Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5355 356 357 358 359497 498 499 500 501
jniska
24.03.2014 08:31:00
Gabe: Aijai, nämä aiheuttavat aina pientä gas hermon kutitusta kun huomaa torilla myynnissä.

Vaihdoin Ceriatoneen tämän. Ceriatone on jo kovassa studiokäytössä.
Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa.
kekkuliheikki
24.03.2014 11:26:23
Taytyypa paljastaa pikku salaisuus.

Minulla on 1981 Spring Sound varauksessa...haen huhtikuun lopulla pois.

Tama ei ole GASia vaan pakkohankinta.
En allekirjoita.
Shredator
24.03.2014 18:27:43

Tällä viikolla tuli hankittua:

- Engl E530 -etuaste
- Maxon Phase Tone
- Kasapäin kielisettejä ja pikkusälää.
Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti.
Gabe
24.03.2014 20:13:41
kekkuliheikki: Taytyypa paljastaa pikku salaisuus.

No tämä on mielenkiintoinen hankinta! Kuvia ja raporttia kehiin sitten. Nyt kun olen ihan hurahtanut näihin 80-luvun toksuihin niin itseänikin kiinnostaisi kovasti saada tuollainen. En taida kuitenkaan uskaltaa, pitäisi ostaa kauempaa ja väärennökset vähän pelottaa.

Eli jos olet joskus luopumassa niin pistä viestiä!
AngieRainbow
24.03.2014 21:57:23
Gabe: No tämä on mielenkiintoinen hankinta! Kuvia ja raporttia kehiin sitten. Nyt kun olen ihan hurahtanut näihin 80-luvun toksuihin niin itseänikin kiinnostaisi kovasti saada tuollainen. En taida kuitenkaan uskaltaa, pitäisi ostaa kauempaa ja väärennökset vähän pelottaa.

Eli jos olet joskus luopumassa niin pistä viestiä!

Tästä tulee mieleen yksi -85 Tokain LP, mikä mulla oli joskus. Se oli helvetin hyvä. Jos 80-luvun Tokait kiinnostaa ja haluaa hyvän Les Paulin, niin ainakin se omani oli todella hyvä, vaikka sitten menikin myyntiin.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Gabe
24.03.2014 23:32:41
AngieRainbow: Tästä tulee mieleen yksi -85 Tokain LP, mikä mulla oli joskus. Se oli helvetin hyvä. Jos 80-luvun Tokait kiinnostaa ja haluaa hyvän Les Paulin, niin ainakin se omani oli todella hyvä, vaikka sitten menikin myyntiin.

Uskon, jos Les Paul kuume taas jossain välissä valtaa mielen niin joku tällainen olisi kyllä kiinnostava.
Paul80
25.03.2014 13:17:09 (muokattu 25.03.2014 13:17:26)
Viime viikolla kävin hakemassa kasan piuhoja ja eilen ostin pari pedaalia eli nyt lautaan on lisätty volumepedaali ja wah-wah.
Gabe
25.03.2014 17:15:36 (muokattu 26.03.2014 13:42:18)
Viimeisen päälle laitettu Tokai Goldstar Sound (-84/-86). Sähköpuoli uusittu, tallassa teräsblokki ja mikkeinä Bare Knuckle Pickups Slowhand setti. Vanha puu soi kyllä kauniisti... aivan mahtava kitara.

https://www.dropbox.com/sh/buvdr5ct2719gk8/Rm8ziNi4N9
sustain65
25.03.2014 17:26:07
Gabe: Viimeisen päälle laitettu Tokai Goldstar Sound (-86). Sähköpuoli uusittu, tallassa teräsblokki ja mikkeinä Bare Knuckle Pickups Slowhand setti. Vanha puu soi kyllä kauniisti... aivan mahtava kitara.

https://www.dropbox.com/sh/2ofdssjiae5c3of/CBFFRwPVby

Onnea, Tokai Goldstarin omistavana on helppo uskoa tuosta että se on oivasti soiva peli.
kekkuliheikki
25.03.2014 17:50:46
Gabe: Viimeisen päälle laitettu Tokai Goldstar Sound (-86). Sähköpuoli uusittu, tallassa teräsblokki ja mikkeinä Bare Knuckle Pickups Slowhand setti. Vanha puu soi kyllä kauniisti... aivan mahtava kitara.

https://www.dropbox.com/sh/2ofdssjiae5c3of/CBFFRwPVby

Olisko vanhempi.

86 oli erilainen lapa. Ellei sitten ole joku japsimalli.
En allekirjoita.
Gabe
25.03.2014 18:21:35
sustain65: Onnea, Tokai Goldstarin omistavana on helppo uskoa tuosta että se on oivasti soiva peli.

Kiitos, mulla on toinenkin tuossa. Tykkään näistä kyllä todella paljon.

kekkuliheikki: Olisko vanhempi.

No olishan se. :) Taiskin muuten olla myyjän tuonna vuonna ostama, ei taas ollut mulla ihan ajatus mukana. Kiitos korjauksesta. Tuo on väriä lukuunottamatta 1:1 tuon sinulta ostamani kanssa.
JuSu
25.03.2014 20:34:14
Ostin ison muovisen Laneyn logon.

JuSu
Sarko
25.03.2014 20:40:58
kekkuliheikki: Taytyypa paljastaa pikku salaisuus.

Kohta taas OCD-GAS päällä kuitenkin!
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Jii-Gee
25.03.2014 23:02:30

kekkuliheikki: Olisko vanhempi.

Mitä eroa 84 / 86 mallien lavassa ??
GiovanniDiRondo
26.03.2014 12:42:46

Thomannilta: Satula-aihion, satulaviiloja, nauhojen kiilotusliinan, kieliä - ai juu niin ja Fender Factory Special Run American Vintage Telecaster Custom '72 RW/Natural. Eilen hain postista mutta en avannut vielä laukkua, koska on varmaan kuljeteltu yöpakkasilla.
juuso a
26.03.2014 12:47:28

Flashback x4 tuli tilattua. Uutena kun piti ostaa niin eipä sitä paljon tästä tilistä muuta tuhlata. Seuraavasta sitten lisää pedaaleita.
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
Myrkky Nuoli
26.03.2014 16:14:18 (muokattu 26.03.2014 16:14:43)
Ditto Looperin ostin treenatakseni improilua ja leadejä riffien päälle kotona. Oli kyllä semmosta Thaimaalaisen lapsikäsityön laatua tämäkin pedaali, että huhhuh.. T.C. Electronicsin vehkeitten laatu lähteny kunnon syöksykierteeseen, liekkö laajentaneet liian nopeasti. Laite oli lähes käyttämätön ja kytkin toimi ihan millon sitä nyt sattu huvittamaan. Avasin takakannen ja siellä törrötti niin jäätävän korkeita komponenttien jalkoja tinauksista, että ne otti pohjalevyyn kiinni ja oikosulki koko roskan. Nyppäsin millin pois niistä pisimmistä ja nyt toimii kuin ajatus. Ei oo kyllä mitenkään päin hyväksyttävää tämmöiset pyllyilyt. T.C:lle kun ois laittanut koodia niin siellä oltas oltu, että maksa xx euroa ja lähetä tänne niin vaihdamme koko piirilevyn, koska ei niitä voi huoltaa, öhö öhö. Eikä ollu ensimmäinn T.C., jonka kytkin pottuilee. Nomut tää on tätä. Hall of Fame toimi mulla aikoinaan kyllä täysin mutkitta. Dittosta on saanut lukea negatiivista pitkin intter veppiä.

Noh, ei muutakun luuppailemaan :)
MusikMan
26.03.2014 18:24:08
Myrkky Nuoli: T.C. Electronicsin vehkeitten laatu lähteny kunnon syöksykierteeseen, liekkö laajentaneet liian nopeasti.

Toissapäivänä tuli Thomannilta Flashback X4 ja The Dreamscape. Tänään lähti Petruccin signaturepedaali takaisin, kun ei ladannut Toneprinttejä USB:n kautta tai iPad:n "Beam Toneprint" appsilla. Lisäksi kytki itseään satunnaisesti pois päältä. Taitaa tosiaan olla TC:llä pieniä laatuongelmia.

Onneksi CustomShopista löytyi pahimpaan hätään Strymonin Ola hoitamaan chorukset ja vibratot. Ja nyt on soundi niin märkää, että alkaa kunnon "kasari-Lukatherit" löytyä.
"People are more violently opposed to fur than leather because it's safer to harass rich women than bikers."
juuso a
26.03.2014 19:11:14

No ei helevata. Toivottavasti toi oma tuleva laitos on laatua eikä paskaa. Eipä siinä, takas lähtee jos on paskaa.
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
YarZoo
26.03.2014 19:41:09
^ tc electronic treenailee tulevia kuvioita. Ne kerää tumpelonäppitunareita värkkäämään vehkeitä pimeään nurkkaan ja sitten aletaan tekemään behringerin kopioita.
S.N.A.F.U
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)