Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5349 350 351 352 353444 445 446 447 448
marke-
13.11.2020 12:58:48
Tota oon kanssa miettiny, että miten nuo vähänkään erikoisemmat arvokepit menee? Ei vissiin kovin hyvin.

Syy voi ihan hyvin olla sekin, että aika halvalla saa tosi hyviä keppejä nykyään jos ei pelkää pientä laittoa.
L.H
13.11.2020 13:56:46
Hiljasta on. Ei oo tarjottu edes naapurin kissaa tai mummon vanhaa potkukelkkaa mihinkään vaihdossa, paitsi Mojo Mojosta tuli just parin minuutin välillä tekstiviestiä kahdelta ostajalta. Eihän noi purkit paljoa tilaa vie, että sen puolesta ihan sama liikkuuko ne vai ei, mutta Yamahan vois mielellään pistää eteenpäin ihan sen takia, että pääsis tilailemaan uutta stratoa.
Vainottu
17.11.2020 19:58:12
En kyllä muista, että näin hiljaista olisi ollut myyntien kanssa. Ei ole tarjottu edes säkillistä mätiä perunoita. No... Onneksi ei ole kiire minnekään. Vaikka vähän ahdistaa kun ei kamat liiku.
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. Jos et tottele, olet päissäsi tai on päässäsi aivohalvaus.
JuSu
17.11.2020 20:01:12
Vainottu: En kyllä muista, että näin hiljaista olisi ollut myyntien kanssa. Ei ole tarjottu edes säkillistä mätiä perunoita. No... Onneksi ei ole kiire minnekään. Vaikka vähän ahdistaa kun ei kamat liiku.

Jotenkin on juu hiljaista. Ei tuu tarjouksia ostoilmoitukseenkaan, vaikka about yleisin värkki markkinoilla. Tai no yksi, mutta siitä ei sikaria.
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Shredator
20.11.2020 16:31:53

Vähensin soitinkalustoa n. 25%. Kaikki meni suht nopeasti käytännössä pyyntihintaan. Tuntuu nyt hyvältä. Tosin jäihän tuota jäljellä ns. ihan riittävästi :)
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Kivijalka
20.11.2020 18:00:15
Shredator: Vähensin soitinkalustoa n. 25%. Kaikki meni suht nopeasti käytännössä pyyntihintaan. Tuntuu nyt hyvältä. Tosin jäihän tuota jäljellä ns. ihan riittävästi :)

RG3120 ilmeisesti vielä hallussa? Pitäisi itsekin tuommoinen amberi taikka deep red metsästää vielä kahden aiemman 3120:n kaveriksi.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Shredator
20.11.2020 18:09:17

Kivijalka: RG3120 ilmeisesti vielä hallussa? Pitäisi itsekin tuommoinen amberi taikka deep red metsästää vielä kahden aiemman 3120:n kaveriksi.

Toki, se menee aikanaan arkkuun kanssani :D
Kivijalka
20.11.2020 18:12:10
Shredator: Toki, se menee aikanaan arkkuun kanssani :D

Perhana, joutuuko tässä vielä lapiohommiin? :I
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Shredator
20.11.2020 18:19:22

Kivijalka: Perhana, joutuuko tässä vielä lapiohommiin? :I

Haha kiitokset nauruista :P
Vainottu
25.11.2020 16:32:39 (muokattu 25.11.2020 16:32:48)
Vainottu: En kyllä muista, että näin hiljaista olisi ollut myyntien kanssa. Ei ole tarjottu edes säkillistä mätiä perunoita. No... Onneksi ei ole kiire minnekään. Vaikka vähän ahdistaa kun ei kamat liiku.

Tänään se tuli, tarjottiin vaihdossa säkillinen mätiä perunoita! Kiitokset vain päivän nauruista. :D
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. Jos et tottele, olet päissäsi tai on päässäsi aivohalvaus.
L.H
25.11.2020 17:08:14
Eipä oo tullut minkäänlaisia yhteydenottoja, eikä edes niitä perunoita ole tarjottu. Sais mennä jotain kaupaksi, niin pääsisi ostelemaan, mutta ilmeisesti tavara on huonoa, kallista, tai molempia.
Vainottu
25.11.2020 17:48:18
L.H: Eipä oo tullut minkäänlaisia yhteydenottoja, eikä edes niitä perunoita ole tarjottu. Sais mennä jotain kaupaksi, niin pääsisi ostelemaan, mutta ilmeisesti tavara on huonoa, kallista, tai molempia.

Mä en tiedä onko tämä henkilökohtaisen talouden kannalta kaikkein kestävin tapa korjata torimyynnin ongelmia, mutta kun ei isän puolesta myynnissä ollut Englin nuppi ja kaappi mene torilla kaupaksi, niin ostin ne itse. Ja samalla yhden ESP:n Eclipsen, joka ei oikeastaan ollut edes vielä myynnissä.
L.H
25.11.2020 20:13:53
Vainottu: Mä en tiedä onko tämä henkilökohtaisen talouden kannalta kaikkein kestävin tapa korjata torimyynnin ongelmia, mutta kun ei isän puolesta myynnissä ollut Englin nuppi ja kaappi mene torilla kaupaksi, niin ostin ne itse. Ja samalla yhden ESP:n Eclipsen, joka ei oikeastaan ollut edes vielä myynnissä.

Ostaminen on aina paras vaihtoehto, mutta pitää nyt silti koittaa pistää jotain rompetta kiertoon, kun ei noille oikein mitään käyttöäkään enää ole uusien hankintojen myötä. Pohdin kanssa vähän ESP Eclipsen myymistä, mutta pidetään nyt toistaiseksi itsellä, kun muuten ei ole enää kuin stratoja/super stratoja jäljellä.
Laulava Kylätohtori
25.11.2020 21:29:41
L.H: Eipä oo tullut minkäänlaisia yhteydenottoja, eikä edes niitä perunoita ole tarjottu. Sais mennä jotain kaupaksi, niin pääsisi ostelemaan, mutta ilmeisesti tavara on huonoa, kallista, tai molempia.

Väärä bodyn väri. Onneksi. :)
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
L.H
25.11.2020 21:58:11
Laulava Kylätohtori: Väärä bodyn väri. Onneksi. :)

Ilmeisesti stratosta puhe? Mustahan on mitä parhain, mutta pitäis vaihtaa mikkien kuoret valkoisiksi. Ton myymisen kanssa oon arponut, mutta kun ei mikään muu liiku, niin piti pistää kokeeksi torille. Jos ei kelpaa kenellekään, niin kai siihen pitäis joskus päivitellä humppari tallaan, niin tulis soiteltua enemmän. Kaulaprofiili on mahtava.
Pinewood
26.11.2020 02:54:00
L.H: Ilmeisesti stratosta puhe? Mustahan on mitä parhain, mutta pitäis vaihtaa mikkien kuoret valkoisiksi.

Itse vaihtaisin samalla pleksin valkoiseksi, mutta nämähän on makuasioita... :)
L.H
26.11.2020 06:55:35
Pinewood: Itse vaihtaisin samalla pleksin valkoiseksi, mutta nämähän on makuasioita... :)

https://www.gilmourish.com/wp-conte … uploads/2006/06/davidsgear_bs06.jpg
Laulava Kylätohtori
26.11.2020 10:49:56
L.H: Ilmeisesti stratosta puhe? Mustahan on mitä parhain, mutta pitäis vaihtaa mikkien kuoret valkoisiksi. Ton myymisen kanssa oon arponut, mutta kun ei mikään muu liiku, niin piti pistää kokeeksi torille. Jos ei kelpaa kenellekään, niin kai siihen pitäis joskus päivitellä humppari tallaan, niin tulis soiteltua enemmän. Kaulaprofiili on mahtava.

Joo, stratoa tarkoitin. Itse kuumottelisi kultainen kitara, mutta kun ei varsinaisesti tarvetta ole, niin ei ole tullut hankittua. Onhan noita shireline goldeina välillä torilla hyväänkin hintaan, mutta en ole jaksanut ostaa.

Jos muuten tykkäät, niin ilman muuta kannattaa kokeilla vaikka single coil kokoisia humbuckereita tallassa. Duncanin Little 59 on hyvä ja melko humbuckermainen, JB Jr taas kuumempaa settiä ja Lil Screaming Demon on myös kokeilemisen arvoinen. Onhan näitä muillakin valmistajalle, mutta itse olen kokeillut vain Duncaneita.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Pinewood
26.11.2020 13:10:55
Pinewood
26.11.2020 13:17:17
Laulava Kylätohtori: Joo, stratoa tarkoitin. Itse kuumottelisi kultainen kitara, mutta kun ei varsinaisesti tarvetta ole, niin ei ole tullut hankittua.

Hemmetin painava... ja kallis. ;)

Mutta miten ois tämä väriyhdistelmä?
https://www.thomann.de/fi/fender_am_ultra_strat_mn_texas_tea.htm
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)