kojones 06.01.2009 20:05:41 | |
---|
no eihän sitä hintaa voida muuttaa enää sen jälkeen kun kaupat on tehty ja firma on ottanut luottokunnalta varauksen siitä summasta!!! sama se sen jälkeen on miten ne kurssit muuttuu... tämä siis k.o.jonesille Jos se on luottokortilta varattu niin sitten ei enää, tietenkään. Mutta jos ei ole, niin sitten se hinta määräytyy sen veloituspäivän kurssin mukaan. |
konnamatti 06.01.2009 20:08:45 | |
---|
Ja mun paketti on liikkunu Briteistä Saksaan tänään. Että eipä heitä paljon loppiaiset näemmä kiinnosta. Joo täällä liikahti Saksasta Tanskaan. Seuraavana Ruotsi? Suomi? Emme voi kuin arvailla. |
Törmentör 06.01.2009 20:24:37 | |
---|
Minkä suuruisia toimituskuluja teillä on ollut tuolta tilatessa? Kysyin tuolta niin Marshalin MB4410 combolle kertoivat toimituskuluiksi 150 puntaa ja hieman pienemälle Laneyn RB8:lle 100 puntaa. Huh, noiden kulujen kanssa menee nopeasti se minkä noissa hinnoissa Thomaniin säästää sitten noihin lähetyskuluihin. |
Henkka1000 06.01.2009 20:36:45 | |
---|
Minkä suuruisia toimituskuluja teillä on ollut tuolta tilatessa? Kysyin tuolta niin Marshalin MB4410 combolle kertoivat toimituskuluiksi 150 puntaa ja hieman pienemälle Laneyn RB8:lle 100 puntaa. Huh, noiden kulujen kanssa menee nopeasti se minkä noissa hinnoissa Thomaniin säästää sitten noihin lähetyskuluihin. Eikös ne lähetyskulut ole DV:llä kiinteät, jotain 16e luokkaa? Mistä sä noita kyselit? |
Hannu H. 06.01.2009 20:39:05 | |
---|
Minkä suuruisia toimituskuluja teillä on ollut tuolta tilatessa? Kysyin tuolta niin Marshalin MB4410 combolle kertoivat toimituskuluiksi 150 puntaa ja hieman pienemälle Laneyn RB8:lle 100 puntaa. Huh, noiden kulujen kanssa menee nopeasti se minkä noissa hinnoissa Thomaniin säästää sitten noihin lähetyskuluihin. _15,65 oli rahdit firepodille ja paketille kieliä. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Törmentör 06.01.2009 20:50:18 | |
---|
Eikös ne lähetyskulut ole DV:llä kiinteät, jotain 16e luokkaa? Mistä sä noita kyselit? Ensin laitoin mailia tonne orders@digitalvillage.co.uk, josta ei kuulunut vastausta, jonka jälkeen kysyin tuolta: exportsales@digitalvillage.co.uk. Hinnat ei kai ole kiinteät, sivuilla ainakin lukee "Please note that non-UK shipping costs may vary depending on location and the size and weight of the goods." Tuon takia sieltä niitä hintoja kyselinkin. |
Jaqqi1991 06.01.2009 20:54:12 | |
---|
Kaveri tilas nupin ja 4x12 kaapin + muuta krääsää ja hinta oli alle 20€. UPS:llä siis tämä hinta, tietysti jos kysyit epähuomioissasi jotain toista kuljetusfirmaa niin tuon hinnan voisi ymmärtääkin. We may be humans, but we're still animals |
Sawez 06.01.2009 20:54:51 | |
---|
Nyt toimii tuo mun UPS:in seurantanumero. |
Törmentör 06.01.2009 21:19:00 | |
---|
Kaveri tilas nupin ja 4x12 kaapin + muuta krääsää ja hinta oli alle 20€. UPS:llä siis tämä hinta, tietysti jos kysyit epähuomioissasi jotain toista kuljetusfirmaa niin tuon hinnan voisi ymmärtääkin. Ihan vain toimituskuluja kysyin ja vastauksessakin oli että UPS:n ilmoittama hinta on... En sitten tiiä, että onko tuo kaveri vain lätkässy noiden combojen mitat ja painot johonkin UPS:n hintalaskuriin ja ilmoittanu sen tuloksen. No täytyy kysyä vielä, jos kerran tuolle nupille ja kaapillekkaan ei toimitus maksanu yli 20 euroa. |
mishka 06.01.2009 21:37:54 | |
---|
Ihan vain toimituskuluja kysyin ja vastauksessakin oli että UPS:n ilmoittama hinta on... En sitten tiiä, että onko tuo kaveri vain lätkässy noiden combojen mitat ja painot johonkin UPS:n hintalaskuriin ja ilmoittanu sen tuloksen. No täytyy kysyä vielä, jos kerran tuolle nupille ja kaapillekkaan ei toimitus maksanu yli 20 euroa.
Mä tilasin nupin + 4x12 kaapin, toimituskulut 17e. Saa nähä onko todellisuudessa sitten? Toisaalta ei oo tavarat vielä lähtenyt liikeelle. Raha on tosin siirtynyt..heh.. |
KooAa 06.01.2009 21:43:56 | |
---|
Mä tilasin nupin + 4x12 kaapin, toimituskulut 17e. Saa nähä onko todellisuudessa sitten? Toisaalta ei oo tavarat vielä lähtenyt liikeelle. Raha on tosin siirtynyt..heh.. Mun kokemuksella siellä orderseissa näkyy aina todellinen toimituskulu. Viime huhtikuussa Orangen nupilla se oli 26e. ja nyt pedaalille 16e. |
ode1 06.01.2009 22:58:12 | |
---|
UPS näyttää paketin painoksi 10.00kg vaikka siinä on vain kitara. Onkohan niillä vain jotain painoluokkia ja paketti kuuluu luokkaan alle 10kg...? |
Y3J 06.01.2009 23:00:39 | |
---|
UPS näyttää paketin painoksi 10.00kg vaikka siinä on vain kitara. Onkohan niillä vain jotain painoluokkia ja paketti kuuluu luokkaan alle 10kg...? Ei kannata luottaa noihin painoihin. Omassa paketissa oleva vahvistin "painoi" UPS:n mukaan ~15 kiloa vaikka oikeasti painoi 25 kiloa. Lisäksi paketti kieliä "painoi" noin kilon. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
jra 07.01.2009 00:59:27 (muokattu 07.01.2009 01:01:10) | |
---|
no eihän sitä hintaa voida muuttaa enää sen jälkeen kun kaupat on tehty ja firma on ottanut luottokunnalta varauksen siitä summasta!!! sama se sen jälkeen on miten ne kurssit muuttuu... tämä siis k.o.jonesille Ei, vaan kun kauppa tehdään puntina, niin punta-hinta on se mikä on se mikä se on ollut kaupan vahvistamisen hetkellä. Eurohinta on sitten se mikä kurssi tai mitä kurssia on käytetty silloin kun raha siirtyy. Liike ei tuossa tee mitään väärää, ja varmaan tuosta kauppaehdoissa mainitaankin, mutta kukapa niitä lukee. E: Taas lukihäiriö minulta, eli tarkoitit että ei voi muuttaa enää sen jälkeen kun summa on veloitettu luottokorttitilitä. Siinä vaiheessa tosiaan juuri kuten sanoit. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Stanley.Climbfall 07.01.2009 12:24:58 | |
---|
Prkl ite vieläkin venailen omaa Sheratonia. Tilasin viime marraskuun lopussa. "..it's your story.....do you want it back..." |
JoeHans 07.01.2009 12:53:14 | |
---|
Vastaileeko nuo yleensä kuinka nopeasti sähköposteihin? Laittelin tuossa replynä tuonne orders -mailiin, että jos voisivat vielä lisätä yhden äänikortin siihen tilaukseen, joka nyt nupin vuoksi viivästyy. Toivottavasti onnistuu, niin ei tarvi erillisiä postikuluja maksella. :) Trying is the first step towards failure. |
Morri 07.01.2009 13:41:04 | |
---|
Vastaileeko nuo yleensä kuinka nopeasti sähköposteihin? Laittelin tuossa replynä tuonne orders -mailiin, että jos voisivat vielä lisätä yhden äänikortin siihen tilaukseen, joka nyt nupin vuoksi viivästyy. Toivottavasti onnistuu, niin ei tarvi erillisiä postikuluja maksella. :) Tarkistapa onko siinä sun Orders-osoitteesta tulleessa mailissa kopiota viestistä jollekulle. Minulla oli Orders-osoitteessa kopio samasta minulle tulleesta viestistä jollekin Lorraine O´neill´lle ja päättelin siitä, josko siinä olisi "nimetty yhteyshenkilö" joka olisi vastuuhenkilö kussakin tilauksessa. Tuli vain mieleen, tuohon Orders-osoitteeseen varmaankin tulee miljoonittain viestejä. "Nuotin vieressä on tilaa..." |
JoeHans 07.01.2009 14:31:39 | |
---|
Tarkistapa onko siinä sun Orders-osoitteesta tulleessa mailissa kopiota viestistä jollekulle. Minulla oli Orders-osoitteessa kopio samasta minulle tulleesta viestistä jollekin Lorraine Oneilllle ja päättelin siitä, josko siinä olisi "nimetty yhteyshenkilö" joka olisi vastuuhenkilö kussakin tilauksessa. Tuli vain mieleen, tuohon Orders-osoitteeseen varmaankin tulee miljoonittain viestejä. Plussan arvoinen huomio. :) Laitoin Lorrainelle mailia. Trying is the first step towards failure. |
Roadstar1 07.01.2009 14:37:52 | |
---|
Oon odottanu 2kk kitaraa ja nyt ne sanoo ettei myykään enää sitä kitaraa minkä mä tilasin aluks. Pitää valita uus -.- |
timuli79 07.01.2009 14:56:31 | |
---|
Oon odottanu 2kk kitaraa ja nyt ne sanoo ettei myykään enää sitä kitaraa minkä mä tilasin aluks. Pitää valita uus -.- Minkäs kepakon olit tilannu? Toiset uskoo jumalaan, toiset Yngwieen... |