kojones 25.04.2021 16:53:48 | |
---|
kontiak: Ei, vaan miksi se myynti-ilmoitus päätettiin laittaa. Tätä pitää varmaan kysyä siltä myyjältä. Toisaalta, miksi sitä myynti-ilmoitusta ei olisi laitettu? Mitä muita muuttujia siellä on kuin se hinta? Ilmoituksessa vai itse kaupantekotapahtumassa? Onhan niitä kosolti, ihan kuun asennosta lähtien. |
Pauli Lappalainen 25.04.2021 16:54:36 (muokattu 25.04.2021 17:00:58) | |
---|
Kontiak: Ei, vaan miksi se myynti-ilmoitus päätettiin laittaa. Mitä muita muuttujia siellä on kuin se hinta.
Mutta kaupankäynnissä ei aikailla eli mitä pidempään myynti kestää, sitä enemmän pitää hintaa pudottaa. Muutenhan kaupankävijöidenkin slogan olisi "Huomenna Suomi on vihreä". Ei tuo aina noin mene. Minulla on ollut useinkin tavaroita myynnissä samalla hinnalla toista vuotta, jopa pidempäänkin ja saanut myytyä lopulta pyyntihinnalla. Aika tavaran kaupitsee, sanotaan |
Laulava Kylätohtori 25.04.2021 17:05:24 | |
---|
Kontiak: Ei, vaan miksi se myynti-ilmoitus päätettiin laittaa. Mitä muita muuttujia siellä on kuin se hinta? Se myynti-ilmoitus on salakoodi, jolla toivotetaan mummille hyvää bar mitsvaa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
mpekkanen 25.04.2021 19:27:15 | |
---|
Välillä kun toria katsoo niin tulee mieleen, etteikö joillekin oma aika ole minkään arvoista? Jos on sama ilmoitus vaikka 5 vuotta, niin siinä menee aikaa kun odottelee vastauksia, vastaa muutamille, katsoo ehkäpä osto ja vaihto-ilmoja. Jo 10 minuuttia päivässä on 5 tuntia kuukaudessa, eikä tuo 10 minuuttia ole varmaan monellekaan edes kovinkaan paljon m.nettiä päivässä. Tokikaan muiden ajankäyttö ei minua haittaa, ihmetyttää kylläkin. |
parek 25.04.2021 19:37:14 (muokattu 25.04.2021 19:45:05) | |
---|
Kontiak: Miksei sitä hintaa vaan voi laskea ja/tai myydä tarjousten perusteella? Puhutko niistä mun pedaaleista yms. mitä kauppasin? Otin muuten ilmot pois, en myynyt niitä. En ala väkisin kauppaamaan persnetolla, kun en niitä rahan vuoksi kaupannut. Kokeillaan joskus myöhemmin uudelleen. |
Kontiak 25.04.2021 19:41:11 (muokattu 25.04.2021 19:41:40) | |
---|
o0o: Puhutko niistä mun pedaaleista yms. mitä kauppasin? En, vaan yleensä. "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
munkero 25.04.2021 19:45:08 | |
---|
o0o: Puhutko niistä mun pedaaleista yms. mitä kauppasin? Otin muuten ilmot pois, en myynyt niitä. Enhän minä nyt tyhmä ole ja ala väkisin kauppaamaan persnetolla, kun en niitä rahan vuoksi kaupannut. Kokeillaan joskus myöhemmin uudelleen. Ymmärrettävää. Mulla oli joskus alkuvuodesta useampi halvemman pään ruoska torilla, yhden myin ja senkin kaverille. Ois ihan vaan periaatteen takia pitäny tingata kolmasosa hinnoista että ois päässy eroon, niin totesin että pyörikööt nurkissa. Parille olis vissiin vieläkin telinepaikat niin ei täsäs hätä ole. Itekki joskus soitellu. |
ibnz 25.04.2021 21:24:14 | |
---|
Ymmärrän täysin yllä esitettyä pointtia. Viime aikoina useamminkin jo viipyillyt aivoissa sellainen idea, että isompi kämppä sittenkin? Omat kepit lähtevät ensisijaisesti tilan puutteen vuoksi eteenpäin. Huonoja ei tule ha kittua alun perinkään. Sääli vaan, että pitäisi vaihtaa lääniä sitten samalla Huomenna sitten! |
Guitarfreak 25.04.2021 21:47:52 | |
---|
Pauli Lappalainen: Ei tuo aina noin mene. Minulla on ollut useinkin tavaroita myynnissä samalla hinnalla toista vuotta, jopa pidempäänkin ja saanut myytyä lopulta pyyntihinnalla. Aika tavaran kaupitsee, sanotaan Jos ei oo kiire nii mikäs siinä :D Ei se oo tyhmä joka myy... Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
kid ego 26.04.2021 04:30:21 | |
---|
Kontiak: Muutenhan kaupankävijöidenkin slogan olisi esiteltävä politiikkapalstalla ?-— Moderaattori —- "Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti |
PekkaM 26.04.2021 07:43:03 | |
---|
ibnz: Ymmärrän täysin yllä esitettyä pointtia. Viime aikoina useamminkin jo viipyillyt aivoissa sellainen idea, että isompi kämppä sittenkin? Omat kepit lähtevät ensisijaisesti tilan puutteen vuoksi eteenpäin. Huonoja ei tule ha kittua alun perinkään. Sääli vaan, että pitäisi vaihtaa lääniä sitten samalla Ottaisin kaikki myymäni paremmat (MiJ) keppini takaisin hetkeäkään miettimättä sillä hinnalla mitä niistä on saanut nyt kun olisi tilaa enemmän. Vaikka menisivät suoraan laukuissa kaappiin. Parit Jemit ja PGM tuli myytyä juuri sen naurettavan pinta-alan vuoksi, minkä pystyssä seisova kitara kaapista vie. |
professori 03.05.2021 12:05:06 | |
---|
Yllättävän pitkään sai Tokain LC-107 olla myynnissä ennen kuin meni. Hintakin oli minusta kohdallaan, myin samalla millä itse ostin ja kuvailisin huokeaksi. Kuvailussa luki selvästi että hinta on tiukka mutta silti ihmiset kyllä ehdottelevat vaikka sun vallan mitä. "Den enda effekten ja' anväder ä' fuzz" - Andy McCoy | Grunge, stoner, alternative, whatever https://fubear.bandcamp.com/ |
Michi 03.05.2021 13:00:21 | |
---|
kojones: Ostamatta ei testata on ollu aika hyvä ohjenuora ittelle. Tämä jo vuodesta 2002. -Rise From Ruins- |
Guitarfreak 03.05.2021 14:05:34 | |
---|
Mesat ei oo kyl kuuminta hottia nyt :D Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Retkumies 03.05.2021 14:52:59 | |
---|
Taas vaihteeksi ilmoituksia kyllä laitetaan muistiin, mutta yhteyttä ei oteta. Rääh. |
Guitarfreak 03.05.2021 14:56:04 | |
---|
Retkumies: Taas vaihteeksi ilmoituksia kyllä laitetaan muistiin, mutta yhteyttä ei oteta. Rääh. Voin merkata muistiin. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Retkumies 03.05.2021 15:22:58 | |
---|
Guitarfreak: Voin merkata muistiin. Huomaavaista, mutta ei kiitos tarvitse. |
Haeroe 03.05.2021 15:48:32 | |
---|
Guitarfreak: Mesat ei oo kyl kuuminta hottia nyt :D En yhtään ymmärrä, onko styrkkarissa pahakin vika, mutta joku relevika Mesassa kuulostaa siltä, että tonnin remontti on tulossa. En uskaltaisi siis ostaa, vaikka styrkkarit olisivat mitään hottia, saati sitten Mesat. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Guitarfreak 03.05.2021 16:26:56 (muokattu 03.05.2021 16:27:25) | |
---|
Haeroe: En yhtään ymmärrä, onko styrkkarissa pahakin vika, mutta joku relevika Mesassa kuulostaa siltä, että tonnin remontti on tulossa. En uskaltaisi siis ostaa, vaikka styrkkarit olisivat mitään hottia, saati sitten Mesat. No juu. Takapaneelin kytkin rikki nii ei kytke kunnolla - tekee taikojaan sit ku vaihtelee asentoa... pitäs löytää vastaava ja vaihtaa mut ku elämä Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Jaketsu 04.05.2021 22:09:51 | |
---|
Varsin hyvin on viime aikoina tavara kelvannut. Noin 1,5 kuukaudessa 9 pedaalia on mennyt kaupaksi. Pedaalit ovat toki aina helpompaa kauppatavaraa olleet kuin kitarat/vahvistimet. |