horseface 23.11.2022 13:51:31 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Friedmanin 72 Gold wah sekä Häh Audion Top Hat Treble Booster. Ja tänään tuli taloon Tsakaliksen Six. Miltäs tuo wah vaikuttaa? Huutamalla ne asiat selviää. |
Humanoid 23.11.2022 14:05:59 | |
---|
|
Räbbänä 23.11.2022 15:37:21 | |
---|
"50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Meizzi 23.11.2022 16:58:17 | |
---|
Tuon ymmärrän, että kaupanteon ajaksi myyty teksti, mutta lähinnä noita mitkä roikkuvat tuolla viikkotolkulla myytyinä :D Seuraava sanoi myös että Varatuksi kaupan ajaksi, tätä harrastan itse... Tällä hetkellä käyn niin monta kertaa päivässä torilla, että ehkä siksi noihin törmään usein. Laulava Kylätohtori: Kuten olen ennenkin sanonut ja mitä itsekin harrastan, niin sen myydyn voi laittaa siihen siksi ajaksi, että kaupat on hoidettu. Sitten ilmo pois. Jos taas on monen tuotteen ilmoitus, niin sitten myytyjen kohdalle laitetaan myyty, ettei kukaan yritä niitä myytyjä ostaa. Toki, jos ilmoituksen jättää torille roikkumaan myyty-tekstillä, niin se on turhaa ja perseestä. Kuusikielisten Kiduttaja |
Humanoid 24.11.2022 12:04:55 | |
---|
Räbbänä: Ei ole twinkle pink, vaikka ko. väri taisikin kuulua Ohmuran sigu-Snapperiin. Onnea uudesta tulokkaasta! Kiitos! Taidan tosin laittaa kiertoon. Ei meikästä oo tremolomieheksi. Jostain syystä tallan tatsi on kummallinen omaan soittotyyliin. |
opel99 24.11.2022 14:45:52 | |
---|
horseface: Ritchie Kotzen Tele tuli taloon. GAS kasvoi niin kovaksi, että sen saadakseni jouduin hukkaamaan yhden ns. pitopelin. Vielä ei kaduta mutta ans kattoo. kotzen tele on kyllä tyylikäs tele ei se ikä vaan asenne |
Laulava Kylätohtori 24.11.2022 18:14:16 | |
---|
horseface: Miltäs tuo wah vaikuttaa? Kyllä se vähäisen käytön perusteella hyvältä vaikuttaa. Sanoisin kuitenkin, että minusta (henkilökohtainen näkemys) se tuntuisi toimivan paremmin särösoundeilla, koska boostaa pikkasen soundia. Itse tykkään, ettei wahin pitäisi boostata puhtaita, mutta säröissä se voi joskus olla ihan hyväkin ominaisuus. Mutta noin muuten vaikuttaa laatupeliltä. Tuossa on kolme eri taajuusaluemahdollisuutta, joten täytyy tuota nyt vielä testailla. Varmaan jostain wahista pitäisi jossain kohtaa luopua, kun mulla on myös Voxin V846 ja Fulltonen Standard. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
lifer 24.11.2022 20:43:52 | |
---|
Ostin Uraltonen kautta Wilkinson dlx virittimet ja vaihtelin ne Guild Starfireen, koska alkuperäisissä oli väljyyttä, joka vaikutti vireen pysymiseen. Tein itse ja säästin, eli tapitin puusälällä ja erikeeperillä. Äkkiseltään tuntui parannukselta. Joku voisi pitää rajallisena ihmisenä, mutta itse pidän enemmän termeistä "omistautunut" tai "entusiasti". |
TheMurno 27.11.2022 21:32:28 | |
---|
Hotone Purple Wind tuli napattua torilta. Näppärän kokoinen varavahvistimeksi ja nopeella testillä oma soundikin löytyi. |
M4ss3 m/ 27.11.2022 21:42:08 | |
---|
Karkit seinään |
Humanoid 28.11.2022 07:23:51 | |
---|
M4ss3 m/: Nyt on komia. Varmaan jonkun tuollaisen hankkisin jahka kyllästyisin odottamaan, että Fender vielä joku päivä innostuisi tekemään seiskoja. :D Saa kyllä oikeasti nähdä vaivaa, että löytää pleksillisen 7-kielisen straton :) Squierillahan sellainen on, mutta koitapa kaivaa myyjä esiin. |
Pepe-13 29.11.2022 05:33:56 | |
---|
Blackstar HT-1r kombo baby blue -värissä Tampereelta tilaukseen lähti. Näyttäisi toimitus olevan mahdollisesti jo huomenna. Pieni ja suloinen kombo nätillä soundilla cleaneja varten, kun pedaaleista tulee sitten muu. Minulla oli aikaisemmin 5w versio, joka vähän liikaa oli turhankin helposti. Tuli tätä pienempää kokoa testattua syksyn aikana ja pitää todeta Soundin olleen kaunis ja paljon isompi kuin 8 ja 1w antaa olettaa. And hold on for tomorrow, singing |
L.H 01.12.2022 21:01:38 | |
---|
Mesan Markku kolmonen torilta. Vähän joutuu jossain vaiheessa putsailla potikoita ja tsekkailla putkia, mutta jo pikaisella koeajolla juuri sitä mitä pitikin. Mahtava laite. |
Guitarfreak 01.12.2022 21:50:54 | |
---|
L.H: Mesan Markku kolmonen torilta. Vähän joutuu jossain vaiheessa putsailla potikoita ja tsekkailla putkia, mutta jo pikaisella koeajolla juuri sitä mitä pitikin. Mahtava laite. On mahtava :D mulla oli 60W Bluestripe ja kaduttaa sen myynti - sit taas ei tietäis muista kanoista mitään.. kattelin iteki sitä torin Mark IIIsta sillä silmällä, mut no.. raha jää tulematta tähän osoitteeseen :P Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Guitarfreak 01.12.2022 21:51:21 | |
---|
Ostin Carl Martin Plexitonen. Kova peli Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
msalama 02.12.2022 06:37:09 | |
---|
Ostin Tolsan Erkiltä kitaran korjaus- ja huoltopalveluita ja tapansa mukaan tuo teki taaskin erinomaista työtä, eli -74 Deluxe Tele sai uudet nauhat, kaulan kannan hyppyrimäen poishöyläyksen ja otelautaan uuden nitrolakkauksen. Thänks Eki, you da man! Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Mho 03.12.2022 17:22:04 | |
---|
Tokai TTE-55 kotiutettu, pirun hyvältä tuntuu ja sopii hyvin kaveriksi Tokain mij Les Paulille. |
msalama 03.12.2022 21:24:45 (muokattu 03.12.2022 21:25:16) | |
---|
TTE-55 kotiutettu Panee kuvia nääs, tai siis laittaa. Bliiz :) Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Mho 04.12.2022 09:11:20 | |
---|
msalama: Panee kuvia nääs, tai siis laittaa. Bliiz :) Omista kuvista löytyy. Muutoin orkkis mutta Tallamikiksi vaihdoin T Chopperin |
msalama 04.12.2022 09:40:48 | |
---|
thanx Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Joo joo äiskä. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |