Aihe: Muusikoiden.netin keskustelujen taso
1 2 3 4 533 34 35 36 37
hallu
14.01.2017 16:03:36
varpio: Myös kaikki jotka ei usko joulupukkiin on uskovaisia. Vai mitä?

Vain jos he uskovat ettei joulupukkia ole ;-) joulupukista on sentään runsainmitoin näköhavaintojakin tehty :-D .
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
hallu
14.01.2017 16:07:49
Laulava Kylätohtori: Kaikki maailman ihmiset ovat uskovaisia. Jokainen uskoo tai on uskomatta johonkin.

Tai pidättäytyvät ottamasta kantaa asioihin joista ei ole todisteita. Mutta joo olen kyllä samaa mieltä, että usko on välttämättömyys jota ilman mistään ei tulisi mitään.
Laulava Kylätohtori
14.01.2017 16:16:07
hallu: Vain jos he uskovat ettei joulupukkia ole ;-) joulupukista on sentään runsainmitoin näköhavaintojakin tehty :-D .

Ihan vinkkinä vaan, kannattaa selvittä jostain, mitä 'ei uskoa' tarkoittaa...
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
hallu
14.01.2017 16:42:41
Laulava Kylätohtori: Ihan vinkkinä vaan, kannattaa selvittä jostain, mitä 'ei uskoa' tarkoittaa...

Minähän olen selvittänyt. sen vuoksi totesin että ei uskovaa ei lasketa uskovaiseksi niin kauan kun hän ei ala uskoa..... juunou?
Laulava Kylätohtori
14.01.2017 16:48:09
hallu: Minähän olen selvittänyt. sen vuoksi totesin että ei uskovaa ei lasketa uskovaiseksi niin kauan kun hän ei ala uskoa..... juunou?

Nyt taas mennään kolmasluokkalaisen besserwisserin näsäviisasteluun.... :)
hallu
14.01.2017 17:20:25
Laulava Kylätohtori: Nyt taas mennään kolmasluokkalaisen besserwisserin näsäviisasteluun.... :)

No eikös me siis olla tämän ketjun ihan ytimessä ;-D
Laulava Kylätohtori
14.01.2017 17:27:10
hallu: No eikös me siis olla tämän ketjun ihan ytimessä ;-D

Itse asiassa kyllä. :)
Gabe
14.01.2017 17:48:50
Tämä säie taas oikein upeasti alleviivaa tätä keskustelujen tasoa tällä palstalla.
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
Laulava Kylätohtori
14.01.2017 18:10:23
Gabe: Tämä säie taas oikein upeasti alleviivaa tätä keskustelujen tasoa tällä palstalla.

Toisaalta olisi kiva, jos saataisiin kaikki se rölö ja trollaus tähän ketjuun muiden ollessa siistimpiä, mutta mutta...
TTV
14.01.2017 19:04:19
Laulava Kylätohtori: Toisaalta olisi kiva, jos saataisiin kaikki se rölö ja trollaus tähän ketjuun muiden ollessa siistimpiä, mutta mutta...

Tätä toivon minäkin, varsinkin kun ne samat nimimerkit ovat aina "asialla" :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Gabe
14.01.2017 19:45:24
Laulava Kylätohtori: Toisaalta olisi kiva, jos saataisiin kaikki se rölö ja trollaus tähän ketjuun muiden ollessa siistimpiä, mutta mutta...

Olisihan se kaunis ajatus. :) Vähän epäilen kuitenkin...
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
BugBadWolf
14.01.2017 20:05:41
hallu:...että usko on välttämättömyys jota ilman mistään ei tulisi mitään.

Toivolle pelkästään. Sikäli kun vanhassa rakkaus-sanonnassa on faktapohjaa.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
hevikukko
14.01.2017 21:07:35
Ei voi muuta kuin vaan toivoa parasta. Jokainen rölöttäjä tekee itsestää klovnin muiden silmissä ja toivottavasti nauttii sen tuomista status extroissa jatkossa. Hän saa myös tunnustusta osaamattomuudestaan sekä tahallisesta typeryydestään muita käyttäjiä kohtaan ja on todella arvostettu neuvojensa kanssa apua tarvitsevalle.
LaMotta
14.01.2017 21:10:11

hevikukko: Ei voi muuta kuin vaan toivoa parasta. Jokainen rölöttäjä tekee itsestää klovnin muiden silmissä ja toivottavasti nauttii sen tuomista status extroissa jatkossa. Hän saa myös tunnustusta osaamattomuudestaan sekä tahallisesta typeryydestään muita käyttäjiä kohtaan ja on todella arvostettu neuvojensa kanssa apua tarvitsevalle.

Lisäksi paljon äänessä oleminen ei todista kompetenssista mitään. Ohitan eräiden nimimerkkien kirjoitukset sen vuoksi kun ne on tietämässä joka ketjussa.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
hevikukko
14.01.2017 21:14:40 (muokattu 14.01.2017 21:21:55)
LaMotta: Lisäksi paljon äänessä oleminen ei todista kompetenssista mitään. Ohitan eräiden nimimerkkien kirjoitukset sen vuoksi kun ne on tietämässä joka ketjussa.

Eipä tietenkään. Toivottavasti tässä ei ollut sarkasmia? Tiedän itsekin tänne paljon kirjoittaneeni mutta en pitkiin aikoihin. Jos en tiedä asioista, niin en myöskään kommentoi.

p.s M.net on tosi nasta foorumi josta saisimme olla ylpeitä. Täältä löytyy todella paljon vastauksia ja vinkkejä jokaiselle tarvitsevalle. Tietämys ja kokemus sekä ystävällisyys toimii aina. Ohittaen turhat kommentit puuttumatta niihin, löytyy useimmiten aina pohjalta joku fiksu vastaus ja opastus omiin pulmiin asiaan liittyen.
LaMotta
14.01.2017 21:16:57 (muokattu 14.01.2017 21:17:14)

hevikukko: Eipä tietenkään. Toivottavasti tässä ei ollut sarkasmia? Tiedän itsekin tänne paljon kirjoittaneeni mutta en pitkiin aikoihin. Jos en tiedä asioista, niin en myöskään kommentoi.

En sinuun viitannut. Olen ei-niin-kovin-kovassa-huudossa Muu Keskustelu-alueella, mutta kama-palstalla yritän välttää rölöttämästä.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
hevikukko
14.01.2017 21:30:12
LaMotta: En sinuun viitannut. Olen ei-niin-kovin-kovassa-huudossa Muu Keskustelu-alueella, mutta kama-palstalla yritän välttää rölöttämästä.

Ihmiset kasvaa ajan kanssa ja turhaa sitä on itseään mollata. Jos ei sano mitään niin kukaan ei voita. Se että pitää asian sisällön asiallisena eikä negatiivisena yleisesti, on jo paljon. Ihan sama mitä sanoo, useimmiten joku on eri mieltä. Se on balanssia joka johtaa keskitiehen ja neutraaliin lopputulokseen, josta jokainen voi valita oman käsityksensä puhutun asian kokonaisuudesta.
BugBadWolf
14.01.2017 21:35:13
Tätä Jeesusten määrää laskeskellessa ihmettelen lähinnä sitä että Lähi-Itä - Suomen sijaan - on uskontojen koti.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
hevikukko
14.01.2017 21:42:20
BugBadWolf: Tätä Jeesusten määrää laskeskellessa ihmettelen lähinnä sitä että Lähi-Itä - Suomen sijaan - on uskontojen koti.

Jättäen uskonnot pois tästä keskustelusta, niin voi lähinnä ihmetellä aamusta iltaan koko maailman menoa :D
BugBadWolf
14.01.2017 21:47:09
hevikukko:...niin voi lähinnä ihmetellä aamusta iltaan koko maailman menoa :D

Maailma on sen verran omituinen paikka, ettei sen menon ihmettelyyn tarvita mnetiä ;D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)