
Funkånaut: Ykkössääntöhän on, että vika on aina kaikissa muissa. Mopd...bens...parvek... tämä ei olekaan paska housuille |
parek 04.12.2021 15:00:17 | |
---|
Kaikki meni, ihan kaikki. Tai no, pari Telecaster siirtokuvalogoa lapaan löytyi vielä laatikosta. Siinä kaikki mun kitarakamat. |
Guitarfreak 04.12.2021 16:44:44 | |
---|
Ei vaihdu kamat joo. Tosin taitaa olla toi vaihtoidea et vaihdatko sun yksisarvisen mun rehelliseen politikkoon.. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
parek 04.12.2021 19:34:33 | |
---|
Tais mennä vihonviimeinenkin kitaratavara kaupaksi. Kohta olen vapaa! |
Metalkallo 04.12.2021 22:04:47 | |
---|
parek: Kohta olen vapaa! Kuvittelet vaan :) Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Laulava Kylätohtori 05.12.2021 17:20:42 | |
---|
Osa tavarasta meni ihan mukavaan hintaan, oli ostaja ja myyjä mielissään. Tosin harmi, että on pitänyt (taas) ostaa romua saman verran lisää.. *facepalm* Mutta nää nyt myynnissä olevat ei tunnu kiinnostavan ketään. Kai tuo viereinen oja sopii loppusijoitus paikaksi, kun ei periaatteestakaan viitsi trokareille ilmaiseksikaan antaa... Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
ectman 05.12.2021 18:34:24 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tosin harmi, että on pitänyt (taas) ostaa romua saman verran lisää.. *facepalm* Tämä. Yleensä vielä silleen, että ostaa korvaavan laitteen jo varmuuden vuoksi etukäteen ;) Itellä kesti aika kauan re-isssue pleksin kanssa, kun en omasta mielestä alihintaan viitsinyt myydä. Välillä otin pois myynnistä ja ostin keinokuormankin ja lisää pedaaleita. Lopuksi kuitenkin tuli myytyä ja keinokuorma meni kanssa. |
PekkaM 06.12.2021 10:15:12 | |
---|
Olen tullut siihen päätelmään, että huijareiden ja vedättäjien lisäksi tuolla Torilla viihtyy lähinnä enemmän harrastuneisuutta omaava porukka. J-Customit ja muut näkyy liikkuvan mutta peruskama ei vaikka Thomannin arvosteluita ja myyntirankingeja katsomalla samaa menee 2,5-kertaiseen hintaan tasaiseen tahtiin. |
Laulava Kylätohtori 06.12.2021 10:33:14 | |
---|
PekkaM: Olen tullut siihen päätelmään, että huijareiden ja vedättäjien lisäksi tuolla Torilla viihtyy lähinnä enemmän harrastuneisuutta omaava porukka. J-Customit ja muut näkyy liikkuvan mutta peruskama ei vaikka Thomannin arvosteluita ja myyntirankingeja katsomalla samaa menee 2,5-kertaiseen hintaan tasaiseen tahtiin. Itse mietin, että mahtaako digiin siirtyminen vähentää peruskaman liikkuvuutta. Hifistelijät ja mojoilijat ostavat premiumia ja putiikkia, heille ei digi kelpaa. Ja samalla uusi trendikamaa menee kaupaksi, kun taas eilispäivän hypetavarat joutuu myymään puoli-ilmaiseksi. Entiset peruskamahenkilöt taas ovat siirtyneet digimaailmaan, mikä vähentää peruskaman kysyntää. Ja osaltaan entinen keskihintainen on varmaan korvaantunut kiinalaisella halpakuralla, mihin itse en koske periaatteesta edes pitkällä tikulla. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
korvaoo 06.12.2021 11:28:35 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse mietin, että mahtaako digiin siirtyminen vähentää peruskaman liikkuvuutta. Hifistelijät ja mojoilijat ostavat premiumia ja putiikkia, heille ei digi kelpaa. Ja samalla uusi trendikamaa menee kaupaksi, kun taas eilispäivän hypetavarat joutuu myymään puoli-ilmaiseksi. Entiset peruskamahenkilöt taas ovat siirtyneet digimaailmaan, mikä vähentää peruskaman kysyntää. Ja osaltaan entinen keskihintainen on varmaan korvaantunut kiinalaisella halpakuralla, mihin itse en koske periaatteesta edes pitkällä tikulla. Tuo lienee varsinkin tällä hetkellä se kuvio, kun edelleen keikat lienee melko jäissä, eikä trenejä pidetä, niin ei myöskään tarvita isompia vahvareita, ei edes niitä keskikokoisia treenipömpeleitä. Makkarissa läppäri ja luurit on kompaktimmat, tosin veikkaan että jossain vaiheessa tulee muotiin taas nuo aidot vahvistimet, onhan niissä kuitenkin soittotuntuma ihan jotain muuta kun piuhassa suoraan focusraittiin. kaikki paitsi on turhaa. |
samiko 06.12.2021 11:29:10 | |
---|
PekkaM: Olen tullut siihen päätelmään, että huijareiden ja vedättäjien lisäksi tuolla Torilla viihtyy lähinnä enemmän harrastuneisuutta omaava porukka. J-Customit ja muut näkyy liikkuvan mutta peruskama ei vaikka Thomannin arvosteluita ja myyntirankingeja katsomalla samaa menee 2,5-kertaiseen hintaan tasaiseen tahtiin. Itse seuraan toria päivittäin. Eipä näy kauheasti noita 250e tavaroita satasella. Minusta tuntuu että kaikki tavarat mistä itse olen kiinnostunut, ovat likaisia, ylihintaista, myynti-ilmoitus on tehty kännissä, kuvat ryövätty netistä tai otettu perunalla. |
Durty 06.12.2021 13:26:18 | |
---|
Kaikki menee, mitä laittaa myyntiin, mutta kellään ei näköjään ole Marshallia tarjolla. Ostetaan sitten uusi, saatana. |
JuSu 06.12.2021 15:00:21 | |
---|
Durty: Kaikki menee, mitä laittaa myyntiin, mutta kellään ei näköjään ole Marshallia tarjolla. Ostetaan sitten uusi, saatana. Niin tein minäkin. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Guitarfreak 06.12.2021 15:13:20 | |
---|
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
samiko 13.12.2021 13:07:42 | |
---|
Ja taas! Silmiini osui torilla tuote, mikä olisi hieman napostellut mutta... Mutta se siivottomuus. Miksi ihmeessä kitaristit ovat niin epäsiistejä? Muutaman minuutin homma että saadaan edes kuvassa oleva näkymä siistiksi mutta ei edes sitä. Eli epäsiistejä ja ylettömän laiskojakin. |
Krice 14.12.2021 10:13:28 | |
---|
samiko: Muutaman minuutin homma että saadaan edes kuvassa oleva näkymä siistiksi Miksi näkymän pitäisi olla siisti? Eikä tuo ole aina edes helppoa jos rojua on paljon. |
iec 14.12.2021 10:42:49 | |
---|
Luulisi että esim sängyllä tai lattialla olisi ainakin kitaran mittainen tila missä ei ole muuta rojua. Jos ei tällaista tilaa löydy, voi jo ihmetellä missä sitten ihmiset nukkuvat, jos ei ole edes sen verran roinasta vapaata tilaa. Sangen idioottimaista on jos joka paikassa on roskaa (pitsalaatikoita, tyhjiä tölkkejä ja hampurilaiskäärepapereita yms yms). Sitten kannatta jo katsoa peiliiin ja laittaa elämänsä kuntoon. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |