Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5340 341 342 343 344444 445 446 447 448
Jukka Häikiö
12.09.2020 19:33:43

Hyvin näyttää menevän, kattelin tossa kun ilmestyi 100w Marshallin kasari 2-kan putkicombo pikkuvikaisena Torille, hintaa:150€. Ei montaa minuuttia hapantunut, oisko 15min. Mielessäni veikkasin myyntiajaksi 20min. Eihän toi nyt mikään most-popular-machine ole koskaan ollut, mut kyllä silläkin kuulon-aleneman saa aikaan.
Että kyllä ne menee... kun vaan hinta on kohillaan, käy kelpaamaan vähän vähemmänkin hypetetty.
No höh
JuSu
12.09.2020 21:31:24
Jukka Häikiö: Hyvin näyttää menevän, kattelin tossa kun ilmestyi 100w Marshallin kasari 2-kan putkicombo pikkuvikaisena Torille, hintaa:150€.

Taitaa olla efektilenkin jakeissa se vika... =)
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Jaketsu
12.09.2020 21:44:17
Nihkeää on verrattuna aikaan ennen Covidia. Toki aina on kitaroiden, vahvareiden yms tyyriimpien vehjesten kanssa pitänyt tavaraa roikottaa Torilla tovi, mutta pedaalit ovat aina menneet kaupaksi hetkessä. Ajat ovat epävarmoja.
Pinewood
13.09.2020 01:51:44
Merkkauksia ihan kohtalaisesti, 4-10 per myynti-ilmoitus, mutta hissukseen yhteydenottoja - tosin ne ovat kaikki olleet asiallisia ja yhtä lukuunottamatta johtaneet kauppoihin. Kolme pedaalia myyty parin viikon sisään, yhdestä sovittu vaihto, yksi vedetty ainakin toistaiseksi pois myynnistä ja neljä etsii vielä uutta kotia...
Jukka Häikiö
13.09.2020 11:03:26

JuSu: Taitaa olla efektilenkin jakeissa se vika... =)

Niin, siitä viasta tais selvitä prf:llä, tai instanttina laittamalla vaan välipiuhan looppiin.
No höh, kyllä se siitä...
JuSu
13.09.2020 11:27:55
Jukka Häikiö: Niin, siitä viasta tais selvitä prf:llä, tai instanttina laittamalla vaan välipiuhan looppiin.

No näinhän se meni. Putsauksen jälkeen on toiminut ihan hyvin, ollut tuossa koko aamun päällä, keinokuorman kanssa, niin sai päätettä auki. Käytän kyllä huollon kautta kuitenkin, jossain välissä.
Jukka Häikiö
13.09.2020 11:38:35

JuSu: No näinhän se meni. Putsauksen jälkeen on toiminut ihan hyvin, ollut tuossa koko aamun päällä, keinokuorman kanssa, niin sai päätettä auki. Käytän kyllä huollon kautta kuitenkin, jossain välissä.

Tohon jostain nuppikotelo ja 412 pömpeli alle, jo vain on ihan eri peli, tollaisenaan "piirun verran kirpeähkö".
No höh, kyllä se siitä...
JuSu
13.09.2020 11:50:00 (muokattu 13.09.2020 11:51:24)
Jukka Häikiö: Tohon jostain nuppikotelo ja 412 pömpeli alle, jo vain on ihan eri peli, tollaisenaan "piirun verran kirpeähkö".

No tää käväisi mielessä. Kaappi oliskin jo.

Koitin jo umpinaiseen 2x12" -kaappiin, ja olihan se aika eri homma.
abassimo
14.09.2020 21:31:25
Hauskoi nää hermannit, jolla on ilmotus jostain myytävästä tuotteesta ja sitten kun laitat viestiä kaverille, niin ei mitään vastausta moneen päivään. Viestit on kyllä toki nähty. Tää siis kitkuli myyjien ja ostajien tori.fi:ssä. Nopeesti menee kyl ostohousut takas kaappiin itellä tällasten kanssa.
ibnz
15.09.2020 11:28:29
abassimo: Hauskoi nää hermannit, jolla on ilmotus jostain myytävästä tuotteesta ja sitten kun laitat viestiä kaverille, niin ei mitään vastausta moneen päivään. Viestit on kyllä toki nähty. Tää siis kitkuli myyjien ja ostajien tori.fi:ssä. Nopeesti menee kyl ostohousut takas kaappiin itellä tällasten kanssa.

Juu sama vika, kerran viikossa - jos silloinkaan - kun tsekkaa pikaviestit, jää ilman mun rahoja valitettavasti. Nytkin odottelin nelisen päivää vastausta ja hupsis, sopivaa kamaa löytyi maailmalta. Voi hyvin olla, että moisella aktiivisuudella ei olisi kauppa toteutunut muutenkaan :)
Huomenna sitten!
iec
15.09.2020 11:46:11

abassimo: Hauskoi nää hermannit, jolla on ilmotus jostain myytävästä tuotteesta ja sitten kun laitat viestiä kaverille, niin ei mitään vastausta moneen päivään. Viestit on kyllä toki nähty. Tää siis kitkuli myyjien ja ostajien tori.fi:ssä. Nopeesti menee kyl ostohousut takas kaappiin itellä tällasten kanssa.

Keskimäärin täällä muusikoiden.netissä on kyllä asiallisempaa porukkaa kuin tori.fi -puolella. Tosin viimeaikoina on ollut kyllä vain hyvä kokemuksia joka kauppapaikassa lukuunottamatta yhtä surkeaa huijausyritystä/sähköpostin kalasteluyritystä Nettikoneessa: "Hei, olen kiinnostunut tästä tuotteesta, joka on edelleen saatavana myyntiin? Vastaa ystävällisesti sähköpostiini tsökötsökönönnönnöö@geemail.pom..." Oli sentään pöllitty joku suomalainen nimi, että vaikutti fiksummalta. Helekkarin iso maatalouskone ei ole mikään "tuote" ja muutenkin oli kirjoitusvirheitä. Vastailin tyypille joka tapauksessa nettikoneen viestillä, että kone on myytävänä ja milloin haluat tulla hakemaan. Sen jälkeen ei kuulunut mitään ;) Aika outoa että osaa käyttää nettikoneen viestisysteemiä, mutta ei osaa/halua enää lukea vastauksia :D
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Iskariot
15.09.2020 12:17:41
Tori veti kyllä niin raivolla, että tuli heti fiilis oliko hinnat alakanttiin :D

Kitara meni alle tunnissa ja vahvistinkin alle vuorokaudessa. Sattui vieläpä erittäin asialliset kauppakumppanit molemmissa tapauksissa joten mikäs tässä myydessä. Vieläköhän löytyisi jotain torille pukattavaa...
No niin... No ei!
jhlamm
15.09.2020 23:02:16
Iskariot: Tori veti kyllä niin raivolla, että tuli heti fiilis oliko hinnat alakanttiin :D

Kitara meni alle tunnissa ja vahvistinkin alle vuorokaudessa. Sattui vieläpä erittäin asialliset kauppakumppanit molemmissa tapauksissa joten mikäs tässä myydessä. Vieläköhän löytyisi jotain torille pukattavaa...

Oliko sulla se wolfin kimppatilattu explo? Taidettiin silloin samaan aikaan kimpassa olla niitä hankkimassa ja olin sitä karjumalla ostamassa vain huomatakseni, että se oli myyty :D
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
korvaoo
16.09.2020 08:24:37
Taitaa taas olla vähän turhan oudot kamat kaupan mulla, kun ei meinaa edetä. Kinmanin bridge blasteri meni samontein, mutta siitä olikin vankka fiilis että se menisi...
kaikki paitsi on turhaa.
Iskariot
16.09.2020 09:39:36
jhlamm: Oliko sulla se wolfin kimppatilattu explo? Taidettiin silloin samaan aikaan kimpassa olla niitä hankkimassa ja olin sitä karjumalla ostamassa vain huomatakseni, että se oli myyty :D

Olihan se ja tosiaan samasa kimpassa silloin oltiin. Tuo oli itsellä jo toinen yksilö siitä läjästä mikä silloin tuli, mutta lähtipä sekin nyt eteenpäin ja alle tunnissahan tuo uuden kodin löysi :)
No niin... No ei!
fox
16.09.2020 11:16:52

Iskariot: Olihan se ja tosiaan samasa kimpassa silloin oltiin. Tuo oli itsellä jo toinen yksilö siitä läjästä mikä silloin tuli, mutta lähtipä sekin nyt eteenpäin ja alle tunnissahan tuo uuden kodin löysi :)

Sinällään mikään ihme, ihan oivia "käyttökeppejähän" nuo on olleet. Ainakin mitä omakohtaiseen kokemukseen olen havainnon pohjannut. Ei oo edelleenmarkkinoinnissa ollut ongelmia, ja onhan noita edelleen itselläkin jokunen..
Ahkerassa käytössä vallankin tuo, josta joskus artikkelinkin väänsin. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
WanhaWetäjä
16.09.2020 13:46:00

Kaikki Line6 päivitykset on menneet nopeasti, alkaen POD 2.0 > Helix Floor, RME äänikortti ja Behkun adat 2000 myös, pari vasurihalpiskitaraa meni myös suht nopsaan, sen sijaan vasuri Fender amerikan stankun myynti oli tuskaa.Tämä aikavälillä 2007-2018.

Nyt on ongelmana se että kun olen erittäin kiinnostunut eräästä kamppeesta torilla niin ei vastaa puhelin, ei vastaa textari eikä s-posti, ilmotus on jätetty toissapäivänä eikä vaikuta mitenkään feikiltä, on edelleen torilla. Ihmettelen vaan sitä kun olen ilmottanut ostohalukkuuteni in cash ja noutaisin vekottimen paikan päältä vaikka heti (n 40km suunta) kuin myös olen pyytänyt viestittämään jos kampe on myyty, hiljaista on...

Mun mielestä kauppaa ei tehdä näin.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
korvaoo
16.09.2020 14:30:51
WanhaWetäjä: Kaikki Line6 päivitykset on menneet nopeasti, alkaen POD 2.0 > Helix Floor, RME äänikortti ja Behkun adat 2000 myös, pari vasurihalpiskitaraa meni myös suht nopsaan, sen sijaan vasuri Fender amerikan stankun myynti oli tuskaa.Tämä aikavälillä 2007-2018.

Nyt on ongelmana se että kun olen erittäin kiinnostunut eräästä kamppeesta torilla niin ei vastaa puhelin, ei vastaa textari eikä s-posti, ilmotus on jätetty toissapäivänä eikä vaikuta mitenkään feikiltä, on edelleen torilla. Ihmettelen vaan sitä kun olen ilmottanut ostohalukkuuteni in cash ja noutaisin vekottimen paikan päältä vaikka heti (n 40km suunta) kuin myös olen pyytänyt viestittämään jos kampe on myyty, hiljaista on...

Mun mielestä kauppaa ei tehdä näin.

No mutta osta mun tavarat, mää teen mielelläni kauppaa :)
kaikki paitsi on turhaa.
WanhaWetäjä
16.09.2020 14:43:50

korvaoo: No mutta osta mun tavarat, mää teen mielelläni kauppaa :)

Heh, veikkaan että sulla ei ole just sitä mitä oon ostamassa, ei ole suoranaisesti kitarakamaa vaikka siihenkin käyttöön tulisi.

No, katotaan kuin käy, on se kumma että kaupataan jotain, sanotaan että kaikki yhteydenotot käy mutta kun mikään niistä ei toimi. Jos mä kauppaan jotain niin ainakin puhelimella saa aina kiinni, vaikka yöllä. Jos nyt sattuu oleen keikalla/töissä niin sillon tietty ei voi vastata mutta textarilla tavottaa.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
korvaoo
16.09.2020 15:17:09
WanhaWetäjä: Heh, veikkaan että sulla ei ole just sitä mitä oon ostamassa, ei ole suoranaisesti kitarakamaa vaikka siihenkin käyttöön tulisi.

No, katotaan kuin käy, on se kumma että kaupataan jotain, sanotaan että kaikki yhteydenotot käy mutta kun mikään niistä ei toimi. Jos mä kauppaan jotain niin ainakin puhelimella saa aina kiinni, vaikka yöllä. Jos nyt sattuu oleen keikalla/töissä niin sillon tietty ei voi vastata mutta textarilla tavottaa.

Et sää vaan tiedä vielä tarvittevas, mutta... :D

Juu tuo on melko ärsyttävää, varsinkin firmojen kohdalla että on tsättiä, sähköpostia, puhelinta yms yms ja millään ei välttämättä saa yhteyttä. Puhelimella ehkä ja sillonkin luvataan palata asiaan. Tässä olen nyt muutaman remppafirman kanssa raivonnu huolella kun on hienot systeemit millä ottaa yhteyttä, mutta kun mihinkään viesteihin ei vastata ja puhelimessa ei keretä olla. En mää odota täyttä selontekoa vastauksena, mutta vastaisivat edes että nyt ei kerkiä, ei kiinnosta, sori.
kaikki paitsi on turhaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)