Aihe: Musamaailma
1 2 3 4 531 32 33 34 35
WanhaWetäjä
30.08.2024 11:27:58

Funkånaut: Vahvasti tämä. Kämmejä sattuu kaikille, mutta miten ne käsitellään, erottaa jyvät akanoista.

Ostin aikoinaan Levytukusta vasurin Ibanezin jonka toinen tonepotikka ei pelannut, vein kitaran Hesaan, meni tietenkin takuuseen mutta kertoo vaan sen että eipä noita kukaan testaa ainakaan ajatuksella, onko aikaakaan moiseen. Homma hoidettiin kuitenkin asiallisesti eli soitin liikkeeseen ja sovin ajan milloin voin ja tulla ja korjaus tehtiin odotellessa. Mun piikkiin meni naftarahat mutta mieluummin noin kuin ees taas postin/matkahuollon tms kautta toimiminen.

Pahin moka josta olen monasti maininnut oli se kun olin jo tehnyt kaupan Musamaailmaan vasurista Tokaista joka oli ainut sillä hetkellä Suomessa oleva asialiinen 335 klooni, kovasti innoissani oottelin kaupan vahvistusta sähköpostiin mutta tulikin tekstari(?!) että ko kitara on saanut kuljetuksessa siipeensä niin pahasti että se on soittokelvoton.

Se siitä soittovalmiudesta ja nettisivuilla myynnissä olevien kamojen edes pintapuolisesta tsekkaamisesta, kyseessä oli kuitenkin 1800€:n hintalapulla ollut suht laadukas kitara.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Gary the pine
30.08.2024 12:45:10
WanhaWetäjä: Pahin moka josta olen monasti maininnut oli se kun olin jo tehnyt kaupan Musamaailmaan vasurista Tokaista joka oli ainut sillä hetkellä Suomessa oleva asialiinen 335 klooni, kovasti innoissani oottelin kaupan vahvistusta sähköpostiin mutta tulikin tekstari(?!) että ko kitara on saanut kuljetuksessa siipeensä niin pahasti että se on soittokelvoton.

Se siitä soittovalmiudesta ja nettisivuilla myynnissä olevien kamojen edes pintapuolisesta tsekkaamisesta, kyseessä oli kuitenkin 1800€:n hintalapulla ollut suht laadukas kitara.

Mitenkään väheksymättä harmitusta ja sikäli ihan oikeansuuntaista ajatusta siitä että hyvä olis tsekata ennenkuin edes laittaa myyntiin, mutta on tuokin parempi vaihtoehto kuin se että lähettää valmiiksi paskotun karahkan sanomatta mitään, väittää menneen seuraavalla kuskauksella ketuiks ja jättää sen matkiksen painon mukaan korvattavaksi. Sekin varmaan tässä maassa onnistuis tarpeeksi mulkulta kauppiaalta.
Tulin, näin, paskoin housuun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 531 32 33 34 35
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)