aristoteles666 25.08.2010 12:57:26 (muokattu 25.08.2010 13:01:44) | |
---|
Mr. Speed: Niin, vähän niinkuin Gibson saa paljon kehuja, vaikka työnjälki ois kuin paskaa. Hienoa. Tossa mun viestissä ei taidettu puhua mitään soundista, joten aina yhtä kryptinen roudaristotelesmieessss voisi joskus hetken aikaa miettiä mitä postaa. Marsulla saa respektiä, vaikka soundi ois kuin paskaa. 0,02% yleisöstä on rockpoliiseja aristoteleen tapaan tuhisemassa viiksiinsä nojaamassa tolppaan. mä olen kyllä enemmän siellä lavalla. soittamassa, en roudaile kuin omat laitteeni. |
Mr. Speed 25.08.2010 13:00:29 | |
---|
aristoteles666: mä olen kyllä enemmän siellä lavalla. Roudarin hommissa? Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Dropped C 25.08.2010 13:51:33 | |
---|
Juu, kyllä rokkipoliiseja on enempi kun ton 0,02%.... Mut rokkipoliisit on persiistä. Itse voin sanoa että mulle on ihan sama kokonaiselämyksen kannalta, että onko siellä lavalla Rectumifier, Marsu, Axe vai POD:i. Kunhan musa on hyvää ja saundi tarpeeks hyvä ja esiintyminen musatyyliin sopiva. Vaikka bassoa yritänkin räpeltää. Valitettavasti tulee kyllä katottua mitä siellä lavalla on. Mutta ei häiritse mitä siellä on, vaikka olisi Microcube, jos siis kuulostaa hyvältä. |
Mikko L 25.08.2010 15:03:07 | |
---|
Enpä ole hämärässä savukoneiden sumussa ikinä nähnyt/keskittynyt pienempien artistejen välineisiin. Sittenku on se 12 Mesakaappia lavalla niihin kiinnittää huomiota. :) "En kehtaa mennä lavalle axella" ... Se on niin päin että axe ei kehtaa tulla lavalle moiselle junttirockikeikalle. :D Mut jees palataan taas alkuperäiseen aiheeseen. Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
Mr. Speed 25.08.2010 15:23:26 | |
---|
Dropped C: Juu, kyllä rokkipoliiseja on enempi kun ton 0,02%.... Mut rokkipoliisit on persiistä. Itse voin sanoa että mulle on ihan sama kokonaiselämyksen kannalta, että onko siellä lavalla Rectumifier, Marsu, Axe vai POD:i. Kunhan musa on hyvää ja saundi tarpeeks hyvä ja esiintyminen musatyyliin sopiva. Vaikka bassoa yritänkin räpeltää. Valitettavasti tulee kyllä katottua mitä siellä lavalla on. Mutta ei häiritse mitä siellä on, vaikka olisi Microcube, jos siis kuulostaa hyvältä. Niin sinäpä juuri, mutta entäs ne 12-14w metallidiggarit jotka tietää kitaroinnista juurikin EMG:t ja Mesan? Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Mrezzye 25.08.2010 15:29:31 | |
---|
TTV: Kuinka pitkä toimitusaika sillä on? n. kolmen viikon päästä tulee kuulemma seuraava satsi G66:lle. Nyt oli varasto tyhjillään. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
CHAOSWEAVER |
Knoppix 25.08.2010 15:31:10 | |
---|
Vähän aiheesta ohi, mutta kävin tossa Fractalin sivuilla laitetta ihailemassa. Tämän jälkeen menin artists kohtaan selasin artistit. Kappas Marty Friedman. Tuossa nyt ei vielä mitään mutta kuvan alla on miehen bändeiksi mainittu: Megadeth, Cacaphony Mä oon aina luullu että se oli Cacophony. Missäs päin suomea laitetta pääsis testaamaan? Johannes |
Twinkle 25.08.2010 15:43:00 (muokattu 25.08.2010 15:43:14) | |
---|
Shredator: Tässäpä onkin taas yksi syy, miksi nuo tietokoneet tulisi jättää studioräkkeihin. En kyllä ikinä ilkiäisi kiivetä lavalle Axen kanssa :) silloin voi tehdä niinkun on tehty ammoisista ajoista asti, lavalle roudaa pömpeleitä jotka ei ole kiinni missään tai edes toimi. Sit saa rispektiä, sekä yleisöltä ja miksaajalta kun ne linjatason vehkeet pitää lavametelin hallinnassa. |
Mr. Speed 25.08.2010 15:52:04 | |
---|
Knoppix: Missäs päin suomea laitetta pääsis testaamaan? Jollain ystävällisellä yksityisellä käyttäjällä. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Terry Pantheras 25.08.2010 16:01:52 | |
---|
Twinkle: silloin voi tehdä niinkun on tehty ammoisista ajoista asti, lavalle roudaa pömpeleitä jotka ei ole kiinni missään tai edes toimi. Sit saa rispektiä, sekä yleisöltä ja miksaajalta kun ne linjatason vehkeet pitää lavametelin hallinnassa. Tuommoseen nyt kehtaa vielä vähemmän ruveta... :) |
Dropped C 25.08.2010 16:01:53 | |
---|
Mr. Speed: Niin sinäpä juuri, mutta entäs ne 12-14w metallidiggarit jotka tietää kitaroinnista juurikin EMG:t ja Mesan? Jaa, no en kuuntele Puudumia, Metalcoree yms. tai mitään muutakaan mitä 14V jantteri kuuntelee, niitten puolesta en siis ossoo sanoo mitn.... Kuuntelen sellasia Hiiwibändejä, mikkä yleensä löydetään sitten vasta myöhemmin... Ja 14v. kaverilla on aika harvoille keikoille muutenkaan asiaa. Ja siis pidän itseäni enemmän musadiggarina, kuin soittajana. Keikoilla tulee käytyä. Myös koko oma soittoharrastuskin perustuu tällä hetkellä sille että tehdään sitä mistä digataan (doom). |
Ziggy Bubba 25.08.2010 21:04:47 | |
---|
Mikko L: Se on niin päin että axe ei kehtaa tulla lavalle moiselle junttirockikeikalle. :D On se aikamoinen laite, kun inhimillinen häpeän tunnekin on mallinnettu. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
TTV 25.08.2010 21:38:52 | |
---|
Mr. Speed: Jollain ystävällisellä yksityisellä käyttäjällä. Onkos se sun testisessio edistynyt toteutumista kohti? Itellä kävi mäihä kun työkaveri tunnustautui Axen omistajaksi, joten saadaan töissä pystyyn Axen ja 11R:n vertailu jonain viikonloppuna :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Mr. Speed 25.08.2010 21:43:49 | |
---|
TTV: Onkos se sun testisessio edistynyt toteutumista kohti? Itellä kävi mäihä kun työkaveri tunnustautui Axen omistajaksi, joten saadaan töissä pystyyn Axen ja 11R:n vertailu jonain viikonloppuna :-) Tuo kaveri, joka lupas päästä Axe efektiään testaamaan sano ottavansa yhteyttä kun tarkempi ajankohta on tiedossa. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Mrezzye 25.08.2010 21:44:39 | |
---|
Mollaajille kymysys: jos Axe FX ei ole maineensa veroinen niin miksei niitä näy enemmän myynnissä käytettyinä? Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
CHAOSWEAVER |
Antti1 25.08.2010 21:52:39 | |
---|
Mrezzye: Mollaajille kymysys: jos Axe FX ei ole maineensa veroinen niin miksei niitä näy enemmän myynnissä käytettyinä? Saanko ehdottaa mollaajien puolesta? Koska niitä on niin vähän liikkeellä ylipäätään ja uuden sikakalliin laitteenhan on "pakko olla hyvä"? :) Age quod ages. |
Mikko L 25.08.2010 22:29:18 | |
---|
Kyllä niitä tulee myyntiin kun nämä ns. yhden soundin miehet ja vanhukset luovuttavat tietokoneiden suhteen. Itsekään en ole tämän ensimmäinen omistaja vaan vaihdoin Mark IV:n tähän vanhemman käyttäjän kanssa joka ei ollut tweakkaavaa tyyppiä. 15min Axen kanssa ja löysin kaikki Mark IV soundit joten vaihto oli erittäin helppo. Antti1: Tai sit on niin hyvä että olen ainoa Suomen Axe-käyttäjä joka tekee muutakin kuin soittaa Axella. Muut ei ehdi foorumeille. ;) Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
Antti1 25.08.2010 22:30:05 | |
---|
Mikko L: Antti1: Tai sit on niin hyvä että olen ainoa Suomen Axe-käyttäjä joka tekee muutakin kuin soittaa Axella. Muut ei ehdi foorumeille. ;) Mut eihän toi sovi mollaajien suuhun, en mä sitä voinut ehdottaa! :D Age quod ages. |
Vladi 25.08.2010 22:33:27 (muokattu 25.08.2010 22:37:27) | |
---|
Mikko L: Kyllä niitä tulee myyntiin kun nämä ns. yhden soundin miehet ja vanhukset luovuttavat tietokoneiden suhteen. Itsekään en ole tämän ensimmäinen omistaja vaan vaihdoin Mark IV:n tähän vanhemman käyttäjän kanssa joka ei ollut tweakkaavaa tyyppiä. 15min Axen kanssa ja löysin kaikki Mark IV soundit joten vaihto oli erittäin helppo.
Voisitko jo lopettaa tän epäAxe-FXläisten aliarvioinnin ja "yhden soundin miehiksi" kutsumisen? Vaikket ehkä sitä tarkoita, puheistasi on aistittavissa halveksuntaa kaikkia kohtaan jotka eivät ole vielä ymmärtäneet Axen parhautta kuten sinä olet. Alkaa pikkuhiljaa jo tympimään moinen käytös. E: Sitäpaitsi mun korvaan kuulostaa erittäin oudolta, että joku otti sulta vaihdossa Mark IV:n koska ei ollut "tweakkaavaa tyyppiä". Itse olen saman vahvarin omistanut ja se jos mikä on säätäjän vahvistin kaikkine moodeineen ja painikkeineen. Kyllä se siitä. |
ReBeat 25.08.2010 22:40:52 | |
---|
Mikko L: 15min Axen kanssa ja löysin kaikki Mark IV soundit Tuli mieleen, että kuinka lujalla maksimissaan soitit Mesalla? |