Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5374 375 376 377 378444 445 446 447 448
korvaoo
30.08.2021 17:35:23 (muokattu 30.08.2021 17:38:57)
Krice: Ajattelin laittaa Jacksonin (Mick Thomson) torille, mutta siinä oli 23. nauha vähän korkealla. Yritin nikkaroida sitä alemmas niin löin vahingossa kielen jäljen nauhaan, kun lipsahti (kielet kiinni luonnollisesti kitarassa). Yritin hioa nauhaa, mutta ei siitä oikein tullut mitään ja kaiken lisäksi se nauha ei vain mene alas, välissä on varmaan jotakin moskaa. Taisi tulla pitopeli tästä... kunhan vaihtaa kauheat SD:n aktiivit johonkin muuhun, vaikka passiivimikkeihin.

ei luulis olevan iso homma osaavalle, maksimissaan yhden nauhan vaihto jos oikein iso kolo on ja ehkä plaanaus. Plaanauskaan tuskin tarpeen kun noin ylhäällä on, vaan kevyt päästö kohden kaulan tyveä.
kaikki paitsi on turhaa.
JuSu
30.08.2021 17:40:15
Krice: Ajattelin laittaa Jacksonin (Mick Thomson) torille, mutta siinä oli 23. nauha vähän korkealla. Yritin nikkaroida sitä alemmas niin löin vahingossa kielen jäljen nauhaan, kun lipsahti (kielet kiinni luonnollisesti kitarassa). Yritin hioa nauhaa, mutta ei siitä oikein tullut mitään ja kaiken lisäksi se nauha ei vain mene alas, välissä on varmaan jotakin moskaa. Taisi tulla pitopeli tästä... kunhan vaihtaa kauheat SD:n aktiivit johonkin muuhun, vaikka passiivimikkeihin.

Tein ite ja säästin. Klassinen esimerkki. Been there... =)
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
iec
30.08.2021 17:58:23

Ai samperi. Voin vain kuvitella sen fiiliksen siinä hetkessä kun noin kävi. Nyt on kolme vaihtoehtoa: joko jatkat itse hiomista, teetät sen ammattilaisella, tai sitten et tee mitään. Melkein kannattaisi kysyä ohjeet tuolta Elektroniikka&soitinrakennusosastolta jos vielä itse yrität fiksata.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Spike
30.08.2021 18:25:35

Ainaki normiblackoutit on mainiot. Toi nauhahomma laskee hintaa ehkä muutaman kympin. Itse en tekis mitään jos oisin myymässä, harva asuu siel vikoil nauhoil, joten ei paljoo haittaa soittoa.
Snapo
31.08.2021 10:24:52

Sepä ei haittaa jos ylimmät nauhat on muita matalammalla, tuollaiseen tarvii vaan vähä työkaluja. Jotkut tekee rampin esim. 17. nauhasta eteenpäin jolloin kielet voisi laskea matalammalle ilman särinöitä.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Bluesmies
01.09.2021 15:14:42
Itse laitoin Fender Stratocaster 60's Road Wornin äsken myyntiin. 1290€ näköjään pyydetään Musiikkimestareilla, itse laitoin 990€ hinnaksi, kova laukku mukaan + kaikki alkuperäiset paperit ja dokumentit. Olen ainoa omistaja. Tuossa mallissa vieläpä pirun hyvät Fenderin Tex Mex-mikit, jotka hakkaa valtaosan Fenderin mikeistä, joita olen testannut.
rautapieru
01.09.2021 15:38:28

Kaikki meni. Nyt ei ole kuin harley bentonin strato. Rajoitteet luo tyylejä vai mitenkä se meni?
Monkey see, monkey do.
18is9
01.09.2021 15:51:22

rautapieru: Kaikki meni. Nyt ei ole kuin harley bentonin strato. Rajoitteet luo tyylejä vai mitenkä se meni?

Oho, asiaa! Meinaatko tuolla ainkoaisella pärjätä?
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Larzes
01.09.2021 16:12:53
Kolme muistiin merkkausta parissa päivässä, uusi ennätys. Hyvinhän tuo tavara aina liikkuu, kunhan hinta edes jotakuinkin kohdillaan.
Paskaa soittoa jo syksystä 2008
rautapieru
01.09.2021 16:23:49 (muokattu 01.09.2021 16:24:14)

18is9: Oho, asiaa! Meinaatko tuolla ainkoaisella pärjätä?

Ainakin yritän. Torin kyttääminen pitää vaan jättää vähemmälle :/
Monkey see, monkey do.
Krice
01.09.2021 17:09:53

Spike: Itse en tekis mitään jos oisin myymässä, harva asuu siel vikoil nauhoil, joten ei paljoo haittaa soittoa.

Ei sitä oikeastaan edes huomaa ja nauhan kohoaminen vaikuttaa lähinnä ohueen e-kieleen 23. välistä eli se ei soi oikein kunnolla. Itse asiassa kun ajattelen tuota niin olisiko 24. nauha kohonnut jos 23. nauhasta lähtee sama ääni kuin 24:stä.. olisi mukava myös ehkä laittaa torille SSL2 (usb-interface), mutta en löydä sen pakkausta mistään. En voi käsittää mihin olen laittanut sen.
18is9
01.09.2021 19:57:35

rautapieru: Ainakin yritän. Torin kyttääminen pitää vaan jättää vähemmälle :/

Aivan! Sehän se olisi se ideaali että pistäisi torin kiinni kokonaan.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
MolliS
02.09.2021 18:32:33

Polytune 3, Zvex Mastotron ja Fender Mustang Micro lähtivät kaikki uusiin koteihin parin päivän sisällä ilmoituksen jättämisestä. Eivätkä tinganneetkaan. Mukavata tällainen kaupankäynti.
Reaperin käyttäjä ja muutenkin tosi nolo
JuSu
02.09.2021 19:35:03
18is9: Aivan! Sehän se olisi se ideaali että pistäisi torin kiinni kokonaan.

Pistää tori kiinni? En ymmärrä, voitteko tarkentaa?
Metalkallo
05.09.2021 03:36:12
JuSu: Pistää tori kiinni? En ymmärrä, voitteko tarkentaa?

Varmaan tarkoitettiin, että itseltä?
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän.
JuSu
05.09.2021 08:21:08
Metalkallo: Varmaan tarkoitettiin, että itseltä?

Meinaakko? ;)
KNAC
05.09.2021 10:38:00
350:lle olisi ostaja Ranskasta asti. Tulisi kuulemma vaimolle synttärilahjaksi. Mun pitäisi enää antaa tilinumero ja homma olisi maalissa. Ostaja laittoi jopa kuvan henkkareistaan luottamuksen rakentamiseksi. Harmi vaan, kun puhelinnumero johti tänne
https://stopscamfraud.com/viewtopic.php?t=18737

Nimeään oli sentään vaihtanut (täsmäsi henkkareihin). Joten jos Claude W. ottaa yhteyttä, niin ei kannata tuhlata tulevia rahoja etukäteen. Tiedän ainakin yhden kaverin, jolle tuli samanlainen tarjous.

Tämä olisi ehkä pitänyt kirjoittaa huijaukset-ketjuun, mutta ainahan on mahdollista, että olen väärässä ja Claude on ihan rehellinen ostaja.
ibnz
08.09.2021 10:37:19
Ei mene taas, ehkä liian ihmeellistä kamaa kaupan. Saksan torille kun laitoin Gibsonin, tuli varaus parissa tunnissa ja vähän kalliimmalla vielä. Taitaa olla suunta selvä jatkossa :)
Huomenna sitten!
JuSu
08.09.2021 10:45:36
ibnz: Ei mene taas, ehkä liian ihmeellistä kamaa kaupan. Saksan torille kun laitoin Gibsonin, tuli varaus parissa tunnissa ja vähän kalliimmalla vielä. Taitaa olla suunta selvä jatkossa :)

Mikä on Saksan tori?
Funkånaut
08.09.2021 10:48:11 (muokattu 08.09.2021 10:49:30)

JuSu: Mikä on Saksan tori?

Das Tori für die Muzikanter varmaankin.
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)