Räbbänä 08.09.2007 17:06:41 | |
---|
Mikset vain blokkaa sitä Floikkaa? Ihan hiton pätevä tallaratkaisu tuo, pitää vireen erinomaisesti ja siinä on vielä hienovirittimetkin. Helppo tehdäkin vieläpä. E: Mulla olisi kyllä tuossa tuo baritoniviper ;) http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=184096 Ja jos ihan oikeasti kiinnostaa, mulla on tuossa kaksi jotain Ibanezin tehdasmikkiä, voin vaikka heittää toisen kaulamikiksi. En mie baritoneista niin välitä. Jotenkaan ei vain tunnu niin omalta tuo RG. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
LamaAjanElvis 12.09.2007 15:27:01 | |
---|
Eksyin Linnavaara6:n sivuilla kuuntelemaan sen Nylon Variaxin soundisamplejä. Pirun hyvältä kuulosti ja olishan sillä enemmän fiilistä tilutella flamencot ja klasarit, kuin sähkärillä. Toisaalta edelleen himottaa Tiny Terrori ja joku parikymmentä erilaista sähkökitaraa. Noh, eipä ole rahaa yhtään, joten helppo valita. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin |
Retard1 12.09.2007 19:43:34 | |
---|
Se on menoks sano Annie Lennox |
CrowScare 12.09.2007 21:07:27 | |
---|
Hello kitty ois nyt kova sana. Ehkei nyt kuitenkaan ykköskitaraksi. |
Harris 12.09.2007 22:32:10 | |
---|
Kipu on vaan sana. |
Maraaa 16.09.2007 20:43:12 | |
---|
Hankituttaa kovasti Marshallin minivahvari, tämä on jo sitä GASia aidoimmillaan, tai ainakin vahvempana kuin ikinä. Pakko varmaan tilata, hintaakaan ei kuitenkaan niin paljoa ole. Hauiksethan on vaan tiellä |
Ze Kink 16.09.2007 20:57:03 | |
---|
Uusi nuppi (ostakaa vanha) ja uusi allaround -kitara (ostakaa Strato ja baritoni) gasittaisivat. Pedaaleita olisi myös kiva olla enemmän, ainakin delaylle olisi käyttöä. |
ballfish 16.09.2007 21:14:18 | |
---|
Mä haluun podin. Lompakko ei. Kesätöillä kai taas hankittava. Tahi kierrätän vähä kamaa. Kitarakamaa siis. Mitä "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
mipi 16.09.2007 22:26:29 | |
---|
Kauhia GAS tuohon avatarista löytyvään kitaraan, aiaiaia, on se hiano. Rahaa säästelen, kyllä mä sen vielä joskus saan. Ja pienempi gasitus on tuohon Bad Monkey polkimeen, pitääpä se tässä ostaa myös. "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
Lenoldinho 17.09.2007 16:41:03 (muokattu 17.09.2007 16:41:21) | |
---|
Pocketpodpocketpodpocketpodpocketpodpocketpodpocketpod... PAKKO SAADA POCKETPOD! When you kill a man, you're a murderer. Kill many, you're conqueror. Kill them all, ooh, oh, you're God! |
Dunga 17.09.2007 16:44:10 | |
---|
MXR dynacomp kutkuttelee hieman, myös jotain tujumpaa säröostastoa tarvisi saada... oiskohan mxr distortion+ tai proco rat sopiva värkki? "Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast" |
Traditional 17.09.2007 17:42:16 | |
---|
MXR dynacomp kutkuttelee hieman, myös jotain tujumpaa säröostastoa tarvisi saada... oiskohan mxr distortion+ tai proco rat sopiva värkki? Jep, Mxr:riä tekee mieli, microcube kutkuttaa, Lespaa pitäs saada. Shit. olen 12 vuotias kitaran soittaja kauhavalta :) tykkään heavystä :) IRON MAIDEN ,,/ mun kitaroita on joku dean ja sitten JACKSON KVX10 KINGW JA SITTEN KUSTOMIN PASKA VAHVARI!- Jackson_poika |
Umas 17.09.2007 17:52:27 | |
---|
http://www.addictinggames.com/bonelessgirl.html |
pöpö 17.09.2007 18:22:09 | |
---|
Onko millään mulla väliä ku sillä, millä on väliä?Vai onko silläkään väliä, jos kukaan ei välitä? |
marko.m 20.09.2007 16:35:00 | |
---|
Kauan sitä taas pärjäri uudella trankkuvahvarilla. On se ihan hyvä mutta on vain semmonen tunne (GAS) että pitäis saada Fenderin putkikombo sängyn päätyyn blueskoneeksi. Hot rod deluxe. Tai blues junior olis kans kiva. Mutta kyllä Hot rodi on seuraava hankinta. :) |
Jungleman 20.09.2007 17:16:42 | |
---|
Kauan sitä taas pärjäri uudella trankkuvahvarilla. On se ihan hyvä mutta on vain semmonen tunne (GAS) että pitäis saada Fenderin putkikombo sängyn päätyyn blueskoneeksi. Hot rod deluxe. Tai blues junior olis kans kiva. Mutta kyllä Hot rodi on seuraava hankinta. :) HR Deluxea en suosittele sängynpäätyyn ellei sinulla ole tilavaa makuuhuonetta tarpeeksi suuressa omakotitalossa. Siitä kun on erittäin turhauttavaa yrittää saada hiljaisenpuoleisilla volyymeillä siedettävää soundia ulos. Minun kokemukseni mukaan siitä oli erittäin turhauttavaa yrittää saada hyvää soundia siedettävällä volyymilla pienemmissä keikkapaikoissakin. Kolme vuotta yritin. Sitten myin sen pois. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
marko.m 20.09.2007 21:12:07 | |
---|
HR Deluxea en suosittele sängynpäätyyn ellei sinulla ole tilavaa makuuhuonetta tarpeeksi suuressa omakotitalossa. Siitä kun on erittäin turhauttavaa yrittää saada hiljaisenpuoleisilla volyymeillä siedettävää soundia ulos. Minun kokemukseni mukaan siitä oli erittäin turhauttavaa yrittää saada hyvää soundia siedettävällä volyymilla pienemmissä keikkapaikoissakin. Kolme vuotta yritin. Sitten myin sen pois. Ajattelinkin että 40W putkipeli on aika raju makuhuoneeseen. Joku 5W olis vissiin sopiva. sitten ajattelin että hankkis keinokuorman tai nyppis pari putkea pois. En ole ihan varma nuista tehonpuolituksista mutta pitää selvitellä se tuolta FAQista. Minka kokoista putkipeliä vois muuten ajatella makuhuoneeseen? |
Artist 20.09.2007 21:16:02 | |
---|
Jostain syystä alkanut iskeä GAS Jaguaarien, Mustangien ja miksei Jazzmasterinkin suuntaan... No, toteutumisesta ei pelkoa, ellei tässä sitten repäise ja... "Is she really going out with him?" |
M.U. 20.09.2007 21:46:26 | |
---|
Gibson Melody Maker olis kiva, joku pieni putkicombo tai sitten joku vähä reilumpi trankkucombo olis kiva, kaikupedaali olis kiva, Eastwoodin Airline kitara olis kiva (vielä kivempi olis tietty semmonen vanha aito Airline) jne. Rahaa vaan ei tuu mistään. |
ballfish 20.09.2007 21:53:21 | |
---|
Sullahan on Harris hieno keppi tuo musta neezi. Jos ois ylettömästi rahaa niin ostaisin. :D "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |