Jucciz 26.03.2014 20:04:20 | |
---|
YarZoo: aletaan tekemään Trendikäs ilmaus! Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
YarZoo 26.03.2014 20:44:08 | |
---|
Jucciz: Trendikäs ilmaus! Tässä ollaan vähän niinkuin ajan hermolla, etten sanoisi jopa että universaalissa ytimessä. Henkselit paukkuu niin ettei meinaa hattu päässä pysyä. S.N.A.F.U |
arppah8 26.03.2014 22:43:02 (muokattu 26.03.2014 22:48:46) | |
---|
Ostokierteelle ei näy loppua. Nyt oli ihan pakko saada kakkoslautaan säröpurnukka, tilanahtauden ja hinnan vuoksi tilailin Movall Scorpion-säristimen jonka pitäisi olla kopio Suhr Riot-purkista. Hinta ei ainakaan päätä huimannut, 40 egeä Verkkokaupasta. http://www.verkkokauppa.com/fi/prod … -High-gain-distortion-efektipedaali Saas nähä. Ja itsellä ei ole ollut TCn purkkien kanssa ongelmia, nyt löytyy laudoista Ditto, SparkMiniBooster ja Flashback. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
oiva tumpeloinen 26.03.2014 22:47:35 | |
---|
juuso a: No ei helevata. Toivottavasti toi oma tuleva laitos on laatua eikä paskaa. Eipä siinä, takas lähtee jos on paskaa. Kannattaa seurailla kytkinten toimintaa x4:ssä. Mulla meni yksi vaihtoon, kun yksi kytkin toimi, milloin huvitti. En edes itse huomannut sitä, kun käytin midillä koko purkkia, ja oli snadisti noloa selittää sitä sitten henkilölle, jolle sen myin. Noita vikoja niissä oli ainakin silloin netin perusteella, kun purkki oli juuri tullut markkinoille. En tiedä, miten toimii nykyisin. |
Karhukoira74 26.03.2014 23:31:00 | |
---|
Maanantaina hain Voxin LilNight Trainin torilta ja äsken 6 puolen litran saunaoluen jälkeen Levytukusta tilaukseen Dualiin varapäättärit Mesan 6L6GC:t, etuseen SPAX ja CAE MC-404 wah. Siihen toiseen lautaan. Ehkä. -So many assholes, so few bullets- |
JaaGeRMaisTeR 26.03.2014 23:40:09 | |
---|
Karhukoira74: Maanantaina hain Voxin LilNight Trainin torilta ja äsken 6 puolen litran saunaoluen jälkeen Levytukusta tilaukseen Dualiin varapäättärit Mesan 6L6GC:t, etuseen SPAX ja CAE MC-404 wah. Siihen toiseen lautaan. Ehkä. Haitko raskasmielisen voxin? |
Karhukoira74 27.03.2014 07:06:31 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Haitko raskasmielisen voxin? Juuh...pitihän se käydä testaamassa ja lähti mukaankin ;) Pääsee fiilistelee straton kanssa sisäistä Pulliaistaan (heikolla menestyksellä) ja lähtee tosta hyvällä purkilla ja kaapilla munakas hiivisoundikin. Plussana joka lisäsi ostopäätökseni järkevyyttä, on että voi nyt kotona testailla eri innolla pedaaleja miltä ne kuulostavatkaan. -So many assholes, so few bullets- |
Myrkky Nuoli 27.03.2014 09:02:19 | |
---|
oiva tumpeloinen: Kannattaa seurailla kytkinten toimintaa x4:ssä. Mulla meni yksi vaihtoon, kun yksi kytkin toimi, milloin huvitti. En edes itse huomannut sitä, kun käytin midillä koko purkkia, ja oli snadisti noloa selittää sitä sitten henkilölle, jolle sen myin. Noita vikoja niissä oli ainakin silloin netin perusteella, kun purkki oli juuri tullut markkinoille. En tiedä, miten toimii nykyisin. Nämä TC:n kytkimet on kyllä joko aivan kelvotonta saissea tai sitten niiden kytkentälogiikka syö saissea. Voi digilelut minkä teitte minun konservatiiviselle maailmalleni. Todella iso harmi koska TC:n tavarat on siis suunnittelultaan ja saundeiltaan aivan timanttisia. |
Estranged 27.03.2014 09:47:26 (muokattu 27.03.2014 09:47:49) | |
---|
✡ "Vittu sinä oot huono ihminen ollaksesi kuitenkin niin paska jätkä." -Painajaismainen | "Vielä ku Esso ois kaunis. Ja nainen. Kun nyt se on komea. Ja mies. Junou. Melkeen sama mutta enempi munaa suussa." -Kitaravirtuaali |
Muovinen 27.03.2014 10:18:47 | |
---|
Estranged: Eihän toi P94 ihan uusi ostos ole, mutta pääsi vihdoinkin käyttöön, kun iski puuhasteluvimma. Modailun kohteena Stratoni: http://muusikoiden.net/dyn/users/122103.jpg Katohan! Se saa jopa straton näyttämään hyvältä. Yhdessä Hagin Vikingissä oon tota mikkiä kokeillu ja hyvältä se kuulosti. |
Bowie88 27.03.2014 10:19:49 | |
---|
Torilta VHT Special 6 -nuppi ja Palmerin 1x12 kaappi. |
Jucciz 27.03.2014 15:03:27 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
nykäne 27.03.2014 15:45:07 | |
---|
Chase Bliss Audion Warped Vinyl...chiching...kohta piuaillaan ku syyää makaroonivelliä Se tekee siitä sen. |
jniska 27.03.2014 18:25:31 (muokattu 27.03.2014 18:27:25) | |
---|
Jucciz: Nyt kun vielä saisin jostain hylsysarjan lainaan... 4-5 hylsysarjaa kuuluu kotitarvetyökalupakkiin. Samoin kuin kuusiokolot, torxit, XZN-satsit, sata kiintoavainta, muutama kymmene ruuvaria ja ruuvaimen kärkiä satoja. Ja päälle metallisorvi, pylväsporakone, pari hitsauskonetta, kulmahiomakoneet, puukkosahat, sirkkelit, sähköhöylä, jyrsin, iskevät akkuvääntimet, 3-4 akkukonetta ja ja ja ja ja .... Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
JaaGeRMaisTeR 27.03.2014 18:57:10 | |
---|
Tele kopio ja jaska lähti. Tilalle tuli palamallinen bc rich virgin ja vht special 6 nuppi ja 112 kaappi. Halpojen putkinuppien testaus jatkuu. |
arppah8 27.03.2014 21:56:31 | |
---|
Ja taas lissee pikkukilkettä. E-Bow tuli lipastettua eräältä mnettiläiseltä. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Muovinen 27.03.2014 21:56:42 | |
---|
Lähestyvä palkkapäivä saa GASin nousemaan salakavalasti. Hain tänään työmatkalla Ebown ja huomenna Fulltonen 69:n. Ka-ching! |
arppah8 27.03.2014 22:04:52 | |
---|
Muovinen: Lähestyvä palkkapäivä saa GASin nousemaan salakavalasti. Hain tänään työmatkalla Ebown ja huomenna Fulltonen 69:n. Ka-ching! Kah, meillähän on samansuuntaiset ostokset. Ebowia ja säröä. Tosin budjetti eroaa hippasen (käytetty Ebow ja halpissäristin). Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
juuso a 27.03.2014 22:13:53 | |
---|
MusikMan: Toissapäivänä tuli Thomannilta Flashback X4 ja The Dreamscape. Tänään lähti Petruccin signaturepedaali takaisin, kun ei ladannut Toneprinttejä USB:n kautta tai iPad:n "Beam Toneprint" appsilla. Lisäksi kytki itseään satunnaisesti pois päältä. Taitaa tosiaan olla TC:llä pieniä laatuongelmia. Onneksi CustomShopista löytyi pahimpaan hätään Strymonin Ola hoitamaan chorukset ja vibratot. Ja nyt on soundi niin märkää, että alkaa kunnon "kasari-Lukatherit" löytyä. Äkkiseltään vaikuttaisi siltä, ettei mullakaan toimi toi Toneprintin lataus tossa Flashbackissa. Tai sitten oon juonut pari kaljoo liikaa.:D Muuten on kyllä helvetin hyvä pedaali. Näköjään kytkimetkin on mun kappaleessa ok. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Gabe 27.03.2014 22:15:57 | |
---|
Muovinen: Fulltonen 69:n. Ka-ching! Hyvä hankinta. Ainakin itse tykkään tästä kuin hullu puurosta, pistähän sitten mietteitä. |